دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 31 فروردین ماه سال 1389

نقد و برسی : (يادداشت روز) روز دروغ نامه ی کیهان "اقتدار حقيقي "

"اقتدار حقیقی که علیه مردم معترض قدرت نمائی نمی کند"

بدون آنکه قلم بر دست طلبه پاسدار توضیح دهد که چه عوامل یا اقدامات انجام شده موجب شده است که فضا به سمتی سوق داده شود که منجر به حرکت های اعتراضی مردم ناراضی و ناراضی شود و اقدامات و تصمیم گیری های سرکوبگرایانه وحشیانه ی پشت پرده را بهمراه داشته باشد. در نهایت موجب فراهم سازی خوراک لازم برای رله و پخش خبر ها از سوی رسانه های فارسی زبان برون مرز گردد که پس از عبور خبر های تصویری از زیر تیغ سانسور به ماهواره های خبری برون مرزی نفوذ وپخش شدند. اکنون این بازتاب خبر های سرکوبگرانه بمنزله جنگ نرم تبلیغاتی علیه کودتا گران حاکم نامیده شده است که در ادامه اوباما و دشمن آمریکا متهم و محکوم شده اند؟ ازسوی دیگر مهم این است که قلم بر دست نقاد با تخصص وارونه کردن حقایق و سخنگوی مردم شدن ادعا کرده است که مردم با بصیرتی که دارند می دانند سر رشته همه فتنه گری و آشوب ها در دست دشمن یعنی آمریکا می باشد . البته وی گفته است که اگر چنین است. پس چرا در همه تظاهرات های ضد حکومتی معترضین فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر می دهند ؟ آیا اینهم زیر نظر و کنترل دشمن و عوامل و مهره های داخلی اش بوده است که مردم آگاه از آن بی خبر و نا آگاه بوده و چنین گول خورده اند :

"دشمن بصورت آشكار، مدتهاست جنگ نرم عليه جمهوري اسلامي را تدارك ديده و علناً وارد فاز عملياتي آن شده است. حوادث بعد از انتخابات و ابعاد پيچيده آن فتنه بزرگ توانست دستهاي پنهان دشمن را از آستين فتنه گران بيرون آورد.امروز حتي آنهايي هم كه منتظر بودند تا لبخندها و ژست آشتي جويانه رئيس جمهور آمريكا به بار بنشيند و شيطان بزرگ، بساط دشمني خود را برچيند! فهميده اند كه گرگ اگر لباس ميش هم بپوشد، باز هم دشمن است.مردم نيز با درايت و بصيرتي كه دارند، دانسته اند كه سررشته همه فتنه گريها و آشوبها در دست دشمن قسم خورده بوده و مهره هاي داخلي آنان از سران فتنه تا عربده كشان خياباني، چيزي بيش از عروسكهاي اين معركه تاريك نبوده اند. مهره هايي كه بعضي سوخته و تاريخ مصرف شان تمام شده و بعضي ديگر هم براي آنكه آتش بيار معركه ديگري باشند زير خاكستر نفاق پنهان شده اند"

مسخره تر مضحک تر اینکه جالب است که بحران پروژه ی هسته ای که حتی در زمان مدعیان اصلاح طلبان هم وجود داشت و اکنون بدلیل اینکه پاسداران با کودتا رقیب مغلوب دوم خردادی ها را کنار زده اند تا خود تسلط بر تأسیسات هسته ای داشته باشند و پیشبرد اهداف هسته ای را با شدت دنبال کنند که همین اقدام موجب افزایش بحران هسته ای شده است . اما طلبه پاسدار یادداشت روز نویس ادعا کرده است که اوباما و کاخ سفیدچون از آشوب ها و تظاهرات با اهداف بر اندازانه عوامل داخلی خود فروخته شکست خورده است. چنین بحران هسته ای را بهانه کرده و تهدید به حمله هسته ای کرده است:

" چندي پيش رئيس جمهور آمريكا كه تلاش هاي 10 ماهه كاخ سفيد و ايادي خودفروخته وابسته را در ماجراي براندازي ناكام ديد، بار ديگر به بهانه پرونده هسته اي ايران و در شديدترين اظهارات و موضع گيريهاي چند سال اخير آمريكا عليه كشورمان، با اعلام راهبرد هسته اي ايالات متحده، ايران را تهديد به حمله اتمي كرد"

در ادامه قلم بر دست یادداشت روز نویس با آویزان شدن به جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل و همچنین جنگ 22روزه حماس در نوار غزه در نوار غزه به عنوان برگ برنده علیه اسرائیل رو کرده است تا هم ثابت کند که هم پاسداران طراح و مشوق و تر غیب این دو جنگ بوده اند. هم اینکه بتواند نتیجه گیری کند که چون اسرائیل تجربه ی شکست از این طریق دارد. بنابراین جرأ ت حمله نظامی به تأسیسات هسته ای رژیم کودتائی پاسداری را ندارد برای همین است که اینگونه اوبا ما رئیس جمهور آمریکا را تهدید کرده است که حرف های گنده تر از دهانش زده که پاسداران می توانند وی را بر جایش بنشانند :

"اسرائيل مي داند كه حريف ايران اسلامي نيست. چرا كه طي جنگ هاي 33 و 22 روزه در برابر مقاومت لبنان و فلسطين كه الگويي برگرفته از انقلاب اسلامي و آرمانهاي مقاومت و آزادي خواهي آن دارند، تاب نياورد و مفتضحانه شكست خورد. لذا تلاش مي كند تا مطامع خود را از مجراي متحد ديرينه اش دنبال كند و حرفهاي بزرگتر از دهان خود را بر زبان آمريكا بنشاند"

ادعای عجیب و غریب دیگری اکه طلبه پاسدار کرده است این است که اعتراف کرده در نمایش رژه روز ارتش در 29 فروردین در کنار سایر تجهیزات و تسلیحات پیشرفته ی نظامی به نمایش گذاشته شد موشک ضد هوائی اس – 300 هم وجود داشت که از نظر اسمی مشابه اس – 300 روسی است که بدلیل فشار انتقادی آمریکا یا اروپا بر روی روسیه شده است که کنون این موشک های اس – 300 روسی به ایران تحویل داده نشده است. بهر حال این ادعا را اینگونه اقتدار واقعی نامیده است :

"ايران اسلامي طي سالهاي گذشته در سايه تلاش و همت والاي متخصصان توانمند، تجهيزات بسيار مهم و ارزشمندي را توليد كرده كه موجب حيرت و واهمه دشمنان شده است. امروز بحمدالله نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي در بالاترين سطح آمادگي چه از نظر تجهيزات دفاعي و چه به لحاظ نيروهاي كارآزموده قرار دارند كه البته دشمن نيز به خوبي از اين توانمندي ها آگاه است.مهمتر از اقتدار نظامي، «اقتدار معنوي» جمهوري اسلامي ايران است. حضرت آيت الله خامنه اي دستيابي به اقتدار واقعي را حق و وظيفه ملت ها مي دانند و مي فرمايند:«ايمان به خدا، عنصر اصلي اقتدار حقيقي است كه در پرتو آن، عزم و اراده و معنويت و پيشرفت علمي- سياسي و اقتصادي نيز به وجود مي آيد.»"

در خاتمه اینکه اینگونه که طلبه پاسدار اعتراف کرده است که چگونه حاکمان تهران و پاسداران کودتاگر بطور دربست مطالبات و نیاز های تعویقی مردم ایران را فراموش کرده اند. در عوض الویت برای شان تولید تجهیزات و تتسلیحات پیشرفته ی نظامی و تولید موشک های دور برد با موشک های پدافند اس – 300 شدده است که بطور فعالانه این مأموریت دنبال شده است این اهداف نشان می دهد که اینگونه اقدامات تداقعی نه جدا از اهداف نظامی هسته ای نمی باشد ، بلکه درست مکمل آن است . چونکه تلاش شده است بهر شکل و شرایطی توان ظرفیت دفاعی نظامی بالا برده شود . یعنی اینکه حرکت به سمت و سوی شرایط آماده باش جنگی دیگر در دفاع اهداف هسته ای می باشد . همینطور مشخص است که آنقدر پروژه ی هسته ای و تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای برای حاکمان تهران و پاسداران کودتا گر مهم می باشد که همه امکانات ممکن در بستر شتاب دادن و تقویت حمایتی از این پروژه ی هسته ای بکار گرفته شده است که در مجموع بسادگی ثابت می کند که اهداف پشت پرده ی پروژه ی هسته ای بدون شک نظامی است و ادعای مسالمت آمیز بودنش تا کتیک تبلیغاتی برای منحرف کردن اذهان عمومی است و تأئید کننده ی سیاست پنهانکاری ووقت کشی سالیان گذشته است . همانگونه که تهدید اوباما رئیس جمهور آمریکا به تهاجم نظامی حتی اتمی جنبه ی شعاری و ترسانیدن تاکتیکی ندارد زیراکه کاخ سفید به این نتیجه رسیده است که اهدافی که حاکمان تهران و پاسداران کودتا گر از پروژه ی هسته ای دنبال می کنند چیست؟ البته بدون آنکه نیاز به چنین جنگی باشد که پیش بینی پس از آن در منطقه و جهان ساده نیست. راه حل این است که از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا نام مجاهدین از توی لیست سازمان و گروه های تروریستی خارج شود و غرب هم حمایت و پشتیبانی از مبارزه و مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران نماید .

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890131/2.htm#other203

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 31 فروردین ماه سال 1389