گزیده خبر ها 24 فروردین - 89

دخانیات قاتل 70 هزار ایرانی درسال

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18123

این گزارش مکمل و پیش مقدمه ی گزارش بعدی می باشد که باید گفت گذشته از پولی که دود می شود که بر توی جیب پاسداران مافیائی همچون محسن رضائی می شود از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد رقیب وی فاش شد که رئیس مافیای وارد کننده ی سیگار های خارجی می باشد اینگونه قربانی در سال می گیرد میزان قربانیان مصرف کنندگان مواد مخدر چه میزان است؟

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر محمدرضا مسجدی در کارگروهی که در ششمین روز هفته سلامت با عنوان روز بدون دخانیات در بیمارستان مسیح دانشوری برگزارشد گفت :15 درصد مردم جامعه ما سیگاری هستند که روزانه 5 میلیارد تومان و سالانه 1800 میلیارد تومان برای سیگار هزینه می کنند.

انتقام زنانه با چکش!

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18146

اینهم گزارش مستند یک جنایت دیگر از کارنامه ی ننگین حاکمان جنایتکار و غارتگر و دین فروشان حاکم که زیر پوشش تا کتیکی مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و اعتیاد انواع و اقسام مواد مخدر ارزان را تا درون زندان برده و توزیع نموده اند و ضمن رتبه دار اول جهانی مصرف مواد قربانی خانواده ها را هم پاشانیده اند و سبب اینگونه تراژدی جنایت ار سوی قر لبانیان آلوده شده به مصرف مواد مخدر شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث ایسکانیوز : ساعت 10 بامداد 20 آذر 1387 زنی جوان با پلیس 110 ورامین تماس گرفت و از جنایت در خیابان «رسالت» خبر داد.بلافاصله ماموران به ساختمان مورد نظر رفتند و با پیکر خونین مردی به نام «حمیدرضا» رو به رو شدند که آثار ضربه های مهلک چکش بر روی سرش مشهود بود.جنازه وی به یک تخت فلزی بسته شده بود و همان موقع آلت قتاله در کنار آن پیدا شد.سپس بازپرس کشیک به قتلگاه رفت و رسیدگی قضایی به پرونده را دستور کار خود قرار داد.در آن خانه فقط یک زن 36 ساله به نام «اکرم - ر» حضور داشت که به عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت و بدون هیچ مقاومتی لب به بیان حقیقت گشود

فارغ التحصیلان در انتظار اشتغال،بیکاری دانشگاه رفته ها 5 برابر بیشتر از زیر دیپلمی ها

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18102

از جنایت گزارش فوق خطر ناک تر این گزارش می باشد که حاکمان تهران در کنار فرار سرمایه از کشور رتبه دار جهانی فرار مغز ها از کشور به خارج نیز می باشند که بخشی دیگر از عملکرد دزدان و غارتگران و عوامفریبان و دین فروشان حاکم در 31 سال گذشته می باشد.

فاجعه تازه از آن جا آغاز می شود که بر اساس آمار رسمی بيکاري در میان دانشگاه رفته ها 5 برابر بيشتر ازدانشگاه نرفته ها است.

طي نامه‌اي رسمي احمدي‌نژاد اعترافات ريگي را براي دبيركل سازمان ملل فرستاد.خبرگزاري فارس: محمود احمدي‌نژاد در نامه‌اي به دبيركل سازمان ملل متحد با اشاره به اقدامات برخي از نيروهاي اطلاعاتي و امنيتي اعضاي ناتو مستقر در افغانستان و نيز رفتار بعضي رسانه‌هاي آمريكايي و اروپايي در حمايت از عبدالمالك ريگي خواستار محكوم كردن سريع جنايات وي و دفاع از حقوق ملت مظلوم ايران شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901231641

چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد ضمن گزارش اعتراف گیری زیر شکنجه وو عده ی اعدام نکردن وی و برادرش را برای دبیر کل ساازمان ملل ارسال نموده است گزارش پرونده ی ننگین و سیاه 31 ساله ی حاکمان تهران در استان محروم و فقیر سیستان و بلوچستان را که هرروز خبر مرگ و اعدام مابره شده است را برای دبیر کل سازمان ملل ارسال نکرده است؟

ميرتاج‌الديني:اظهارات اوباما به لحاظ حقوقي مجرمانه است .خبرگزاري فارس: معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: اظهارات اوباما در مجاز دانستن حمله اتمي به‌لحاظ حقوقي مجرمانه است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901231296

این آخوند مشاور یک پاسدار تروریست کودتا گر قاتل شده است که فقط کار این پاسدارمترسک گفتمان لمپنی با فحاشی و تهدید کردن رهبران کشور های منطقه و جهان است و خواهان نا بود کردن اسرائیل می باشد . اکنون وی جرم شناس بین المللی شده و سخنان اوبا ما رئیس جمهور آمریکا را از نظر حقوقی مجرمانه دانسته است . لابد با کمک قاتل بد نام سعید مرتضوی درون دولت نامشروع بطور غیابی می خواهد تا که اوباما را محاکمه و مشابه فتوا یا حکم مرگ سلمان رشدی برای وی صادر کند.

ديدار خاتمي با هاشمي رفسنجاني

آنقدر رژیم کودتا گر نا مشروع فضا را منقبض نموده و عدم آزادی با خفقان و سانسور و سرکوب فراگیر کرده است که دیدار مقامات سابق و کنونی به شکل پنهانی گفته و یا شنیده می شود بازتاب می یابد.

شنيده‌ شده است که در ادامه ديدارهاي اخير آيت‌الله هاشمي رفسنجاني با برخي شخصيت‌ها و گروه‌هاي سياسي، سيد محمد خاتمي روز يک‌شنبه به ديدار رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام رفته است.آتی نیوز در این رابطه نوشته است: دراين خصوص شنيده شده اين ديدار در ساختمان مجمع برگزار شده و سيد محمد خاتمي درباره فضاي سياسي ـ اقتصادي کشور با آيت‌الله هاشمي رفسنجاني گفت‌وگو داشته است.برپايه اين خبر هنوز جزئيات بيشتري از اين ديدار منتشر نشده است و تلاش خبرنگار آتي نيوز براي کسب اطلاعات بيشتر و رد يا تائيد اين خبر، از طريق بنياد باران و دفتر مجمع تشخيص مصلحت نظام تاکنون بي‌نتيجه مانده است

انتقاد شدید رهبر از وضعیت فرهنگی جامعه

پاسداران کودتا گر نامشروع در حال وحشت از خیزش و قیام های اعترضی به هرگونه نام آخوند که مشابه رهبر لوطی جماران نا مشروع تر از خودشان باشد نیاز دارند تا که دیکته کنند تا که روضه وضعیت بد فرهنگی و بی حجابی به خواند ونسخه ی مبارزه با بی حجابی برای بالا بردن غلظت سرکوب و خفقان صادر نماید .

حجت الاسلام ‌رهبر با اشاره به برخي از معضلات فرهنگي از جمله گسترش مكاتب انحرافي و بدحجابي از مسئولان مربوط خواست تا اقدامات لازم را بر اساس قانون اساسي در خصوص اصلاح امور فرهنگي اعمال كنند. حجت الاسلام محمدتقي‌رهبر رئيس فراكسيون روحانيون مجلس كه در جلسه هفتگي انصارحزب‌الله سخن مي‌گفت، ضمن انتقاد شديد از معضلات فرهنگي جامعه اظهار داشت: در عرصه فرهنگ بايد كار زيادي انجام دهيم كه اين مهم واقعا ضروري به نظر مي‌رسد فرهنگ شامل موارد گوناگونگي از قبيل آموزش در مدرسه و دانشگاه و جهاد فرهنگي مثل مبارزه با فساد عقيدتي عملي، ترويج اخلاق و فضايل انساني، تشكيل جامعه قرآني، تقويت مساجد، ترغيب حوزه‌ها، خدمت در جهت پيشرفت دانشجويان و غيره همه و همه در زير مجموعه فرهنگ قرار مي‌گيرد.

ده سانت روسری و یک لباس چسبان مثل رقاصه ها کجایش به حجاب اسلامی می خورد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18142

مقاله‌ای را در مورد دنیای غرب مطالعه کرده و نتیجه گرفتم که آنها اگر بی‌حجاب هستند، دیگر آرایش نمی‌کند.اما کسی گذرش به میدان تره‌بار یا پاساژ، بیفتد، عده ای قابل توجه از زنان را بزک کرده خواهد دید. حالا این سؤال مطرح می‌شود که آیا این حجاب، برازنده خانواده‌ها جامعه نجیب است؟

عکس/ نمایش آکروباتیک مرگبار

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18150

اگر این بند بازان حرفه ای چینی توانستند در برابر بند بازی آخوند های حاکم بر ایران به خصوص پاسدار گماشته خالی بند مسابقه ی بند بازی دهند آن موقع بند باز بی همتا می باشند

صحنه مهيج نمايش آكروباتيك در باغ‌وحش شهر شانگژو در چين. فاصله بين كابل و زمين 8 متر است اما فاصله‌اي كه آكروبات چيني را از شش ببر گرسنه اين باغ‌وحش جدا مي‌كند بيش از يك متر نيست. كمترين خطا مرگبار است.

دلیل اصلی اتهامات علیه رحیمی‌!

این ادعا اعتراف جنگ قدرت وابسته به انباشت ثروت است که از سوی مدعیان عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت مطرح می شود نه مردم ونه مطالبات و حق و حقوق پایمال شده شان هیچگونه جایگاهی ندارد . البته پیشینه ی این شوی پیرامون رحیم مشائی هم مطرح شده بود که تلاش مذبوحانه برای سفید کردن پرونده ی سیاه می باشد.

جهان: سایت حامی رحیمی دلیل اتهامات اخیر علیه وی را ریاست جمهوری وی در دور بعد عنوان کرد.این سایت با تحلیل پشت پرده اتهامات علیه محمدرضا رحیمی، آورده است:چرا هركسي آستين بالا مي زند تا به مردم صادقانه و بي ريا خدمت كند هزاران شمشير براي قطع كردن دستش تيز مي شود؟ البته مي توان به گمانه اي براي علت حمله امروز دست يافت.این سایت با طرح این گمانه که احتمالاً رحيمي رييس جمهور دور بعدي اصولگرايان است، می نویسد، پيشينه حمله به آقاي رحيمي را نگاه كنيد هر زمان يك تحليل­گر يا مقاله نويس موضوع احتمالي كانديداتوري رحيمي براي رياست جمهوري آينده را مطرح مي كند يا سخني از اراده دولت براي مبارزه اساسي با مفاسد اقتصادي مطرح مي شود آن هفته رحيمي آماج تيتر منفي سايت ها و روزنامه هاست. پشت پرده حمله به آقاي رحيمي چه مافيايي با چه برنامه هايي خوابيده است؟

موسوی خوئینی ها از عارف انتقاد کرده است؟

امااین یکی هم مدل فاش شده از تلاش فرصت طلبی برای کسب قدرت است که مر بوط به در جناح رقیب مغلوب دوم خردادی ها می باشد.

شبکه ایران نوشت : موسوی خوئینی ها، عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز که از او به عنوان مرد خاکستری جریان اصلاحات یاد می‌شود، انتقادات تندی را متوجه دکتر عارف، از نیروهای معتدل اصلاح طلب کرده است.بنابراین گزارش ، موسوی خوئینی ها مواضع عارف را سودجویانه دانسته و انتقادات معاون اول دولت خاتمی به اصلاح طلبان را برای تایید صلاحیت گرفتن ارزیابی کرده است

روایت سایت حامی دولت شبگردی محمد عطریانفر در خیابان های تهران

اینهم گزارشی از سر نوشت شوم آخر و عاقبت یک اطلاعاتی و مطبوعاتی سابق و عنصر فعال حزب کار گزاران رفسنجانی است که پس از کودتای 22 خرداد 88 و باز داشت و اعتراف و ابراز ندامت وی در برابر بازجویان پا سداران کودتا که کرد منتهی به اینگونه بد نامی و روانی وپشیمانی شبگرد شدن وی شده است؟

پایگاه خبری حقیقت نیوز که نزدیک به حامیان دولت است نوشت : یکی از اقوام محمد عطریانفر گفت:شرایط روحی شهرداراسبق تهران بسیار وخیم است و وی شبها تا پاسی از شب در خیابان های تهران مشغول شبگردی است.یکی از اقوام عطریانفر در گفت و گو با حقیقت نیوز تاکید کرد: پس از آزادی عطریانفر وی از نظر روی بسیار شرایط بدی را سپری می کند؛ او به عذاب وجدان مبتلا شده است.وی ادامه داد: بعضا در منزل و بین اقوام درجه یک خود از کرده خود بسیار شرمگین است و می گوید رویه ای که من طی چند ماه گذشته طی کردم تمام سوابق سیاسی و اجتماعی من را نابود کرد.وی افزود: عطریانفر می گوید من با اعمال ساختار شکنانه و غیر اصولی خود به عمر سیاسی خود پایان دادم و حتی ضربات فراوانی را به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد ساختم که شاید بزرگترین گناه عمر خود را مرتکب شدم.این فرد نزدیک به شهردار اسبق تهران تاکید می کند: کار به جایی رسیده است که عطریانفر با خود صحبت می کند و دیگر نمی تواند در جاهای عمومی و حتی نزد اقوام حضور پیدا کند.وی گفت: شب ها تا پاسی از نیمه شب در خیابان های تهران مشغول قدم زدن است و تعدادی از دوستان و اقوام او را در خیابان های تهران مشاهده کرده اند.وی در خاتمه خاطر نشان کرد: وضعیت روحی عطریانفر به هم ریخته و باید تحت درمان قرار بگیرد چرا که ادامه این روند برای او خانواده اش خطرناک است.

زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی بار دیگر شکنجه گران را وادار به تسلیم کرد

این گزارش را با گزارش خبر قبلی مقایسه کنید تا هم اختلاف دیدگاه ها و آدم های مشخص و برجسته شود که آنان که برای اهداف مردم مبارزه می کنند و آنانکه برای منافع فردی خود ندامت می کنند چگونه می باشد و تاریخ ومردم در موردشان چگونه قضاوت خواهند کرد؟

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی پس از 13 روز اعتصاب غذا و بیش از یک ماه در سلولهای انفرادی بند1 معروف به سگدونی که دارای شرایط طاقت فرسا و قرون وسطائی است اما با مقاومت وپایداری از حقوق خود دفاع کرد و زندانبانان را وادار به تن دادن به خواسته های خود کرد.روز دوشنبه 23 فروردین ماه زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی پس از اعتصاب غذای نسبتا طولانی در سلولهای انفرادی با مقاومت و پایداری و دفاع از حقوق خود زندانبانان را وادار به تسلیم کرد و او را از سلولهای انفرادی (سگدونی) خارج و به بند 1 که معروف به بند آخر خطیها است منتقل شد.او زمانی که از سلولهای انفرادی خارج شد اقدام به شکستن اعتصاب غذای خود نمود.زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی در طی این مدت تحت شدیدترین شکنجه های روحی و جسمی قرار داشت. حسن آخریان رئیس بند 1 یکی از سلول ها را به شکنجه گاهها تبدیل کرده است. زندانیان بی دفاع را پس از دست بند،پابند و چشم بند زدند به آنجا منتقل می کنند و برای مدتهای طولانی مورد شکنجه های وحشیانه قرار میدهد.این شکنجه گاه از زمان انتصاب آخریان به عنوان رئیس این بند درست شده است. آقای طهرانی به دلیل شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی بسیار لاغر شده بود ولی از روحیۀ بالایی برخوردار بود.هنگام بازگشت به بند مورد استقبال گسترده سایر زندانیان قرار گرفت. او از محبوبیت و احترام خاصی در بین زندانیان برخوردار است.در حال حاضر تعدادی از زندانیان در سلولهای انفرادی معروف به سگ دونی نزدیک به 2 هفته است که در اعتصاب غذا بسر می برند. اسامی آنها عبارتند از اسحاق سورانی،حسین کریمی، رضا جلالی،عباس یوسفی و محمد نصاری می باشند.اسحاق سورانی از جمله کسانی بود که در باندهای مافیایی که توسط آخریان برای سرکوب زندانیان بکار برده می شد بود.آخریان به او دستور می داد که چه کسی از زندانیان باید مورد تهاجم قرار گیرد و مورد ضرب و شتم و یا با چاقو باید زخمی شود و او اجرا می کرد.آقای سورانی هنگامی که دستور آخریان را اطاعت نکرد و از کاری که تا به حال کرده ابراز تاسف و شرمندگی می کرد او را به سلولهای انفرادی منتقل کردند و مورد شکنجه های وحشیانه قرار دادند.او این موضوع را به قاضی ناظر بر زندان اطلاع داد ولی توجهی به گفته های او نشده است.حسین کریمی یکی از کسانی است که در آزاد سازی بند 1 در روز 21 بهمن شرکت داشت و حسن آخریان را به خاطر توهین خانوادگی گوشمالی داده بود و وی را بطور عریان از بند بیرون انداخته بود.او محکوم به اعدام است و برای انتقام گرفتن از این زندانی قصد اجرای حکم او را دارند.وضعیت جسمی هر 3 زندانی رو به وخامت گذاشته است و به خاطر شرایط طاقت فرسا و شکنجه های قرون وسطائی خطر جدی جان آنها را تهدید می کند

سرنوشت نامعلوم وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر

اینهم یک نمونه دیگر مشابه ی گزارش فوق که مربوط به یکی از وکلای مدافع حق و حقوق پایمال شده ی مردم و فرق شان با وکلای تسخیری همکاران باز جویان و سر دژخیمانی همون صلواتی و سعید مرتضوی ها می باشد

خبرگزاری هرانا – دکتر وحید احمد فخرالدین وکیل پایه یک دادگستری، استاد دانشگاه و فعال حقوق بشر از دیگر قربانیان سناریو دستگاه امنیتی خاصه فعالان حقوق بشر در وضعیت نامعلومی بسر می برد.بنا بر اطلاع گزارشگران هرانا، با گذشت بیش از 40 روز از بازداشت دکتر وحید احمد فخرالدین از همکاران سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران از محل بازداشت و وضعیت سلامتی ایشان اطلاعی در دست نیست و نگرانی از وضعیت نامعلوم وی همچنان ادامه دارد.دکتر وحید احمد فخرالدین وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر در 13 اسفند ماه در شهر اهواز توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.بنابرگفته آشنایان این وکیل در بند، نامبرده جهت تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه فردا از دادسرای داخل زندان اوین به دادگاه انقلاب منتقل خواهد شد.

اعتصاب غذای هفده تن از زندانیان سیاسی در زندان مرکزی ارومیه

اینهم یک مورد دیگر از اختلاف زندانیان مقاوم با توابان و نادمان و در هم شکسته شد گان که نسبت به وضعیت زندانیان سیاسی و اعتراض به شرایط خفقان و تحمیلی زندان اندر زندان ساخته شده مجبور شده اند دست به اعتصاب غذا بزنند .

احمدی نژاد: اين گروه احمقي كه امروز در دنيا سر كار هستند مثل آدم‌هاي احمق و عقب‌افتاده‌ هستند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18130

باز این پاسدار لمپن وفحاش جلوی آئینه ایستاده است و ضمن با خود گفتگو نمودن فرافکنی کرده است و در حالت نورانی و خلساء شدن و تلاش برای تغییر و اصلاح دنیا کردن و رئیس آن شدن اما دیگران را به جای خود تصور کرده و مورد مخاطب قرار داده و صفات ویژه ی خود و رهبر و پاسداران کودتاگر نثارشان نموده است

رئيس‌جمهور با تاكيد بر اينكه ديگران به دنيا بمب اتم هديه مي‌كنند و ايرانيان انسانيت و هنرمندي ، اظهار داشت: اين گروه احمقي كه امروز در دنيا سر كار هستند مثل آدم‌هاي احمق و عقب‌افتاده‌اي هستند كه هر كجا كم مي‌آورند شمشير مي‌كشند بدون اينكه بدانند دوره اين حرف‌ها گذشته است.

پیشبینی‌های صفارهرندی از آینده آمریکا

http://www.fararu.com/vdcauwny.49nmw15kk4.html

جالب است که این دو کشور نامبرده چین و روسیه زالو وار چندین سال که نعمات زیادی از سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر اییران زدن و باج داادن بهر ها بر ده اند و اکنون بسوی آمریکا رفته اند اما پاسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر سابق سانسور و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی برای دل خوشی آبکی دادن وخنثی کردن تهدید اوباما و پوشانیدن وحشت از تحریم اقتصادی ترجمان وارونه کرده است .

وزير پيشين فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: چين و روسيه، آمريكا را درباره مساله هسته‌يي ايران به نوعي به بازي گرفته‌اند. آمريكا براي قانع كردن متحدانش در جهت اعمال تحريم همه جانبه عليه ايران دچار مشكل مي‌شود و تنها مي‌تواند تحريم‌هايي اعمال كند كه كوچك‌ترين تاثيري بر روابط ايران با ديگر كشورها ندارد كه حتي خود اوباما نيز به اين موضوع اعتراف كرده است. چين و روسيه، آمريكا را درباره مساله هسته‌يي ايران به نوعي به بازي گرفته‌اند

واکنش عسگراولادی به اظهارات عباس‌عبدی

http://www.fararu.com/vdcdjn0o.yt0on6a22y.html

مدافع طبقه پائین و محروم جامعه شدن یک عنصر کثیف غارتگر انگلیسی عضو فعال باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه خیلی کمدی و عجیب می باشد . زیرا که وی و شرکایش در 31 سال گذشته جز توطئه علیه ی منتقدان و مخالفان و غارتگری هر چه بیشتر درون دولت و بازار و دلالی و واسطه گری برای انباشت ثروت باد آورده به چیز دیگری فکر نکرده است که اکنون بطور وارونه گوئی مدافع محرو مان و عدالت شده است.

دشمن مي خواهد ما را از اين گفتمان دور كند و گفتمان آشوب و اغتشاش و شكاف بين اقشار مردم را پيگيري كند اما با هوشمندي رهبر معظم انقلاب و مردم نتوانسته اين هدف پليد را عملي كند. دبير كل جبهه پيروان خط ا مام و رهبري در ادامه به انتقاد از موضع گيري عباس عبدي مبني بر اينكه آراء اصلاح طلبان با كيفيت و آراء جريان اصولگرا در انتخابات گذشته بي كيفيت بود گفت: تقسيم بندي مردم به شهروند درجه يك و درجه دو يا آراء باكيفيت و بي كيفيت با مباني جمهوريت سازگار نيست زيرا در يك نظام جمهوري هر شهروند يك راي دارد از اين رو حرمت هر شهروند يك راي را بايد پاسداشت و به آن احترام گذاشت

عکس / کارگران محروم زغال سنگ کرمان

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15442

تصاویر ضمیمه شده بطور عریان ادعای دروغین مدافع عدالت و طبقه ی محروم وتهی دست زحمتکشان از سوی غارتگر بد نام انگلیس حبیب الله عسگر اولادی را نمایش داده و ثابت می کند که چه اندازه این چپاولگر وارونه گوئی نموده است؟

کرمان - خبرگزاری مهر: کارگران معادن زغال سنگ شهرستان زرند در حالی به کار طاقت فرسای خود ادامه می دهند که از کمترین امکانات و تجهیزات ایمنی و استاندارد برخوردار نیستند

اعدام 11 نفر در سه روز

سئوال است از حاکمان مرگ زی و مرگ پرور حاکم که این قربانیان اعدام شدگان یا دو بار به مسلخگاه برده شدگان متعلق به کدامین اقشار جامعه می باشند و ریشه یا عامل اصلی به چنین سر نوشت شومی دچار شدن چیست؟ چرا عسگر اولادی غارتگر ورفیق دزد و ریک غائله از حق پایمال شده ی اینگونه محرومان قربانی شرایط حاکم خفقان گرفته است و سخنی نمی گوید؟

به گزارش فارس سه قاچاقچي مواد مخدر كه طي احكام جداگانه‌اي محكوم به اعدام شده بودند، در محوطه زندان مركزي اصفهان به دار مجازات آويخته شدند.به گزارش روابط عمومي دادگستري كل استان اصفهان، مرتضي 40 ساله به جرم تهيه، خريد و نگهداري مواد مخدر، قادر 32 ساله و علامرضا 38 نير به جرم خريد و فروش مواد محدر در دادگاه به اعدام محکوم شدند که اين حکم امروز صبح در زندان اصفهان به اچرا در آمد.همزمان به گزارش "حقوق بشر ایران" به نقل از روزنامه قدس سه نفر در زندان تایباد به اتهام قاچاق مواد مخدر به دار آویخته شدند. این گزارش به نام و تاریخ دقیق این اعدامها اشاره ای نکرد اما طبق گزارشهای تائید نشده این اعدامها روز پنجشنبه ۱۹ فروردین صورت گرفتند. روز پنجشنبه ۱۹ فروردین پنج نفر دیگر نیز به اتهام قاچاق مواد مخدر در زندان مرکزی مشهد اعدام شدند.