گزیده خبر ها 22 فروردین - 89

روسای دو مجلس در یک قاب/ تصویر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17972

در پس این نگاه آشفته و خیره شده و حیران دو رئیس پاسدار آخوند زاده ی انگلیسی و آخوند روباه مکار بساز و بفروش که سایه اش در شیشه میز مشترشان منعکس شده چه رد و بدل شده و چه اهداف بیان ناشده ای نهفته است؟ دلیل این حیرانی و حشت زده شان چیست؟ وقایع اتفاق افتاده در سال 88 و ادامه ی جنگ قدرت و ثروت چه نقشی در این نگاه های این دو حیران شده دارد؟

انفجار یک بمب در زندان ایلام

http://www.fararu.com/vdchmqnk.23nk6dftt2.html

این اقدام بدون شک کار همانانی می باشد که سابقه ی بمب گذاری در حرم امام رضا را دارند . همینطور تجربه ی طولانی بردن مواد مخدر درون زندان و سلول هایش را دارند که اکنون برای نا بود کردن قربانیان رژیم حاکم چون دار زدن و اعدام کفاف نمی دهد می بایست به شیوه ی کلان کشتن اجرا شود که فتوایش را سالیان پیش در پیش خطبه های نماز جمعه ی تهران از سوی آخوند متحجر و دزد و آدمکش حرفه ای محمد تقی مصباح یزدی صادرشد.

بر اثر انفجار بمب در کنار ديوار ندامتگاه مركزي استان ايلام، صبح امروز 19 نفر مجروح و راهي بيمارستان شدند. در پي انفجار بمب در ساعت 9 و 32 دقيقه صبح امروز در کنار ديوار ندامتگاه مركزي ايلام، سريعاَ گروهي ويژه از ماموران به محل اعزام شدند. اين گزارش حاكيست، بدنبال وقوع اين انفجار19 نفر زخمي و پس از مراجعه به بيمارستان به صورت سرپايي مداوا شدند.
به نوشته پليس اين بمب برابر اعلام تيم چك و خنثي سازي، TNT بوده و تلاش ماموران همچنان در اين زمينه ادامه دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

وزارت نفت از بودجه 87، 14میلیارد دلار انحراف دارد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17929

لابد این گزارش هم همچون گذشته اناکار می شود .و به خصوص مثل فاش شدن اختلاس گری محمد رضا رحیمی معاون رئیس جمهور از سوی دولت نامشروع ولی مدعی ساده زیست تکذیب خواهد شد و روشنگر منتقد متهم به دشمن دولت 24 میلیونی و مردم و مفسد دانه درشت یا رقیب سبز آمریکائی خواهد شد .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال 1388، 14 میلیارد دلار انحراف وزارت نفت از قانون بودجه مشاهده می شود

تجمع کارگرانی که 2سال است حقوق نگرفته‌اند

چرا هیچ مسئولی یافت نمی شود تاکه پاسخگو باشد و بگوید که پول های واریز نا شده ی فروش نفت به خزانه ی دولت کجا رفته است و چرا سرنوشت کارگران محروم و زحمت کش می بایست اینگونه باشد که دو سال حقوق اینان پرداخت نشده باشد؟ آخر این چگونه دولت مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران می باشد که وضعیت کارگران محروم این چنین می باشد؟

ایلنا: برخی از کارگران کارخانه تعطیل چینی حمید از تجمع کارگران این کارخانه در مقابل درب اداره کل کار و امور اجتماعی استان قم خبر دادند. به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، به گفته جمعی از کارگران این کارخانه تجمع اعتراضی کارگران کارخانه 2سال تعطیل شده چینی حمید قم، در اعتراض به پرداخت نشدن نزدیک به 2سال از حقوق و مطالباتشان فردا (یک شنبه 22/1/89) از ساعت 9صبح در مقابل اداره کل کار و امور اجتماعی استان قم انجام می‌شود. لازم به ذکر است چندی پیش یکی از کارگران این کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، از پرداخت نشدن حقوق و مطالباتشان در 2سال اخیر گلایه کرده بود. وی همچنین گفته بود که اگر مسؤولین، کارخانه را به دست خود کارگران بدهند، علاوه بر اینکه آن را دوباره به راه خواهند انداخت، آن را به مرحله سودرسانی هم می‌رسانند

فشار وزارت اطلاعات بر قوه قضائیه برای صدور احکام سنگین
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15338

گزارش وکیل حشمت الله طبرزدی از روند غیر قانونی دادرسی20 فروردین 1389- کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران در گزارش امروز خود اعلام کرد که وزارت اطلاعات بدون توجه به فقدان شواهد موثق علیه فعالان سیاسی، با اعمال فشار برای صدور احکام سنگین و طولانی مدت برای آنها، در نظام قضایی اعمال قدرت می کند

البته دلیل سئوال فوق را می بایست در گزارش فشار وزارت بد نام اطلاعات که زیر نفوذ و کنترل اطلاعات پاسداران کودتا گر می باشد که بر روی دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائی آورده است که برای زهر چشم گیری از مخالفین و منتقدین و رقبا احکام سنگین بر ای قربانیان بازداشتی صادر کند.

وزیر از ثبات قیمت می‌گوید و رئیس‌جمهور از کاهش قیمت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17983

این دیگر فوق العاده مسخره است . چونکه تداعی کننده ی این داستان است که می گوید شاه می بخشد ولی شاهزاده قلی نمی بخشد.

درحالی‌که پیش‌تر رئیس‌جمهور از کاهش قیمت مسکن خبر داده بود، وزیر مسکن و شهرسازی می‌گوید که قیمت سال 89 ثابت خواهد ماند

بارندگی های دیشب قربانی گرفت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17980

لابد طبق گزارش قبلی خبر گزاری دروغ ساز دولتی ایرنا که گفته بود پس از دعای پاسدار گماشته احمدی نژاد باران آمد جزو اثرات خیران همان دعا کردن این پاسدار می باشد.

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، با دریافت خبر این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 74 و 20 و یک گروه نجات ،ساعت هشت دقیقه بامداد روزشنبه به محل حادثه در حاشیه رود خانه کن برای نجات این جوان اعزام شدند. ایرنا:‌ در پی بارندگی شدید 24 ساعت گذشته یک شهروند جوان که گرفتار سیلاب ناشی از بارندگی در حاشیه رودخانه کن شده بود بامداد شنبه بر اثر پرتاب به رودخانه جان خود را از دست داد

کیومرث ملک مطیعی درگذشت

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17979

اینهم سر نوشت و عاقبت هنر مند تئاتر و سینما در رژیم ضد بشری که دشمن اسانیت و هنر و آزادی و عدالت و مروج خرافات و فساد و عوامفریب و شیادی و جنگ افروزی و غارتگری و دین فروشی و ... می باشد.

كيومرث ملك مطيعي بازيگر پيشكسوت سينما ، تئاتر و تلويزيون ساعاتي پيش درگذشت.

سليمي در گفت‌وگو با فارس: دنيا پذيرفته كه ايران يك قدرت هسته‌اي است.خبرگزاري فارس: نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس گفت: اين دستاورد بسيار بزرگي است كه ايران به عنوان يكي از 8 كشور هسته‌اي دنيا امروز در صحنه جغرافيايي جهان وجود دارد و همه كشورها، ايران هسته‌اي را پذيرفته‌اند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901211317

به قیافه ی این آخوند وکیل الدوله ی بازار مکاره یا مجلس هشتم حیران بی افکنید و با ادعای کمدی وی مقایسه نکنید تا یاد داستان باران و سیل و مورچه و شتر و فریاد سیل جهان را بردن بی افتید چون آب به لانه اش نفوذ کرده بود .

كوثري در گفتگو با فارس:دنيا بايد بداند ايران كشوري هسته‌اي است.خبرگزاري فارس: عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: بحث انرژي هسته‌اي ما در دنيا بحثي تمام شده است و همه بايد بدانند ما يكي از كشورهاي برتر هسته‌اي هستيم

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901211279

ادعای این پاسدار وکیل الدوله ی بازار مکاره هشتم پیرامون قدرت هسته ای رژیم کودتائی نا مشروع پاسداران هم همچون همتای آخوندش در گزارش خبری قبلی می باشد.

صحبت‌هاي سياسي رئيس‌جمهور كشورمان و هشدار وي به اوباما به دنيا ثابت كرد كه ديگر كسي نمي‌تواند هر كاري بكند و كسي جواب آنها را ندهد

بروجردي در جمع خبرنگاران:وزارت خارجه 4 بار سفير ايتاليا را در خصوص خبرنگار ايراني احضار كرده است.خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون امنيت داخلي و سياست‌خارجي مجلس در خصوص ظرفيت‌هاي ديپلماسي پارلماني ايران براي آزادسازي خبرنگار صداوسيما در ايتاليا گفت: وزارت خارجه 4 بار سفير ايتاليا را به وزارت خارجه احضار كرده و سفارت ما در ايتاليا پيگير اين مسئله است

مگر می توان با احضار و تهدید و بازجوئی کردن مستمرسفیر ایتالیا برای فشار آوردن برروی دولت و دستگاه قضائیه ی ایتالیا تا که خبر نگار جاسوس اطلاعاتی تسلیحاتی و هسته ای در زندان ایتالیا آزاد شود؟

تجاوز دوباره رژيم صهيونيستي به خاك لبنان.خبرگزاري فارس: نيروهاي ارتش رژيم صهيونيستي امروز بار ديگر با نقض حاكميت لبنان به خاك اين كشور تجاوز كردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901211610

بالاخره وادار کردن شیخ حسن نصر الله به تهدید کردن اسرائیل که از سوی رهبر لوطی جماران و پاسداران هدایت می شود دارد به ثمر می رسد . یعنی اینکه دارد زمینه چینی جنگ دیگر برای عبور از بحران هسته ای فراهم می شود.

نامه شمقدری به امام جمعه مشهد

http://www.fararu.com/vdcg3u9t.ak9t34prra.html

جنگ قلمی میان معاون امور سینمائی دولت نا مشروع دهم با آخوند علم الهدی که فتوا دهنده ی منافق محارب و مرگ صادرکن معترضین قیام 6 دی ماه عاشورای تهران است . البته که حامی سینه چاک دولت نامشروع و رئیس جمهور پاسدار نا مشروع تر از دولت نیزمی باشد که مورد انتقاد واقع شده است.

در پي خطبه‌هاي آيت‌الله علم‌الهدي امام‌جمعه مشهد، جواد شمقدري معاون امور سينمايي و سمعي‌بصري وزارت ارشاد، در خصوص سخنان وي، نامه‌اي را منتشر كرد. ؛ من بسيار متعجب هستم چگونه است حضرتعالي بدون آن كه درصدد شنيدن استدلالات و توضيحات و مستندات اتخاذ تصميمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص رفع توقيف از بعضي فيلم‌ها بر آييد صرفاً بر اساس گزارشات و نظرات مخالفان اين تصميمات بركرسي قضاوت نشسته‌ايد.

عباس عبدی در گفتگو با «فرارو»دولت می‌خواهد گربه «هدفمندکردن» را جلوی حجله مجلس بکشد

http://www.fararu.com/vdcdf90o.yt0on6a22y.html

مشخص است وقتی که پاسدار گماشته احمدی نژاد به جای پاسخ دادن به مطالبات مردم ایران همزمان که خبر های خوش غنی سازی هسته ای داده است رئیس جمهور آمریکا را مورد تهدید گفتمان لمپنی هسته ای خود قرار می دهد چرا نمی بایست که از مجلس یا بازار مکاره ی هشتم باج گیری نکند یا بقول عباس عبدی گربه را جلوی حجله نکشد وبی خیال اخطار عواقب 60% رشد تورم و گرانی نباشد؟

فرارو- عباس عبدی در بررسی دلایل دولت برای اصرار به کسب درآمد 40 هزار میلیاردی از محل هدفمند کردن یارانه با اشاره به این که نمي‌توان برحسب ادعاهاي ظاهري در كلام مسئولان دولتي این مسئله را علت‌يابي كرد؛ سه دلیل عمده برای این اصرار دولت بر می‌شمارد.این روزنامه‌نگار باسابقه معتقد است شرایط کلی جامعه برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها مناسب نیست، او از شکاف عمیق سیاسی میان نخبگان و دولت، همچنین نارضایتی مردم برای اجرای این طرح سخن می‌گوید

یک نماینده مجلس: مردم از ما نمي‌گذرند

http://www.fararu.com/vdcgxu9t.ak9tz4prra.html

مگر با سر نوشت 80 میلیون جمعیت کشور که 80 % شان بر زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند می توان با احساس و لج بازی و فلسفه حرف مرد یکیست و مرغ یک پا دارد بازی نمود که یک پاسدار لمپن و لات و عربده کشد دارد چنین شوی تراژدیکی را دنبال می کند؟

عليرضا محجوب نماينده تهران، معتقد است تصميمات فعلي مجلس در ارتباط با هدفمند كردن يارانه‌ها، شتابزده و بر پايه احساسات است.

موضع‌گیری‌ها له و علیه اظهارات نادران ادامه دارد صف‌آرایی آغاز می‌شود

http://www.fararu.com/vdcj8aex.uqextzsffu.html

اینهم حاصل یک پایه شدن حکومت کودتائی مدعی اصول گرائی که اکنون پس از حذف کامل رقیب مغلوب دوم خردادی ها به جای تعامل میان نهاد های حکومتی این چنین میان خودی های منتقد اصول گرا با حامیان دولت صف آرائی تشکیل شده است تا بهتر هم معنی ساده زیست بودن دولت و هم اصول گرائی مشخص و برجسته شود.

فرارو- در حالی که در طی روزهای گذشته، اعضای شاخصی از کابینه و نزدیکان رئیس دولت موضع‌گیری خود را علنی کرده اند، امروز نیز، فاطمه بداغی، معاون حقوقی رئیس جمهور خبر از تنظیم شکایت علیه الیاس نادران داده است. اگرچه این شکایت خود می‌تواند فصل تازه‌ای از بحث‌ها را پیرامون مصونیت قضایی نمایندگان مجلس بگشاید، اما آیا این به معنای موضع رسمی دولت در قبال نقش رحیمی در پرونده فساد خیابان فاطمی است؟ به گزارش فرارو؛ کمتر کسی گمان می‌کرد هنگامی که کشاکش دولت با اقتصاددانان مجلس بالا گرفته بود تا تکلیف هدفمندی یارانه‌ها روشن شود، یکی از این اقتصاددانان، حمله به دولت را در جبهه دیگری آغاز کند و به قول یکی از اعضای کابینه: «اين كه ايشان (الیاس نادران) چه هدف و انگيزه‌اي از طرح اين مسائل داشتند بايد خودشان پاسخگو باشند

کواکبیان: اختلاس‌گران نفتی و بیمه‌ای دستگیر شدند

http://www.fararu.com/vdch6qnk.23nkmdftt2.html

جلب است که آنگونه گند دولت مدعی ساده زیست امام زمانی اصولگرای عاشق خدمت گزاری به مردم ایران در آمده است که دامنه ی ضریب گستردگی اختلاس گری فقط به معاون اول رئیس جمهور ختم نمی شود ، بلکه بس فرا گیر شده است و اکنون بیشتر مشخص می شود که دلیل تهدید به قطع کردن دستان مفسدان دانه درشت از موضع فرار به جلو برای چیست؟

به گفته مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس، اخیرا تعدادی از اختلاس گران وزارت نفت، آب و فاضلاب کشور و برخی از شرکت های بیمه ای دستگیر شده اند اما تا کنون نام این افراد افشا نشده است. این نماینده مجلس که اخیرا در نطق پیش از دستور در صحن مجلس از وجود 100 اختلاس گر در وزارت نفت و دیگر وزارتخانه ها خبرداده بود در گفت وگو با خبرآنلاین در این خصوص توضیح داد: درخواست من در نطق پیش از دستور این بود که اختلاس گرانی که به تازگی دستگیر شده اند نامشان اعلام شود. براساس اظهارات وی، همیشه صحبت از مفسدان اقتصادی در میان است اما تا کنون هیچ کس حاضر به افشا نام این مفسدان نشده است. بنابراین باید مسوولان ذیربط جوابگوی این امر باشند. کواکبیان خواستار افشای هر چه زودتر نام و جزییات فساد مالی، اختلاس گران وزارت نفت، آب و فاضلاب و برخی از شرکت های بیمه ای شد که به تازگی دستگیر شده اند.

سرنوشت دردناك كودكاني كه در يمن عروس مي‌شوند

http://www.fararu.com/vdchkqnk.23nkwdftt2.html

اینهم سرنوشت شوم و دردناک یک دختر قربانی 13 ساله یا در حقیقت یک سند جنایت علیه ی بشریت است که از سوی همقطاران حاکمان تهران در یمن رخ داده است زیرا که این جنایت نتیجه ی فتوا های مدافعان ازدواج دختران 9 ساله می باشد.

سرگذشت تلخ دختر 13 ساله يمني كه چهار روز پس از ازدواجش بر اثر خونريزي‌هاي شديد داخلي جان سپرد بار ديگر نگاه گروه‌هاي حامي حقوق كودكان را به خود معطوف ساخت. در يمن ازدواج دختران در سنين پايين امري متداول است اما مرگ الهام مهدي العاصي پس از ازدواج اجباري‌اش با يك مرد 30 ساله در روز 2 آوريل بر اثر خشونت‌ها و سوءاستفاده‌ جنسي باردیگر بحث در باره حداقل سن قانونی ازدواج در این کشور را دامن زد. سيگريد كاگ رئيس يونيسف در يمن در اين باره مي‌گويد: « الهام به خاطر سوء استفاده‌هاي جنسي از زندگي كودكان در يمن كشته شد. مرگ او نمونه‌اي از ناكارآمدي مسئولان در تصويب قانوني براي سن ازدواج در اين كشور است

هواپيماي رئيس‌جمهور لهستان سقوط كرد

باز هم سقوط هواپیمای مسافری غیر استاندارد روسی در لهستان جنایت آفرید و رئیس جمهور و همسر لهستان و تعداد مقامات بالا رتبه ی این کشور و حتی سفیر روسیه در این کشور را بکام مرگ فرو برد.

مقام‌هاي رسمي روسيه با اعلام اين‌كه هواپيماي حامل رئيس‌جمهوري لهستان سقوط كرده است، اعلام كردند كه تمامي سرنشينان اين هواپيما كشته شده‌اند. به گزارش آسوشيتدپرس، فرماندار بخشي از روسيه كه هواپيماي «لخ كارژينسكي» در آن سقوط كرد حدود 30 دقيقه بعد از اين سانحه هوايي در گفت‌وگو با پايگاه خبري «روسيا 24» گفت كه 87 تن در جريان اين حادثه كشته شدند. اين هواپيما از نوع تويولوف 154 بود و در نزديكي فرودگاه «سمولنسك» در 400 كيليومتري غرب مسكو سقوط كرد. بنا بر اين گزارش همسر كاژينسكي نيز وي را در اين سفر همراهي مي‌كرده است. وزارت خارجه لهستان اين خبر را تائيد كرده است.
«
ايرينا آندرينانووا»، سخنگوي وزارت حوادث غير مترقبه روسيه نيز كشته شدن 87 تن در اين سانحه هوايي را تائيد كرد ولي به جزئيات بيشتر در اين‌باره اشاره‌اي نكرد

توکلی: تیم اقتصادی دولت نهم و بدتر از آن دهم، رویکردهای لیبرال سرمایه‌داری دارد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=17968

از رئیس جمهور پاسدار گماشته ای که اعتراف آشکار نموده است به تئوری های اقتصادی باور ندارد بهتر از این نمی شود.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت نهم و بدتر از آن دهم، رویکردهای لیبرال سرمایه‌داری دارد

پنج قاچاقچی حرفه‌ای در مشهد اعدام شدند

مگر رژیم جنایتکار خائن و غارتگر و جنگ افروز و ضد مردم می تواند بدون سرکوب و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و قتل و تجاوز و اعدام به بقای ننگین خودش ادامه دهد؟

مهر: دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اعلام کرد: حکم اعدام پنج نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در مشهد اجرا شد.این پنج نفر در ارتباط با قاچاق ده‌ها کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین دستگیر شده بودند.این افراد پس از دستگیری در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است.پرونده با صدور کیفرخواست به شعب دادگاه انقلاب ارسال و پس از صدور آرای قانونی توسط شعب دادگاه انقلاب مشهد و تایید آرا توسط دیوان عالی کشور و دادستانی کل کشور در محل زندان مرکزی مشهد با رعایت تشریفات قانونی به مرحله اجرا درآمد

روزنامه و سايت نزديک به سپاه : کسانی که با سران فتنه ملاقات کرده اند حق شرکت در انتخابات ندارند

اکنون بطور شفاف مشخص شده است که در راستای چه اهدافی بود که پاسداران کودتاگر پس از کودتای 22 خرداد دست به باز داشت گسترده ی مهره های سر شناس رقیب مغلوب زد و پس از شکنجه و اعتراف گرفتن برای شان پرونده سازی کرد و محکوم شان کرد.

پارلمان‌نیوز: یکی از رسانه‌های نزدیک به یکی از نهادهای نظامی (سپاه پاسداران) که متاسفانه پرچمدار بداخلاقی‌، انتشار اخبار دروغ و ملتهب کردن فضای جامعه است، مدعی شده که عاقبت شومی در انتظار نمایندگان دیدارکننده با مهندس میرحسین موسوی است.به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس«پارلمان‌نیوز»، سایت روزنامه جوان که از رسانه‌های افراطی حامی دولت است، در خبری جالب توجه از هم‌اکنون حکم به ردصلاحیت اعضای فراکسیون خط امام مجلس داد.این سایت که مشخص نیست چگونه از تصمیم آینده اعضای محترم شورای نگهبان از هم‌اکنون مطلع شده است از یک سو این حکم را صادر کرده و سپس در ادعا و تهدیدی قابل تامل که می‌بایست مورد توجه نهادهای امنیتی قرار بگیرد مدعی شده که عاقبت شومی در انتظار نمایندگان دیدار کننده با میرحسین موسوی است.این سایت با انتشار اسامی دیدار کننده با موسوی بر اساس عکس‌های منتشر شده، مدعی شد: یدار تعدادی از اعضای فراکسیون اقلیت با سران فتنه بر خلاف آراء و نقطه نظرات مردم است و این دیدارها به هیچ وجه با سیاست نظام منطبق نبود،پس از دیدار با موسوی، صلاحیت حضور در انتخابات آینده از این نمایندگان سلب شده است؛ چرا که این نمایندگان دیگر صلاحیت نمایندگی ملت را ندارند لذا نمایندگانی که با یدک کشیدن عنوان نمایندگی ملت، در مقابل رفراندوم مردم، اهداف نظام، مشی امام ، خواست مقام معظم رهبری، با سران فتنه ملاقات کرده اند، اهداف و وظایف خود را به سخره گرفته و عواقب شومی را برای خود رقم زده اند.به گزارش پارلمان‌نیوز، این نوع اخبار به نظر می‌رسد در راستای منعفل کردن و تهدید اعضای فراکسیون خط امام مجلس به انجام ندادن وظایف نمایندگی از ملت است.

انتشار گزارش جلسات دادگاهِ پرونده های کهريزک ممنوع اعلام شده است

این دیگر اوج بی قلنونی و بی عدالتی و تبعیض و به آخر خط رسیدن رژیم نا مشروع و کودتائی می باشد که از وحشت رو شدن دست جایتکاران و قاتلان آدمکشان بازداشتگاه کهریزک چنین دستوری را صادر کرده اند.

صدای آمریکا : با گذشت ماه ها از تعطيلی بازداشتگاه کهريزک به دستور رهبر جمهوری اسلامی ايران و وعده دستگاه قضايی جمهوری اسلامی و نمايندگان مجلس ايران مبنی بر رسيدگی و به مجازات رساندن متهمان کهريزک از معرفی متهمان اين پرونده، خبری نيست و قاضی محمد مصدق رييس دادگاهِ رسيدگی کننده به پرونده ۱۲ تَن از متهمان وقايع کهريزک در سازمان قضايی نيروهای مسلح انتشار گزارش جلسات دادگاه کهريزک توسط اشخاص حاضر در جلسه را ممنوع اعلام کرده است.

تجمع اعتراضی خانواده های دستگیر شدگان در مقابل زندان او ین

- مگر دیگر پس از 31 سال تاریخچه ی جنایت و اقدامات سرکوب و سر به نیست کردن و شکنجه و زندان واعدام نمودن حاکمان همچون گذشته بدون اعتراض ادامه داشته باشد و جانیان ضد بشر عوامفریب و دین فروشان حاکم کودتائی نامشروع بتوانند سیاست خائنانه ی خود شان بدون واکنش اعتراضی افشا گرانه ی خانواده های داغدار و عزادار زندانیان سیاسی را ادامه دهند؟

- بنابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ،خانواده های دستگیرشدگان اخیر صبح امروز در مقابل دادسرای ویژه دادگاه انقلاب در زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی بی قید وشرط عزیزان خود شدند.روز شنبه 21 فروردین ماه از ساعت 09:00 صبح تعداد زیادی از خانواده های دستگیر شدگان اخیر مقابل دادگاه انقلاب مستقر در زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی عزیزان خود شدند این تجمع که تا پایان وقت اداری ادامه می یابد. بازپرسان امنیتی دادگاه انقلاب پس از منصوب شدن عباس جعفری دولت آبادی به دادستانی تهران به زندان اوین نقل مکان کرده اند و در بازجوئیها و گرفتن اعترافات توسط بازجویان وزارت اطلاعات مستقیما نقش دارند و هر آنچه که بازجویان وزارت اطلاعات به دستگیر شدگان نسبت میدهند به عنوان اتهام علیه آنها بکار می برند. درب دادسری ویژه دادگاه انقلاب در زندان اوین بر روی خانواده ها و وکلای آنها بسته است و حق ورود و صحبت کردن مستقیم با بازپرسان امنیتی مسئول پرونده عزیزانشان به خانواده ها داده نمی شود و سئوالاتی که خانواده دارند از طریق نگهبانی که در مقابل آنجا مستقر است به درون برده می شود که در اکثر مواقع به آنها پاسخی داده نمی شود. در میان تجمع کننددگان امروز تعداد زیادی از خانواده ها علیرغم اینکه مدتها است که وثیقه برای آزادی عزیزانشان قرار داده اند ولی از آزادی آنها خوداری می کنند و گاها با پاسخ های نگهبان درب دادسرای ویژه دادگاه انقلاب مواجه می شوند که بروید به شما زنگ زده خواهد شد.اما هیچ وقت تماسی با آنها گرفته نمی شود.در تجمع امروز خانواده ها ،مادری که با طی مسافتهای طولانی و صرف هزینه های زیاد از کرمانشاه خود را به دادسرای ویژه دادگاه انقلاب در زندان اوین رسانده بود و 6 ماه است که از فرزند دستگیر شده اش می گذرد اما تاکنون هیچ خبری از وضعیت و شرایط او ندارد دیده می شد.مادر سالخورده از این همه ظلم و بیعدالتی به خشم آمده بود و در حالی که اشک از چشمانش جاری بود. باعث شد که سایر خانواده ها به حمایت از او برخیزند و خواستار رسیدگی به وضعیت این مادر شوند. پس از شدت یافتن اعتراضات خانواده ها یکی از افراد لباس شخصی از آن محل بیرون آمد و این مادر سالخورده خواستار اطلاع یافتن از وضعیت فرزندش شد. فرد مربوطه به او می گوید بروید ما به شما اطلاع میدهیم. اکثرا خانواده ها با چنین جوابهایی مواجه هستند.