گزیده خبر های 22 فروردین – 89 قسمت - 2

واقعاً خسته شدم مگه خودتون پدر و مادر ندارين؟ (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890122/2.htm#other208

خوب اگر رضا پهلوی به جای استخوان لای زخم گذاشتن و از روی سئوالات پریدن و یا با جواب های غیر شفاف دادن که بیشتر مسئله ایجاد می کند . چرا اکنون که بیش از نیم عمر خودش را در آمریکا سپری کرده است به جای تعصب داشتن نسبت به پدرش واقعیات را بیان نمی کند و آشکارا نمی گوید که خواهان ادامه ی راه پدرش نمی باشد تا دیگر نه جای سئوال باقی بماند ، ونه اینکه ان چنین عنصر بد نامی همچون سر بازجو حسین شریعتمداری مدافع رژیم جنایتکاری که اعمال جنایات و اقدام خیاناتش قابل مقایسه با رژیم پیشین نمی باشد فرصت طلبانه مچ گیری نکند و تواند هم به خودش اجازه وحق دهد تا که چنین گزارش از مصاحبه ی رضا پهلوی را بازتاب دهد؟

رضا ربع پهلوي پسر ناكام محمدرضا پهلوي با لحني التماس آميز از رسانه ها خواست كه ديگر درباره ستم ها و خيانت هاي پدرش از وي سؤال نكنند. وي مي گويد واقعا از اين سؤال خسته است و ديگر نمي خواهد درباره والدينش توضيح دهد!شاهزاده ناكام در گفت وگويي در آلمان درباره اين پرسش كه «چرا نتوانسته ايد نيروهاي اپوزيسيون را گرد آوريد؟ آيا دليل عدم حمايت آن نيروها اين نيست كه شما با گذشته و زماني كه پدرتان مسئوليت داشته برخورد نكرديد» گفت: من برخورد كرده ام، نه يك بار نه دو بار. با احزاب، چهره هاي سياسي. حالا اگر به اندازه كافي شنيده نشده، بيشتر امر ابزاري و علي حده اي است. اينها به كنار، من از شما يك سؤال طرح كنم. آيا شما خوشتان مي آيد كه قضاوت من از شما بر مبناي عملكرد والدينتان باشد؟به گزارش گويا نيوز، وي در پاسخ اين اشكال كه «ولي شما معرف يك نظام هستيد»، از نظام سلطنتي دفاع كرد و گفت: نظام پادشاهي يك نظام است. نظام را مي خواهيد محكوم كنيد به خاطر عملكرد خاص يكي از نمايندگانش در يك دوره زماني؟ اگر كل سلطنت را مي شود محكوم كرد، همان طور من هم مي گويم نظام جمهوري كه شما مي گوييد بد است.رضا ربع پهلوي اگرچه با حمله به فرهنگ ايراني مدعي شد «ذات جامعه ديكتاتورطلبي در ديكتاتورسازي است» در عين حال با اين اشكال مواجه شد كه «ولي نظام پادشاهي، يك نظام ديكتاتوري بود» و گفت: «خوب من هم همين را دارم مي گويم(!) شما مرا براساس افكار خودم قضاوت كنيد يا اينكه فكر مي كنيد به شكل ژنتيكي بنده تفكرات و سياست و شرايط زمان پدرم را به ارث برده ام؟ راستش را بخواهيد من 30سال است كه بايد جواب اين سؤال را بدهم. واقعا ديگر خسته شده ام. بنده پنجاه سالم است... 30سال است كه راجع به گذشته اظهارنظر كرده ام. اين را هم قبول كنيد كه فرهنگ ما سلطنت طلب دوآتشه است(!) يك دقيقه نمي آيد يك خط از حرفي كه يك كمونيست مي زند را بخواند.

رهبر معظم انقلاب در ديدار فرماندهان عالي‌رتبه نيروهاي مسلح: تهديد رئيس‌جمهور آمريكا به حمله اتمي عليه ايران به ضرر آنها است.خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به سخنان اخير رئيس جمهور آمريكا مبني بر تهديد تلويحي به استفاده از سلاح اتمي عليه ايران، اينگونه سخنان را رسوا كننده و به ضرر آمريكا دانستند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901221194

روضه خوانی و تحریف گری ها از سوی رهبر شیاد روضه خوان لوطی جماران ترسیده و خمار شده و همقطارشانش از موضع ضعف و ترس مفرط و مظلوم نمائی در برابر اوباما که تهدید متقابل به مثل کرده شروع شده است.

سفر مشكوك خبرنگار آمريكايي حـامي جريان فتنه به ايـران خبرگزاري فارس: شنيده شده، "باربارا اسلوين " روزنامه نگاري كه در خلال حوادث پس از انتخابات مواضع ضد ايراني بسياري داشته و يكي از حاميان جنبش سبز در رسانه‌هاي آمريكا به شمار مي‌رود، در اقدامي قابل تامل توسط دستگاههاي مربوطه با دريافت ويزاي ايران، بزودي به كشورمان سفر خواهد كرد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901220945

بازهم پرونده سازان و معر که گیران کودتائی پاسدار دست به کشف جدید ضد آمریکائی علیه رقیب مغلوب سبز زده اند زیرا که این کشف مر تبط با موضع وزیر دست نشاده ی بد نام اطلاعات است که مدعی شده سه گرو گان ربوده شده در کردستان عراق جاسوس سازمان سیا هستند .همچنین مکمل به گزارش خبر قبلی می باشد.

سخنگوي دولت عراق:"خليل‌زاد " در امور داخلي عراق دخالت نكند.خبرگزاري فارس: سخنگوي دولت عراق از سفير سابق آمريكا در عراق خواست تا در امور داخلي اين كشور دخالت نكندhttp://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901221175

چرا این پاپت تهران و لندن و سخنگوی دولت بازنده ی انتخابات اخیر عراق از اینگونه اخطار ها به حاکمان تهران نداده است که عراق را تبدیل به حیات خلوت خودشان کرده اند؟

وزير رفاه:سازمان تأمين اجتماعي مشكل ساختاري دارد.خبرگزاري فارس: وزير رفاه گفت: سازمان تأمين اجتماعي مشكل ساختاري دارد و به همين علت توان پرداخت بدهي بيمارستان‌ها را ندارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901220977

لابد میزلان غارتگری این پاسدار میلیاردی در وزارتخانه کاهش یافته است که چنین اعتراف کرده این وزارتخانه دچار مشکل ساختاری می باشد . در صورتیکه مشکل ساختاری مربوط به کل نظام ونه این وزارتخانه است که وزیرش یک پاسدار غارتگر میلیاردی می باشد.

اظهار نظر کروبی درباره احکام گیوتینی زندانیان

http://www.fararu.com/vdcjmaex.uqexhzsffu.html

باز دستگاه تبلیغات پرونده سازی و جاسوسی ار گان تبلیغاتی با ند مافیائی غارتگر انگلیسی ورق پاره ی دولتی رسالت که حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد علیه کروبی و ملی مذهبی فعال شده است

روزنامه رسالت نوشت: شنيده شده روز پنج شنبه تعدادي از عناصر گروهک ملي - مذهبي و بقاياي نهضت غير قانوني آزادي به ديدار کروبي رفته و از ايستادگي و مقاومت کروبي در برابر نظام از وي قدرداني کرده اند!کروبي هم در اين ديدار از اعضاي نهضت آزادي قدرداني کرده و خواستار همگرايي بيشتر معترضين به نظام شده است. کروبي که در اين ديدار از دستاوردهاي مقاومت چند ماه گذشته خود و موسوي در حوادث بعد از انتخابات دلگير به نظر مي رسيد گفته است متاسفانه به جز آزادي نيم بند زندانيان که احکام سنگيني را همچون گيوتين بالاي سر خود دارند علامت مثبتي از سوي حاکميت ديده نمي شود ولي ما همچنان روي مواضع و نظرات خود ايستاده ايم

احتمال طرح سوال از احمدی نژاد در مجلس

http://www.fararu.com/vdciuva5.t1a5p2bcct.html

جنگ و گریز میان باندهای مافیائی مدعی اصول گرائی در رژیم کودتائی نامشروع ودتائی ملوک الطوایفیاوج گرفته است . زیرا که پاسدار گماشته احمدی نژاد زیر بار مصوبه بازار مکاره ی هشتم نمی رود.

رئيس كميسيون طرح تحول اقتصادي مجلس از احتمال سوال از رئيس جمهور به خاطر توقف قانون هدفمند كردن يارانه ها و عدم اجراي اين قانون،در مجلس خبر داد. مصباحي مقدم نماينده تهران در حاشيه جلسه علني امروز يكشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه رئيس جمهور به رئيس مجلس در خصوص قانون هدفمند كردن يارانه ها گفت: اين نامه نشان داد كه صرف مبلغ درآمد دولت ناشي از اجراي لايحه مورد اختلاف نيست و برخي مسائل ديگر وجود دارد

رجانیوز>اشتباه بزرگ دولت در ماجرای رحیمی

http://www.fararu.com/vdcaeany.49nyu15kk4.html

آش آنقدر شور و گنده اتلاس گری معاون اول رئیس جمهور محمد رضا رحیمی عریان است که سایت خبری چماقداران حزب اللهی های سابق دول نامشروع هم شاکی شده است.

سایت حامی دولت، رجانیوز طی مطلبی درباره ماجرای افشاگری نادران علیه محمدرضا رحیمی به موضع گیری دولت اعتراض کرد. این سایت از اقدام دولت مبنی بر شکایت از نادران به عنوان اشتباه بزرگ یاد کرد

نمودارها چه می‌گویند بیکاری؛ کاهش یا افزایش؟

http://www.fararu.com/vdcguu9t.ak9tn4prra.html

تصاویر ضمیمه شده ی به صف نشستن بیکاران از یک سو واعلام خبر های مستمر تعطیل شدن کار خانجات تولیی و فزونی یافتن 3 برابر واردات نسبت به صادرات مشخص می کند که روند بیکاری به کدامین سمت می باشد؟

فرارو- محمود احمدی نژاد دو روز پیش وعده داد با تداوم سياست ايجاد بنگاه هاي زود بازده اقتصادي نرخ بيکاري ظرف سه تا چهارسال آينده به 5درصد کاهش مي يابد. این در حالی است که بنا به گفته وزیر کار هم اکنون متوسط نرخ بيکاري در کشور به 3/ 11 درصد رسيده است. نرخ بیكاری جونان ‌١٥ تا ‌٢٩ ساله در بهار امسال ‌٢٠.4 درصد بوده كه نسبت به بهار سال گذشته ‌١.8 افزایش یافت. در بهار 88، استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری به ترتیب با ‌١٩.5 و ‌١٦.8 درصد، بالاترین و خراشان شمالی با ‌٤.2 درصد و هرمزگان با ‌٥.8 درصد، كمترین نرخ بیكاری را در كشور داشتند. نرخ بیكاری جونان ‌١٥ تا ‌٢٩ ساله در بهار ‌٢٠.4 درصد بوده كه نسبت به بهار سال پیش از آن ‌١.8 افزایش یافت.


گزارش فردا از مطبوعات امروز؛ سکوت در برابر تخلفات دولت

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107672

مگر قرار است که چاقو دسته ی خودش را ببرد . از سوی دیگر اینان مسئولیت پیگیری و پرونده سازی علیه ی رقیب مغلوب را دارند که چرا از دولت نامشروع انتقاد می کنند؟

روزنامه های کیهان، وطن امروز، ایران و رسالت در صفحات امروز خود هیچ اشاره ای به این موضوع مهم نداشته اند

پاسخ لاریجانی به اظهارات اوباما

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107667

معلوم نیست که در رژیم ملوک الطوایفی برای هر مسئولیتی چند تا سر خر وجود دارد که تا اتفاقی می افتد بلافاصله هر مدعی یاسر خری خارج از محدوده ی مسئولیت خودش شروع به جفتک پرانی و عر عر می کنند؟

علی لاریجانی با بیان اینکه مجلس سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا را مجکوم می‌کند، تاکید کرد: باید دولت ایالت متحده پاسخگو باشد که بر چه مبنایی NPT را نادیده گرفته است

حضور سپاه در مدیریت جهاد دانشگاهی

پس از اشغال و مصادر کردن شرکت مخابرت از سوی پاسداران کودتا گر برای کنترل کردت تلفن مبایل ایمل و شبکه ی خبررسانی اینترنتی لاکنون برای کنترل کردن تظاهرات دانشجویان نوبت خیز بر داشتن در نفوذ جهاد دانشگاهی بر داشته شده است .

پارلمان‌نیوز: در ادامه فشارها و رایزنی‌های گسترده برای تغییر رئیس جهاددانشگاهی از ماه‌ها پیش، خبرها حاکی از تغییر ساختار و مدیران جهاددانشگاهی در آینده نزدیک و جایگزین کردن افراد نظامی با مدیران فعلی است.به گزارش پایگاه خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس«پارلمان‌نیوز»، رایزنی‌ها و فشارهای گسترده‌ای برای انتصاب یکی از فرماندهان سپاه که البته سابقه تدریس در دانشگاه هم در کارنامه خود دارد به عنوان رئیس جهاددانشگاهی در جریان است.بر اساس اخبار دریافتی، جهاددانشگاهی با توجه به جایگاه بالا در بین دانشگاهیان و گستردگی آن برای تغییر کارکرد و ساختار مورد توجه عده‌ای قرار گرفته تا از این عنوان و ساختار در راستای اهداف بسیج و سپاه در دانشگاه استفاده کنند.این افراد در تلاش هستند تا بعد از انتصاب این فرد، تغییرات گسترده‌ای در جهاددانشگاهی داده و مدیران این نهادعلمی و انقلابی را از افراد دارای سابقه نظامی قرار داده تا این نهاد بتواند در جهت اهداف ترسیم شده حرکت کند.

ذوالقدر در معاونت جديد قوه

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107669

بالاخره هرروز که از کودتای پاسداران سپری می شود حضور این کودتا گران در ارگان ونهاد های مهم حکومتی بیشتر نمود پیدا می کند . به خصوص پاسدار دزد عضو باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ذوالقدر که طبق اعتراف خودش طرح سیاست چراغ خاموش و خزنده و چند لایه کودتا در سوم تیر 84 می باشد.

محمد باقر ذوالقدر مشاور فعلي رئيس قوه قضائيه محتمل ترين گزينه براي تصدي معاونت جديد قوه قضائيه مي باشد. رسالت: معاون فرهنگي، اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه بزودي منصوب مي شود.در پي اعلام تشکيل و راه اندازي معاونت اجتماعي، فرهنگي و پيشگيري از وقوع جرم در قوه قضائيه که خبر آن روز چهارشنبه گذشته در ستون شنيده ها و نکته هاي رسالت درج شد با خبر شديم رئيس قوه قضائيه مسئول جديد اين معاونت را منصوب خواهد کرد. اخبار رسيده حاکي است که محمد باقر ذوالقدر مشاور فعلي رئيس قوه قضائيه محتمل ترين گزينه براي تصدي معاونت جديد قوه قضائيه مي باشد.

انتقال حسین خضری زندانی محکوم به اعدام به مکانی نامعلوم

معمولا ً اینگونه جا به جائی قربانیان محکوم به مرگ که از سوی دژخیمان درون سیاه چال ها انجام می گیرد در راستای آماده سازی اجرای حکم اعدام قربانی می باشد

براساس گزارشی که به "آژانس خبری موکریان" رسیده حسین خضری زندانی محکوم به اعدام اهل ارومیه ،از بند عمومی زندان ارومیه به مکانی نامعلوم منتقل شده است. گفتنی است که تنی چند از زندانیان نگرانی خود را نسبت به سرنوشت وی اعلام نمودند.شایان ذکر است که حسین خضری به اتهام همکاری با یکی از احزاب کرد مخالف نظام ، توسط دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده است.