" سر نخ اصلی اقدامات تروریستی و نا امن سازی و بی ثبات کردن با جنایات ضد بشری اخیر در عراق کجاست؟ "

پس از نتایج انتخابات پارلمان عراق که از سوی کمیسارای عالی انتخابات عراق اعلام شد که ایاد علاوی و ائتلاف العراقیه با تعداد 91 کرسی از پاپت نوری المالکی با تعداد 89 کرسی جلو زد وبا افزایش اختلاف دو کرسی برنده ی این انتخابات شد که طبق قانون وی می بایست نخست وزیر آینده ی عراق شود و کابینه را تشکیل دهد. اما پس از اعتراضات فرمایشی با ادعاهای تقلبات ساختگی و کار شکنی های عمدی و غرض ورزانه که از سوی نوری المالکی پاپت حاکمان تهران دنبال شده است همچنین در ادامه ی سیاست ناامن سازی و بی ثبات کردن عراق که پس از اشغال گری عراق دنبال شده است تا جائیکه حتی در روز بر گزاری انتخابات پارلمان عراق عملیات تروریستی ادامه داشت . اکنون دامنه جنایت وحشیانه ی ضد انسانی این سیاست به وضعیت بس خطر ناکی رسیده است . زیر که طبق گزارش سایت خبر رسانی همبستگی ملی به نقل از تلویزیون العربیه چنین گزارش داده است :

" "قتل عام در ابوسیف بغداد شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ / ۰۳ آوریل ۲۰۱۰تلویزیون العربیه، امروز ۱۴ فروردین خبر داد که شب گذشته تعدادی از عناصر مسلح با لباس ارتشی و با سه خودرو نظامی به یک منطقه در جنوب بغداد حمله کرده و ساکنان آن را قتل عام کردند. در بین ۲۵ کشته ۵ زن و تعدادی کودک وجود داشتند. گفته می شود که این سه خانواده، خانواده های اعضای نیروهای بیداری بوده اند. هنوز مشخص نشده است که کدام نیرو دست به چنین کاری زده است ولی منطقه بسته است و بازرسیها ادامه دارد. خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد: یک مقام وزارت کشور در صورت ناشناس ماندن گفت, “این مردان ملبس به یونیفرم نظامی با خودروهایی مشابه خودروهای ارتش بودند. آنها طی یورش به روستایی در صوفیه ۳ خانه را نابود کردند که ۲۵ کشته, بر جای گذاشت.تلویزیون الحره گفت اکنون در این منطقه منع تردد برقرار شده و در محاصره نیروهای امنیتی است....به گفته منابع امنیتی نیروهای مهاجم به استعداد ۱۵ نفر سوار بر دو خودرو نوع کیا دست به این تهاجم زده اند. بر اساس اطلاعاتی که ما داریم ۷ زن که دستهای آنها بسته شده بود و نیروهای مهاجم قصد داشتند آنها را به ربایند و شاید به قتل برسانند, توسط نیروهای امنیتی آزاد شده اند».تلویزیون الجزیره ۱۴/۱/۸۹ ساعت ۱۰۰۰: «سوم آوریل ۲۰۱۰- پلیس عراق اعلام کرد افراد مسلحی که لباسهای ارتشی به تن داشتند بیش از ۲۵ نفر از یک خانواده که در ۵ خانه در منطقه أبوسیفی جنوب بغداد سکونت داشتند را کشتند. پلیس اضافه کرد که افراد مسلح همه افراد خانواده را در مقابل خانه هایشان محاصره کرده و سپس به آنها دستبند زده و بعد از آن با سلاحهای صدا خفه کن دار برویشان آتش گشودند.محمد مبارک یکی از افراد منطقه أبوسیفی: چیزی که شب گذشته انجام شد یک فاجعه به معنای دقیق کلمه بود, حوالی ساعت ۸ شب گذشته نیروهاییکه لباس گارد ملی (حرس وطنی) شبانه داشتند و با لباس و تجهیزات کامل بودند اقدام به تخریب خانه های قربانیان و کشتن آنها کردند. همه افراد را در مقابل خانه هایشان جمع کرده و با بست های پلاستیکی دستهایشان را بستند و با کلت های صدا خفه کن دار اقدام به تیراندازی به آنها کردند... این افراد اعضای خانواده های افراد ”بیداری” بودند مهاجمین افراد مسلحی بودند که لباسهای ارتش عراق را داشتند این یک عملیات محدود نبود بلکه یک عملیات برنامه ریزی شده و دقیق بوده است»"

بدون شک سر نخ و عامل اصلی اینگونه جنایات و توطئه هازیر سر جریانمافیائی وتروریستی است که سخت آرزده و شاکی از شکست پاپت نوری المالکی در انتخابات اخیر پارلمان عراق می باشد که سابقه دار اینگونه جنایات پس از اشغال نظامی عراق است که در این سالیان بطور زنجیره ای مرتکب شده اند . بطوریکه گذشته اززندان های مخوف کشف شده ی مخفی که در بغداد داشت حتی مسجد را تبدیل به شکنجه و قتلگگاه ربوده شدگان عراقی در بغداد کرده بود و قبل از آن امثال اینگونه ربوده شدگان را که جزو اتباع خارجی هم می شد گردن می زدند و یا سرشان را می بریدند ودر نوار ویدئوئی تصاویر جنایات شان را برای ایجاد رعب و وحشت به معرض نمایش شبکه ی ماهواره ای خبری تلویزیونی می گذاشتند . همچنین دارای پیشنیه ی ترور و انفجار و اقدامات گوناگون تروریستی و بر پائی جنگ فرقه ای و قبیله ای در عراق می باشند . همینطور دارای تجربه ی کار گذاری بمب های کنار جاده ای برای کشتن نظامیان آمریکائی مستقر در عراق هستند . بعلاوه سفیر مصر را ربود ند و کشتند. البته زمانی کوتاه قبل از بر گزاری انتخابات پارلمان ایر عراق در 16 اسفند دست به تهاجم نظامی اشغال چاه نفت در جزیره ی فاو عراق زدند . بعلاوه لیست 500 نفره نامزدان ملی عراق را حذف کردند که در میان شان چهره ی ملی و سر شتاس دکتر صالح مطلک بود که پس از اعلام نتایج انتخابات که از سوی کمیسارای عالی انتخابات عراق اعلام شد از سوی شکست خوردگان وبازندگان انتخابات برای وی پرونده سازی با شایعه خبری شد که گویا از سوی دادستان عراق برای صالح مطلک احضاریه صادر تا محاکمه شود .

آری اینان جزو همان جریان مشترک مافیائی تروریستی می باشند که در 6 و7 مرداد ماه سال 88 دست به اقدام جنایتکارانه و ضد بشری تهاجم به کمپ اشرف زدند که تعداد 11 مجاهد را شهید و 36 مجاهد را به گروگان گرفتند و بیش از 500 نفر از مجاهدین دیگر کمپ اشرف را مجروح ساختند زیرا که خواهان اخراج نیروهای نظامی آمریکا به خصوص مجاهدین اشرف از عراق و باز گشت شان به قتلگاه مخوف زندان اوین در تهران می و اشغال کامل عراق می باشند . همچنانکه چند هفته قبل از بر گزاری انتخابات پارلمان عراق تعدادی مزدور و مأموران را بسیج کردند و بطور همآهنگ و حمایت و پشتیبانی کردن در جلوی درب کمپ اشرف مستقر نمودند تا که با ساز و طبل و قمه و عصا و چماق زوزه کشان و با جیغ کشیدن وعربده کشی نمودن اخطار به تسلیم شدن یا منتظر تهاجم وحشیانه با ارتش عراق به مجاهدین اشرف برای و دار زدن و خفه نمودن و کشتن شان تهدید شان کردند و متقابلاً آشکارا از همان کشوری دفاع و تبلیغ نمودند و نام بردند که اینان را ساز ماندهی و بسیج و به بغداد اعزام کرده بود.

بلی اینان از کشوری حمایت می شوند که رهبران شان سابقه ی ربودن و مثله کردن 3 رهبر مسیحی و قتل های زنجیره ای دارند از جمله ی اینگونه قربانیان قتل های زنجیره ای سر زوج فروهرها بودند که به شیوه ی بربر منشانه ی اینان درون خانه شان سرشان بریده و جراحی شدند. البته در برون مرز نیزدست به اقدام ترور مخوف زدند وهمچون دکتر کاظم رجوی و دکتر عبد القاسم قاسملو دبیر کل حزب دمکرات کردستان ایران و جانشین وی دکتر شرفکندی و محمد رضا نقدی وزهرا رجبی..... را ترور کردند . همچنین کشتن به شیوه ی ضد انسانی قصابی کردن مخالفان همچون فریدون فرخزاد و دکتر شاپور بختیاررا در کار نامه ی ننگین ضد انسانی شان دارند. چون در کودتای خاموش و خزنده ی سوم تیر 84 اینان قدرت را گرفتند و بطور آشکارا در 22 خرداد 88 اقدام به کودتای تقلباتی و حذف رقیب مغلوب خود کرده اند و حکومت را یک دست نموده و قدرت را بطور کامل قبضه ی خود کرده اند . ولی پس از کودتای 22 خرداد چون با موج روز افزون تظاهرات های عظیم ضد حکومتی مواجه شده اند که ناقوس مرگ شان از سوی مردم به جان آمده و ناراضی و خشمگین ایران بر توی خیابان ها و دانشگاه ها و گورستان ها و پشت بام خانه ها و پارک ها و حتی مراسم جشن های ملی 4 شنبه سوریو سیزده بدر با فریاد مرگ بر دیکتاتور به صدا در آمده است . لذا حاکمان وحشت زده برای خفه کردن صدا و فریاد های اعتراضی دست به اقدام مشابه جنایات تجربه شده در عراق پس از اشغال نظامی زده اند که نمونه هائی از اقدامات تروریستی و ضدانسانی که مرتکب شده ا شان در عراق که اشاره شد . اکنون مشابه ی آن در توی خیابان های ایران تکرار شده است . زیرا که بطور کشتن مستقیم همچون ندا آقا سلطان و ...یا یا ربودن و تجاوز کردن و سوزانیدن جسد مثل ترانه موسوی یا کشتن بر زیر چرخ خود روی انتظامی بردن خواهر زاده ی رقیب میر حسین موسوی یا ازبالای پل بر توی خیابان پرتاپ کردن یا مرنکب جنایات ضد بشری قتل و تجاوز و شکنجه در باز داشتگاه کهریزک و سیاه چال های سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و قضائیه و زندان اوین شدن و ... را دارند که حتی مرگ بر خی از قربانیان شان که حتی جزو پرنسل نیروی انتظامی بود را مرگ مشکوک اعلام می کنند .

بنابراین اکنون که دامنه ی اختلاف و تضاد ها در رأس رژیم کودتائی آنگونه اوج گرفته که علنی شده است که بوضوح دچار عدم مشروعیت داخلی شده است . از سوی دیگر بحران هسته ای نیز بمرحله ی خطری رسیده است، طوریکه چین هم بر خلاف دریافت کلان باج های میلیارد دلاری ناشی از چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن آماده شرکت در رأی به تحریم اقتصادی در شورای سازمان ملل شده است . مشخص است که برای حاکمان تهران راهی جز تشدید ادامه ی سیاست سرکوب و خفقان داخلی و صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و روی آوردن به اقدامات تروریستی و مداخله گری با سپاه قدس و عوامل نفوذی در امور داخلی عراق و طالبان در افغانستان و شیخ نصر الله در لبنان و حماس و جهاد اسلامی در فلسطین و حتی با حوثی ها در یمن و از طریق محمد البرادعی و اخوان المسلمین در مصر باقی نمانده است. زیرا که از دست دادن حیات خلوت عراق بمنزله ی ضربه سخت و کاری واردن شدن بر بنیان سیاست صدور تروریسم به برون مرز و سیاست چانه زنی هسته ای و باج گیری کردن است که عواقب این شکست محدود شدن حاشیه ی امنیتی و جنگ در برون مرز است که در نهایت به سوق دادن دامنه ی این خطر محدود شدن حاشیه امنیتی برون مرزی به داخل کشور منتهی خواهد شد بالاخره روند آن به شتاب دادن سرعت فروپاشی می انجامد .

لذا می بایست حاکمان تهران می بایست برای مقابله با دفع کردن خطر و تلاش برای عبور از بحران مقطعی سیاست اعمال فشار و تهدید همه جانبه با بهره بردن از همه ابزار و تجربیات کسب شده ی تروریستی وناامن وبی ثبات کردن عراق برای عدم توافق بر نخست وزیر شدن ایاد العلاوی در عراق بکار گرفته و این روش ادامه یابد یا اینکه پاپت نوری المالکی یا مهره ی مشابه ی وی نخست وزیر شود . یا اینکه کابینه ای ائتلافی متمایل به بیت جماران در تهران در عراق تشکیل شود . یا اینکه اینگونه جنایات قتل عام خانواده ها در روستای اخیر اطراف عراق گسترش یابد تا که عراق به سمت جنگ قبیله ای و عشیره ای و طایفه ای و گروهی و مذهبی پیش رود. حتی با چشم انداز بستر سازی جدا کردن قسمت بخش جنوب عراق همراه می باشد تا کشور ومردم گروگان گرفته ی شده ی عراق تبدیل به سپر حاشیه ی امنیتی پروژه ی هسته ای و مانع از سر نگونی رژیم کودتا گران در ایران گردد. البته چون دشمن اصلی داخلی شان مجاهدین در کمپ اشرف مستقر می باشند لذا توطئه های رنگارنگ علیه ی اینان نیز ادامه می یابد از جمله بسیج و گسیل کردن 15 تن ازمزدوران جدید از خوزستان است که از سوی وزارت بد نام آطلاعات به بغداد اعزام شدند تا که جایگزین گروه مزدوران اعزامی قبلی در جلوی درب کمپ اشرف شوند و دست به سناریوی جنگ روانی تبلیغاتی اعصاب خرد کن با حمایت و پشتیبانی عوامل نفوذی در ارتش و نیروی انتظامی عراق بزنند.

در خاتمه اینکه بموازات سیاست صدور تروریسم به برون مرز که برای حاکمان تهران عراق از الویت بر خور دار است. مشابه ی اینگونه سیاست از طریق حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامی فلسطین در راستای دشمنی با مذاکرات صلح خاورمیانه و بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاورمیانه است . دخالت گری در امور داخلی افغانستان و نا آرام و بی ثبات کردنش نیز این چنین پیگیری می شود که سایت همبستگی ملی در این مورد به نقل از السیاسه کویت اینگونه نقل قول کرده است :

لسیاسه کویت: دستور قضایی برای بازداشت مالکی شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ / ۰۳ آوریل ۲۰۱۰ " روزنامه السیاسه کویت، ۱۴فروردین نوشت: بنا بر اطلاعات بدست آمده، روز گذشته دادگاه عالی جنایی عراق فرمانی برای بازداشت نوری مالکی به اتهام شرکت در کشتار الزرکه که در ژانویه ۲۰۰۷ حدود ۱۲۰ قربانی بجا گذاشت، صادر کرده است. سایت “شفاف الشرق الاوسط” گفت که دادگاه در حکمی که صادر کرده استناد کرده که حزب الدعوه به ریاست مالکی در کشتاری که در منطقه الزرکه استان نجف واقع شد و دهها تن از مردم بیگناه کشته و دهها تن دیگر مجروح شدند دست داشته است... به گفته این سایت، مقامات امنیتی بدستور شخص مالکی، “شیوه های غیر انسانی و خودسرانهای با بازداشت شدگان و خانواده های آنها بکار میبردند که منجر به مرگ بسیاری از آنها در داخل زندان شد.” حکم دادگاه جنایی یک ضربه سنگین برای مالکی است که تلاش میکند مجددا پست نخست وزیری را بدست بیاورد... حادثه زرکه در اول ژانویه ۲۰۰۷ اتفاق افتاد، وقتی که نیروهای امنیتی و میلیشیاهای شیعه وابسته به ایران، حمله شدیدی به یک گروه مسلح کردند که ابتدا دولت اعلام کرد آنها گروه جند السماء هستند، بعد گفت تابع القاعده هستند و بعد گفت بعثی اند، در حالیکه مقامات عراقی تاکید کردند که آنها از عشایر الحواتمه و الخزاعله بودند که شیعه عرب و مخالف با احزاب وابسته به ایران بودند...»الشرق الاوسط نیز همین خبر را اعلام کرد این دو روزنامه اولین رسانه هایی هستند که این خبر را اعلام کرده اند.

هوشنگ - بهداد

15 فروردین ماه سال9 138