گزیده خبر های 16 فروردین – 89 قسمت - 2

در نامه اي خطاب به آيت الله آملي لاريجاني مطرح شد درخواست 233 نماينده از قوه قضائيه اول سراغ دانه درشت ها برويد
http://www.kayhannews.ir/890116/14.HTM#other1402

آیا این تعداد وکیل الدوله های بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم از دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و ضد قانون پرسش یا تقاضا کرده اند که اگر چنانچه اقدامی می خواد بکند استثناء قائل نشود و به پرونده ی همه ی غارتگران دانه درشت با آقا زاده های شان که وابسته به جناح غالب و مغلوب هستند رسیدگی کند. از جمله به پرونده ی تعداد 44 دانه درشت غارتگران و مفسدانی رسیدگی شود که عباس پالیز دار در دو سال پیش در دانشگاه همدان اسامی شان با چگونگی غارتگری کردن و دستبرد به بیت المال زدن و همچنین چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن شان را فاش نمود؟ البته باید شامل حال همه اعضای باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی عسگر اولادی هم شود. ونه فقط فشار برروی آقازاده های رفسنجانی مکار شود که چرا دو پهلو گوئی می کند و تسلیم کودتا گران و پاسدار گماشته احمدی نژاد نشده است؟ همچنین پیگیری پرونده ی رقم یک میلیارد و 600 میلیون دلار حساب بانکی مجتبی خامنه ای در لندن هم مورد بازبینی و بررسی واقع شود. بعلاوه نباید گشودن پرونده ی ارتگرایانه حواله های شکر وارداتی از سوی آقازاده های آخوند انگلیسی مصباح یزدی و مکارم شیرازی از قلم بی افتد و پولشوئی پاسداران و علی جنتی از طری یک وزیر بر کنار شده ی بحرینی نا دیده گرفته شود.

233 تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با امضاي نامه اي از رئيس قوه قضائيه خواستند تا مبارزه با مفاسد را از دانه درشت ها شروع كند. گفتني است تعدادي از نمايندگان در حاشيه جلسه علني ديروز در گفت وگو با خبرنگار ما از تعلل وعدم برخورد قوه قضائيه با فرزندان برخي مقامات كه اتهامات جدي اقتصادي و سياسي درباره آنها مطرح است گلايه داشتند.اين نمايندگان همچنين از اينكه اين افراد آزادانه از كشور خارج شده و قوه قضائيه نيز هيچ گونه احضاريه اي براي آنها صادر نمي كند انتقاد كردند

كيهان و خوانندگان

همزمان که هوا گرم می شود و به سوی تابستان می رود. بنا براین با بستر سازی توطئه از طریق ارسال پیام های جعلی و ساختگی تلاش مذبوحانه شده است ا برای کنترل فضای انفجاری جامعه رهنموده داده شود . بهمین دلیل طرح سر کو بگری و خفقان با طرح لو رفته و نخ نمای شده ی مبارزه با فرهنگ بی حجانی پیشنهاد شده است . همینطور تأکید شده که می بایست از سوی ارگان و نهاد های سر کوبگر این اقدام در دستور کار قرار گیرد. همچنین رهنمود فشار و تهدید و سرکوی رقیب مغلوب دوم خردادی ها نیز از طریق پیام های ساختی ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتا گر چاشنی شده است . به خصوص اینکه دفاع آشکار یا ا عتراف علنی از سیاست صد.ور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز شده است و بوضوح از اهداف مداخله گری آشکار در عراق و افغانستان حمایت و پشتیبانی شده است .

¤ دشمن به شدت و با حربه هاي پنهان و پيدا، اساس فرهنگ اسلامي و بومي ما را هدف قرار داده است. يكي از جلوه هاي اين مسئله نيز شيوع پديده بدحجابي است. از اين رو، تمام نهادها، ارگان ها، سازمان ها و مراكز بايد دست در دست هم بدهند و اين مسئله فرهنگي را حل كنند.محمدرضا محسني.¤ اين روزها روزنامه هاي دوم خردادي صحبت از رفع كدورت در سال نو مي كنند گويا هيچ اتفاقي در كشور نيفتاده ولي مردم حرمت شكني هاي فتنه گران را هرگز فراموش نخواهند كرد و تا آخر خواستار محاكمه سران فتنه هستند و هيچگاه از نظر و خواسته خويش دست برنمي دارند.قاجار.¤ تقلب گسترده در دو انتخابات رياست جمهوري افغانستان و مجلس عراق، در شرايطي انجام شد كه در هر دوي آن ها، نسخه هايي به نام لويي جرگه و كميسارياي عالي وجود داشت. اين نشان مي دهد كه اين گونه نسخه ها كه در ايران نيز به نام كميسيون نظارت بر انتخابات از سوي غرب گرايان طراحي شد، هدفي بر عكس دارد و به دنبال انجام تقلب است. اين اتفاقات همچنين ماهيت دموكراسي غربي را نشان مي دهد كه كاملا در مقابل راي ملت ها قرار گرفته است.علي شاياني.

تعطيلات نوروز در ايران بودم مردم تحريم را به هيچ گرفته اند (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/890116/2.htm#other204

اولاً اینکه فریاد مرگ بر روسیه و چینی ها در تظاهرات ضد حکومتی پس از کودتای 22 خردداد برای چه بود؟ دوماً دلیل اینکه سایت خبری پرچم گزارش داده است که پاسدار گماشته احمدی نژاد در زیر خط فقر زندگی می کند چیست؟ سوماً دلیل مخابره شدن خبر های روزانه ی تعطیل شدن کار خانه های تولیدی و بیکاری شدن کار گران معترض چیست؟ چهار ماً : اگر تحریم ها اثری ندارند چه دلیل دارد که این خانم خبر نگار روسی به ایران دعوت شود تا اینگونه گزارش 100% وارونه تهیه و گزارش کند؟ بالاخره اینکه اینگونه گزاش با بحران هسته ای چه ارتباطی دارد و چرا اینگونه آزادی عمل برای خبر نگاران وطنی به جای بازداشت و متهم و محکوم به زندان شدن وجود ندارد تا با مردم گفتگو کنند ضمن اینکه اگز چنانچه گزارشگر دروغ نامه ی کیهان و دروغ پرداز پاسداران فارس و خبر گزاری دروغ پخش کن ایرنا و یا ورق پاره ی دولتی دروغ ساز ایران به مسکو بروند مگر غیر به جز این است که اینگونه گزارش مشابه تهیه می کنند؟ مشروط بر اینکه روس ها ید والائی در فرصت طلبی و سیاست توبره و آخور خوری و خنجر از پشت زدن دارند.


«هيچ نشانه اي از تأثير تحريم ها بر مردم ايران مشاهده نمي شود». ليناسو بيلينا خبرنگار روسي اين ارزيابي را پس از بازديد از ايران و در گفت وگو با شبكه العربيه عنوان كرد. وي با اشاره به تعطيلات نوروزي در ايران و ملاقاتش با شهروندان مي گويد: من هيچ نشانه اي از تأثير تحريم ها بر مردم مشاهده نكردم. وقتي از ايراني ها درباره تحريم سأال مي كنيم، تعجب مي كنند زيرا مي گويند تحريم ها را لمس نمي كنند.وي درباره موضع روسيه بر سر برنامه هسته اي ايران هم گفت: مردم ايران از اين موضع انتقاد مي كنند. آنها از من مي پرسيدند چرا روسيه از موضع آمريكا حمايت مي كند. من توضيح دادم كه موضع مسكو با آمريكا فرق دارد.

جهت اطلاع

دروغ نام ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری با اینگونه واقعیات ها که در روزی نامه ی جمهوری اسلامی درج شده سر و کاری ندارد تا گزارش کند و توضیح دهد که ریشه ی آن چیست؟ زیرا که اگر اینگونه خبر ها را بازتاب دهد دیگر نمی تواند گزارش دروغ ووارونه از زن گزارشگر روسی دعوت یا خریداری شده نقل قول کند که تحریم ها هیچگونه اثری در ایران نداشته است؟

حدود 150 نفر از كاركنان كارخانه سبلان پارچه اردبيل قبل از ظهر ديروز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق هفت ماهشان در مقابل ساختمان استانداري اردبيل تجمع كردند. اين كارخانه با تسهيلات زودبازده تاسيس شد و در مراسم افتتاح آن گفته شد كارخانه ياد شده حداقل 5 هزار نفر از تعداد بيكاران استان را در آينده نزديك كاهش خواهد داد اما اكنون همچون چند كارخانه مشابه ديگر كاركنان خود را به حدود 15 درصد تقليل داده و آنها نيز دچار مشكلات هستند .

چرا مردم کاهش قیمتها را لمس نمی‌کنند؟

http://www.fararu.com/vdcdjx0o.yt0o96a22y.html

اینهم یک مورد دیگر سند تأکید آمیز بر گزارش دروغ دادن گزارش تهیه شده ی گزارشگر زن روسی دعوت شذه به ایران که سربازجو حسین شریعتمداری گزارش سفارشی و پوشالی وی را حلوا حلوا کرده است .

در حالی بانک مرکزی از کاهش نرخ تورم خبر می دهد که مردم کاهش قیمتها را لمس نمی‌کنند و با آغاز سال جدید نیز رقابت در افزایش قیمتها در بازار تشدید شده است. بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی بانک مرکزی، نرخ تورم در دوازده ماهه منتهی به اسفندماه سال 88 به 10.8 درصد رسید. براساس این آمار نرخ تورم طی سال 88 با کاهشی حدود 15 درصدی نسبت به ابتدای سال یاد شده مواجه شده است

آریش زنانه ی ورزشکار ممنوع

اکنون برای اینکه عدالت پاسداری – حوزوی – مکتبی – اصول گرائی در زمینه ی ورزش رعایت واجرای شود تا که اگر چنانچه به زنان اجازه داده نمی شود تا که در کنار همسران شان در میادین ورزشی همچون فو تبال حضور داشته باشند . اکنون اخطار داده شده به ورزشکاران مردی که گفته می شود بسبک زنان آرایش می کنند تا که دست از زنانه کردن خود بر دارند . البته چون همه ادا و اطوار و چیز های این رژیم نا متعارف ووارونه و ضد بشر و واپسگرا می باشد . بنابراین نوع مدل آرایش موی فو تبالیست هایش نیز وارونه ی ورزشکاران جهانی است . یعنی خارجی ها با سر تراشیده و موی کوتاه وارد زمین فرتبال می شوند تا که در ثر دو دیدن و عرق کردن مشکلبرای شان ایجاد نشود اما در ایران موی بافته دم اسبی گذاشته می شود یا زیر ابرو بر داشته می شود یا ژله می زنند تا مدل جوجه تیغی شود. چون هدف نه ورزش ، بلکه جلب توجه و تبلیغ کردن و خود نمائی و کسب در آمد بیشتر می باشد

يك منبع آگاه در سازمان تربيت بدني از شناسايي 436 ورزشكار مرد كه به واسطه نوع آرايش و پوشش از آنان به عنوان ورزشكاران زن نما ياد مي شود خبرداد. به گزارش جهان به نقل از آخرين نيوز اين منبع با اشاره به رواج خطرناك زيرابرو برداشتن گونه گذاشتن و ساير آرايش هاي زنانه در ميان برخي از ورزشكاران در سطح كشور گفت : متاسفانه تعدادي از چهره هاي مطرح ورزشي بويژه در ورزش فوتبال بشدت در اين نوع مسائل درگير شده اند و اين افراط و اقدام ناپسند تا بدان حد پيش رفته كه امكان پخش تصاوير اين افراد از رسانه ملي وجود ندارد. به گفته وي مسئولان ورزش كشور طي هماهنگي با سازمان ها و مراكز مرتبط با شناسايي اين افراد اقدام كرده و درصدند همانند سال گذشته با افراد خاطي برخورد و براساس منشور اخلاقي ورزش در صورت تداوم عمل خلاف عرف از حضور آنها در ورزش جلوگيري نمايند. چندي پيش يك سايت خبري از آرايش زننده و زنانه و شرب خمر يك فوتباليست مشهور تيم تهراني خبر داده بود

شير تو شير در صداي آمريكا (خبر ويژه)

اینهم یک نمونه دیگر از گزارش خبر رسانی دروغ نامه ی کیهان سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری به سبک دخمه ی کیهان و بازجوئی کردن زندان اوین .

يكي از مجريان صداي آمريكا به اتهام تجاوز به يك همكار ديگر VOA بازداشت شد.م- فلاحتي در پي شكايت الهام- س به اتهام ضرب و جرح، تجاوز و توهين از سوي دادگاه فدرال آمريكا دستگير و روانه زندان شده است.نامبرده داراي تفكرات كمونيستي بوده و از افرادي است كه در دوره وزارت مهاجراني مورد عنايت خاص بوده است. در آن دوره كتاب هاي وي مجوز چاپ در ايران گرفت. خبر جديد در كنار اخراج گسترده برخي نيروهاي بي كفايت از صداي آمريكا، به بحران بيشتر در VOA دامن زده است.

دفاع عضو حلقه ماسوني لندن از طرح كميسيون ملي انتخابات (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/890116/2.htm#other207

ارگان تبلیغاتی رژیم کودتائی نامشروع و پاسداران کودتاگر اکنون بدلیل اینکه قبضه کنند گان قدرت آنگونه زیادیخواه شده اند که خط بطلان بر همه خوش خدمتی های سابق همکار وزارت اطلاعت و داد ستان ضد انقلاب زندان اوین و سینه چاک امام شیاد ضد امپریالیست خمینی فرخ نگهدار کشیده است و حضور وی در بحث های تلویزیونی با بهشتی و طبری و مصباح یزدی و بنی صدر و سروش در اوایل انقاب را از یاد برده است. در عوض نقش مأموریت و هوو شدن کنونی وی برای دولت فخیمه را فاش کرده است .

عضو مركزيت گروهك سرنگوني طلب و سابقاً چپ «فدائيان خلق» بالاخره در سايت «جرس» آفتابي شد. فرخ نگهدار مدت ها بود كه با هدايت سرويس جاسوسي انگليس در كنار عناصري نظير بهاءالله مهاجراني به حلقه ماسوني لندن پيوسته بود.سايت جرس پس از ماه ها پنهانكاري و چاپ تحليل هايي از فرخ نگهدار با اسم مستعار، به مصاحبه با وي پرداخت و او را طرفدار رويكرد انقلابي كه به رويكرد اصلاحي تغيير مشي داده، معرفي كرد. اين در حالي است كه نامبرده در اوج اغتشاشات سال گذشته، علناً از اين آشوب ها در جهت براندازي حمايت مي كرد و با هيجان و ذوق زدگي به وسط ميدان دويده بود.وي در گفت وگو با جرس (به سردبيري محسن كديور) ابتدا به طرح مخالفت گروهك متبوع خود در سال 58 با رأي «آري» به جمهوري اسلامي پرداخت اما چند سطر بعد به اعتبار كم حافظگي، مدعي شد: تفاوت محسوسي بين ديدگاه هاي آقايان بهشتي و مطهري و مفتح با آقاي مصباح يزدي و شيخ محمد يزدي وجود دارد. اينها اصولا قائل به رأي مردم نيستند در حالي كه آقاي بهشتي صراحتاً اعلام مي كرد جمهوري اسلامي اساسش مشاركت و رأي مردم است و جمهوري برگرفته از حضور مردم است و چون مردم ايران اكثريت مسلمان هستند اين جمهوري، جمهوري اسلامي نام مي گيرد. اين موضع فريبكارانه و ستايش از امثال شهيد بهشتي در حالي است كه آن شهيد والامقام از چهره هاي كليدي و كم نظير در تبيين جمهوري اسلامي و قانون اساسي آن و به ويژه تبيين تئوري ولايت فقيه بود و در همان روزگار مورد حقد و كينه گسترده گروهك هاي گوناگون چپ قرار داشت كه آن تئوريسين پر ارج انقلاب را ليبرال، سرمايه دار، مرتجع و آمريكايي معرفي مي كردند.

گورستان سايت هاي اسقاطي پس از خودكشي سران فتنه! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/890116/2.htm#other208

به تیغ سانسور و ممیز گری رستادن سایت های خبر رسانی از سوی ارتش سایبری پاسداران کودتا گر و ارگان زائده اش بسیج و همکاری مشترک وزارت فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد و دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی تعبیر به ورشکستگی و پائین کشیده شدن کرکره شان شده است.

سايت هاي نفاق داخلي نظير نوروز، امروز، سحام، ملي- مذهبي، سلام، نداي سبز آزادي، راه سبز اميد، موج سبز آزادي، ادوار نيوز، خبرنامه اميركبير و... هم در كنار سايت هاي ضدانقلاب خارجي (مانند سكولاريسم نو، جبهه ملي، ايران امروز، گذار و...) به طور كلي كركره را پايين كشيده و حرفي براي گفتن و قمپزي براي در كردن ندارند. البته روي برخي از اين سايت ها هنوز آثار خالي بندي درباره چهارشنبه سوري باقي است و ظاهرا كسي حوصله پاك كردن اين خالي بندي ها را هم ندارد.

خواب مادر تهراني و 2 فرزندش ابدي شد

باز گزارش خبر مرگ خاموش در خواب ناشی از گاز گرفتگی که در زمستان دو سال پیش به اوج رسیده بود باز هم بدلیل ادامه ی نا لایق بودن حاکمان دزد و غارتگر و عوامفریب دروغگو وپر مدعا گاز گرفتگی که ناشی از کاهش و افزایش جریان گاز در لوله ها می باشد این چنین قربانی گرفته است.

يك مادر ميانسال و دو فرزندش بر اثر استنشاق «منواكسيد كربن» در شمال تهران جان سپردند و نخستين قربانيان آدمكش نامرئي در سال نو لقب گرفتند. به گزارش ايسكانيوز، مادر 50ساله اي به نام «عزت-ب» و دو فرزندش «سعيد - ج» 18 ساله و «سپيده» 22 ساله كه تازه 13نوروز را به در كرده بودند با تاريك شدن هوا، خسته به خانه خود در خيابان «جعفرنژاد» اوين تهران برگشتند. آنان پس از صرف شام به خواب عميق رفته بودند و عقربه ها 20:22 جمعه را نشان مي داد كه تلفن مركز فوريت هاي اورژانس و ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران بزرگ همزمان به صدا درآمد. گروه هاي نجات، بي درنگ به طبقه دوم ساختمان مورد نظر رفتند اما متاسفانه با پيكرهاي مادر و فرزندان نگون بختش روبه رو شدند.شواهد نشان مي دهد نشت «منواكسيد كربن» از دودكش ناايمن آبگرمكن ديواري، اين رخداد جبران ناپذير را رقم زد.

سانحه رانندگي جان مديركل امور عشايري كرمانشاه را گرفت

با گزارش این مرگ اکنون مشخص شد که ادعای کمدی کاهش تصافات و مرگ و میر د ایام تعطیلات نوروزسال 89 دروفغ بوده است

كرمانشاه- خبرنگار كيهان:مديركل امور عشايري استان كرمانشاه سحرگاه روز چهارشنبه گذشته در محور شهرستان كوهدشت به خرم آباد براثر تصادف كشته شد.در اين سانحه رانندگي همسر و يكي از فرزندان مهندس حسين محمدي نيز به شدت مصدوم شدند.پيكر مديركل امور عشايري استان كرمانشاه روز پنج شنبه با حضور استاندار كرمانشاه، مديران كل و اقشار مختلف مردم تشييع و در باغ فردوس كرمانشاه به خاك سپرده شد.گفتني است مهندس حسين محمدي به مدت 3سال مسئول امور عشايري استان كرمانشاه بود.

حمله به کنسولگری آمریکا در پیشاور

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17659

اینگونه اقدامات ادامه همان خط زنجیره ای تروریستی و انفجاری و انتحاری در عراق است که اکنون در پاکستان دنبال شده و بزودی دامنه ی آن به افغانستان و منطقه ی خاور میانه سرایت خواهد کرد که ناشی از بحران هسته ای و شکست پاپت نوری المالکی در انتخابات پارلمان عراق می باشد

حمله افراد مسلح به کنسولگری آمریکا در شهر پیشاور، وقوع پنج انفجار در این شهر و کشته و زخمی شدن بیش از 138 نفر در حمله انتحاری به نشست حزبی در منطقه لوئر دیر امروز دوشنبه را به روزی خونین برای پاکستانیها تبدیل کرد.

انفجار انتحاري در پاكستان

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17639

این انفجار هم مر تبط با انفجار خبر فوق می باشد

ایلنا: مقام‌هاي رسمي پاكستان اعلام كردند كه بمب‌گذاري انتحاري به تجمعي سياسي در شمال غرب اين كشور حمله كرد كه در پي آن 19 تن كشته و بيش از 100 زخمي شدند. به گزارش ايلنا به نقل از آسوشيتدپرس، حمله انتحاري پاكستان در منطقه «دير» اتفاق افتاد و تجمع حزب سكولار «عوامي ملي» كه حزب حاكم منطقه و از حاميان اصلي عمليات ارتش عليه شبه‌نظاميان است را هدف قرار داد. «حكيم محمد»، يكي از پزشكان بيمارستان محلي دير گفت كه در جريان اين حمله 19 تن كشته و حدود 110 تن زخمي شدند.

قنبری: برکناری محتشمی‌پور سیاسی بود

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17653

در روند ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی چه موضوعی سیاسی نبوده است که اکنون قرار باشد در روند حذف کامل رقیب مغلوب دوم خردادی های و ادامه ی این نزاع این برکناری محتشمی پور سیاسی نباشد؟

آفتاب - عماد برقعی: در پی برکناری حجت‌الاسلام محتشمی‌پور از ریاست دبیرخانه کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین، داریوش قنبری این کار را حرکتی سیاسی دانست

در پی حمله به مقبره پدر محمد خاتمی.همسر سید روح الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن وی تحصن کرد

نه بر کناری آخوند محتشمی پور سیاسی و نوعی انتقام گیری می باشد بلکه تهاجم به گور پدر خاتمی کردن حالت مشابه دارد

به گزارش "پارلمان نيوز" شب گذشته عده ای ناشناس به مقبره آیت الله خاتمی (پدر محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ايران) ، نماینده خمينی در استان یزد حمله کردند که در پی این اقدام همسر آیت الله خاتمی به نشانه اعتراض در محل دفن آیت الله خاتمی تحصن کرده و خواستار مشخص شدن عوامل چنین حرکاتی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس« پارلمان نیوز» این افراد با پاشیدن رنگ بر روی عکس آیت الله خاتمی،مقبره ایشان و پیام خمینی به مناسبت درگذشت آیت الله خاتمی اقدام "وقیحانه ای" را موجب شدند که در پی این اقدام جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران به سمت مقبره آیت الله خاتمی روانه شدند. در حال حاضر نمایندگان اصلاح طلب یزد خواهان شناسایی عوامل "هتک حرمت " آیت الله خاتمی شدند همچنین شورای تامین شهرستان یزد نیز در حال بررسی این موضوع شده است.

رادان: ساسی مانکن، چون زیر زمینی بود بازداشت شد

اینکه خلاف گزارش خبری قبلی می باشد که گفته شده بود وی متهم شده در بازار کیش مشغول رقصیدن بوده است که مورد که رفتار وی اعتراض مردم واقع شد و منتهی به دستگیری وی شد.

جهان: جانشين فرمانده نيروي انتظامي در گفتگویی به اظهار نظر درباره دستگیری یک خواننده زیر زمینی پرداخت.سردار رادان در رابطه با دستگيري يكي از خواننده‌هاي زيرزميني در كيش گفت: پليس كسي مانند اين فرد را كه به اصطلاح به دنبال ناهنجاري باشد، حتما در زمره دستگيري‌هاي خود قرار مي‌دهد و به يقين اگر اين فرد به واسطه اين كه خواننده زيرزميني است، اگر از سوي پليس مشاهده شده باشد، حتما دستگير شده است

عکس / کار واشی در اتوبان - پونک تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15184

وقتی که سایت پرچم گزارش داده است پاسدار گماشته احمدی نژاد در زیر خط فقر زندگی می کند . همچنین هنگای که خود روی های قبل از انقلاب مورد استفاده واقع می شوند چرا ماشین شوئی خیابانی با آب آلوده حالت خود کفائی نداشته باشد؟

توضيحات فرستنده عکسها : دولت مهرپرور وعده ایجاد 3000 کار را عملی ساخت : اتوبان - پونک تهرانحدود 40 نفر بین 18 تا 35 سال در حال شستن ماشین کنار اتوبان به صف ایستاده اند .با سطل و آب جوب همه روزه در حال شستن ماشین هستند. این افراد در طول قسمتی از اتوبان در نزدیکی محل سردار جنگل و با فاصله های چند متری ایستگاههایی برای کارواش ایجاد نموده اند. 89.01.16

اسامی و محل دفن ۵۰ تن از جانباختگان بعد از انتخابات

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15173

معلم نیست که چرا در میان اسامی جان باختگان وقایع 9 ماهه ی گذشته که بدست دژخیمان لباس شخصی و پاسداران بازجو و سر کوبگر آدمکش و زائده اش بسیج چماقدار و مزدوران نیروی انتظامی به شهادت رسیدد که همگی جزو رگان سر کوبگری هستند که در خدمت پاسداران کودتاگر و رهبر لوطی جماران می باشند اثری از نام بسیجیان کشته شده نیست که از موضع فرار به جلو وتبرئه کردن آدمکشان حرفه ای از سوی ی رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری و احمدی مقدم فر مانده ی ناجا و سایر پاسداران جنایتکار دیگر و وکیل الدوله های بازار مکاره ی حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد ادعا شده بودند؟

به گزارش جرس اسامی و محل دفن تعدادی از جانباختگان که در جریان اعتراضات بعد از انتخابات به شهادت رسیدند، منتشر شد. این نقشه که به همت سبزها تهیه و در اختیار جرس قرار گرفته است، بدنبال درخواستهای مکرر شهروندان صورت گرفت. مردم قدر شناس ایران بارها درخواست کرده بودند که رسانه ها اقدام به درج محل دفن این عزیزان گمنام کنند که آنان بتوانند به زیارت این شهیدان آزادی بروند. از آنجا که بسیاری از دفنها شبانه و مخفیانه صورت گرفته بود، تهیه اسامی و آدرس مزار آنان مشکلاتی در بر داشت. در حال حاضر نقشه ای از اسامی و مزار جانباختگان در اختیار جرس قرار گرفته که منتشر می شود و جرس امیدوار است با اطلاعات مردمی بتواند این اسامی و محل دفن آنان را کاملتر کند