گزیده خبر ها 20 فروردین - 89

دیدار 2 ساعته بهزاد نبوی و هاشمی در کیش

دفعه قبل دیدار این دو نفر با هم انکار شد ولی اکنون در مورد این گزارش سکوت شده است که اگر این سکوت ادامه یابد بمنزله ی تأئید خبر است . همچنین فرق اینگونه زندانیان که مرخصی دارند و دست به اینگونه سفر و دیدار می زنند با سایر زندانیان بی نام ونشان بدون ملاقات و مرخصی چیست؟! این چه نوع تبعیض و بی عدالتی نهادینه شده ای می باشد که قدمت 31 ساله دارد ولی با کمال پرروئی ادعا می شود ایران امن و آزاد و قوی ترین کشور جهان است؟

جوان آنلاین نوشت: بهزاد نبوی لیدر سازمان مجاهدین انقلاب و از متهمان پرونده اغتشاشات بعد از انتخابات در ایام نوروز در جزیره کیش با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کرده است. هاشمی رفسنجانی که در ایام نوروز به همراه خانواده خود در جزیره کیش بسر می برد به مدت 2 ساعت میزبان بهزاد نبوی بود که وی نیزدرایام مرخصی نورزی خود از زندان،به جزیره کیش سفر کرده بود. گفته می شود در این دیدار طرفین به بحث و گفتگو درخصوص اوضاع سیاسی کشور پرداخته اند.

اهانت به مقبره آیت الله صدوقی توسط عوامل ناشناس در یزد

http://www.fararu.com/vdcfyvdj.w6djyagiiw.html

این اقدام مشابه ی تکراری نشان از ادامه ی جنگ ونزاع جناحی و باندی غالب و مغلوب ادامه دار است که اکنون از زندگان به مردگان رسیده است . گویا قرار است ریشه ی رقیب مغلوب ریشه ای و شناسنامه ای بطور کامل زده شود تا دیگر هیچگونه نام ونشان از مرده و زندگان اینان باقی نماند . معلوم است که دست دو تا شخص متحجر و دزد و غارتگر آخوند محمد تقی مصباح یزدی و شیخ محمد یزدی در کار است . ضمن اینکه واقعیت یافتن اخطار محمد خاتمی در سخنرانی خود در مشهد است که بیش از 4 سال پیش در روز میلاد حضرت علی اینگونه شرایط تهاجمی یک جریان متحجر مشکوک بقدرت خزیده وابسته به بیگانه علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها را پیش بینی کرده بود.

پس از اهانت به مقبره آیت‌ الله خاتمی در شهرستان اردکان در یکشنبه شب گذشته، در اقدامی دیگر مقبره آیت الله صدوقی در مسجد حظیره یزد نیز مورد اهانت قرار گرفت. محمد صدوقی، نوه آیت الله صدوقی اظهار داشت: این اقدام کاملا مشابه جریان رخ داده در مقبره آیت الله خاتمی در اردکان بود و افرادی که هنوز برای ما ناشناس هستند، بر روی سنگ مزار آیت الله صدوقی که در واقع به کلام امام مزین شده بود،‌ رنگ پاشیدند.

حسن بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار فرارو:دستگیری‌ها فشار تبلیغاتی است

http://www.fararu.com/vdcf0vdj.w6djxagiiw.html

چرا گفته نشده است که دلیل دخالت گری و ربودن و کشتن و اقدامات تروریستی و انفجاری و انتحاری پاسداران در عراق نشان از چیست؟ البته مشابه ی همین سیاست در یمن و افغانستان و لبنان و فلسطین هم پاسداران به شیوه ای دیگر دنبال می کنند؟ همچنین ربودن و به گروگان گفتن اتباع کشور های خارجی در ایران برای چیست؟

فرارو- بازداشت خبرنگار ایرانی در ایتالیا، بازداشت چهار هلندی به اتهام صادرات کالاهای ممنوعه به ایران و امروز هم بازداشت دو ایرانی مقیم آلمان با اتهاماتی مشابه، همه و همه در روند پرسش‌ برانگیزی صورت می‌گیرد که بررسی آن ضروری به نظر می‌رسد. یک کارشناس مسائل بین‌الملل این دستگیری‌ها را خط مشی جدید جنگ تبلیغاتی غرب در پرونده هسته‌ای ایران می‌داند.

رئیس جمهور:وقتی می‌خواهند تحریم کنند باید بگوییم آن‌ قدر تحریم کن که چشم‌هایت چهار تا شود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17872

معمولاً در اصطلاح فرهنگ عامیانه ی ایرانی 4 چشم را برای سگ بکار می برند که اکنون از دهان یک پاسدار لمپن و تروریست بیان شده است. زیرا که گفتمان وی چنین است . البته وی از طریق کودتای پاسداران و بسیج و وزارت کشور و تقلبات گسترده با حذف کردن رقیب رئیس جمهور نامشروع شده است که تحریم کردن برایش مهم نیست . زیرا که معاون اول وی محمد رضا رحیمی دارای پرونده ی اختلاس میلیارد ها تومانی می باشد و وزیر رفاه دولت نا مشروع هم یک پاسدار غارتگر میلیاردی می باشد ضمن اینکه سایت خبری پرچم رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور هم مدعی شده است که رئیس جمهور خودش هم در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کند که اکنون این پاسدار گماشته احمدی نژاد بر اساس این ضرب المثل نظر داده است که به گدا اگر یک نان داده یا از وی گرفته شود فرقی به حالش نمی کند .

رییس‌جمهور تصریح کرد: با وجود اعمال تحریم‌ها از جانب قدرت‌های غربی وضعیت ما بهتر شد و امروز حرکت‌مان رو به جلو است.به گزارش ایسنا، محمود احمدی‌نژاد ـ رییس‌جمهور کشورمان پیش از ظهر پنج‌شنبه در دیدار منتخبان و فرهیختگان استان آذربایجان غربی شرایط امروزکشور درداخل و در عرصه‌ بین‌الملل را بهترین شرایط تاریخ ایران برشمرد. رییس‌جمهور به اظهارات اخیر اوباما نیز اشاره کرد.* همین آقایی که تازه آمده وقتی می‌خواهد با انسان‌ها صحبت کند با زبان بمب حرف می‌زند. آن‌ها در عراق و افغانستان بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر انسان را کشته‌اند و طلبکارند و عده‌ی قلیلی نیز ثروت‌های دنیا را پارو می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی:

ایرادگرفتن ازدولت احمدی‌نژاددردی رادوا نمی‌کند/در دولت امام زمان هم اتفاق می‌افتدکه عده‌ای دزدی کنند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17863

وقتی دولت نانشروع کودتائی یک مدافع اینگونه ای داشته باشد که تاریخچه و پرونده ی زندگی اش چه درئن زندان شاه و چه در حجره ی علمیه ی قم فساد و آلودگی و دروغ و دجال گری می باشد . به خصوص اینکه غضو فاسد و غارتگر ترین باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه می باشد . بنابراین می بایست که اینگونه کتمان حقیقت کند و با ادعای وارونی این چنین هذیان گوئی کند و مشوق کیش دادن پاسدار گماشته احمدی نژاد بسوی مخالفان و معترضان و منتقدان و رقبای مغلوب و اوبا ما با دروغگو وارونه و هذیان گوئی باشد. همچنین به استقبال تحریم ها برود زیرا که قرار است به جای مطالبات مردم بمب اتم به اینان با جنگ خانمان بر انداز نعمت الهی دیگر داده شود.

خبرآنلاین - دبیر کل جامعه وعاظ تهران درباه برخی اشکالات دولت گفت: به هر کجای این دولت اشکال کنید ایرادتان جزئی است. بنده ازدیروز تا حالا چند تا نامه به دولت درباره اشتباهاتش نوشتم. در یک جلسه آقای احمدی نژاد را دیدم و به او گفتم ارادت ما به تو به دلیل شعارهای انقلابی و حمایت رهبری از تو است و الا خیال نکن ما عاشق تو هستیم. در هر دولتی اشکال هست. در دولت امام زمان هم اتفاق می افتد که یک عده دزدی کنند. پس نمی شود گفت وقتی یک دولت سالمی سر کار آمده، دزد دزدی نکند. شیطان که بیکار نمی نشیند. این توقعات غلط است.

ریشه و عامل این دو گزارش خبری زیر در رژیم مدعی امام زمانی و ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران چیست به خصوص اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد بخاطر دسترسی به سلاح هسته ای به استقبال تحریم و در ادامه جنگی دیگر رفته است؟

احتمال تجمع کارکنان تامين اجتماعي

کارکنان سازمان تامين اجتماعي قصد دارند تا روز 21‌ماه جاري (شنبه هفته آينده) در اعتراض به عدم افزايش دستمزدهاي خود در سال 88 در مقابل ستاد مرکزي اين سازمان تجمع کنند.جمعي از کارکنان سازمان تامين اجتماعي در تماس با خبرنگار ايلنا اظهار داشتند: علاوه بر عدم افزايش دستمزد بخشي از بهره وري و کارانه امان نيز پرداخت نشده است. آنان با بيان اينکه تجمع پيش از عيد نوروز نتيجه‌اي نداشته است تصريح کردند: درحال حاضر که مديرعامل سازمان تامين اجتماعي زير نظر وزير رفاه کار مي‌کند از آقاي محصولي انتظارداريم که حقوق قانوني ما را از مسئولان سازمان تامين اجتماعي مطالبه کند و مانع تضييع حقوق پرسنل اين سازمان شود.

افزایش طلاق و کاهش ازدواج در تهران

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17869

قائم مقام ثبت و احوال کشور گفت: طبق آمار موجود بیشترین میزان طلاق و کمترین میزان ازدواج در سال گذشته در تهران روی داده است.به گزارش خبرنگار مهر در کرمان، محسن کرمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار داشت: طبق آمار موجود طی سال گذشته در بین استانهای مختلف کشور تهران بیشترین میزان طلاق را به خود اختصاص داده است و این درحالی است که کمترین میزان ازدواج نیز در این استان ثبت شده است.

بازجويی چند دانشجوی مقیم استرالیا در بازگشت به ایران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15306

البته روزنامه ی استرالین استرلیائی یک گزارش مشابهی از یک دانشجوی دیگر ایرانی مقیم ملبورن استرالیا بازاب داد که وی هم گفته است که ممنوع الورود به ایران شده است و اعضای خانواده اش در ایران زیر فشار و تهدید قرار گرفته اند که چرا وی در تظاهرات ایرانیان در حمایت از مردم ایران حضور داشته است ؟ همچنین وی گفته است که مأموران سفارت از وی برای شناسائی و تهدید کردن در تظاهرات جلوی سفارت ایرانیان عکس گرفته اند . نا گفته نماند که آخر ماه آپریل قرار است که آخوند منصور لقائی که از مهره های وابسته به رژیم است که در زمان اقامتش در استرالیا در رابطه با جریاات مذهبی مسلمان سایر کشور ها بوده و با سفارت رژیم کودتاگر در کنبرا در رابطه تنگاتنگ بوده است. آنگونه که شنیده شده است به یکی که 18 سال به ایران نرفته بود ویزای مسافرت بدیل عدم پاسپورت ایرانی داده نمی شد با توصیه ی این آخوند ویزا دریافت کرده است . قرار است که وی از استرالیا بسوی ایران دیپورت شود که اکنون از طریق حمایت لبنانی ها و یک کشیش مسیحی و برخی از ایرانیان حامی رژیم نا مشروع کودتائی مانع از دیپرت خود شود.

مردمک .mardomak.org : به گزارش یک روزنامه استرالیایی، چند دانشجوی ايرانی ساکن استراليا پس از بازگشت به ايران، بازداشت شده و از آنها بازجویی شده است. دلیل بازداشت این افراد هواداری از حرکت دمکراسی خواهی در ايران اعلام شده است.روزنامه «استرالین» با اعلام اين خبر نوشت که در ماه فوريه (بهمن) گذشته، يک دانشجوی ايرانی تبار که شهروند استراليا است، وقتی برای ديدار مادر بيمارش به ايران بازگشت، توسط ماموران امنيتی برای بازجويی فراخوانده شد.این دانشجو با نام مستعار فریبا به این روزنامه گفت که بازجوی ايرانی‌اش به او گفته که دولت ايران عکس‌هايی از او و همکارانش را که در تظاهرات ضددولت جمهوری اسلامی در شهر بريسبین شرکت کرده‌اند، در اختيار دارد.فریبا ادامه می‌دهد: من شوکه شدم، خيلی ترسيدم و لال شدم. من بعد از اين بازجويی، ۱۰ شب نخوابيدم و مدام گريه می‌کردم.

ساز شکسته دانشجویان شریف، سزای یادکردن از دانشجویان دربند! + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15303

عجیب است که در داخلل پیرامون ساز و اداوت موسیقی دانشجوئی این چنین بر خورد می شود ولی گله گله هنرمندان را وزارت فرهنگ سانسور و تفتیشع قاید راهی برون مرز می کند تا در قاره های اروپا و آمریکا و کانادا د وشبه قاره ی استرالیا و شیخ نشنینان کنسرت هنری سنتی و محلی پاپ اجر نمایند؟

پارلمان‌نیوز: اعضای کانون موسیقی دانشگاه شریف که در آخرین روزهای سال 88 در برنامه‌ای از دانشجویان دربند یاد کرده بودند، چهاردهم فرورین ماه هنگامی که وارد اتاق موسیقی شدند سازهای شکسته خود را مشاهده کردند.به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، یکی از اعضای شورای مرکزی گروه موسیقی شریف گفت:« تا آخرین چهارشنبه سال و پیش از تعطیلی ساختمان فوق برنامه در ساعت 12 ظهر و تعطیلی دانشگاه به دلیل نوروز، اعضا در این مرکز حضور داشته و کلیه‌ اموال و سازهای دانشجویان سالم در محلشان قرار داشت. اما هنگامیکه برخی اعضا در روز 14 فروردین درب اتاق را باز می‌کنند مشاهده می‌کنند که سازهای گروه موسیقی به شکل معنادار و مغرضانه‌ای شکسته شده استبه گفته وی در پایان سال گذشته در برنامه‌ای تحت عنوان "جشن شب عید" که هر ساله توسط گروه‌های فوق برنامه اجرا می‌شود، شعری برای دانشجویان در بند این دانشگاه خوانده شد و بعد از آن سرودی با همراهی ساز توسط دانشجویان اجرا شد.وی با اشاره به اینکه این برنامه با مجوز مسئولان مربوطه برگزار شده بود، متذکر شد:«به نظر می‌رسد با توجه به اینکه تا پایان سال سازها سالم و در تعطیلات درب ساختمان توسط مسؤلان فوق برنامه بسته بوده و عملا دانشجویی به سازها دسترسی نداشته است و با توجه به نحوه‌ شکسته شدن سازها که نشانگر غیظ و خشم برخی بوده است، این عمل وقیح توسط افراد معلوم الحالی صورت گرفته که نه تنها با موسیقی اصیل و پاک ایرانی عناد و دشمنی دارند،بلکه از یادکردن دانشجویان در بند برآشفته‌اندوی خاطر نشان کرد:«موسیقی اصیل ورای یک تکه چوب و پوست است که بتوان به شکستن و پاره کردن، این هنر مؤثر را از ایرانیان گرفت