گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 28 فروردین - 89

چمن! (گفت و شنود)

گفت : باز چمن دیده سرباز جوی خر

چریده، خورده، جفتک زنان کرده عر عر

گفتم : مگر این منفور باز رفته بر سر منبر؟

از چرندو هذیان گوئی جدید وی داده خبر

گفت: گروه هاي ضدانقلاب و فراري كه در ائتلاف سران فتنه شركت كرده بودند، در سايت هاي خود آشكارا به موسوي و خاتمي و كروبي فحاشي مي كنند.
گفتم: چرا؟! چه زود ماه عسلشون تموم شد!
گفت: مي گويند فكر نمي كرديم ماجرا به اينجا بكشد و با اين بدبختي و فلاكت روبرو شويم.
گفتم: چشمشون كور و دنده شون نرم، از اين گذشته، بايد به سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و اسرائيل و انگليس فحش بدهند كه وادارشون كردند وارد اين ماجرا بشوند.
گفت: اتفاقاً يكي از اين سايت هاي ضد انقلاب نوشته كه انگار آمريكايي ها با اپوزيسيون لج كرده و مي خواستند جواب بي عرضگي هاي اپوزيسيون رو بدهند!!
گفتم: خيلي بيراه نگفته؛ ميگن چوپوني با گاو و گوسفنداش لج كرده بود، اونا رو براي چرا برد توي زمين چمن مصنوعي!

گفت : باز چمن دیده سرباز جوی خر

چریده، خورده، جفتک زنان کرده عر عر

گفتم : مگر این منفور باز رفته بر سر منبر؟

از چرندو هذیان گوئی جدید وی داده خبر

گفت : بلی این نماینده ی ویژه رهبر

گرده بر زمین مالیده عرعر کرده از بر

گفتم : لابد علیه ی رقیب کرده غزل خوانی

جوک بیمزه ساخته، دوباره کرده لغز خوانی

گفت : آری مثل همیشه گیر داده است به رقیب

پاچه اش گرفته با پارس و عرعر بهش زده نهیب

گزارش داده است حامیان سران فتنه بطور آشکارا

فحش به موسوی و کروبی و خاتمی میدن بدون حاشا

گفتم : مگر حرفه ی خودش نیست بد دهنی و فحاشی؟

مگرتوطئه گری با پرونده سازی نمیکنه این لمپن لاشی؟

چرا کنون این سربازجوی لو رفته، کرده وارونه گوئی؟

علیه ی رقیب مغلوب، چنین کرده است بهانه جوئی؟

چرا به جای نقل قول کردنا ز منتقدان با چاشنی پیامی؟

نمی گوید برای چه ممنوع الخروج شده است خاتمی؟

گفت : چون به منتقدان سران رقیب وی کرده است انتقاد

تا گویدفحش دادن به اسرائیل و انگلیس و آمریکا را نبرند ازیاد

تا وارونه کند نقش لابی ها با دریافت حق دلالی و کمیسیون

آمریکا نامه از پاسدار محمود گیرد ، تا لج کند به اپوزیسیون

گفتم : عجیب این نابغه کله گنده ، هست دراز گوش!

چه خوب دم کلفتش با تکان باریک کرده مثل دم موش

تا تواند با دستگاه شنودش رود در هر سوراخ موش

در آنجا هم صدا ضبط کند، هم باشد سر و پا گوش

آنگونه که دریافته که در رقابت خرانه در هر انجمن

می تواند چگونه توطئه پیشبرد برد علیه دشمن؟

در حین جفتک زنان نشخوار کنان گیرد ژست تهمتن

تا چراگاه انحصاری کند،رفقا برد به مصنوعی چمن