دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 24 فروردین ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " بن بست جديد آمريكا "

"چرا به جای اینگونه کرکری و لغز خوانی کردن و سخنگو ونماینده ی تسخیری ملت ایران شدن ، مجوز یک تظاهرات مسا لمت آمیز آزاد یایک همه پرسی آزاد به مردم ناراضی داده نمی شود تا آنگاه رسوا شود هر که در او غش باشد؟"

خمینی شیاد پس از اینکه در فضای بحرانی فرصت طلبانه بر اریکه ی قدرت نشست و برای انحصاری کردن قدرت وبقای نظام فرمان صدور انقلاب یا ارتجاع و تروریسم صدور بحران به برون مرز را صادر کرد . سپس برای اینکه فضای نیم بند فعالیت سیاسی ساز مان های انقلابی و سیاسی را ببندد . همچنین فعالیت رادیکال جنبش اعتراضی و روشنگرانه وآگاهی دهنده ی دانشجویان در دانشجویان را محدود و سپس آن را تعطیل نماید . طرح اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 را طراحی کرد و آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامید . اما در ادامه افزود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند . اکنون بیش از 30 سال از آن واقعه اشغال سفارت آمرییکا درتهران می گذرد . سئوال است که چرا هنوز مشخص نشده است که چگونه بنا بر ادعای خمینی شیاد که گفت آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اماهمچنان مسئله ی آمریکا بعنوان دشمن وتهدید کننده ی اصلی از سوی حاکمان تهران و پیروان خمینی شیاد مطرح می باشد و پیوسته نه تأکید برمبارزه با این دشمن می شود ، بلکه جایگزین دستگاه آلوده قضائی شده و تبدیل به معیار قضاوت خط کشی مرز قرمز بادشمن و متهم سازی مخدوش نمودن این مرز شده است . البته با برچسب عدم درک وفهم دشمن شناسی مسئولان همراه می باشد همینطور موجب تنظیم و صدور کیفر خواست بر اساس میزان دوری و نزدیکی با این دشمن شده و در نهایت احکام برای محکومین یا منتقدان ومعترضان و دگر اندیشان و رقبا صادر می گردد . آنگونه که انگاری غیر از این مسئله، هیچ موضوع مهمتری در مملکت وجود ندارد و مردم ایران دارای هیچگونه حق و حقوق و نیاز و مطالباتی نمی باشند تاکه مسئولی یافت شود و به خود زحمت پاسخگوئی دهد . یا اینکه به جز بطور تاکتیکی و ابزاری در جنگ قدر ت داخلی و پشتوانه ابزار قدرت نمائی کاذب بیرونی یا مشروعیت دادن به رژیم نا مشروع و ضد مردمی همچون دین ومذهب که نام ملت برده شود. ملت دیگر محلی از اعراب ندارد . برای همین است که بعینه شاهدیم که در یادداشت روز این دروغ نامه ی سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری به جز پرداختن به نزاع و جنگ قدرت داخلی و متهم ومحکوم کردن رقیب مغلوب دوم خردادی ها به همکاری با دستگاه جاسوسی اطلاعاتی سازمان سیا آمریکای و دشمن و ستون پنجم و پیاده نظام دشمن بودن و دست در انقلاب مخملین سبز آمریکائی داشتن یا دفاع از پروژه ی هسته ای و سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون با مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه به خصوص دخالت گری در امور داخلی عراق و لبنان و فلسطین که بطور مستقیم مداخله می شود .هیچگونه سخنی از مردم ایران ومطالبات شان برده نمی شود و یا یادی از اینان نمی گردد.

بهر حال چون بحران هسته ای بس خطر ناک شده است . به ویژه اینکه تهدید رئیس جمهور آمریکا اوباما بر ضریب بحران هسته ای افزوده است . بنا براین چون طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس در این مقطع حساس می داند که نیاز شدید به حمایت روس ها می باشد . لذا به حساب خودش با یک تیتر چند هدف را همزمان نشانه گرفته است . یعنی با مطرح کردن فضای آشوب و نا آرامی در دولت قر قزستان ضمن بازنده خواندن آمریکا و شکست انقلابات رنگی مخملین و نارنجی در آسیای مرکزی و اکرائین و گرجستان روس ها در این بازی برنده اعلام شده اند. از طرف دیگر پیام هم به رقیب مغلوب جنبش سبز داخلی داده شده که شما هم جزو شکست خوردگان می باشید. در ادامه همان داستان تکراری ونخ نما شده ی تئوری پردازان انقلابات مخملین همچون جین شارپ را رله و نشخوار نموده است . در صورتیکه بدفعات از سوی سرباز جو حسین شریعتمداری علیه ی رهبران رقیب مغلوب به خصوص خاتمی در یادداشت های روزش بیان شده بود . جالب است که اکنون این سناریو بطور طوطی وار از سوی مدعی طلبه پاسدار یادداشت روز نویس هم لهجه سر بازجوی حسین شریعتمداری بعنوان تحلیل شکست انقلابات رنگی حامی آمریکا بیان شده است تا که با دور زدن مردم معترض و نا دیده گرفتن فریاد های اعتراضی مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه از10 ماه گذشته تا حال که سر داده شده است در دنباله با آویزان شدن به عمود شکسته ی شده ی خیمه نظام ادعا نموده است که رژیم نامشروع و متزلزل کودتاگر به رهبری لوطی جماران همچنان مقاوم و استوار در بر ابر توطئه های دشمن آمریکا ایستاده است و توطئه گران انقلاب مخملین را با پشتبانی ملت این شکست داده و چنین از شکست فریب خوردگان داخلی وسرشان به سنگ خوردگان گفته است :

"هرچند استحكام نظام جمهوري اسلامي و پافشاري مردم و مسئولان بر اصول و آرمانهاي انقلاب در سايه ولايت حكيمانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب و حضور بابصيرت مردم در صحنه هاي دفاع از انقلاب اسلامي، اساسا اجازه بروز نه انقلاب بلكه هيچ تغيير رنگي را نمي دهد، اما نگاهي گذرا به وقايع پس از انتخابات رياست جمهوري، نشان مي دهد كه عوامل داخلي و مهره هاي فريب خورده قصد داشتند تا فرمول هاي ديكته شده آمريكا و متفكرين غربي را پياده كنند كه البته بسان هميشه سرشان به سنگ جهالتشان برخورد كرد "

در خاتمه اینکه همانگونه که اشاره شد نام ملت صرفاً بصورت ابزار چماق علیه ی خودش و رقیب مغلوب و دشمن آمریکا تبدیل شده است.همچنین بطور مستمر بهانه ای برای مشروعیت تراشی و پشتوانه مردمی داشتن رژیم کودتائی و نامشروع ضد مردمی شده است. در غیر اینصورت این ملت به جز نقش سیاهی لشکر و اهرم چماق جنگ قدرت جناحی و باندی داشتن و سنگر و چتر پوششی نمایش تهاجمی برون مرزی شدن، دارای هیچ حق و حقوق و مطالبات دیگر از جمله آزادی نظر و بیان نمی باشد. آنگونه که حتی نه حضور اعتراضی اش توی خیابان ها تحمل نمی شود و با شدت و بطور وحشیانه سرکوب می شود ، بلکه باز داشت و شکنجه می شود و مجبور به اعتراف می گردد تا که اذعان کند گول خورده ی عوامل داخلی دشمن می باشد . بلی اگر اینگونه ادعا ی مردمی نمودن از سوی امثال طلبه پاسدار قلم زن یادداشت روز نویس دروغین ووارونه نمی باشد و رژیم کودتائی غرق بحران و در بن بست فرو رفته نیست . چرا به جای اینگونه کرکری و لغز خوانی کردن و سخنگو ونماینده ی تسخیری ملت ایران شدن ، مجوز یک تظاهرات مسالمت آمیز آزاد به این ملت داده نمی شود؟ یا اینکه چرا اجازه ی یک همه پرسی آزاد به مردم ناراضی داده نمی شود تا بطور آزادانه ی نظرات خودشان را نسبت به حاکمان و حکومت بیان نمایند تا آنگاه رسوا شود هر که در او غش باشد؟

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/890124/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 24 فروردین ماه سال 1389