روزنامه دولت: احمدی‌نژاد دعا کرد و بلافاصله باران آمد

ادعای شوی تبلیغات شیادی رایج کردن خرافات که معاون اول رئیس جمهور محمد رضا رحیمی که در سوریه پاسدار گماشته احمدی نژاد را پیامبر کنونی نامیده بود اکنون دروغ ساز دولتی ایران وی را الهه ومنادی و معجزه گر باران خطاب کرده است . البته نگفته که عامل برف نباریدن در زمستان و کم آبی و در برخی مکان های کشور خشک سالی و اعتراض مردم ارومیه بخاطر خشک شدن در یاچه رضائیه چیست که موجب نامه ی اعتراضی ملا حسنی به پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است؟

خبرآنلاین: سایت روزنامه ایران نوشت:از نکات قابل توجه سفر رئیس جمهور این بود که احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود در جمع مردم ارومیه در ورزشگاه تختی از آنها خواست برای بارش باران دعا کنند و خود نیز از خداوند متعال خواست که باران رحمت را بباراند که به محض اتمام سخنان رئیس جمهور باران در ارومیه کم کم شروع به باریدن کرد و رفته رفته شدت آن نیز افزوده شد.گفتنی است طی دوهفته گذشته هوای آذربایجان غربی و شهر ارومیه نیمه ابری و گاه تمام ابری بوده و در برخی روزها باران های نسبتا قابل توجهی باریده است.گزارش می شود در اوایل هفته دوم فروردین در ارتفاعات اطراف شهر ارومیه برف نیز باریده است.

تصاویر:‌ معلم فداکار نهضت سوادآموزی

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107370

شیوه ی نوآوری و شکوفائی نهضت مبارزه با بی سوادی و ریشه کردن بی سوادی ازس معلم نمونه که فقط در کلاس درس وی یک زن وجود دارد چون به جز 4 میلیون دانش آموزانی که بدلیل فقر اقتصادیخانواده های شان قادر بمدرسه رفان نیستند و محروم از یاد گیری خواندن و نوشتن می باشند بقیه با سواد شده اند که نیاز به حضور در کلاس های نهضت سواد آموزی ندارند که بغل تابلوی تره بار میوه برایش تبلیغ می شود.

ایران اورانیوم 20 درصد تولید کرد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107364

با این حساب تصورمی رود که رژیم کودتائی پاسداران صاحب چند بمب خواهند شد ولی گروه 5+1 در پشت پرده همچنان مشغول چه کنک چه کنم که باید فکر کند که چگونه باید تصمیم گیری از طرح غنی سازی اوار نیوم کند؟ چون با حضور چین و روسیه چرتکه انداختن اقتصادی معتقدند که عجله کار شیطان یا آمریکا می باشد.

دستگاه‌هاي اجرايي ابلاغ شد؛ بخشنامه 19 ماده‌اي رحيمي براي مبارزه با مفاسد اقتصادي خبرگزاري فارس: معاون اول رئيس‌جمهور در بخشنامه‌اي به كليه دستگاههاي اجرايي، وزارتخانه‌ها، موسسات دولتي، شركتهاي دولتي و موسسات عمومي غيردولتي، دستورات جديدي براي برخورد با مفاسد اقتصادي صادر كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901161271

تکرار شوی نخ نما شده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد از سوی معاون اول وی از موضع فرار به جلو که تلاشی مذبوحانه برای سفید کردن پرونده و فساد و اختلاس خودش می باشد

1- عدم طرح به موقع شكايت .2- عدم اقدام شايسته دستگاه‌ها در پيگيري جرم 3- عدم حضور و مشاركت جدي نمايندگان حقوقي دستگاه‌هاي اجرايي در فرآيند رسيدگي دادگاه‌ها 4- عدم تقديم به موقع دادخواست ضرر و زيان اين نقايص و آسيبها منجر به عدم تحقق اهداف حقوقي مبارزه با فساد و عدم مجازات شايسته متخلفين و تضييع حقوق دولتي و عمومي شده است. 1ـ كليه دستگاه‌ها، به محض مشاهده و كشف ارتكاب فساد مالي توسط كاركنان خود و يا افراد ذيمدخل در ارتكاب جرم، ملزم هستند نسبت به مستندسازي و جلوگيري از امحاء يا مخدوش شدن ادله وقوع جرم و گزارش و هماهنگي با مراجع مربوطه اقدام و شكايت مستدل و مستند را در مرجع صالح طرح كنند. برخي از مصاديق فساد مالي عبارتند از: 1ـ دريافت و پرداخت رشوه (ارتشا مقام‌هاي دولتي داخلي، خارجي و مقامهاي سازمانهاي عمومي بين‌المللي) 2ـ سوء استفاده از مقام و موقعيت شغلي 3ـ حيف و ميل و اختلاس و استفاده غيرمجاز از اموال توسط مقام‌هاي دولتي 4 ـ اخاذي 5ـ تقلب و كلاهبرداري، تباني در انجام معاملات دولتي، تقلب و فريبكاري در معاملات دولتي، مداخله در انجام معاملات دولتي، عدم رعايت ضوابط برگزاري مزايده و مناقصه، حساب‌سازي با تنظيم صورتحساب و دفاتر غيرواقعي 6ـ تخلف از قانون و تحصيل مال از طريق نامشروع 7ـ خيانت در امانت 8ـ اخذ پورسانت 9ـ اعمال نفوذ خلاف مقررات براي نفع خود يا ديگران 10ـ تخلف از قانون اخلال در نظام اقتصادي 11ـ اخذ وجه يا مال مازاد بر مقررات و برخلاق قانون .12 ـ سوء استفاده از اطلاعات سازمان، جايگاه يا وظايف يا قصور در اجرا براي نفع خود يا ديگران يا كسب امتياز .13ـ جعل و تزوير .14 ـ تباني در معاملات و قراردادها .15 ـ اعطاي مجوزهاي غيرقانوني و يا تبعيض‌آميز و يا بر اساس روابط نامشروع و غيرقانوني .16ـ سوء استفاده از اختيارات قانوني .17ـ دارا شدن من غيرحق و افزايش چشمگير داراييهاي يك مأمور دولتي كه به صورت معقول نمي‌تواند ناشي از درآمد قانوني باشد. 18ـ تطهير عوايد ناشي از جرم (پولشويي) 19ـ اختفاء جرائم يا اموال ناشي از جرائم فوق و ممانعت از اجراي عدالت .20ـ تباني در واگذاري‌ها، خصوصي‌سازي، امتيازات دولتي و بروس و رانت‌خواري و قاچاق كالا و ارز و مواد

حساب یک میلیون تومانی دولت برای متولدین 1389

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107387

لابد این پول داده شده که هر زمان این نوزادن زبان باز کردند همچون آن کودک که در بغل مادرش توی خیابان آمریکا از پشت شیشه ی خود روی دودی محمود پاسدار را با انگشت خود نشان داده و داد زده بود را تکرار کنند.

رئیس‌جمهور اسلامی ایران خبر از طرحی داده که بر اساس آن، هر متولد سال 89 یک میلیون تومان در این سال دریافت خواهد کرد و بعد از آن نیز سالیانه 100 هزار تومان به حساب وی واریز خواهد شد. وی از والدین نیز خواسته است که ماهیانه حداقل بیست هزار تومان به این حساب واریز نمایند.

ادعای دیدار بهزاد نبوی با هاشمی

آنقدر شرایط لبریز از آزادی یا در اصل خفقان آور و منقبض کننده و اطلاعاتی و امنیتی شده است که دیدار های رقیب مغلوب زیر زمینی و همچون مواد مخدر قاچاقی شده است که از ترس با شایعه و تکذیب کردن همراه می باشد.

گفته می شود در این دیدار طرفین به بحث و گفتگو درخصوص اوضاع سیاسی کشور پرداخته اند.جوان‌آنلاین: بهزاد نبوی لیدر سازمان مجاهدین انقلاب و از متهمان پرونده اغتشاشات بعد از انتخابات در ایام نوروز در جزیره کیش با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار کرده است.هاشمی رفسنجانی که در ایام نوروز به همراه خانواده خود در جزیره کیش بسر می برد به مدت 2 ساعت میزبان بهزاد نبوی بود که وی نیزدرایام مرخصی نورزی خود از زندان،به جزیره کیش سفر کرده بود.گفته می شود در این دیدار طرفین به بحث و گفتگو درخصوص اوضاع سیاسی کشور پرداخته انداین مقام مسئول، با بیان اینکه هر کدام از طرفین، بسته پیشنهادی ارائه داده اند، گفت: مشترکاتی میان این بسته های پیشنهادی وجود دارد که بارها اعلام شد بر اساس این نقاط مشترک مذاکره شود.رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: غنی سازی 20 درصدی برای تامین سوخت راکتور تحقیقاتی تهران را یک ماه است آغاز کرده ایم و اكنون چند کیلو اورانیوم 20 درصد غنی شده داریم

پیمان عارف در اثر فشارهای وارده در بند ۳۵۰ دچار حمله قلبی شد

فشار روحی و روانی و جسمانی که همراه با شکنجه و اعتراف گیری و رعب ووحشت و خفقان و سانسور است که علیه مخالفین و معترضین توی خیابان ها و دانشگاه ها و بازداشتگاه ها و سیاه چال ها اعمال می شود در نهایت منتهی به گزارش تصویری زیر می شود که مربوط به قر قیزستان می باشد.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،فعال دانشجوئی پیمان عارف روز گذشته در اثر فشارهای وارده در بند 350 دچار حمله قلبی شد وبا دست بند و پابند به بیمارستان مدرس منتقل شد.روز سه شنبه 17 فروردین پیمان عارف از فعالین دانشجوئی در اثر فشارهای غیر انسانی که توسط مصطفی بزرگ نیا رئیس بند 350 و از شکنجه گران معروف زندان اوین ،دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان مدرس منتقل شد . زندانی سیاسی پیمان عارف در حالیکه دچار حمله قلبی شده بود و در شرایط وخیمی بسر می برد ولی با پابند و دست بند به بیمارستان مدرس تهرا منتقل کردند.در صورتیکه بیمارانی که در چنین شرایطی قرار می گیرند باید به دور از استرس و فشارهای روحی باشند.علیرغم اینکه پزشکان متخصص بخش قلب بر لزوم بستری شدن وی در بیمارستان تاکید داشتند ولی با ایجاد شرایط غیر انسانی مانند با دسبند و پا بند و فشار روحی در بیمارستان بودن ، برای پایان دادن به این شرایط غیر انسانی از ادامه بستری شدن منصرف و خواستار بازگشت به زندان شد.او را بعد از ظهر روز چهارشنبه 18 فروردین ماه بدون توجه به دستورات پزشک متخصص به زندان اوین منتقل کردند.آقای عارف علیرغم اینکه اخیرا ازدواج کرده است پیش از عید نوروز با پیگیری مستمر خانواده اش و قرار دادن وثیقه سنگین به مرخصی آمد. اما بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی باتمدید مرخصی او برای بودن در کنار همسر و خانواده اش در شب عید مخالفت کردند و او ناچار بود که سال تحویل را همانند تعداد زیادی از زندانیان سیاسی در زندان مخوف اوین بگذراند

روایت تصویری از قرقیزستان>سقوط یک دولت!

http://www.fararu.com/vglizwa5.t1a5qtkcczb2t.x.html

بعید نیست که سرنوشت مشابه برای حکوت کوددتا گران پاسدار و رهبر لوطی جماران و گماشته مترسک وی احمدی نژاد در ایران هم اتفاق بی افتد .چون عاقبت دیکتاتوری و استبداد و سرکوب و خفقان همین است.

سرانجام معترضان به رییس جمهور و دولت این کشور، رییس جمهور را وادار به ترک پایتخت، نخست وزیر را مجبور به استعفا و کاخ ریاست جمهوری را نیز تصرف کردند

پاسخ احمدي‌نژاد به اظهارات گستاخانه اوباما:گردن كلفت‌تر از تو هم نتوانست هيچ غلطي بکند.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور خطاب به اوباما گفت: شما تازه از راه رسيده‌ايد يك مقدار صبر كنيد تا سرد و گرم را بچشيد؛ دليلي ندارد كه هر حرفي به شما گفتند آن را تكرار كنيد و بدان گنده‌تر و گردن كلفت‌تر از تو نيز نتوانستند هيچ غلطي بكنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901180939

این ادا و اطوار و شکلکک بر گردان و ترجمان گفته خمینی شیاد است که پس لز اشغال سفار آمریکا در 13 آبان سال 58 گفته بود.

اخلال در جلسه رای گیری امروز مجلس

http://www.fararu.com/vdccp0q0.2bq0e8laa2.html

آخر وقتی که در بازار مکاره ی مال فروشان موسوم به مجلس شورای اسلامی اینگونه عربده کشی و یقه گیری و تهدید و پرخاش گری و اخلال و اغتشاش وجود دارد چه توقعی می توان داشت تاکه اینان پاسخگوی مطالبات مردم باشند؟

در خلال بررسی طرح حمایت از ایجاد مشاغل خانگی پیشنهادهایی از سوی نمایندگان مطرح می‌شد که بعضا 24 تا 25 رای موافق کسب می‌کرد. مشارکت نکردن 102نماینده در اغلب این رای‌گیری‌ها منجر به تذکر یکی از نمایندگان حامی دولت شد. ستار هدایت‌خواه نماینده کهیکلویه و بویراحمد هم نسبت به حفظ نظم مجلس به لاریجانی تذکر داد و هم گفت که عدم مشارکت 102 نفر از نمایندگان در شان مجلس نیست. وی بخشی از این عارضه را ناشی از بی‌توجهی به زمینه رای‌آوری پیشنهادها دانست و گفت: باید از ارائه و تشریح این گونه پیشنهادها خودداری شود تا دچار این عارضه نشویم. لاریجانی در پاسخ به وی گفت: فرمایشات شما کاملا درست است، خوب است که دو طرف رعایت کنند. گفتنی است رئیس مجلس در مورد حفظ نظم مجلس هم تذکری به حسین سبحانی‌نیا عضو هیات رئیسه مجلس داد و گفت: شما باید نوبت موافقان و مخالفان را تعیین کنید، حواستان کجاست آقای سبحانی‌نیا!

دفاع کوچک زاده از متهم شدن به هوچی‌گری

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107369

این گزارش خبری هم مشابه مکمل گزا رش خبری قبلی می باشد که مر بوط به . در گیری میان چوبداران بازار مکاره ی مالفروشان است .

اينجانب به جاي دفاع از حق مسلم خود و پاسخگويي به حرف‌هاي نسنجيده و کينه توزانه‌اي که از تريبون مقدس مجلس شوراي اسلامي عليه من زده شد، ترجيح مي‌دهم براي ممانعت از سوء استفاده از بدخواهان از تذکر ديروز، مطالبي را به عرض همکاران و ملت شريف ايران برسانم.ایرنا: نماينده تهران نسبت به تذکر نماينده‌اي که روز گذشته وي را هوچي‌گر خطاب کرده انتقاد کرد.."روز گذشته کوچک زاده در تذکري برخي از اعضاي کميسيون تلفيق را متهم به لابي‌گري با واردکنندگان خودرو بر سر تعيين تعرفه واردات خودرو در قانون بودجه 89 کل کشور متهم کرد.بهمن اخوان، نماينده تفرش و عضو کميسيون صنايع و معادن و کميسيون تلفيق بودجه نيز در واکنش به اين تذکر اتهام کوچک زاده را بي‌اساس دانست و وي را مردي شلوغ کار و هوچي‌گر معرفي کرد.

حقایقی از انتخابات عراق

http://www.fararu.com/vdchvknk.23nk-dftt2.html

بهتر نبود که به جای اینکونه تحلیل بعنوان حقایق انتخابات پارلمان عراق دادن از بررسی حقایق و چگونگی کودتای 22 خرداد داده می شد که به عنوان انتخابات جا زده شده است.

هفت دلیل برای خوشبختی ایرانی ها!

http://www.fararu.com/vdcip5a5.t1a552bcct.html

توصیه می شود اگر شما هم علاقمند هستید خوشبخت شوید این هفت را با دقت دنبال کنید.

زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی در هفتمین روز اعتصاب غذا خود بسر می برد

دانشجوی زندانی سیاسی که بی جهت برای سالیان طولانی در سیاه چال نگهداشته شده است که زیر شکنجه ی مستمر و روحی و روانی مواجه بوده است شرایط علیه اش را آنگونه سخت و طاقت فرسا کرده اند که از ابتدائی ترین حق و حقوق انسانی اشمحروم شده است.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"،زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی در اعتراض به انتقال به سلولهای انفرادی و شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی هفت روز است که در اعتصاب غذا بسر می برد.زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی تنها زندانی سیاسی بازمانده از 18 تیر 1387 قیام دانشجویان می باشد. او در اعتراض به انتقال به سلولهای انفرادی ،شکنجه های جسمی و شرایط طاقت فرسا و غیر انسانی از 11 فروردین ماه در اعتصاب غذا بسر می برد.گزارشها حاکی است که شرایط جسمی او به دلیل شکنجه های جسمی،شرایط غیر انسانی و اعتصاب غذا رو به وخامت گذاشته است. از طرفی دیگر برای دومین بار متوالی، مدت بازداشت زندان سیاسی بهروز جاوید طهرانی در سلولهای انفرادی به دستور علی محمدی معاون زندان گوهردشت کرج برای 15 روز دیگر تمدید شده است.علی محمدی او را به یکی از سلولهای انفرادی که شرایط آن نسبت به سایر سلولها بدتر است منتقل کرده است و دو پاسداربند بنام های محسن خالصی و محسن بامداد که از شگنجه گران شناخته شده سلولهای انفرادی هستند. او را مورد شکنجه روحی و جسمی قرار می دهند.در حال حاضر علاوه بر زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی سه زندانی دیگر در سلوهای انفرادی معروف به سگدونی از 7 روز پیش در اعتصاب غذا بسر می برند که اسامی آنها به قرار زیر می باشد: رضا جلالی،حسین کرمی و محمد رضائی می باشند.

۴ نفر در هلند به اتهام صادرات غیرقانونی به ایران بازداشت شدند

جالب است که حاکمان تهران تروریست و مواد مخدر به برون مرز قاچاق می کنند ، بلکه چپ و راست اینگونه قاچاقچیان غیر قانونی یا هسته ای و تسلیحاتی لو می رود و دستگیر می شو ند

رادیو فردا : مقام های قضایی هلند اعلام کردند روز سه شنبه ۴ نفر در این کشور به اتهام صادرات غیرقانونی به ایران بازداشت شدند.هویت افراد بازداشت شده اعلام نشده است. مقامات هلندی صرفا گفته اند این افراد که برای یک شرکت صادراتی کار می کرده اند، متهم به جعل اسناد حمل و نقل و گمرک و ارسال کالاهای دومنظوره به ایران هستند.کالاهای دو منظوره به کالاهایی گفته می شود که هم در امور غیرنظامی و هم نظامی کاربرد دارند.

درخواستهای امام جمعه ارومیه از احمدی‌نژاد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107358

آنگونه طبق ادعای رهبر لوطی جماران ترقی و توسعه و پیشرفت با شکوفائی اقتصادی و نو آوری باهمت و کار مضاعف به پیش می رود که امام جمعه سر شناس و با حال ملا حسنی امام جمعه ی ارومیه از پاسدار ماشته احمدی تقاضا کرده است که بهتر است در این شراط تعجیل پروژه های واگذاری به پاسداران و بسیج جهت اتمام رسانیدن بزرگراه کلانتری به تأخیر 30 ساله پایان داده شود . همچنین اعتراض بسوی خشک شدن در یاچه ارومیه و واردات میوه از فرانسه را هم ضمیمه ی تقاضای خود کرده است.

مردم ارومیه ضمن تشکر مجدد از رئیس جمهور به دلیل اقدام انقلابی جهت اتمام بزرگراه شهید کلانتری ارومیه با گذشته 30 سال تاخیر خواستار اتمام این طرح هستند.مهر: امام جمعه ارومیه از احمدی نژاد در خواست کرد به عنوان رییس جمهور دستور انقلابی برای اتمام راه آهن ارومیه – مراغه صادر کند .حجت الاسلام غلامرضا حسنی ظهر امروز در جریان دیدار مردمی احمدی نژاد در ورزشگاه تختی ارومیه با انتقاد از طولانی بودن روند اجرای این طرح و ضرورت توسعه راه های استان به دلیل هم مرزی آذربایجان غربی با سه کشور خارجی گفت: مردم ارومیه ضمن تشکر مجدد از رئیس جمهور به دلیل اقدام انقلابی جهت اتمام بزرگراه شهید کلانتری ارومیه با گذشته 30 سال تاخیر خواستار اتمام این طرح هستند.وی ادامه داد: همانگونه که اگر دستور انقلابی رئیس جمهور نبود بزرگراه شهید کلانتری ارومیه خاتمه نمی‌یافت امروز مردم آذربایجان غربی دنبال پاسخ این سئوال از شما هستند که تاخیر در اتمام راه آهن ارومیه - مراغه تا کی ادامه خواهد یافت؟امام جمعه ارومیه در تشریح مسائل و مشکلات پیش روی آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت اسفبار دریاچه ارومیه خاطرنشان کرد: فاجعه سوزناک خشک شدن تدریجی دریاچه ارومیه اگر چاره اندیشی نشود در سالهای آتی شاهد نابودی زمین های مهم کشاورزی استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و تبدیل بهترین اراضی کشاورزی این استانها به شوره زار خواهیم بود.حسنی ضمن اعتراض شدید نسبت به واردات میوه جات از خارج از کشور تصریح کرد: مردم آذربایجان غربی نسبت به واردات میوه جات به خصوص سیب فرانسوی و سایر محصولات اعتراض شدیدی دارند.

شكايت موسوي، خاتمي و مهدي هاشمي از روزنامه ايران خبرگزاري فارس: مدير مسئول روزنامه ايران با شكايت ميرحسين موسوي، سيد محمد خاتمي و مهدي هاشمي به دادگاه احضار شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901181504

خوب شکایت کنند ولی سئوال است که اگر چنانچه برای شاکیان پرونده سازی و متهم نشوند کدام نهادی وجود دارد که قادر است اقدام به پیگیری این شکایات کند ؟

به گزارش خبرگزاري فارس، در احضاريه‌هاي جداگانه‌اي كه امروز به امضاي بازپرس شعبه دوم دادسراي كاركنان دولت به كاوه اشتهاردي ابلاغ شد، قربان بهزاديان‌نژاد با امضاي ستاد انتخاباتي ميرحسين موسوي، محمود عليزاده طباطبايي به وكالت از مهدي هاشمي و سيدمحمد خاتمي از مدير مسئول روزنامه ايران شكايت كردند. پيش از اين فائزه هاشمي، محسن هاشمي، محمد هاشمي و دفتر آيت‌الله اكبر هاشمي رفسنجاني شكايت‌هاي جداگانه‌اي را عليه مدير مسئول روزنامه ايران به دادگاه ارائه كرده بودند. شكايت مهدي هاشمي رفسنجاني از روزنامه ايران در حالي صورت مي‌گيرد كه عليرغم اظهار اتهامات فراوان عليه وي از سوي بازداشت‌شدگان در دادگاه و اظهارات وزير اطلاعات و دادستان، وي همچنان در خارج از كشور به سر مي‌برد و حاضر نيست كه براي پاسخ به اتهامات خود وارد كشور شده و در دادگاه حاضر شود. تاكنون 5 اتحاديه بزرگ دانشجويي كشور و آحاد مردم در راهپيمايي‌هاي 9 دي و 22 بهمن در بيانيه‌ها و شعارها و پلاكاردهاي خود خواستار استرداد مهدي هاشمي فرزند اكبر هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام به كشور و حضور وي در دادگاه صالحه براي رسيدگي به اتهاماتش شده‌اند اما عليرغم عدم حضور وي در دادگاه، قوه قضائيه در حال رسيدگي به شكايت اين فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام از روزنامه ايران است.