گزیده طنز تصویری و خبری جالب و خنده دار و معما گونه حیوانی و انسانی

بز بندباز / عکس

راه رفتن یک بز روی طناب در حالی که یک میمون بر پشتش سوار است. این برنامه پرطرفدار در باغ وحشی در استان فوجیان چین اجرا می‌شود.

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19501

تصور نمی رود تصویر نمایشی – هنری بز بند بازی که در سایت شفاف بازتاب داده شده است البته این صحنه ی تصویری مربوط به فیلم ویدئوئی چند دقیقه ای است که در شبکه ی اینترتی هم موجود است . مربی مربوطه با همه زحماتی که کشیده که دو حیوان را تعلیم و آموزش داده است که تبدیل به بز و میمون هنرمند نموده تا با هم دیگر بتوانند بند بازی و هنر نمائی کنند . این دو حیوان با هوش و زیرک هنری که بطور بند بازی رو کرده اند بسیار جالب و خنده دار است . به خصوص اینکه موقع اجرای نمایش بند بازی بز بند باز طوری تعادلش را حفظ و خودش کنترل را کرده است که شرایط برای اجرای نمایش میمونی فراهم کرده که برپشت وی سوار شده است که چه جالب دست به اجرای حرکات آکروبات بازی در پشت بز بند باز می زند که موجب خنده وکف زدن تماشاگران می شود . ناگفته نماند که هنگام اجرای نمایش بز بند باز و میمون این دواز سوی مربی کنترل کننده ی پائین صحنه هدایت می شوند. اما نکته جالب وارده این است که در ست است که هنر مشترک بند بازی بز و آکروبات بازی میمون بطور حرکات موزون و بدون اشتباه و خطا اجرا می شود و هم موجب حیرت و تعجب و خنده و تحسین تماشاگران می شود . هم اینکه همچنین درست است که ریش و شاخ بز و ادا و اطوار های هنری میمون وجه اشتراک نزدیکی با آخوندهای حاکم و پاسداران شریک شان در ایران دارد . ولی باید افزود که هنرنمائی منحصر به فرد لوطی جماران با عنترش آق محمود پاسدار احمدی نژاد ماورای هنر بند بازی و چیز دیگریست . طوریکه در جهان و حتی هیچ باغ وحش و سیرکی رقیب و همتا ندارد . زیرا که بز بند باز و میمون آکروبات باز و مربی شان هر گز قادر نیستند تا همچون هنر حقیقی نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن لوطی جماران خامنه ای با پاسدار گماشته عنترش احمدی نژاد اجرا ی نقش کنند که هم موجب سیاه کردن 80 میلیون و سرکیسه کردن مردم ایران شده اند.وهم به جای خنده اشک چشمان مردم ایران به خصوص محرومان وتهی دستان را در آورده اند . هم اینکه با ادعای کمدی مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا و نابود کردن اسرائیل اوباما را سرکار گذاشته و به تمسخر گرفته اند.

مردی که هفتاد سال بدون آب و غذا زنده مانده است !

بدون چون و چرا و هرگونه شک و شبهه ای این مرد هندی باید همان مرشد رحیم مشائی رئیس دفتر احمدی نژاد باشد که می خواهد مشکل فقر و بیکاری و تورم و گرانی و کم آبی و گران بودن قیمت اجناس و کالا ها و مواد غذائی را اینگونه در ایران حل کند.

اسکای نیوز : پزشکان هندی در حال مطالعه بر روی مردی مقدس ۸۳ ساله هستند که ادعا کرده که هفت دهه از عمرش را بدون آب و غذا سپری کرده .

آیت‌الله مصباح یزدی: بنیان‌گذار جنگ نرم ابلیس بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19494

جالب است که در محفل مهره های انگلیسی همچون محمد جواد لاریجانی که صاحب تزی است که باور دارد در قعر دوزخ هم می توان با دشمن مذاکره کرد و شهروند آمریکائی حمید مولانا که مشاور ویژه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع است . گذشته از اینکه همین مشاور شدنش خلاف قانون اساسی است زیرا که وی یک شهر وند آمریکائی می باشد . اما عجیب وهم جالب است که در این محفل طلبگی که آخوند متحجر انگلیسی دزد محمد تقی مصباح یزدی هم حضور داشته است مشخص شده است که تا حال بی خودی اینهمه انگ و برچسب با توهین کردن به سران فتنه زده شده است. همینطور آمریکا مورد اتهام واقع شده است که اینان مبتکر جنگ نرم می باشند . زیرا که مهره ی دولت فخیمه و دزد متحجر آخوند مصباح یزدی در کتاب باز نموده و با استخاره کشف کرده است همانگونه که اولین بز دیابتی یا مخترع مرض قند بزبز قندی بوده است . شیطان هم که آدم وهوا را گول زد و موجب از بهشت بیرون راندن شان شد مخترع جنگ نرم با خدا به خصوص نماینده اش در ایران بود ه است . یعنی با این حساب محاربان وهم سران فتنه به شیطان وصل می شوند . اما معما اینجاست که وی فتوائی صادر نکرده یا جواب نداده است که پس تکلیف لاس زدن های پشت پرده با شیطان بزرگ مسئولان حکومتی مدعی ضد شیطان بزرگ چه می شود؟ ضمن اینکه سئوال دیگری هم هست که چرا وی سالیان پیش با لباس شخصی سفر به سر زمین شیطان بزرگ آمریکا کرد تا از نزدیک شاهد تماشای رژیم هم جنس بازان باشد که این گول خوردگی چگونه توجیه می شود یا در کدام بخش یا مقوله جنگ نرم شیطان گنجانیده می شود؟

طلبه‌بلاگ: همایش بررسی جنگ نرم با حضور آیت‌الله مصباح یزدی، پروفسور مولانا استاد دانشگاه امریکن واشنگتن، محمد جواد لاریجانی مسئول امور بین الملل قوه قضائیه و جمعی از روحانیون و دانشجویان قم برگزار شد.به گزارش «طلبه‌بلاگ» پروفسور حمید مولانا در این همایش با اشاره به اینکه دشمنان ما از جنگ نرم به این عنوان استفاده نمی‌کنند گفت: در غرب جنگ نرم را بسیار قوی‌تر از جنگ سخت می‌دانند. آن‌ها جنگ نرم را با استفاده از حیله و مکر پیگیری می‌کنند اما ما چنین وظیفه ای نداریم. در زمان جنگ نرم وظیفه‌ی ما جلوگیری از جنگ و حمایت از صلح است چه صلح‌ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری فرقی نمی‌کند مهم صلح است.مشاور رئیس‌جمهور در ادامه اظهار داشت: ما به هیچ عنوان نمی‌گوئیم که باید علیه آمریکا یا کشور های دیگر تجاوز کنیم چون ما در برنامه خود جلوگیری از کارها و کنترل افکار مردم را پیاده نمی‌کنیم.استاد دانشگاه امريكن واشنگتن با اشاره به اینکه دروغ‌های دشمنان به خاطر پوچی آ‌ن‌هاست افزود: ما اصلا به این کارها نیازی نداریم چون دین و اعمال ما بر حق است و روش ما استفاده صلح آمیز و گفتمان است تا با این کار ضمن احترام به ارزشهای ملل و جامعه‌های مختلف، حرفهایمان رابزنیم و انتخاب را به خود مردم واگذار کنیم. آیت‌الله مصباح یزدی نیز در پایان این همایش با اشاره به اینکه پیدایش رشته‌های مختلف معرفتی و علمی از دیرباز سوابقی را در زندگی انسانها و بخصوص متفکران داشته و برای پیدایش هر علمی زمان خاصی را مشخص می‌کنند خاطرنشان ساخت: در مورد جنگ نرم هم می‌توان زمان پیدایش و بوجود آورنده‌های آن را معرفی کرد اما این دلیل نمی‌شود که ما بگوئیم سابقه جنگ نرم به همین جا ختم می‌شود.وی افزود: همانطوری که هر علمی قبل از بوجود آمدن آن در زندگی انسان‌ها نقشی داشته بنیان‌گذار جنگ نرم هم در واقع ابلیس بود که با صحبت‌هایش حضرت آدم و هوا را فریب داد تا از میوه‌ی درخت ‌ممنوعه بخورند، و آمریکا و کشورهای هم‌پیمانش در واقع ادامه دهنده راه ابلیس هستند