گزیده خبر های 10 اردیبهشت - 89

كارگراني كه قير شده‌اند گزارشي از سياهي روزگار كارگران صنعت نفت

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16129

بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار گران در سرز مین نفت و گاز خیز ایران که بنیانگذار شیادش خمینی خدا و مورچه را کارگر نامیده بود. اکنون پس از 31 سال درد دل کارگر جزیره لاوان شنیدنی است زیرا که بیانگر وضعیت طاقت فرسای کار گران به خصوص در مناطق کارگری حوزه های نفتی همچون جزیره ی لاوان است که بس دردناک و اسف انگیز می باشد.

احمدي‌نژاد در جمع مردم كيش:قيام ملت ايران طراحي نظام سلطه براي چپاول جهان را برهم زد.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور گفت:نظام سلطه براي 300 سال تسلط بر جهان و چپاول ثروت ملت‌ها طراحي كرده بود اما در لحظه‌اي كه خيالشان بطور كامل راحت شده بود يكباره قيام ملت ايران طراحي آنها را برهم زد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902090962

پس از گزارش خبر فوق اکنون هذیان و وارونه گوئی و آدرس غلط دادن این دلقک و گماشته پاسدار احمدی نژاد بسیار مضحک و توهین آمیز است . زیرا در شرایطی اینگونه نمایش دلقک بازی های احمقانه ادامه دارد که هرروز در ایران شکاف عمیق طبقاتی عمیق تر می شود و فقر و بیکاری و تورم و گرانی و چپاول و غارتگری بیش از روز گذشته آنچنان بیداد می کند بعلاوه خامنه ای رهبر لوطی جماران در جمع کار گران گسیل به بیت جماران شده اعتراف نموده است که برخی با خرید و فروش یک کار خانه و تجهیزات آن صاحب میلیارد ها تومان آلاف و الوف می شوند . از سوی دیگر از زمانی که آخوند و پاسداران جنایتکار به جای مردم در رأس قدرت قرار گرفتند و موجب شدند تا که با ادامه ی جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق و حمایت از حماس و حزب الله لبنان و صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به منطقه پای نیروهای نظامیان آمریکائی و انگلیسی به منطقه باز شود .سپس سر وکله ی روس ها و چینی ها و اروپائیان بیش از گذشته برای سهم خواهی هم در منطقه پیدا و فعال شد ند . به خصوص اینکه پس از اینکه افغانستان و عراق اشغال نظامی شد و منطقه ی خاور میانه بی ثبات و ناامن تر از قبل شده است که بستر ساز بیشترغارت نفت و گاز منطقه و تبدیل شدن درآمد حاصل از فروش آن به تسلیحات نظامی شده است. به ویژه اینکه خیلی سال است که چوب حراج بر منابع و ذخایر طبیعی کشور زده شده است و 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند .اما اکنون بطور مضحکی این پاسدار مترسک مدعی شده که حاکمان غارتگر و عوامفریب و دین فروش جنگ افروز کودتائی نامشروع موجب شده اند تا که طرح سلطه چپاول جهان بر هم زده شود.

دبیر کل سازمان معلمان ایران بازداشت شد

همزمان با هدیه حکومتی به کارگران به مناسبت روز جهانی کار گران دادن که نمونه ی اینگونه هدایای حکومتی را درد دل یک کار گر نفتی جزیره لاوان توضیح داد . اکنون اینهم هدیه ایاست که بمناسبت فرار رسیدن روز معلم اینگونه به معلمان کشور داده شده است . چونکه با با زداشت کردن دبیر کل سازمان معلمان ایران پاسدار گماشته احمدی نژاد خواسته است تا بیشتر ثابت کند که چگونه برای ضربه زدن به سلطه گران چپاولگر جهانی در ایران دولت نا مشروع اقدام می کند ؟ بلی بدون شک بر اساس شیوه ی هذیان گوئی و سفطه گری های پاسدار گماشته احمدی نژاد این باز داشت را نیز باید به حساب مبارزه برای بر چیده شدن یا ضربه زدن به سلطه گران جهانی گذاشت . چونکه اکنون این اقدام بطور مستقیم توسط نوچه های سلطه گران جهانی در ایران انجام شده است .

خبرگزاری هرانا - در آستانه ی روز معلم، علی رضا هاشمی، دبیر کل سازمان معلمان ایران مورخ چهارشنبه 8 اردی بهشت ماه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ماموران امنیتی بعدازظهر روز گذشته با ورود به منزل شخصی آقای هاشمی ضمن تفتیش منزل و ضبط کامپیوتر و برخی وسایل شخصی ایشان، وی را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.پیش تر علیرضا هاشمی از احضار تلفنی خود به دادگاه نیز خبر داده بود.علی رضا هاشمی، دبیر کل سازمان معلمان ایران، چندی قبل و در اسفند ماه سال 1385 نیز بازداشت و روانه ی زندان اوین شده بود. وی به مدت 19 روز در انفرادی نگهداری می شد و سرانجام حکم تحمل سه سال حبس تعزیزی برای ایشان صادر شد.هم چنین پس از انتخابات 22 خرداد نیز حوالی پارک لاله توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر و حدود 14 روز در انفرادی بود.شایان ذکر است که تاکنون هیچ تماسی از طرف ایشان با خانواده برقرار نشده است.گفتنی است صبح چهارشنبه 8 اردی بهشت ماه نیز، علی اکبر باغانی دبیرکل کانون صنفی معلمان و محمد بهشتی لنگرودی سخنگوی این کانون با مراجعه ی ماموران وزارت اطلاعات به منزلشان بازداشت شدند. ایشان در حال حاضر در بند 209 زندان اوین نگهداری می شوند

ورود انتقادات نادران از احمدی‌نژاد به فازی جدید حامیان قدیم و مدیران جدید

http://www.fararu.com/vdcf1tdj.w6dv0agiiw.html

اما در پاسخ به ادعای کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد در جزیره ی کیش خطاب به وی باید گفت گرگ صفتانه بر خورد کردن یعنی همین شیوه ی متناقض رفتار کردن می باشد که دوستان سابق را به خاطر انتقاد ترک و طرد کردن و پلیدترین و فاسدترین مهره های دزد و غارتگر و قاتل و متملق و چاپلوس و دوروی فرصت و قدرت طلب عاشق انباشت ثروت منفور و بد نام را به جای آنان بدور خود جمع کردنست . یعنی شیوه ای که پاسدار گماشته احمدی نژاد در پیش گرفته وانجام داده است . زیرا که از یک سو شعار مبارزه با مفسدان اقتصادی سر داده می شود . ولی از طرف دیگر مفسدان اطراف خود را فربه و تشویق و ترغیب و حمایت کردن می باشد. بدتر اینکه گرگ صفتانه رفتار کردن یعنی از موضع طلبکارانه و فرافکنانه آدرس غلط دادن و اخطار نمودن که می بایست با دزدان دانه درشت همچون آفتابه دزدان بر خورد شود.

فرارو- نادران با نگارش نامه‌ای به احمدی‌نژاد از انتصاب برخی مدیران جدید و روی کار آمدن حلقه‌ای از مدیران به زعم او نامطلوب به جای مدیرانی که خدوم می‌خواندشان انتقاد کرده است. بخشی از انتقادات نادران، حول محور مشایی، البته در سطحی بالاتر و با نگاه به انتخابات آینده است و بخش مهم دیگر حرف‌هایش به قلعه‌بانی، مدیرعامل جدید شرکت ملی نفت بازمی‌گردد. نادران در این نامه به انتقاد از حذف حلقه‌ای از مدیران دولتی بر خلاف مطالبات اجتماعی و عکس توقعات عمومی پرداخته است. مدیرانی که نادران نام می‌برد، عمدتاً بر سر مخالفت با مشایی از کابینه کنار گذاشته شده اند. مسئله‌ای که اگرچه در بدو امر کتمان می‌شد، اما با اظهارات هفته گذشته صفار هرندی، صراحتاً تایید شد. نادران در نامه خود به تجارب دولت نهم و شعارهایی که محمود احمدی‌نژاد در مبارزه با مفسدین اقتصادی و پاکدستی مسئولین می‌داد اشاره نموده است و در بخش پایانی نامه به انتقاد از جایگزینی آنان با «افرادی چون مشایی رحیمی، مرتضوی، قلعه‌بانی و...» پرداخته است. از جمله دیگر مدیرانی که انتصابشان مورد انتقاد نادران قرار گرفته است، سعید مرتضوی است. از سعید مرتضوی که پیش‌تر دادستانی تهران را به عهده داشت، به عنوان متهم اصلی وقایع کهریزک یاد می‌گردد. مسئله‌ای که در گزارش تحقیق و تفحص مجلس اشاره‌ای به آن شده بود و پیش از آن هم زاکانی، دیگر نماینده تهران درباره او در دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشته بود: «معتقدم مرتضوي يك عنصر نامطلوب است كه به سادگي با دوم‌خردادي‌ها هماهنگ مي‌شودمورد قابل توجه قلعه‌بانی قلعه‌بانی چند روز پیش، به سمت مدیر عاملی شرکت ملی نفت ایران رسید که اختیارات مالی مدیر عامل آن به گفته نادران «با هیچ شرکت دولتی و غیر دولتی در کشور قابل مقایسه نیست.» سپس نادران به مسئله قلعه‌بانی در آستانه انتصاب به ریاست سازمان گسترش و نوسازی صنایع پرداخته است. افشاگری مورد اشاره نادران، به آذر 85 باز می‌گردد که سایت الف نوشته بود: «مدیریت شرکت سایپا طی چندین مورد که رقم مجموع آنها به 140,000,000,000 ریال می رسد با شرکت هایی قرارداد بسته است که علی قلعه بانی، برادر احمد، از اعضای هیات مدیره آن بوده است. شواهد نشان می دهند قراردادها مخدوش بوده اندالیاس نادران در پایان نامه خویش گفته است: «آقای احمدی‌نژاد! به کجا چنین شتابان؟»به راستی ماجرای قلعه‌بانی و دیگر مدیران احمدی‌نژاد به کجا خواهد انجامید؟

ملك‌محمدي در گفتگو با فارس:تهديد اتمي ايران سند خباثت گرگ‌صفتان در صحنه بين‌الملل است. خبرگزاري فارس: نماينده مردم دامغان در مجلس گفت: تهديد اتمي ايران سند خباثت گرگ‌صفتان در صحنه بين‌الملل است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902081020

اگر چنانچه تهدید اتمی کردن اوباما گرگ صفتانه است. همچنین اگر خمینی شیاد گفته بود رابطه با آمر یکا همچون رابطه ی گرگ و میش است. اولاً چرا از کا نال های گونا گون تلاش مستمر می شود با این گرگ صفتان آمریکائی تماس بر قرار شود؟ دوماً چرا حتی از طریق دلال و جاسوس چند جانبه بد نامی همچون هوشنگ امیر احمدی و حتی با باج دادن کلان به دخترش از این دو استفاده می شود؟ یا اینکه چه دلیل دارد که از طریق لابی های ایرانی و آمریکائی ها میش ها بد نبال گرگ به دوند؟ سوماً اگر تهدید کردن گرگ صفتانه است . چرا اسرائیل تهدید به نابودی می شود؟ چهارماً چرا پاسداران کودتا گر خودشان با شدت بدنبال دسترسی به سلاح هسته ای می باشند و چپ و راست موشک های دور برد آزمایش می کنند و تهدید می کنند که می توانند اسرائیل و اروپا را در تیر رس موشک های خود قرار دهند؟

حجت‌الاسلام حسن ملك‌محمدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در دامغان، اظهار داشت: تهديدات احمقانه رئيس جمهور آمريكا كه در حقيقت هم سند حقانيت نظام ما بود، نشانگر خباثت و پستي نظام سلطه و گرگ‌صفتان صحنه بين‌الملل و در راس آنها باراك اوباماست

پاسخ محسن رضایی به ادعای اشپیگل

http://www.fararu.com/vdchwmnk.23n-kdftt2.html

معلوم است که برای پاسدار محسن رضئی که نامه ی سر گشاده برای خامنه ای رهبر لوطی جماران نوشت و انتقاد به تقلبات کودتای 22 خرداد 88 داشت . سپس از سوی کودتا گران تعبیر به خوراندن جام زهر دیگر شد بنابراین طبق گفته ی خمینی شیاد که عقد اخوت با کسی بسته بود لذا تضمین امنیتی جز تسلیم کامل شدن برای لبیک گوئی به رهبر لوطی جماران گفتن و کودتا گران وجود ندارد

دكتر رضايي با بيان اينكه فضاي همكاري و تعامل در كشور رو به گسترش است، اظهار داشت: شايد عده اي بخواهند از طريق طرح اين گونه مسائل، فضاي آرامش، همكاري و برادري را در كشور ما بر هم بزنند. گفتني است مجله اشپيگل در جديدترين شماره خود نوشته است كه محسن رضايي رهبر انقلاب را مقتداي خود مي داند و از مصونیت برخوردار است، وی زماني كه رهبر ايران صحت نتايج انتخابات اخير اين كشور را تاييد كرد، خود و هوادارانش تبعيت كردند. ولي او مي داند که در جمهوری احمدی‌نژاد، اگر پا را از گلیم خود بیرون بگذارد، شش محافظ‌ او هم نمی‌توانند جانش را حفظ کنند!

آیت‌الله ‌موسوی اردبیلی: راهي جز دعاكردن باقي نمانده است

http://www.fararu.com/vdcg7n9t.ak93t4prra.html

وقتی برای رئیس قاضی القضات اسبق اردبیلی جائی برای حتی نظر دادن باقی نمانده است مشخص است که راه حل مشکلات اقتصادی و معضلات معیشتی کار گران زحمت کش و محروم راهی جز دعا کردن یا منتظر بد تر شدن شرایط و تحمل کردن اجباری برای شان باقی نمانده است.

امروزه براي افرادي چون ما راهي جز دعا كردن براي رفع مشكلات، باقي نمانده است. چراكه اگر اظهار نظري در رابطه با مساله‌اي كنيم توجهي به آن نمي‌شود. يك مرجع تقليد با يادآوري اهداف انقلاب اسلامي مبني بر اينكه بايد جمعيت كارگر در رفاه باشند، اظهار داشت: بعد از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي بايد پرسيد كه آن آرمان‌ها چه شده است؟ امروزه مشكلات موجود بسيار زياد است و براي حل آن يا اقدامي نمي‌شود و يا اينكه نمي‌توانند اقدامي كنند. مشكل اينجاست كه حل مشكلات به كساني كه متخصص نيستند، محولمي‌شود. انتظار ما از مجلس اين است كه در مقابل اعمال خلاف قانون ايستادگي بيشتري نمايد. زيرا اگر قرار باشد در مجلس كه خانه ملت و محل قانونگذاري است، در اينگونه موارد كوتاهي شود در جاهاي ديگر وضع بدتر خواهد شد.