گزیده خبر 27 فروردین - 89

وعده احمدی‌نژاد مبنی بر تورم 7 درصدی در شهریوروعده ما شهریور ماه!

http://www.fararu.com/vdcgnx9t.ak9nq4prra.html

این ادعای جدید تا آخر سال تورم را به صفر رسانیدن پاسدار عوامفریب و گماشته احمدی نژاد را به حساب تناقض گوئی وعدم آشنائی به اعداد و آمار و یا مشنگی و احمقی زیاد و اعتیاد مفرط وی به خالی بندی و بطور خلاصه عدم باورش به تئوری های اقتصادی وی نگذارید . یا اینکه نکند این ادعای وی را از موضع یک رئیس جمهور تحمیلی نا مشروع که بقول سایت پرچم حامی دولت در زیر خط فقر زندگی می کند به آن نگریسته و توجه شود . یا اینکه تصور نمائید که یک تاکتیک تبلیغاتی در برابر پیش بینی منتقدان لایحه 40 هزار میلیاد تومان هدفمند کردن نقدی یارانه های دولتی است که می گویند نرخ تورم امسال تا 60% هم خواهد رسید. ، بلکه آن را باید از زاویه ی بر تجربه ی 5 ساله ادعای مبارزه با مفسدان اقتصادی نگاه و ارز یابی کرد زیرا که وعده های داده شده ی ایشان درست در عمل وارونه اقدام و عمل شده اند. برای اینکه بطور نمونه یک پاسدار میلیاردی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی شده است و محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور پرونده ی اختلاس گری میلیارد ها تومانی دارد. بهر حال نه وعده های سر خرمنی است که جزو قول های مخرب ووارونه و بسیار زیان آور برای 80% جمعیت کشور است که بر زیر خط فقر اقتصادی بس می برند.

فرارو- محمود احمدی نژاد معتقد است: «اگر منحني موجود را تا شهريور ادامه دهيم تورم به 7 درصد مي‌رسد و تا پايان سال نيز به كمتر از آن خواهد رسيد تا يك بار مردم عدد نزديك به صفر را تجربه كنندبه گزارش فرارو، وی این سخن را سه شنبه شب در گفت‌وگوی تلوزیونی خود و در راستای تاکید بر کاهش تورم مطرح کرد اما پس از این که بحث به تبعات تورمی هدفمند کردن یارانه‌ها رسید، اعداد را نایدیده گرفت و اظهار کرد: «مردم نبايد نگران تورم باشند چراكه عدد تورم نقشي نداشته بلكه قدرت خريد مردم است كه ايفاي نقش مي‌كند محمود احمدی‌نژاد در شرایطی از کاهش نرخ تورم به 7 درصد و 5 درصد دم می‌زند که بر اساس آمارهای رسمی تورم ایران در سال گذشته 8/10 درصد بوده است با این وجود اخباری نیز از نرخ تورم 16 درصدی و یا حتی 20 و 25 درصدی در سال گذشته حکایت می‌کنند. در سال گذشته میلادی در میان 222 کشور جهان 216 بوده است و فقط شش کشور از 222 کشور جهان تورمی بالاتر از ایران داشته‌اندرییس کل بانک مرکزی نیز به‌گونه‌ای افزایش تورم با اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها را تائید نموده است، بهمنی پیش بینی کرده‌بود که تورم حاصل از اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها با اعتبار 40 هزار میلیارد تومانی 15 درصد خواهد بود. با این اوصاف باید دید که آیا دولت می‌تواند با وجود اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، تا شهریور ماه وعده شب گذشته (تورم 7 درصدی) رییس جمهور را عملی کند یا خیر؟ پس وعده ما شهریور ماه

شاهدی بر جنایات دولتی در بازداشتگاه کهریزک

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15549

سئوال است که مسئول پاسخگوئی این سندجنایت علیه ی بشریت کیست؟ همچنین کشورهای مدعی مدافع حقوق بشر در این مورد چه نظر یا پاسخی دارند و چگونه به خودشان حق می دهند که در برابر اینگونه جنایات نه خاموش باشند ، بلکه با آمرین و عاملین اینگونه جنایات وارد مذاکرات و تجارت و... شوند؟ این وضعیت دهان کجی به رعایت حقوق بیشتر وبی تفاوت بودن به پایمال شدن جان انسان های دیگر که آنهم با بد ترین شیوه ی غیر انسانی اعمال شده و بطور سیستماتیک 31 سال است که ادامه دارد برای چه با زهم قرار است در پناه تجارت نفت وخون ادامه داشته باشد؟

نامه شبنم مددزاده از بند زنان زندان اوین در من فریاد زیستن است و می دانم فریاد من بی جواب نمی ماند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15546

اینهم یک سند جنایت آمیز و ضد انسانی دیگر از عملکرد حاکمان کودتاگر نا مشروع وضد بشر است که مکمل گزارش قبلی می باشد که نامه ای از یک قربانی فعال سیاسی دانشجوئی با برادرش است که مربوط به شیوه ی رفتار بازجویان و روند محاکمه اش است که از چگونگی مرتکب شدن اعمال ضد انسانی بازجویان و انکار شکنجه کردن شان و نحوه ی برخورد با قربانیان درون سیاه چال یا قتلگاه زندان اوین تا حضور در بیدادگاه و روش سئوال وپرسش و محاکمه کردن وحکم صادر نمودن به حساب قاضی سخن گفته است. ضمن اینکه این نامه هم همچون گزارش قبلی بازهم بیشتر پرونده ی ننگین و سنگین نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران را به نمایش گذاشته است.

رحیم مشایی: تخریب من تخریب نظام است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18335

این جمله ی قصار رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور یاد آور همان ادعای خمینی شیاد است که نام مستعارش را اسلام نهاده بود که هرگونه انتقادی که به وی می شد و یا هرگاه خطری را احساس می کرد . در جا زیر چتر و سنگر در خطر قرار گرفتن اسلام توجیه می کرد و با فتوا صادر کردن به منتقدان یا ناراضیان تهدید وتهاجم می کرد.

چنین مسائلی صحیح نیست و در جهت تخریب من صورت می گیرد که تخریب من تخریب نظام و دولت است

وزير رفاه: كشور در راستاي شعار «همت و كار مضاعف» به جمعيت بيشتري نياز دارد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18345

وقتی مملکت در اختیار پاسداران جنگ افروز و غارتگر و آدمکش از طریق کودتا و حمایت رهبر لوطی جماران افتاده باشد و ضعیت امنیت و تأمین رفاه اجتماعی جامعه و سرنوشت مردم ایران بهتر از این نمی شود. زیرا که با وجود اینکه 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی قرار دارند و یا اینکه با وجود اینکه ایران رتبه دار فرار مغزها و سرمایه ها از کشور به برون مرز است . مهمتر اینکه سهام دو بانک خصوص چینی را عسگر اولادی غارتگر انگلیسی می تواند ریداری کند که جزو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه ی حامی دولت است. بنابراین آنقدر مسئله عیان است که نیاز به بیان نیست تاکه گفته شود اوضاع و شرایطنابسامان کشور ومردم ایران چگونه است ؟ چون از طریق کودتای پاسداران یک پاسدار وحشی روانی و عقده ای رئیس جمهور شده که تازگی خواهان افزایش جمعیت کشور هم شده است . یک پاسدار نجار هم وزیر کشور شده است که از روی حماقت و تجربه ی جنگ یکبار مصرف کردن دانش آموزان بسیجی که بر روی میادین جنگ ارسال می شدند اکنون طبق همان تجربه و فلسفه ی جنگی بطور کیلوئی از رقم خوب در بودجه با برنامه دراز مدت سخن گفته است . پاسدار غارتگر میلیاردی دیگر محمد صادق محصولی است که اینهم وزیر رفاه شده است که چون خود و اعضای خانواده اش در رفاه کامل هستند بنابراین مدافع نظر رشد افزایش جمعیت پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است . بقیه ی پاسداران هم که مشغول پیگیری ورود وتوزیع مواد مخدر و سر کوب گری و شکنجه و تجاوز و قتل و اعتراف گیری در زندان ها و خیابان و در گیر جنگ نرم ارتش سایبری با غارت کردن و اشغال و مصادره نمودن اموال ملی و دولتی هستند که مزید بر آن بطور جدی تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای و صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز هم می کنند.

وقتي كشور يك برنامه طولاني مدت در مورد تنظيم خانواده دارد به معني آن نيست كه اين برنامه‌ها بايد تا ابد پابرجا بماند،بلكه لازم است تا مطابق با تهديدات برنامه‌ها بازنگري شود/ براي اين طرح رقم خوبي در بودجه پيش‌بيني شده‌است.ایلنا: وزير رفاه و تامين اجتماعي با اشاره به اينكه، كشور ما قابليت جمعيت بيشتر را داشته و اظهارات ريس‌جمهور نيز درست بوده‌است، افزود: به‌طور حتم كشور ما در راستاي تحقق شعار همت‌مضاعف و كار‌مضاعف قابليت جمعيت بيشتر را دارد و ما مي‌توانيم اين استعداد و منابع بالقوه را بالفعل تبديل كنيم

ترویج قانون‌شکنی جمشید انصاری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18343

مشخص نیست در رژیمی که رئیس جمهور کودتائی دارد و دارای دولت نامشروع است که گفته می شودمروج بی قانونی است چگونه می تواند با این وضعیت خرت و خر و بی قانونی حاکم مدافع افزایش جمعیت در کشور باشد و جائیکه قادر به پاسخگوئی مطالبات مردم نمی باشد ادعای برنامه ریزی داشتن برای دیگران در آینده باشد؟

زمانی که روح قانون گریزی در کشور نهادینه شود هرج و مرج جامعه را در برمی گیرد و این توقع بین مردم بوجود می آید که در صورت عدم اجرای قانون نباید با آنان برخورد شود همچنانکه دولتمردان به راحتی قانون شکنی می کند و هیچ مرجعی با آنها برخورد نمی کند.البته نادیده گرفتن مصوبات مجلس از نادیده گرفتن نقش مجلس نشات می گیرد و در نهایت این رویکرد در واقع بی حرمتی به مردمی است که نمایندگان به نمایندگی از آنان وارد مجلس شدند واین افراد ساعتها وقت صرف یک مصوبه کردند و بی توجهی به این مصوبات حاوی این پیام است که این افراد شانی برای قانون قائل نیستند.

تقاضای کشور یک میلیون و 128 هزار نفری برای افتتاح سفارت در تهران

کشور مدعی قدرت بر تر جهان که اکنون ضمن تلاش برای افزایش جمعیت نیازمند مفرط به ایجاد رابطه با یک حکومت کوچک آفریقائی پادشاهی مطلقه بر گردان ولی فقیه مطلقه در آفر یقا می باشد تا شاید از این طریق بشود کمک به برون انزوای بین المللی اش باشد.

وزیران خارجه ایران و پادشاهی سوآزیلند، درباره مسائل منطقه ای و بین المللی، رایزنی و بر گسترش روابط دوجانبه تاکید کردند.به گزارش خبرآنلاین در این دیدار که همزمان با سفر وزیران خارجه و بهداشت سوآزیلند برگزار شد، دو طرف درباره موضوعات مورد علاقه از جمله افتتاح سفارت سوآزیلند در تهران، امکان مشارکت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ساخت کلینیک درمانی در این کشور، صادرات داروهای ساخت ایران از جمله داروی ضد اچ.آی.وی ایدز و نیز همکاری در زمینه های کشاورزی صنعتی و انبوه سازی مسکن تبادل نظر کردند.در این دیدار نمایندگان ارشد دستگاه های سیاست خارجی ایران و سوآزیلند توافق کردند با تبادل هیئت های کارشناسی، زمینه امضای یادداشت تفاهم همکاری بین دو کشور در زمینه های یادشده در آینده نزدیک فراهم شود.کشور پادشاهی سوازیلند کشوری کوچک در جنوب آفریقا است و در عین حالی یکی از آخرین بازماندگان کشورهای پادشاهی مطلق.این کشور از همه جهات، به جز غرب که با موزامبیک هم‌مرز است، همسایه آفریقای جنوبی است.تولید ناخالص داخلی در این کشور 424/5 میلیارد دلار است. 300 هزار نفر نیروی کار این کشور را تشکیل می‌دهند.نرخ بیکاری در این کشور 40 درصد است. 69 درصد از مرم زیر خط فقر زندگی می‌کنند. در سال 2007 میلادی نرخ تورم در آن 6درصد بود.جمعیت این کشور حدود یک میلیون و 128 هزار نفر با میانگین سنی 19 سال است. رشد جمعیت در آن به دلیل پایین بودن سطح بهداشت و شیوع بیماری‌های فراوان منفی است.امید به زندگی برای زنان 32 و برای مردان 31 سال است. 8/38 درصد از مردم این کشور به بیماری ایدز مبتلا هستند. مالاریا نیز در این کشور بسیار شایع است.

حمايت کميته امداد از محرومان کشور کومور،شناسايي يک هزار خانوار محروم با جمعيت شش هزار و 200 نفر در کشور کومور

این سیاست باج دادن ها که سالیان زیادیست که با روش سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر طبیعی کشور زدن دنبال می شود مکمل گزارش خبر قبلی می باشد که مرتبط با باج دادن به حماس فلسطین و حزب الله لبنان است که ناشی از وحشت انزوای منطقه ای و جهانی و بی افق و آینده بودن رژیم کودتائی و نامشروع پاسداران حاکم بر ایران و تلاش برای برون رفت از این بحران عدم مشروعیت می باشد.

نوانديش : سايت کميته امداد امام خميني اعلام کرد: کميته امداد امام خميني با تاسي به انديشه هاي حضرت امام خميني و مقام رهبري پس از سه دهه فعاليت در مبارزه با فقر و محروميت در عرصه هاي داخلي و خارجي به ظرفيت ها، توانمندي ها و ويژگي هايي دست يافته است که بر اثر آن موسسات خيريه و دولت هاي اسلامي در اقصي نقاط جهان به منظور بهره مندي از تجربيات و دستاوردها و فراگيري الگوي خدمات حمايتي و امدادي اين نهاد به ويژه فعال سازي ظرفيت هاي مشارکت هاي مردمي، خوداتکايي معيشتي و صيانت از عزت نفس و تقويت کيان خانواده هاي نيازمند، تقاضاهاي ارتباطات مستمر با کميته امداد امام خميني را مطرح و پيگيري مي کنند.در همين راستا بنا به دعوت رسمي مقامات عالي رتبه کشورهاي آفريقايي و با هماهنگي نمايندگي هاي سياسي و فرهنگي کشورمان در کشورهاي تانزانيا، جزيره زگبار، اتحاديه کومور، سيرالئون و ماداگاسکار ارتباطات و مراودات و اقدامات اجرايي ساماندهي شده است.1-شناسايي يک هزار خانوار محروم و داراي يتيم با جمعيت شش هزار و 200 نفر در کشور کومور و مورد حمايت قراردادن آنان با هزينه اي معادل يک ميليون و 71 هزار و 582 دلار برابر با 9/9 ميليارد ريال. متذکر مي شود از مجموع فوق تعداد 560 خانوار با جمعيت سه هزار و 472 نفر به صورت مستمر و تعداد 440 خانوار با جمعيت دو هزار و 728 نفر به صورت موردي از حمايت هاي اين نهاد بهره مند شده اند. 2 امداد نقدي و کالايي: ميزان کمک هاي کالايي تحويلي به مددجويان مورد حمايت طي سال 1387 معادل 65 تن مواد خوراکي شامل 40 تن برنج، 15 تن روغن و 10 تن شکر بوده است. علاوه بر اين 10 هزار قوطي پودر شوينده در اختيار مددجويان مورد حمايت اين نهاد قرار گرفته است. 3-راه اندازي و فعاليت کارگاه آموزشي فني وحرفه اي در زمينه خياطي، کامپيوتر، برق و نجاري براي جوانان نيازمند مستعد اشتغال در کشور اتحاديه کومور با هماهنگي و رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در آن کشور.