گزیده خبر های 9 اردیبهشت -89 قسمت - 2

احمدي‌نژاد در همايش روز ملي شوراها:دو بچه كافي است يعني 40 سال ديگر نامي از ايران وجود ندارد.خبرگزاري فارس: رييس جمهور گفت: عده‌اي در كشور پيدا شدند و همان حرف‌هاي غربي‌ها را تكرار كردند اما معيارها و اعتقادات ما نسبت به غربي‌ها فرق مي‌كند و معتقديم كه خداوند روزي رسان است و معني دو بچه كافي است يعني اينكه 40 سال ديگر نامي از ايران وجود ندارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902090309

اگر صحت دارد که سایت چرچم حامی دولت نامشروع که نقل قول کرده بود پاسدار گماشته احمدی نژاد در زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کند. از سوی دیگر در شرایطی که ایران رتبه دارفرازمغزها در جهان است و حد اقل سالی یک میلیون به جمعیت کشور افزوده می گردد و 80% جمعیت کشوردر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند این طرح پیشنهادی افزایش جمعیت خائنانه و جنایتکارانه است . زیرا که طرح توسعه دادن و بالا بردن مصرف کنندگان مواد مخدر و تن فروشان خیابانی و فقر و بیکاری تحمیل شده بیشتر می باشد.

معاون وزير بازرگاني:نهضت كاهش قيمت‌ها سياست مهم وزارت بازرگاني است.خبرگزاري فارس: معاون مجلس و امور استان‌هاي وزارت بازرگاني گفت: نهضت كاهش قيمت‌ها با همكاري وزارت صنايع و كشاورزي از سياست‌هاي مهم وزارت بازرگاني در سال جاري است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902090112

این ادعا هم مکمل وکپی پیشنهادی پاسدار گماشته احمدی نژاد است . زیرا در شرایطی که روند افزایش کالاهای ضروری در ماه فروردین و اردیبهشت تازگی گزارش شده است و پیش بینی تورم 6% در سال جاری شده است اما این همکار باند ما فیائی غارتگران انگیسی مؤتلفه این چنین ادعای وارونه کرده است؟

حماس خبر دادمصر با تزريق گاز در يك تونل، چهار فلسطيني را كشت.خبرگزاري فارس: سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس)، از اقدام مصر در منتشر كردن گاز سمي در يك تونل حفر شده به دست فلسطينيان و كشته شدن چهار كارگر فلسطيني بشدت انتقاد كرد و خواستار پيگيري موضوع شد

پاسداران کودتاگر بطور سیستماتیک تلاش مذبوحانه می کنند که هر طوری شده با حماس و حزب الله لبنان جنگ یدیگر با اسرائیل بر پا دارند به امید اینکه با این بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه شرایط عبور از بحران هسته ای و خنثی کردن تحریم های اقتصادی در شورای امنیتسازمان ملل فراهم شود.

مخالفت استانداری مازندران با راهپیمایی علیه یک نماینده مجلس

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19488

برای خفه کردن صدای نمایند گان اقلیت بازار مکاره ی مجلس هشتم به نظر می رسد که پاسداران کودتا گر و حامیان دولت نا مشروع از بسیجیان چماقدار و ساندیس خوران به نام مردم در تظاهرات خیابانی با تهدید و توهین کردن می خواهند استفاده کنند.

اداره کل سیاسی و انتظامی استانداری یکی از استان های شمالی کشور، با تقاضای مردمی برای اخذ مجوز راهپیمایی اعتراض آمیز علیه نمایندگان دیدارکننده با یکی از سران فتنه، مخالفت کرد.به گزارش سایت برنا، تعداد زیادی از مردم یکی از شهرهای شمالی کشور برای انجام یک راهپیمایی اعتراض آمیز علیه تعدادی از نمایندگان مجلس که چندی پیش با یکی از سران فتنه سبز دیدار کرده بودند، در مورخه 4/2/89 تقاضای خود را مبنی بر اخذ مجوز راهپیمایی برای اعلام انزجار از عملکرد نمایندگان مذکور، به فرمانداری آن شهر ارائه می دهند

گلایه عباس عبدی از نامردهای حاضر در جناح خودش/ در جناح رقیب هم ، مرد خیلی کم است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=19475

گذشته از اینکه تبعیض جنسیتی زنانه و مردانه شده است ولی چون رژیم عوامفریب و شیاد و روغگو ودین فروش که اساس و شالوده اش بر نیرنگ و فریب و منفی گرائی می باشد . بنا براین در این حکومت از 31 سال پیش تا کنون نه مرد که حکومت نا مردان دزد و رذل و غارتگر و جنگ افروز بر سر کار بوده اند که برای دریدن و حذف کردن همدیگر عقد اخوت با کسی نبسته اند. زیرا که باندهای مافیائی برای کسب قدرت و ثروت و حفظ آن دست بهر جنایت ضد انسانی می زنند .

عباس عبدی در وبسایت شخصی خود مطلبی را در باره مردها و نامردها در دو جبهه سیاسی کشور ، قلمی کرد. به نظر من امروز هم در ارزیابی افراد ، ملاکی کارآمدتر و بهتر از تقسیم‌بندی «مرد» و «نامرد» نیست، گرچه مردهای جبهه مخالف اندک هستند، زیرا که محیط و ساختار آنان چندان تاب تحمل مرد را ندارد، اما از نظر من همان اندک مردهای دیگر هم احترام و حرمت بیشتری از کسانی دارند که در جبهه مردم سنگر می‌گیرند، اما نامردی را به شیطان هم تدریس می‌کنند

احمدی نژاد: با تخلف صاحبان‌قدرت باید مانند تخلف یک آفتابه‌دزد برخوردشود

http://www.fararu.com/vdcgyn9t.ak93w4prra.html

این پاسدار گماشته احمدی نژاد نه اعتیاد مزمن به خالی بندی و دروغ گفتن دارد ، بلکه اعتیاد به جوک گفتن و هذیان گوئی کردن هم دارد . زیرا که اگر قرار است طبق همین فتوای خودش رفتار شود خودش به خاطر پرونده ی اختلاس 350 میلیارد تومانی در زمان شهر دارتهران بودنش و اخوی داود بدلیل پرونده ی مشترک اختلاس با وزیر رفاه پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی داشتن و محمد رضا رحیمی معاون اولش بخاطر میلیارد ها تومان تومان اختلاس ری باید حد اقل می بایست در ردیف اعدامی های همچون آفتابه دزدان باشند.

طنز> مردان ملوس

http://www.fararu.com/vdccepq0.2bqei8laa2.html

مرد: خانوم لطفاً یه چایی به من بده. زن: نداریم. پاشو خودت چایی دم کن! مرد: خواهش می‌کنم من خسته‌م. زن: خجالت بکش ای جنس خشن و دارای سروصداهای مردسالارانه! مرد: عزیزم تو که می‌دونی من چه وجود شکننده و رو به انقراضی هستم.من فقط به صورت ژنتیک و بدآموزی به جنس خشن معروف شدم. داره کم‌کم چنین می‌شه، لطفاً بیشتر مراقب من باش.

انتقاد شدید علی لاریجانی از بی اخلاقی سیاسی اگر اصولگرایی دروغ بگوید، یک فاجعه اخلاقی است

http://www.fararu.com/vdcepn8e.jh8pei9bbj.html

این پاسدار انگلیسی راست دروغ گفته است . یعنی اینکه ادعایش را می بایست وارونه کرد تا تصحیح شود . یعنی اینکه اگر مدعی اصول گرائی دروغ نگوید اصول گرای پیروی رهبر لوطی جماران خامنه ای نمی باشد.

یک زندانی بدلیل فشارهای طاقت فرسا به زندگی خود پایان داد

اینهم یک مورد دیگر از رفتار مدعی اصول گرائی ساندیس خور پیرو رهبر لوطی جماران در زندان که قربانی نگون بخت را بدلیل تهدید باج گیری وا دار به خود کشی کرده است. یعنی شیوه ی دیگر سر به نیست کردن قربانیان در سیاه چال ها می باشد.

بنابه گزارشات رسیده به"فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" زندانی حسن نصیروند روز گذاشته بدلیل فشارهای طاقت فرسا و غیر انسانی در زندان گوهردشت کرج به زندگی خود پایان داد.روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه زندانی حسن نصیر وند حدودا 30 ساله و متاهل در اعتراض به رشوه گیری و بی عدالتی فردی بنام علی فرهادی دادستان انقلاب کرج که از خانواده آنها در ازای آزادی عزیزاشان تقاضای مبلغ زیادی رشوه کرده بود و قادر به پرداخت آن نبودند و همچنین به دلیل فشارهای طاقت فرسا و قرون وسطائی در بند 4 زندان گوهردشت اقدام به خودکشی نمود و جان باخت.جسد این زندانی چند ساعت در حمام این بند رها شده بود. این مسئله باعث تاسف و خشم زندانیان شدهبود.زندانی حسن نصیروند در سلول 5 سالن 10 بند 4 زندان گوهردشت کرج زندانی بود.او بدلیل اتهام مالی به مبلغ 1.5 میلیون تومان از چند ماه پیش در این بند در حالت بلاتکلیفی بسر می برد. مراجعات مکرر خانواده او به علی فرهادی دادستان کرج با توهین و تحقیر این فرد همراه بود و در نهایت در ازای آزادی آقای نصیروند مبلغ هنگفتی رشوه از آنها خواسته بود که این خانواده قادر به پرداخت آن نبودند.در حال حاضر تعداد زیادی از زندانیان زندان گوهردشت کرج با حکم این فرد و اکثرا بدلیل ندان رشوه در بازداشت بسر می برند و خانواده های آنها با توهینها و تحقیر این فرد مواجه هستند

فیلم / پیام ویدیویی میر حسین موسوی به مناسبت روز معلم و کارگر + متن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=16104

اکنون که مشخص شد که چرا سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری چرا در ستون گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان موسوی را متهم به جاسوس سیا و موساد کرده برای چیست . زیرا که وی همراه با رهبر لوطی جماران و پا سداران کودتا گر می خواهند موسوی یا به نفع اینان پیام دهد یا پیام ندهد . البته پیام دو پهلو دادن هم همچون چاقوی دو لبه می ماند که می تواند تهدید آمیز باشد.