گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 4 اردیبهشت - 89

دلمه (گفت و شنود)

گفت : ملا ئی از لپه خوشش نمی آمدبهش دادنددلمه بادمجان

وقتی باچنگال بازش کردلپه را دید به میزبان گفت ای عزیز جان

فکر کردی من که متخصص حجاب و بی حجاب شناسم

گر تو پالتو تن لپه کنی کلک زنی ، من لپه نمی شناسم

گفت: يك مركز تحقيقات اينترنتي در آلمان اعلام كرده است شبكه هاي «فيس بوك» و «توئيتر» كه آمريكا براي ارتباط آسان آشوبگران در ايران برپا كرده بود نتيجه معكوس داده است.
گفتم: چطور مگر؟!
گفت: در گزارش اين مركز تحقيقاتي آمده است كه مراكز اطلاعاتي ايران از طريق شبكه هاي مورد اشاره، آشوبگران را شناسايي و دستگير كرده اند.
گفتم: يارو از برنج بدش مي آمد برايش دلمه بادمجون آوردند. وقتي با چنگال بادمجون رو باز كرد و برنج رو درون آن ديد، به صاحبخونه گفت؛ اي كلك! فكر كردي اگر پالتو تنش كني نمي شناسمش؟!

گفت : سرباز جو شریعتمداری باز گیر آورده بهانه

تا سیاست کنترل و سانسور افزایش دهد در خانه

گفتم : دوباره این سربازجو زده چه کلک؟

با چه دستآویزی مانورداده است این دلقک؟

گفت : به فیس بوک آویزان شده این مترسک

وصل به توئیترش، کرده علیه اشان زده جفتک

ادعا کرده که مرکز تحقیقات در آلمان کرده اعلام

فیس بوک کنترل می کند ریز همه اطلاعات بااقلام

سپس آشوبگران این چنین می شوند شناسائی

مثل روش پاسداران با ارتش سایبری غول آسائی

مخالفین شناسائی و پیگیری می کند و دستگیر

برای اعتراف بر زیر شکنجه می بر دن اغل و زنجیر

گفتم :یعنی اعتراف کرده پاسداران در فیس بوک دارند حضور

برای جاسوسی وجمع آوری اطلاعات مخالفین می زنند زور

چرا نمی داندجاسوسی کردن شان میبره لو با همه اطلاعات؟

نوبت آمریکا می رسد تا علیه شان افشاگری کند با تبلیغات

گفت : ملا ئی از لپه خوشش نمی آمدبهش دادنددلمه بادمجان

وقتی باچنگال بازش کردلپه را دید به میزبان گفت ای عزیز جان

فکر کردی من که متخصص حجاب و بی حجاب شناسم

گر تو پالتو تن لپه کنی کلک زنی ، من لپه نمی شناسم