چند گزیده خبر تحریف شده با طنز لمپنی چیز بدر دروغ نامه ی کیهان 15فروردین- 89

گزارش مراسم چيزبدر

http://www.kayhannews.ir/890115/14.HTM#other1401

گزارش سوختگی و خارشی و عصبیت لمپنی گفتمانی مکتبی اصول گرائی پاسداری – بازجوی – زندان اوینی – حوزوی که در خدمت پاسداران کودتا گران است که در دروغ نامه ی کیهان ار گان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر بازتاب داده شده است جالب است . چونکه یک هنر مند طنزی همکار وهم لهجه با سر باز جو حسین شریعتمداری عجیب زور زده است تا که توانسته باشد تداعی کنند هنر هنرمندی باشد که در وضعیت یبوستی ناشی از مصرف جنس مواد دار منقلی صدای باد شکمش با آروغ برون زده از دهان قاطی شده و موجب فواران و شکوفائی صدا و بوی هنر و هنر آفرینی طنز پاسداری – حوزوی – زندان اوینی شده است و این اثر طنز مکتبی را تهیه و تنظیم کرده است . البته ناشی از بر افروختگی جشن و فریاد مردمان معترضی است که که در مراسم جشن سیزده بدر همچون مراسم جشن ملی 4 شنبه سوری پوزه ی رهبر لوطی جماران و گزمکان بسیج شده اش در دشت و پارک های سبز اطرف شهر ها به خصوص در اطراف تهران واصفهان و در یاچه رضائیه و... را زدند . زیرا که معترضان در 13 بدر فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای سر دادند و موجب شادی مضاعف جشن و شادی شان شدند که اکنون جشن شادی و فریاد های اعتراضی شان از سوی سخنگوی دلقک مروج عزاداری رژیم مرده پرستان و مرگ زیان فرافکنانه با قاطی کردن همه چیز مثل بازی کردن چوب با چیز بد بو و بر هم زدن آن و بهمه جا و چیز مالیدن وپخش کردنش موجب شده تا که بوی گندش بهمه سو برود و سب آلوده کردن محیط و فضای دخمه ی دروغ نامه ی کیهان آنگونه شود که رد بویش تا بیت رهبری رفته و نفوذ کرده در پای بساط منقل رهبر لوطی جماران مخلوط دود منقل شده و دود سفیدش از دود کش همیشه فعال این دود کش بیت جماران خارج شده است و چیز نویس طنز نویس اصول گرائی پیرو رهبر لوطی جماران توانسته است با همه چیزی بازی کردنش انتقام از شرکت کنند گان مراسم جشن سیزده بدر گرفته باشد.

بنابراين گزارش بعد از سخنان آقاي چيز، سران فتنه به بازي «دستمال من زير درخت آلبالو گم شده» پرداختند، كه مشروح آن در زير مي آيد؛مهندس: دستمال من زير درخت آلبالو گم شده.ممد تمدن: سواد داري؟شيخ: نه نه!مهندس: بي سوادي؟شيخ: به شما كه عرض مي كنم؛ من كلا چقدر وقت دارم؟سپس سران فتنه به بازي «دزد و پليس» پرداختند كه شيخ بي سواد هنگام دولاشدن، ادعاهايي در برخي زمينه ها مطروح كرد!

دوستي با ايران عيب است نوكري اسرائيل كه جرم نيست (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/890115/2.htm#other201

چون عراق حیات خلوت بیت جماران و پاسداران است و اینان هستند که مالک اصلی عراق می باشند که حق همه گونه دخالت گری با اقدامات تروریستی در عراق را دارند که حق دارند چه کسی را ترور کنند یا بر بایند و یا از صحنه ی رقابت حذف و یا چه کسانی را حمایت و نخست وزیر کنند تا کابینه ی مورد حمایت رهبر لوطی جماران تشکیل دهد . بنا براین به جز اینان حق هیچ کشور همسایه عراق حتی اگر عرب و هم زبن و نژاد با عراقی ها باشد هیچگونه حق اظهار نظر یا افاشگری در عراق را ندارند. زیرا که اگر چنانچه نا پرهیزی کردند ودست به روشنگری زدند از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری اینگونه متهم به عامل صهیو نیست می شوند. تازه سر بازجو حسین شریعتمداری با تکرار مثال معروف یارو ملا را به ده راه نمی دانند اما آدرس خانه ی کدخدا را می گرفت خودش را نماینده و وکیل تسخیری کشور های عربی نموده و علیه منتقد افشاگر حاکمان تهران در عراق به خصوص پاسدار قاسم سلیمانی که سپاه قدس در عراق و اهداف پلید تروریستی اش را هدایت می کند در افشانی پاسداری – حوزوی – زندان اوینی کرده است .

مدير سعودي شبكه العربيه (العبريه) نسبت به روابط خوب اغلب احزاب و گروه هاي عراقي با جمهوري اسلامي ايران ابراز ناراحتي شديد كرد.عبدالرحمن الراشد طي مقاله اي در روزنامه سعودي الشرق الاوسط و براي تخريب وجهه فعالان سياسي گوناگون عراقي كه روابط دوستانه اي با ايران دارند مدعي شد احزاب عراقي گوش به فرمان ايران هستند.وي در اين مقاله (تحت عنوان سفر زيارتي عراقي ها به ايران) با ادعاي اينكه «ما نمي توانيم ترس همسايگان عراق از تبديل شدن اين كشور به يك لبنان ديگر را ناديده بگيريم»، نوشت: پس از انتخابات پارلماني در عراق و بحث هاي پيش آمده درباره تقسيم مجدد قدرت، مقام هاي عراقي با سفر به ايران به ديدار ژنرال قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس مي روند(!)شايان ذكر است شبكه العربيه به خاطر مديريت خيانت آلود عبدالرحمن الراشد در ميان كشورهاي عربي و اسلامي منطقه به عنوان «العبريه» شناخته مي شود.

اعتراف آمريكا به عمليات مشترك آدم ربايي با آل سعود (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890115/2.htm#other201

اینهم یک نمونه دیگر گزارش جاسوسی – هسته ای فرافکنانه که از سوی سر بازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری گزارش شده است که از موضع فرار به جلو ودیگ به دیگ گفتن رویت سیاه باد تهیه و تنظیم شده است.

مقامات آمريكايي پس از 9ماه سكوت درباره ربودن شهرام اميري (تبعه ايراني) در عربستان، به برنامه ريزي و ربايش نامبرده، اعتراف كردند.شبكه تلويزيوني اي بي اس با انتشار اين خبر از قول مقامات آمريكايي و در تلاش براي پوشاندن ابعاد رسوايي اين آدم ربايي، به دروغ مدعي شد اميري به آمريكا پناهنده شده و با سازمان جاسوسي سيا همكاري مي كند. اين شبكه ادعا كرد اميري با همكاري داوطلبانه، برخي اطلاعات هسته اي را به مقامات آمريكايي داده است.