گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 19 فروردین - 89

حساب (گفت و شنود)

گفتم : آره هوش زیادی وی هست مثل آن پسر

روزی پرسیداز وی برای تست کردن حسابش پدر

گفت اگر بتو داده شود هشت عدد سیب روزی

تا نصف آن دهی به برادرت با دقت و دلسوزی

چگونه بابرادرت سیب هایا می کنی تقسیم؟

چند عدد برادرت را با سیب می کنی سهیم؟

پسر گفت دو تا سیب می دهم به برادرم

پدر گفت گویا حساب سرت نمیشه پسرم

پسر به پدر خود اینگونه داد جواب

نه بابا، دادشم ضعیفه در حساب

گفت: بعضي از اطرافيان كروبي مي گويند موسوي و خاتمي سر كروبي را كلاه گذاشته و او را هم مثل خودشان بي آبرو كرده اند.
گفتم: مگر كروبي از خودش اراده اي نداشت كه آلت دست موسوي و خاتمي و سرويس هاي موساد و سيا قرار گرفت؟
گفت: چه عرض كنم؟! مي گويند موسوي و خاتمي از كم هوشي كروبي استفاده كرده اند.
گفتم: از شخصي پرسيدند چرا ترياكي شدي؟ جواب داد امان از رفيق بد و البته، ذغال خوب هم بي تأثير نبود.
گفت: همين اطرافيان مي گويند، موسوي و خاتمي بخشي از مأموريت خود را كه فحاشي هاي چارواداري بود به كروبي واگذار كردند و...
گفتم: شخصي از فرزندش پرسيد اگر 8 تا سيب به تو بدهم و بگويم نصف آن را به برادرت بدهي، چند تا سيب به او خواهي داد؟ پسرش گفت؛ 2 تا، پدر گفت؛ معلومه كه حساب سرت نميشه! و پسرش جواب داد؛ نه! حساب داداشم ضعيفه!

گفت : برخی از اطرافیان کروبی دادند پیامی

کلاه سر کروبی گذاشتند موسوی و خاتمی

گفتم :مگر این شیخ اراده ای ندارد و هوش

که چنین نقل قوی کرده سربازی دراز گوش؟

گفت : سربازجوی سخنگوی پاسداران و مدافع احمدی نژاد

گفته کروبی آلت دست موسوی و خاتمی شده با موساد

گفتم :چگونه یاز نزدیک امام شیاد

همونی که علیه آمریکا می زن فریاد

چرا کنون با موسادمی کندهمکاری؟

مگردیگه برای رژیم باقیمانده اعتباری

تا دوباره روز روش در زیر آسمان کبود

تواند با شعبده بازی اسرائیل کنه نابود

گفت : از شخصی پرسیدند چرا شد تریاکی

جواب داد امان از رفیق بد آلوده به ناپاکی

البته بی تأثیرهم نبود آتش سرخ خوب ذغال

چون لعنتی عجیب با ناله وافور می داد حال

گفتم : پس بگو چرا رهبر لوطی رها نمی کند این سنگر

می خواهد همشیه شنگول و نشئه باشه بی اگر ومگر

گفت : بلی خودش تجربه داره سربازجو ی شده نقال

معتاد آتش خوب سرخ منقل ورفیق بد است این رمال

گفتم : حال دانستم چرا بحث منقلی میکنه این سرباز جو؟

چون همسنگر رهبر لوطی است این چرند گوی بذله گو

گفت : بلی برای همین مدعیست با هوشه و دارد شریعت

فهمیده موسوی باخاتمی به کروبی دادندبخشی از مأموریت

گفتم : آره هوش زیادی وی هست مثل آن پسر

روزی پرسیداز وی برای تست کردن حسابش پدر

گفت اگر بتو داده شود هشت عدد سیب روزی

تا نصف آن دهی به برادرت با دقت و دلسوزی

چگونه بابرادرت سیب هایا می کنی تقسیم؟

چند عدد برادرت را با سیب می کنی سهیم؟

پسر گفت دو تا سیب می دهم به برادرم

پدر گفت گویا حساب سرت نمیشه پسرم

پسر به پدر خود اینگونه داد جواب

نه بابا، دادشم ضعیفه در حساب