زیده خبر های 4 اردیبهشت - 89قسمت – 2

نامه جمعی از زندانیان بند209 و 240 زندان اوین به مراجع افشاگری در مورد بازجویی و نقش ارگانهای سرکوبگر در زندانها

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15880

آیاد روش اصولی و منطقی این نیست که مسئولان آمریکائی به جای تسلیم شدن در برابر لابی و دلال های رژیم ضد بشری و قرون و سطائی و کودتائی و نامشروع تن دادن به مذاکره پنهانی در پشت پرده مشغول شدن در سازمان ملل فعال شود تا دبیر کل آن مجبور گردد نسبت به اینگونه نامه های اعتراضی ارسالی از سوی قربانیان از درون سیاه چال های پاسخگو باشد و در خواست اینان را پیگیری نماید؟

زندانیان سیاسی خواستار ملاقات بان کی مون با آنها و خانواده هایشان شدند

این نامه ی ارسالی هم برای بان کی مون دبیر کل ساز مان ملل ارسال شده است که هم مکمل نامه جمعی قبلی می باشد که بدون شک بیان کننده ی شرایط طاقت فر سا و غیر انسانی تحمیل شده ای است که از سوی بازجویان و دژخیمان و زندان بانان به قربانیان در بند اسیر سیاه چال ها اعمال می شود.

بنام خدا . آقای بان کی مون رئیس محترم سازمان ملل متحد ،پیش از این قطعا راجع وضعیت حقوق بشر و شرایط زندانها و زندانی ها در ایران گزارشهای زیادی دریافت کرده اید .لذا اکنون که گفته می شود در آستانه سفر به ایران هستید لازم می دانیم که وضعیت حقوق بشر و بطور خاص شرایط زندان ها را هم به عرضتان برسانیم تا پیگیری نمایید. چرا که شرایط زندان چه به لحاظ تعداد زندانیها که معمولا 4 تا 5 برابر ظرفیت آن است و چه به لحاظ بهداشت و امکانات درمانی و همین طور حقوق زندانیان در زندانها، مراحل دستگیری ،بازجویی ،محاکمه های دور از شائن انسانیت و تلاش برای بد نام کردن آزاد شدگان از مصادیق نقض حقوق بشر می باشد . در اینجا حتی صحبت کردن هم در باره موارد فوق جرم محسوب می شود و منجر به حبس انفرادی ، قطع تلفن و ملاقات و حتی تشکیل پرونده جدید و پیگرد قضائی می گردد. بویژه در اینحا زندان گوهردشت در کرج علاوه بر عدم رعایت حداقل های حقوقی ،تفکیک جرایم نیز انجام نمی گردد و همۀ جرایم در شرایط تراکمی وخامت باری در یک جا نگهداری می شود . وضعیت بهداشت روانی و جسمی و محیطی در شرایط فلاکت باری قرار دارد.لذا از شما انتظار داریم که برای تهیۀ گزارشی از موارد فوق و صدها موارد دیگر که ذکرشان در اینجا میسر نیست در ملاقات با زندانی های گوهردشت کرج و خانوادهای آنها تلاش نمایید.
جمعی از زندانی های سیاسی گوهردشت.02 اردیبهشت 1389.گزارش فوق به دبیر کل سازمان ملل ارسال گردید.انتشار: فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

تهدید ایران از سوی مقتدی صدر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19124

اعتراف آشکار مقتدی صدرکه چگونه حاکمان تهران نقش مستقیم دخالت گری در امور داخلی عراق دارند وفاش سازی این حقیقت که چطوری از دست نشانده ی خود نوری مالکی دفاع و حمایت می کنند . به خصوص وقتی که این چنین فشار با تهدید برروی مقتدی صد وارد می شود که می باید اختلافش با نوری مالکی را به حمایت تبدیل کند . بوضوح مشخص است که چگونه با مخالفان نوری ملکی رقیب همچون لیست العراقیه و حامیانش بر خورد شده است و چرا بدون هیچگونه شک دستان خونین حاکمان تهران و نوری مالکی در پشت اقدامات تروریستی و انفجاری روزانه ی عراق وجود دارد تا که هر طوری شده باز نوری مالکی دست نشانده نخست وزیر عراق شود.

خبر انلاین: مقتدی صدر تهدید کرد در صورت ادامه فشارهای تهران، ایران را ترک خواهد کرد.به گزارش سایت خبری عراق آزاد، مقتدی صدر، رهبر جریان صدری تهدید کرد در صورتی که ایران بخواهد فشار بیشتری بر او بیاورد تا با نامزدی مالکی موافقت کند، ایران را ترک کرده و به کشور دیگری پناه می‌برد.به گزارش خبرآنلاین، برخی رسانه ها مدعی هستند که ایران فشار بسیاری را به مقتدی صدر و جریان وابسته به او وارد می‌آورد تا وی از موضع ضد مالکی خود کوتاه آمده و با نامزدی مجدد مالکی برای پست نخست‌وزیری موافقت کند.

بازشماري آراء انتخابات بغداد شروع شدخبرگزاري فارس: لحظاتي پيش كميسيون عالي انتخابات عراق با حضور نمايندگان سازمان ملل بازشماري آراي استان بغداد را شروع كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902040793

این خبر مکمل خبر قبلی می باشد . همانگونه که این دستور از بیت جماران صادر و دیکته شده است . زیرا هدف دستکاری و بالا و پائین کردن آرای انتخاباتی برای کاهش کرسی های العراقیه و افزایش کرسی های نوری مالکی برای نخست وزیر شدن است که این باز شماری بدون ارتباط با انفجارات و اقدامات تروریستی در عراق نمی باشد که از سوی دولت و نوری مالکی دست نشنده ی بیت جماران هدایت می شود.

فرزند کروبی:قصد دارند با خوراندن دارو به پدرم ، او را به سرطان مبتلا کنند

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی پس از شایعه کردن بیماری لا علاج پدرش از سوی سایت های خبری وابسته به دولت نامشروع پیگیری شده است چون که خطر توطئه را دریافت کرده است که مشابه طرح سر به نیست کردن احمد خمینی در مورد پدرش در شرف تکوین است . بنابراین دست به افشاگری زده است تا از این طریق خطر مرگ تحمیلی پدرشرا خنثی کند

خبر آنلاین : حسین کروبی خطاب به کسانی که شایعه بیماری مهدی کروبی را منتشر کرده اند، گفت: آقای کروبی در سلامتی کامل به سر می برد .فرزند مهدی کروبی در گفت وگو با یک سایت اپوزیسیون ، با اعلام این خبر گفت کسانی که خبر بیماری پدرش را منتشر کرده اند ، جنگ روانی به را انداخته اند.حسین کروبی افزود: وقتی کسانی همچون آقایان رسایی به عنوان نماینده مجلس و صفار هرندی نیز به این جنگ روانی دامن می زنند، آنگاه به نظر می رسد توطئه ای در کار باشد.وی ادعا کرد: اخیرا خبرهایی می رسد مبنی بر اینکه از روسیه داروهایی را وارد ایران کرده اند که بیماری هپاتیت و سرطان از طریق خوراندن آن دارو ها به افراد منتقل می شود، لذا کسانی که خبر بیماری آقای کروبی را منتشر کرده اند یا این داروها را وارد ساخته و به حاج آقا خورانده اند یا قصد دارند در آینده چنین کاری را انجام دهند و حالا هم با این دورخیز خبری قصد محک زدن فضای جامعه را دارند.

سردبیرروزنامه رسالت:موسوی در به شکست رساندن اولین تجربه تحزب اسلامی نقش کلیدی داشت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19013

این طلبه بازجوی سابق زندان کاظم انبار لوئی که غارتگری بدنام وتوطئه و پرونده ساز مشابه ی سرباز جو حسین شریعتمداری است که در ورق پاره ی حکومتی و انگلیسی رسالت قلم زنی می کند که ار گان تبلیغاتی غارتگران حرفه ای انگلیسی با ند مافیائی مؤتلفه و آخوند های مرتج روحانیت مبارز است که اکنون بدلیل دیداری که موسوی با برخی از چهره های ملی و مذهبی داشته است یک تیر و چند هدف زده است . یعنی هم موسوی را متهم کرده است که وی جزو اولین کسانی بود که ضربه به رژیم ضدبشری نامشروع قرون وسطائی حاکم زد. هم وی را به امت حبیب الل پیمان وصل کرده است . خلاصه اینکه برای وی و دیگران پرونده ی اتهامی تازه تنظیم کرده و گشوده است.

سردبیر روزنامه رسالت در سرمقاله این روزنامه با اعتراض به سخنان اخیر میرحسین موسوی که در نشست با عزت الله سحابی و حبیب الله پیمان مطرح کرده است،موسوی را عامل به شکست کشاندن حزب جمهوری اسلامی معرفی کرد.به گزارش خبرآنلاین انبارلویی نوشت: یادم می آید آن روزهای اول انقلاب که حزب جمهوری اسلامی تاسیس شد می گفتند مرحوم شهید بهشتی از حبیب الله پیمان برای عضویت در شورای مرکزی دعوت کرد اما او هیچ گاه حاضر نشد به این دعوت پاسخ مثبت دهد. همان روزها گفته می شد مهندس موسوی تمایل به جنبش مسلمانان مبارز دارد و از پیمان دفاع می کند. اما به هر دلیل او به حزب آمد.شهید بهشتی در خود این قدرت را می دید که ویروس تفکر لیبرالیسم را از جان برخی که خود بهتر از هر کس می شناخت بیرون کند اما شقاوت و قضاوت منافقین حادثه تلخ هفتم تیر را به وجود آورد و آن رادمرد عرصه اندیشه و عمل را از انقلاب گرفت. متاسفانه رگه هایی از ویروس لیبرالیسم در حزب ماند و حزب جمهوری اسلامی را که بزرگترین تجربه تحزب بود به تعطیلی کشاند.موسوی در به شکست رساندن اولین تجربه تحزب اسلامی نقش کلیدی داشت. رهبران حزب تاکنون یک واکاوی دقیق از این رویداد ارائه نداده اند.سردبیر رسالت می افزاید: ملاقات موسوی با عزت سحابی و حبیب الله پیمان و مباحث مطرح شده شاید یک رونمایی دقیق از مسببان اصلی آن تجربه تلخ ارائه کند. تاکید موسوی، سحابی و پیمان در این دیدار روی فعالیت و کیفیت بخشی "شبکه های اجتماعی سبز"، "جامعه مدنی به هم پیوسته" و "سازمان های مردم نهاد سبز" برای چیست؟

چرا انتشار اخبار در مورد آیت الله مصباح زیاد شده است؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19012

تصور نمی رود که نیاز چرا داشته باشد بدلیل اینکه این آخوند انگلیسی و مرتجع دزد و غارتگر مصباح یزدی انگلیسی مرشد پاسداران کودتا گر و پاسدار گماشته احدی نژاد می باشد و نقش مهمی در کودتای 22 خرداد و حفظ رقیب مغلوب داشته است

در طول یک هفته گذشته، دست کم پنج خبر مختلف از این آیت‌الله نام آشنای کشورمان منتشر شد که در پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها، جزو پربیننده ترین اخبار بوده است. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که علت اصلی افزایش انتشار اخبار مربوط به آیت‌الله مصباح یزدی طی چند روز اخیر چه بوده است؟!

دفاعيات مدير مسئول كيهان در دادگاه - قسمت چهارم بانوي صلح ! يا وطن فروش ؟!
http://www.kayhannews.ir/890204/2.htm#other201

بازتاب بازهم هم قسمتی دیگراز سریال یا شوی نمایشی متهم شاکی که وطن فروش شده است که متهم بنا بر تخصص تجربیات بازجوگری و پرونده سازی و کفیر خواست تنظیم نمودن خود شاکی شده و حکم محکومیت صادر کرده است . زیرا که با حمایت حاشیه امنیتی دیوار آهنین که دارد با حضور خود در دادگاه نمایشی اینگونه حکم محکومیت علیه خانم شیرین عبادی را با اتهام وطن فروش نامیدنش دنبال کرده است.

تاكنون 3 قسمت از دفاعيات مديرمسئول كيهان در دادگاهي كه با شكايت شيرين عبادي از وي تشكيل شده بود، به چاپ رسيده است و آنچه پيش روي داريد قسمت چهارم از دفاعيات مورد اشاره است.گفتني است وقتي شريعتمداري اسنادي را ارائه كرد كه از وابستگي شيرين عبادي به صهيونيست ها حكايت مي كرد و در وطن فروشي وي ترديدي باقي نمي گذاشت، نسرين ستوده يكي از وكلاي شيرين عبادي خطاب به شريعتمداري گفت؛ اين اتهامات نياز به سند دارد و در ادامه گفت مثلاً ، سند دريافت پول از بيگانگان چيست؟ و هنگامي كه مديرمسئول كيهان متن سند مورد اشاره خود را كه برگرفته از اظهارات شيرين عبادي بود، قرائت كرد، نسرين ستوده در يك اقدام نمادين كه به نظر مي رسيد از قبل طراحي شده بود، اعلام كرد كه به عنوان مخالفت جلسه دادگاه را ترك مي كند. اين اقدام وي در حالي صورت گرفت كه 3 وكيل مدافع ديگر شيرين عبادي در دادگاه حضور داشتند و اگر حركت وي براي جوسازي نبود، قاعدتاً 3 وكيل ديگر نيز بايد جلسه را ترك مي كردند!

واکنش شیرین عبادی به پخش دادگاه شکایتش از کیهان در تلویزیون

واکنش شاکی دارنده ی جایز ی صلح نوبل متهم شده در برابر متهم شاکی شده سر بازجو حسین شریعتمداری

خبر انلاین:شیرین عبادی از پخش دادگاه شکایتش از مدیرمسئول کیهان از رسانه ملی، ابراز ناراحتی کرده است.پخش دادگاه شکایت شیرین عبادی از مدیرمسئول روزنامه کیهان از رسانه ملی، با واکنش منفی وی روبرو شده است.پس از آنکه صدا و سیما اقدام به پخش دادگاه شکایت شیرین عبادی از حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان کرد ، عبادی از این اقدام تلویزیون ابراز ناراحتی کرده است .به گزارش شبکه ایران شیرین عبادی در مصاحبه با سایت جرس درباره پخش دفاعیات حسین شریعتمداری در دادگاه از رسانه ملی گفته است که پخش تصاویر دادگاه، تلاشی مضاعف است برای آنکه فعالیت‌های حقوق‌بشرخواهان را در ایران متوقف کنند

اختصاصي؛ ديدار اعضاي شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت با وزير علوم- 1دانشجو: براي برخورد قانوني با اساتيد سكولار برنامه داريم.خبرگزاري فارس: كامران دانشجو در پاسخ به مطالبات گسترده فعالان دانشجويي مبني بر لزوم برخورد قانوني با اساتيد سكولار در دانشگاه‌ها تأكيد كرد كه براي برخورد با اساتيد سكولار برنامه داريم و در حال برنامه‌ريزي براي اجراي برنامه‌ها هستيم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902041006

مشخص است که رژیم کودتائی نا مشروع ضد علم به جای حضور دانشجویان معترض فریاد مرگ گوی بر دیکتاتور و اصل ولایت فقه و خامنه گفتن لبیک گوی وی باشند و فضائی در دانشگاه ها حاکم باشد که مروج خرافات باشد و پیروان همچون آخوند مصباح یزدی و احمد جنتی احمد خاتمی و علم الهدی و.... باشند که بی حجابی را عامل زلزله بدانند و صدقه دادن را موجب خنثی کننده ی زلزله بدانند و برایش تبلیع کنند.

استاندار سيستان و بلوچستان:سيستان‌وبلوچستان مقام دوم كشور در زمينه پذيرش دانشجو را دارد.خبرگزاري فارس: استاندار سيستان و بلوچستان گفت: سيستان و بلوچستان با وجود همه محدوديت و محروميت‌ها بعد از تهران بيشترين تعداد دانشجو را در سطح كشور دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902040965

استانی که در 31 سال گذشته فقط خبر فقر و بیکاری ومرگ و اعدام و دار زدن مخابره شده است و اهالی از فرط بیکاری و فقر روی به در گیر شدن فروش و مصرف مواد مخدر آورده اند . همچنین در شرایطی که بدلیل عدم ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاهی ایران جزو رتبه دار جهانی فرار مغز ها در جهان می باشد . همینطور با وجود باز خرید و پاک سازی و اخراج اساتید سکولار که وزیر مدرک قلابی علوم اعلام کرده است. اکنون این چنین ادعای استاندار سیستان و بلوچستان مگرجز تبلیغ عوامفریبانه و منحرفانه داخلی چه مصرف دیگری می تواند داشته باش؟

سردار رادان در جمع خبرنگاران طرح‌هاي جديد نيروي انتظامي با هماهنگي دستگاه قضايي به زودي اجرا مي‌شود.خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده نيروي انتظامي از اجراي طرح‌هاي جديد براي افزايش احساس امنيت خبر داد و اعلام كرد: براي اجراي اين طرح‌ها با دستگاه قضايي هماهنگي به عمل آمده است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902040747

این دیگر خیلی مضحک است که مجرم وقاتل جنایت بازداشتگاه کهریزک به جای اینکه باز داشت و محاکمه و مجازات شود . از سوی کودتا گران پاسدار تقویت شده است تا چنین مردم معترضین و ناراضی را با شیوه ی سرکوبگری طرح ضربتی نیروی انتظامی تهدید کند تا شاید بشود جامعه ی در حال انفجاری را این چنین کنترل نمود.

یک روزنامه روسی: تهران سعی داردبا واشنگتن نامه نگاری کند

داشته باشید که موضع چقدر جدیست و واقعیت دارد که روس ها مجبور به افشای آن شده اند . ضمن اینکه زدن زیرآب جنگ زرگری مبارزه با آمریکا زده شده است و پته ی مانور تبلیغاتی تأکید کردن چپ و راست اسرائیل باید نابود گردد نیز رو کرده است .

ولادیسلاو وارابیوف" کارشناس روزنامه روسی دولتی "راسیسکایا گازیتا" می نویسد: "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهور ایران از رئیس جمهور آمریکا انتقاد می کند و همزمان تهران محرمانه سعی در آغاز نامه نگاری با واشنگتن دارد. اما طبق معمول هرچیز محرمانه ای فاش می شود.به گزارش آریا،وی می نویسد: چرا اوباما تصمیم گرفت پاسخ ندهد؟ می توان چنین نتیجه گیری کرد که پیشنهاد احمدی نژاد برای واشنگتن جالب نبوده است. این اولین باری نیست که احمدی نژاد سعی دارد نامه نگاری با کاخ سفید را آغاز کند. بعنوان مثال در سال 2006 رئیس جمهور ایران سندی 18 صفحه ای برای "جرج بوش" رئیس جمهور سابق آمریکا ارسال کرده بود که در آن راه های حل اختلافات را تشریح کرده بود.

محكوميت يك مفسد اقتصادي به پرداخت 23 ميليارد تومان به بانك ملتخبرگزاري فارس: در راستاي مبارزه جدي با مفاسد اقتصادي، پرونده يكي ديگر از مفسدان اقتصادي پس از سير مراحل قضايي منجر به صدور رأي قطعي از سوي شعبه 68 دادگاه تجديد نظر استان تهران شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902040819

چرا در رژیم ضد بشری کودتائی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تبعیض است . تا جائیکه محمد رضا رحیمی معاون اول ئیس جمهور پرونده ی اختلاس گری چندین میلیاردی اش گشوده شده است فقط پرونده یک مفسد اقتصادی بانکی گشوده و پیگیری شده است؟ ضمن اینکه چه موقع قرار است پرونده ی 44 دانه درشت کلان دزان بیت المال و چوب حراج زنندگان بر ذخایر و منابع طبیعی گشوده و پیگیری شود که دو سال پیش از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان با اسامی شان فاش شدند؟

مستشاران شعبه 68 دادگاه تجديد نظر استان تهران آقايان مسعودي مقام و بيك وردي متهم پرونده بنام داود سرخوش شهري فرزند رضا علي را از حيث اتهام تحصيل مال از طريق نامشروع به تحمل دو سال حبس تعزيري و چهار سال محروميت از دريافت تسهيلات بانكي و رد مبالغ 235 ميليارد و 838 ميليون و 692 هزار و 335 ريال ( 235/838/692/335 ريال) و 36 ميليون و 583 هزار و 80 دلار ( 36/583/080 دلار) و دو ميليون و 419 هزار يورو ( 2/419/000 يورو) در حق بانك ملت محكوم نمودند.

منطقه بكر تهران كجا است؟

http://www.fararu.com/vdccxoq0.2bqpp8laa2.html

تبلیغ برای واحد های مسکونی ساخته شده از سوی ارگان های سرکوبگر از جمله پاسداران مافیائی غارتگر که همه جا اختاپوس وار چنگ انداخته و حضور دارند.

شهر تهران منطقه‌اي دارد كه در آن تراكم جمعيتي، ملكي و آلودگي در مقايسه با كل شهر، در سطح مطلوب قرار دارد. در اين منطقه، ميانگين سني آپارتمان‌هاي مسكوني 2 تا 3 سال است و با توجه به جغرافياي منطقه، فضاي داخل آپارتمان‌ها از حداكثر نور طبيعي و هواي سالم بهره‌مند هستند آپارتمان‌هاي شمال اتوبان همت اغلب توسط تعاوني‌هاي مسكن ارتش، سپاه و نيروي‌انتظامي احداث شده كه با توجه به مرغوبيت مصالح‌ساختماني و نماي ظاهري اين ساختمان‌ها، استقبال خوبي از اين واحدها شده است

سپاه جايگزين توتال و شل مي‌شود

http://www.fararu.com/vdcgwy9t.ak9n34prra.html

همه جنگ و دعوای باندی و جناحی و کودتائی که رقیب مغلوب حذف شد و پرونده غارتگری های اعضای خانواده ی رفسنجانی گشوده شده است فقط به خاطر عملی شدن اهداف اینگونه اقدامات اشغال گری پاسداران بوده است که نیازبه مترسک ومحللی همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد برای هموار کردن مسیر نیاز بود. اکنون بدون ابهام پاسداران حضور دارند و حرف اول و آخر را می زنند.

سردار سرتيپ پاسدار يدالله جواني ، فارغ‌‌التحصيل رشته علوم استراتژيك با گرايش علوم دفاعي از دانشگاه عالي دفاع ملي است كه از اشراف بالايي نسبت به مسايل نظامي برخوردار است. آنگونه كه خود مي‌گويد ابتدا در سال 1359 به عنوان بسيجي وارد مجموعه سپاه شده و با آغاز جنگ تحميلي به‌طور رسمي به عضويت سپاه در مي‌آيد. وي با ابيان اينكه اولين فرمانده سپاه هم كه با حكم شوراي انقلاب معرفي و منصوب شد و مجموعه‌هاي پراكنده را سامان داد و منسجم كرد آقاي جواد منصوري بود، افزود: با تشكيل اولين مجلس شوراي اسلامي نيز احساس شد كه اساسنامه سپاه (مصوب شوراي انقلاب) نياز به بازنگري دارد كه طرحي توسط 20 نماينده مجلس مبني بر بازنگري در اساسنامه سپاه در شهريور 61 تهيه و در صحن مجلس به تصويب رسيده كه اساسنامه كنوني سپاه بازنگري شده اساسنامه مصوب سال 58 است. سپاه بايد براي تحقق حاكميت ديني، استقلال اقتصادي و رهايي از وابستگي تلاش كند ،اين مولفه‌ها به سپاه جهت مي‌دهد تاچه رويكردي را دنبال كند؛ به عبارت ديگر سپاه بايد با تشخيص تهديدات انقلاب سريعا به دنبال دفع آن باشد. سپاه جايگزين توتال و شل مي‌شود.وي با اشاره به فضا‌سازي‌ها عليه فعاليت‌هاي اقتصادي سپاه و انتقاد از اين موضوع گفت: امروز در سپاه اين افتخار راداريم كه به چنان قابليت‌ها و توانمندي‌هاي دانشي دست يافته‌ايم كه به راحتي مي‌توانيم جايگزين شركت‌هاي بزرگ خارجي شويم به‌عنوان مثال با بدست گيري پروژه‌هاي بزرگ در عسلويه جايگزين توتال و شل مي‌شويم.

شربت ترياک در شيشه هاي يک ليتري به مراکز مي رود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19119

اینهم یک شیوه ی دیگر مافیای مواد مخدر پاسداران وارد کننده و توزیع مواد مخدر است که اکنون دارد این چنین از قربانیانش چند ذوقه خوری می کند .

مديرکل داروي وزارت بهداشت: ‌شربت ترياک در شيشه هاي يک ليتري به مراکز مي رود.ایرنا: مدير کل داروي وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي گفت :‌ شربت‌" تنتور اپيوم يا شربت ترياک "در شيشه هاي يک ليتري بين مراکز مجاز ترک اعتياد ، توزيع مي شود

احتمال معرفی سپاه به عنوان سازمان تروریستی در آلمان

31 سال است که این ارگان فاشیستی سپاه پاسداران در کنار وزارت بد نام اطلاعات در شرف ترور مخالفان و دگر اندیشان در داخل کشور و برون مرز بوده است . از جمله مرتکب چند ترور مخالفان ایرانی در آلمان شده است .حتی دست به گروگان گیری اتباع بیگانه به خصوص آلمانی در ایران و لبنان زده است که خیلی زود تر می بایست اینگونه اقدامی پیشنهاد می که نه در آلمان که در اروپا باید این پیشنهاد دنبال و تصویب شود.

مردمک : حزب دمکراتیک آزاد آلمان که از احزاب ائتلافی حاکم این کشور است، از دولت آلمان درخواست کرده است که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را یک سازمان تروریستی معرفی کند.

ایران از حضور در شورای‌حقوق بشر انصراف داد

http://www.fararu.com/vdcjhyex.uqemvzsffu.html

مگر رژیمی که زن ستیز است و رتبه دار جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر را دارد می تواند که در شورای حقوق بشر زنان جائی داشته باشد حتی اگر در کشورهای آسیائی باشد؟

سخنگوي وزارت امور خارجه گفت: براساس تقسيم كاري كه ميان كشورهاي آسيايي صورت گرفته است ايران براي عضويت در شوراي جهاني حقوق زنان از شوراي حقوق بشر انصراف داد.

محمد جواد لاریجانی (برادر رئیس قوه قضائیه) : ایران پرچمدار حقوق بشر در دنیا است

گزارش اعتراف خبر قبلی را با ادعای مضحک این بچه آخوند انگلیسی مقایسه کنید تا بدانید که رژیم جهل و جنایت و جنگ و خیانت و خون و مروج خرافات و متخصص عوامفریب و وارونه گوئی فقط یک پاسدار گماشته خالی بند همچون احمدی نژاد ندارد ، بلکه مورد های مشابه فراوانی همچون بچه آخوند انگلیسی محمد جواد لاریجانی مدافع سنگسار دارد که بساز و بفروش ویلاهای ساحل شمال با زمین های مصادره ای با اخوی هامی باشد.

دبیر ستاد حقوق بشر ایران گفت: ایران پرچمدار حقوق بشر در دنیا است .به گزارش کلمه، محمد جواد لاریجانی که با خبرگزاری دولت (ایرنا) مصاحبه می کرد افزود: حقوق بشر برای غرب، مستمسکی برای تحمیل تفکر سکولار غربی است ولی سیاستمداران غربی ها پایند به حقوق بشرنیستند و این مسئله را برای فریب مردم دنیا طراحی کرده اند.وی با اشاره به پرچمداری ایران در زمینه حقوق بشر تصریح کرد: سیاست های ایران در زمینه حقوق بشر کاملا روشن است و در درجه اول یک برخورد تعاملی واثباتی با حقوق بشر دارد و به عقیده بنده کشورهایی باید از حقوق بشر بترسند که به دنبال سیطره آدم کشی و ظلم در جهان هستند.وی افزود: برای ایران در زمینه اجرای حقوق بشر مهم این است که شهروندان چقدر از حقوق خود آگاه و برخوردارند و چقدر می توانند از آن دفاع کنند.رعایت حقوق بشر در دیگر کشورها بررسی می شود.مشاور رییس قوه قضاییه در خبری اعلام کرد: ستاد حقوق بشر در داخل قوه قضاییه تشکیل شده ولی نهادی فراقوه ای و مورد تایید مقام معظم رهبری است.ریاست این ستاد با رییس قوه قضاییه است که وزرایی اعم از وزیر امور خارجه ، وزیر کشور ، وزیر اطلاعات ، وزیر دادگستری و وزیر ارشاد در آن عضو هستند و رییس پلیس ، قضات عالی رتبه، رییس سازمان زندان ها نیز در کنار آنها مشغول به کار هستند و این ستاد تنها مرجع رسمی کشور در فعالیت های حقوق بشری است.به گفته لاریجانی، یکی از وظایف ستاد حقوق بشر ” پایش ” فعالیت های کشورهای مختلف در زمینه حقوق بشر است و برای گسترش بیشتر فعالیت ها ، سایت ستاد حقوق بشربزودی فعال می شود و به راحتی می توان در آنجا اطلاعات را مشاهده کرد و شاید هر ۶ ماه یکبار بتوان گزارشی کامل را از فعالیت های حقوق بشر ارائه داد

ناگفته‌های خواندنی ولایتی

http://www.fararu.com/vdcbw9ba.rhbs0piuur.html

فضا سازی وجنگ روانی علیه ی سازمان فاشیستی مجاهدین انقلاب اسلامی که اکنون اخ و طرد شده است آنگونه که شرایط برای رقبای سابق فراهم شده است با درد ودل کردن و تحریف نمودن تا دست به انتقام گرفتن از طریق قبرستان شکافتن بزنند.

پخش فيلم مشايي در حال خواندن قرآن در سيما. اخبار ویژه

http://www.fararu.com/vdcdfn0o.yt0kk6a22y.html

گلچین و گزیده خبرهای مهم داخلی به خصوص که همراه با گزارش خبر ویژه شیادی رحیم مشائی شمس پاسدار گماشته ااحمدی نژاد می باشد.


روزی نامه ی حکومتی جمهوری شنبه 4 اردیبهشت ماه سال 1389

نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی جمهوری " اوباما و خواب‏هاى بى‏تعبير "

"سرمقاله نویش خوش خیالانه هنوز در فضای31 سال پیش و جنگ نعمت الهی بسر می برد "

رژیمی که آزادی بیان و قلم را سرکوب می کند و مطبوعات را سانسور و تعطیل می نماید وروزنامه نگاران و خبر نگاران را در بند می کشاند. نه چنین رژیمی هر گز مردمی نیست.نه اینکه نمی تواند در خدمت باشد و آنان را نا محرم نداند و با هاشان رو راست باشد و بر خلاف شعار های عوامفریبانه ظاهری که سر می دهد اما در پشت پرده با همانی که در ظاهر علیه اش شعار می دهد مشغول زد و بند برای حفظ قدرت خود نباشد. برای همین است که پس از 31 سال نمایش ضد آمریکائی و شیطان بزرگ دادن به خصوص پیرامون بحران پرونده ی هسته ای که از یک سو صحبت از تحریم اقتصادی می شود، از طرف دیگر طبق خبر های از سوی روس ها به بیرون درز کرده که در پشت پرده مشغول صحبت های پنهانی با شیطان می باشد . بهر حال اکنو ن سر مقاله نویس در این مورد چنین اعتراف کرده است:

"هدف اينست كه ايران با توسل به مذاكرات پنهان با آمريكائى‏ها به آنها وعده كوتاه آمدن از مواضع خود را بدهد تا از اين طريق ساكنان كاخ سفيد بتوانند زمان بيشترى براى فراهم ساختن شرايط مناسب جهت دنبال كردن اهداف خود به دست بياورند"


مشخص نیست که تا چه موقع قرار است روضه خوانی وارونه شود و گریز به صحرای کربلا زده شود تا که وانمود شود که گویا حاکمان صدای اعتراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه را نه اینکه ناشنید ه اند ، بلکه این صدا رابطور عمد معکوس ترجمان می کنند و همچون دین ابزاری شده نام ملت را نیز بطور معکوس چاشنی جنگ روانی تبلیغاتی خود نموده تا که بتوانند در راستای اهداف مشخص با زهم از موضع فرار به جلو آمریکا تهدید کنند و این چنین از این شیوه جنگ روانی تبلیغاتی استفاده نمایند:


"نكته سئوال‏برانگيزى كه در اين ماجرا وجود دارد اينست كه چرا مسئولان كنونى آمريكا آنهمه تجربه را كنار گذاشته‏اند و 31 سال ناكامى سياست قلدرمابانه و زورگويانه در برابر ملت ايران را راهنماى عمل خود براى آينده قرار نمى‏دهند؟
از تجربيات گذشته نيز اگر صرفنظر كنيم، شرايط امروز ملت ايران بگونه‏ايست كه در افتادن با اين ملت فقط نوعى بازى با آتش مى‏تواند باشد. ايران، امروز با پشتوانه‏اى عظيم از آنچه در جنگ به دست آورده، صنايع دفاعى پيشرفته، رشد فكرى و آگاهى سياسى مردم، پيشرفت‏هاى علمى ستودنى و مهمتر از همه ايمان قوى و روحيه بالاى معنوى، همچون پولادى آب ديده در برابر هر ضربه‏اى مقاوم و استوار است و هر دشمنى را از هر اقدامى پشيمان خواهد كرد. ملت ايران، تحريم‏ها را زياد تجربه كرده، حمله نظامى را پشت سر گذاشته، فشارهاى اقتصادى را به هيچ گرفته و در برابر تبليغات فريبنده دشمنان هوشيارى فوق‏العاده‏اى از خود نشان داده و با تكيه بر اين تجربيات موفق، اكنون نيز در برابر هر توطئه و فشار و حمله‏اى با تمام توان خواهد ايستاد و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب در بيانات روز چهارشنبه گفته‏اند "تهديد كنندگان را به زانو در خواهد آورد"

مقاله نویس ردانه و شیادانه تصور کرده است که شرایط همچون 31 سال پیش است که خمینی شیاد قول داده بود که در حکومت دخالت نمی کند و یا وعده داد حکومت آینده از مستضعفان و پابرهنگان می باشد و تأکید کرد که ما برای ارزان شدن خربزه انقلاب نکردیم چون اقتصاد مال خر است . یا اینکه مردم به خصوص مردم استان های جنگ زده از یاد برده اند که نتیجه ی جنگ 8 ساله ی خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی نعمت الهی نامیده شده چه شد که خمینی شیاد 7 سال اضافی اصرار بر ادامه اش داشت تا که به شکست مفتضحانه ی و سرکشی جام زهر ازسوی خمینی شیاد ختم شد .همچنین میلیون ها کشته و مجروح و بی خانمان و آواره و پناهنده بر جای گذاشت و هزار میلیارد دلار خسارات مالی و اقتصادی در بر داشت . مهمتر اینکه گویا اکنون شرایط 31 سال پیش ایست که مردم ایران توهم دارند و نمی دانند که ماهیت آخوند های حکومتی و آقازاده های شان و پاسداران شرکایش با عملکرد 31 ساله شان چیست و هنوز فاش نشده است که چگونه عوامفریبان جنایتکار و خیانکار حاکم زر اندوزی و غارتگری کرده اند و 80 % جمعیت کشور را بر شرایط طاقت فرسای زیر خط فقر اقتصادی سوق داده اند؟. بعلاوه ملت آگاه نیست که دامنه ی جنگ قدرت و ثروت به چه مر حله ای رسیده است آنچنان که اکنون نه اینکه حامیان خمینی شیاد تحمل نمی شوند بلکه متهم به ستون پنجم و ستون پیاده نظام دشمن آمریکا می شوند . ولی سرمقاله نویس در فضای 31 سال پیش بسر می برد که بر اساس همان شرایط این چنین نظر و تحلیل داده است:


" دل خوش كردن آمريكا به نفت عربستان و كويت و شيرهاى نفت عراق كه در اختيار اشغالگران آمريكائى است براى جبران كمبود نفت درصورت تحريم صادرات نفت ايران نيز دل بستن به سراب است. مردم ايران، در 8 سال جنگ تحميلى علاوه بر نفت و دلارهاى نفتى عربستان و كويت و عراق، حتى معجزه ژنرال‏ها و مزدوران نظامى و بوق‏هاى تبليغاتى همه‏ى شيوخ عرب و مصر و بعضى كشورهاى شمال آفريقا را نيز ديده و از پس همه‏ى آنها باضافه آواكس‏هاى شما آمريكائى‏ها و سوپراتانداردهاى فرانسوى‏ها و سلاح‏هاى شيميائى ديگر كشورهاى اروپائى و انواع ميگ‏هاى پيشرفته شوروى سابق برآمده است. به دعواهاى سياسى جارى در ايران نيز دل خوش كردن، غير از جهالت دولتمردان آمريكائى چيز ديگرى نيست. ايرانى‏ها، اعم از توده مردم و خواص، هنگامى كه با دشمن خارجى، آنهم دشمنى همچون آمريكا كه امام خمينى او را "ام‏الفساد قرن" ناميده و عنوان "شيطان بزرگ" را بر او نهاده، مواجه شوند، متحد و يكپارچه به صحنه خواهند آمد و منافع عمومى و مصالح كشور را بر هر چيز ديگرى ترجيح خواهند داد. اينهم از جهالت دولتمردان آمريكائى است كه به اظهارات و نوشته‏هاى چند تازه‏كار سياسى عليه بزرگان نظام و انقلاب دل خوش مى‏كنند و به تصور اينكه از آب گل‏آلود مى‏توانند ماهى مقصود خود را بگيرند، به جنگ روانى عليه ايران روى مى‏آورند"

در خاتمه اینکه آنچه مهم است این سرمقاله جدی بودن اوضاع خطر را درک کرده است که همچون گذشته رجز خوانی ضد آمریکائی نکرده و خبر از به زودی سقوط و نابودی آمریکا را نداده است . زیرا که وی متوجه شده که شرایط طوریست که نه دیگر توپ و تشر تو خالی زدن جواب ندارد ، بلکه تهدید همراه دارد . برای اینکه شکاف رأس رژیم ضد بشری نا مشروع کودتائی بهم آوردنی نمی باشد. مهمتر اینکه میلیون ها نفر از مردم معترض خشمگین نا راضی فریاد گوی مر گ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل و لایت فقیه را نمی توان تاکتیکی و وارونه ملت حامی جا زد و به نام شان فتوای تهدید آمیز علیه ی آمریکا صادر کرد . چونکه دیگر این ملت همچون 31 سال گذشته دیگر در خدمت جنگ افروزان عوامفریب غارتگر دین فوش نخواهند بود که بطور وارونه ادعایش شده است . برای اینکه نه مردم حاکمان کودتائی را پشتیبانی نمی کنند ، بلکه در هیچ جنگ نعمت الهی دیگری هم به نفع حاکمان جنگ فروز وارد صحنه ی جنگ نمی شوند و درست برعکس مترصد فرصتی هستند تا روزنه و یا منفذی باز شود تا خشمگیانه تر از قبل وارد میدان شوند و رساتر فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت سر دهند . زیرا که تجربه ی عملی 31 ساله ی دولتمردان را قبل از آن کسب کرده اند که در مناظره های تلویزیونی نامزدان ریاست جمهوری خود اعتراف کردند. در حقیقت اینان خود کار نامه پلید ضد انسانی 31 ساله ی رژیم ضد بشری را گشودند و محاکمه اش کردند تا دیگر جای ابهامی در اذهان عمومی باقی نماند که رژیم به آخر راه رسیده است. البته شکست نوری مالکی دست نشانده در انتخابات پارلمان عراق ضربه و آسیب پذیری حاکمان کودتائی تهران را بیشتر کرده است . بطوریکه سلسله اقدامات تروریستی و انفجاری ها در عراق که جان مردم بی گناه دفاع عراق را می گیرد که هدف برای ناامن کردن عراق و تلاش برای نخست وزیر کردن دوباره ی نوری مالکی است بی ثمر است . چونکه امکان حیات خلوت کردن دوباره ی عراق برای مذاکرات پنهانی با آمریکا و و باج گیری هسته ای کردن وجود ندارد و این اعمال تروریستی جز منزوی کردن بیشتر حاکمان تهران ونوری مالکی فایده ی دیگری ندارد .

هوشنگ - بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1389/13890204/13890204_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری شنبه 4 اردیبهشت ماه سال 1389