دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 15 فرودین ماه سال 1389

نقد و بررسی " (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " با همگان به سر شود "

" دو نهاد قوه مفننه و قضائیه اگر با دولت نامشروع تعامل نکنند متهم و مقصر شرایط کنونی هستند "

کیست که نداند شرایط کنونی ایران چگونه است و منکر این واقعیت شود که از نظر اقتصادی و اجتماعی و سیاسی در شرایط بحرانی و ورشکستگی قرار دارد که به جای جوابگوئی مطالبات مردم رعب و وحشت و خفقان و سانسور وسرکوب با تک صدائی دیکتاتوری کودتائی نا مشروع حرف اول و آخر را می زند ؟ البته شرایط کنونی ادامه ی وضعیت پس از مرگ خمینی شیاد است که برای بقای ننگین رژیم ضد مردمی و عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز که نتیجه ی 8 سال جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی با چاشنی توهین آمیز به عزاداران وداغداران و بی خانمان و آواره شد گان جنگ با تقبل حد اقل 1000 میلیارد دلار خسارات مادی و اقتصادی جنگ ، نعمت الهی نامیده شد. وی پس از شکست منتهی به سر کشی جام زهر از سوی خمینی شیاد شد. اما برای خاموش کردن صدای معترضان و منتقدان جنگ و رها شدن از دست قربانیان اسیر زندانیان سیاسی در سیاه چال های سراسر کشور از سوی خمینی شیاد فرمان دستورسند جنایت علیه ی بشریت داده شد و زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 قتل عام شدند و مکمل آن آویزان به صدور فتوای قتل سلمان رشدی نویسنده ی کتاب آیات شیطانی شد تا اینکه شرایط برای مترسک جانشین یکشبه ولی فقیه شده ی وی سید علی خامنه ای فراهم شود تا که بتواند سناریو سازی سفر سالیانه به زادگاهش مشهد و پیام دادن نوروزی در اطراف صحن امام رضا و نامیدن هر سال با یک عنوان خط و خطوط برای همه سال را ترسیم کند تا چماق و بهانه ای برای پیروانش آماده کند که آن را تبدیل به اهرم چماق و تهاجم تبلیغاتی علیه ی جناح رقیب و منتقدان و مخالفین و دگر اندیشان نمایند . البته گذشته از اینکه برای فرصت طلبان و مترصدان خیز بر داشتگان قبضه کنندگان قدرت و انباشت ثروت توجهی به صدور محتوای اینگونه پیام های رهبر لوطی جماران ندارند که نه شفا دهنده نبوده ، بلکه کور کننده بوده است . زیرا که در عمل درست عملکرد وارونه داشته اند .

همچنین زمانی کاربرد دارد که سگ دعوا ها میان رقبا علنی می شود که این پیام ها بالا تر از قانون اساسی کار ساز می شود. بطور مثال در دوران خاتمی برای اینکه مخالفت با دولت و مجلس ششم شود رهبر لوطی جماران یک سال را سال عدالت امام علی نا مید که همزمانی با صدور منشور 8 ماده ای مبارزه با فقر و تبعیض و بیکاری وتورم و گرانی و اشرافیت داشت . نتیجه ی آن عدالت و منشور 8 ماده ای تبدیل به آنگونه رشد شکاف عمیق طبقاتی در جامعه شده است که 80% جمعیت زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و واردات بیش از 3 برابر صادرات شده است که گذشته از رونق بازار دلالی و واسطه گری اقتصادی حامیان دولت و چند برابر شدن ضریب حجم نقدینگی و افزایش رشد لجام گسیخته ی روند نرخ تورم و گرانی شده که چشم انداز نرخ تورم در این سال جدید 50% می باشد که همراه با رشد همچنان فقر و بیکاری می باشد. البته هرروز هم خبر های بیشتری از تعیطیل شدن کار خانه های تولیدی و فزون یافتگی خیل ارتش بیکاران بازتاب داده می شود. اما اکنون با کمل پرروئی و با پاک کردن صورت مسئله طلبه پاسدار قلم بر دست متملق و چابلوس یادداشت روز نویس با تصویر مارکشی و مار نشان دادن اینگونه با آویزان شدن به پیام های نوروزی رهبر لوطی جماران در ابتدای یادداشت روز خود و در آغاز سال جدید این چنین اشاره به بازگوئی این پیام های 20 ساله معجزه گری شفابخش امام زاده جرجر کور کن رهبر لوطی جماران کرده است :

" نگاهي گذرا از سال 1369كه رهبر معظم انقلاب آن را سال «تحول دروني و اصلاح امور» نام نهادند تا سال 1389كه سال «همت مضاعف و كار مضاعف» نام گرفت؛ نشان مي دهد كه ناخداي خبير و جهت شناس انقلاب به شايستگي و به هنگام با تشخيص موانع و سدهاي پيش رو نقشه راهي راهگشا براي هر سال تعيين نموده اند و كشتي انقلاب امروز پس از گذشت از امواج پرتلاطم و عبور از گرداب هاي فتنه و نفاق مسير پيشرفت و تعالي مضاعف را- كه درگرو كار و همت مضاعف است- سوگيري كرده است. رهبر انقلاب با بياناتي حكيمانه در حرم رضوي در تشريح ابعاد شعار «همت مضاعف و كار مضاعف» به دو مقوله مهم «زمينه ها» و «عرصه ها»ي مختلف در اين باره پرداختند"

مسخره و مضحک تر اینکه مداح طلبه پاسداریادداشت روز نویس بدون آنکه به جایگاه و نقش قدرت و اختیار ما ورای قانون اساسی رهبر لوطی جماران هیچ اشاره ای داشته باشد. اما با اعتراف ضمنی کردن این واقعیت که بر خلاف قدرت و اختیاری که رهبر لوطی جماران دارد ولی بدلیل آلودگی به فساد و رشوه و تبعیض که از رأس تا ذیل نظام در همه سطوح را در بر گرفته است کلاه وی پشمی ندارد. اما با این وجود اینگونه هم اعتراف بر لا ینحل بودن مشکلات کرده و بازهم فرافکنانه بطور وارونه تأکید بر راهنمای عمل بودن پیام های نوروزی و کمدی رهبر لوطی جماران برای مسئولان نهاد ها و زیر مجموعه های وصل به وی کرده است و در دنباله تأکید به اجراق قانون در سال همت مضاعف و کار مضاعف نموده و چنین نقب به متهم کردن سران فتنه ی شکست خورده و همکاری شان با دشمنان بیرونی رژیم کودتائی نامشروع زده است و ازتعامل 3 قوه با هم بعنوان رمز و کلید موفقیت پیشبرد پیام رهبر لوطی جماران کرده است :

"اكنون با توجه به اينكه به تعبير مقام معظم رهبري «شعارهاي هر سال نمايشي و تشريفاتي نيست و طبعاً همه مشكلات را هم حل نمي كند بلكه انگشت اشاره اي است كه راه و روش را نشان مي دهد» اين پرسش اصلي در طليعه سال جديد قابل طرح است كه راهكار عملياتي شدن همت مضاعف و كار مضاعف چيست و چگونه مي توان «زمينه ها»ي آن را عينيت بخشيد تا در «عرصه ها»ي مختلف مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب همت و كار مضاعف متحقق و متجلي بشود؟قانون گرايي: بدون ترديد حركت در مسير قانون ضامن پيشرفت و تعالي كشور است و به بيان روشنگرانه رهبر انقلاب «قانون» نرم افزار حركت عظيم هر كشور است .اينك كه سال جديد سال همت مضاعف و كار مضاعف نام گرفته است توجه روزافزون به اجراي قانون در كشور ضرورتي دوچندان دارد؛ سال 89 آغاز اجراي قانون پنج ساله پنجم است و از همين رهگذر مسئولان و دست اندركاران بايد با اهتمام بيشتر و شتاب چند برابر براي رسيدن به سند چشم انداز 1404تلاش كنند.اما امسال كه سال همت و كار مضاعف نام گرفته است به وضوح بيانگر اين واقعيت است، فتنه اي كه از سوي دشمنان بيروني نظام مديريت و هدايت مي شد اكنون عقيم و ابتر گشته است و ملت بزرگ و انقلابي ايران همچنانكه در سال 88 نمايشگاهي از عزت، اقتدار و بصيرت را در منظر چشم جهانيان به نمايش گذاشتند امسال با همت و كار مضاعف و با قطب نماي قانون، پيشرفت هاي پي در پي و مستمري را به منصه ظهور خواهند گذاشت. تعامل مضاعف سه قوه با يكديگر: حركت انفرادي و جزيره اي قواي سه گانه يا تعامل نامناسب آنها با يكديگر نتيجه اي جز نابساماني امور را در پي نخواهد داشت و به تعبير ديگر تعامل منطقي و مناسب قواي مجريه، مقننه و قضايي با هم مي تواند يك خروجي خارق العاده داشته باشد: «اصلاح امور»."

طلبه پاسدار و کیل ا لدوله ی یادداشت روز نویس پس از تحسین و تمجید و تعریف از پیام های نوروزی رهبر لوطی جمارن کردن و با روضه ی مبسوط قانون گرائی خواندن از تعامل 3 قوه با هم یاد کرده است و در ادامه مجبور به گریز زدن به صحرای کربلا شده است و از لایحه هدفمد کردن یارانه های نقدی دولت نا مشروع گفته است تا ضمن اعتراف به وجود اختلاف میان دولت نامشروع دهم با مجلس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم به خصوص پیرامون این لایحه که وجود دارد . دست آخر توپ را وارد بازار مکاره ی مجلس هشتم کرده است تا که توجیه کند که اگر چنانچه تن به تعامل ندهد. یا در حقیقت تن به تسلیم شدن دربرابر خواست تصویب 20 هزار میلیارد تومانی مکمل لایحه ی هدفمند کردن یارانه های نقدی دولتی ندهد متهم و مقصر است .همینطو اخطار کرده که اگرردستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض هم فقط بسنده به بیان و وعده ی حرفی محاکمه مفسدان دانه درشت با آقازاده های شان کند. بنابراین آنگاه اینگونه این دو نهاد مقصر اوضاع بلبشو وغارتگری و فقر و بیکاری و گرانی و تورم 50% و ... حاکم خواهند بود :

"امسال علاوه بر اينكه آغاز برنامه پنج ساله پنجم در كشور است آغاز اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها نيز هست. خب؛ اگر درباره هدفمند كردن يارانه ها مجلس و دولت با يكديگر همكاري و تعامل مناسبي نداشته باشند آنچه در صحنه عمل اتفاق خواهد افتاد اوضاع بلبشو و درهم و برهمي است كه قطعاً با گزاره هدفمندكردن سنخيتي نخواهد داشت و در واقع يك نقض غرض صورت مي گيرد چرا كه اگر هدف از هدفمند كردن يارانه ها بهبود اوضاع معيشتي طبقات محروم و مستضعف باشد در صورت تعامل نامناسب و عدم همكاري دولت و مجلس بيشترين فشار از اجراي هدفمند كردن يارانه ها بر دوش طبقات مستضعف و پايين دست جامعه خواهد بود.در همين شرايط فرض كنيد قوه قضاييه هم در برخورد با مفاسد اقتصادي و محاكمه دانه درشت ها تنها به وعده و وعيد بسنده كند آن وقت معلوم نيست سرنوشت هدفمند كردن يارانه ها چه مي شود؟اما اگر مجلس به دولت در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه ها كمك نمايد و دستگاه قضايي هم از سوي ديگر مفسدان و رانت خواران اقتصادي را كه خون اقشار مستضعف را در شيشه كرده اند در چنگ قانون گرفتار نمايد به معني واقعي كلمه كار و همتي در خور تحسين صورت گرفته است.بنابراين به اقتضاي كار و همت مضاعف، قواي قضايي، اجرايي و تقنيني كشور نيز بايد تعامل و همكاري مضاعف در قالب يك پيكر واحد را سرلوحه برنامه هاي كاري خود قرار بدهند"

بالاخره اینکه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس بدون توجه به این که چین وژاپن که همچون ایران رهبر ولی فقیه همکاره وراثتی با پشتیبانی پاسداران کودتاگر ندارند در صورتیکه این رهبر لوطی جماران خود عامل فساد و آلودگی و دزدی و غارتگری و بی قانونی و باند بازی و عوامفریبی و دین فروشی می باشد که نه عامل ترقی و پیشرفت در ایرا ن نیست، بلکه خود مانع و سد حرک به جلو و ترقی و توسعه آن می باشد . برای همین اینگونه وی فتوا صادر کرده که دو نهاد قوه مقننه ومجریه اگر با دولت نامشروع تعامل کنند همه مشکلات حل می شود و ایران هم این چنین می تواند همچون چین و ژاپن پیشرفت و ترقی کند:

امروز در صحنه بين المللي مشاهده مي شود كشوري چون چين يا ژاپن توانسته اند با كار و تلاش روزافزون بسياري از فرصت ها و موقعيت هاي بازارهاي كار را در مقياس جهاني بدست آورند و كشورهاي قدرتمند غربي و اروپايي را در مضيقه اقتصادي و تجاري قرار دهند.

در خاتمه اینکه موضوع با فراموش کردن عمدی مطالبات مردم و حتی با نا دیده گرفتن واکنش های اعتراضی ادامه دار بیش از 9 ماهه شان که موجب آشکار شدن عدم مشروعیت رژیم کودتائی ضد مردمی شده است . اما عجیب است که از نظر قلم بر دستان مداح و سر سپرده و وارونه گو و کتمان کنندگان حقایق از سو وسمت و موضوع و بحثی که شروع می کنند می بایست بر اساس اصول اثباتی زمین گرد است به سران فتنه ی رقیب مغلوب و دشمن بیگانه ختم شود . زیرا که مر تبط با ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی میان باند های مافیائی حاکم با جناح مغلوب می باشد . به خصوص اینکه چون رفسنجانی مکار از سیاست مصلحت گرایانه و دو پهلو گوئی خود که با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن توبره و آخور خوری کردن است فاصله نگرفته است . برای همین همزمان که سیاست تو طئه و تهدید حذف کا مل رقیب مغلوب دوم خردادی ها دنبال می شود فشار گشودن پرونده همراه با جنگ روانی تبلیغاتی علیه یس رفسنجانی مکار و آقاز اده هایش با عنوان متهمان مفسدان دانه درشت نیز تعقیب می شود . لذا این روز ها سوی نهاد قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض پرونده ی مشترک شان پیگیری می شود . پس بی جهت نیست که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس و کیل الدوله برای حل بحران بن بست کودتاگران و معضلات فراوان لا ینحل دولت نا مشروع رهنمود تعامل 2 نهاد دیگر با دولت را داده است و بر عدم وعده ی پیگیری محاکمه کردن دانه درشت ها از سوی قوه ی قضائیه فاسد تأکید کرده است.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890115/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 15 فرودین ماه سال 1389