" چوب که بر داشته شود گربه دزده پا بفرار می گذارد "

سربازجو حسین شریعتمداری با عنوان بازی دو گانه " نکته " دست به سفسطه گری عهد دقیانوس و صغرا و کبرا چیدن های حوزوی - پاسداری زده و تلاش برای توجیه کاری و تبرئه کردن متهم و متهم نمودن شاکیان نمده است . البته این تاکتیک نه نوآور و نه شگردجدیدی نیست ، بلکه ترفند لورفته ای می باشد که قدمت آن برابر عمر این رژیم سفید سیاه کن و بالعکس دارد . مشروط بر اینکه شاکی متهم شده خاتمی خود در دوران ریاست جمهوری اش اعتراف به جراحی غده ی سرطانی و کور کردن چشم فتنه ی موسوم به گروه خود سر درون وزارت بدنام نموده بود که گروه خود سر بعنوان عاملان قتل های زنجیره ای و نه آمران معرفی شدند.جالب است که اکنون خود و سایر سران رقیب مغلوب سران فتنه نامیده شده اسیر انتقام گیری و تلافی کردن همان جریان خود سر جراحی شده واقع شده است . زیرا که اینان موفق شدند با دو مرحله ی کودتای خاموش و خزنده ی 3 تیر 84 و کودتای علنی 22 خرداد 88 قدرت را قبضه و حکومت را یکپایه کنند و رقیب مغلوب را از صحنه خارج نمایند. همچنین مگر ربودن و مثله کردن 3 رهبر مسیحی فراموش شده است . یا اینکه مگر بمب گذاری در صحنه امام رضا از یاد رفته است که چگونه این اقدامات ضد انسانی و تروریستی به قربانیان مخالفین نسبت داده شد ؟ یا اینکه مگر از خاطره ها محو شده است که چگونه در دوران ریاست جمهوری خاتمی آخوند انگلیسی متحجر و دزد محمد تقی مصباح یزدی بعنوان سخنران ثابت قبل از خطبه های امام جمعه ی موقت تهران ظاهر می شد و چطوری فتواهای مرگ جمعی بعنوان وظیفه مکتبی و شرعی صادر می کرد و خطاب به نماز گزارن و سایر مریدانش تأکید می نمود که اینان بر اساس وظیفه شرعی و الهیخود نیاز به رجوع داد گاه و قاضی و صدور حکم نمی باشند . البته اولین اقدام و حاصل اینگونه خطابه و فتوا ها منتهی به سرازیر شدن طلبه های کفن پوش بر توی خیابان های قم و تهران و فریاد مرتد بودن هاشم آقاجری و تأکید بر قتل و اعدام وی شد که چرا در دانشگاه همدان از دکتر علی شریعتی نقل قول کرده بود انسان میمون نیست تا که نیاز به مقلد داشته باشد؟ یا اینکه براساس همین فتوا هاچگونه سعید حنائی بسیجی در مشهد با کمک نیروی انتظامی و قوه ی قضائیه ی استان خراسان دست به اقدام جنایت آمیز زد و تعداد 19 زن نگون بخت خیابانی محتاج و فقیر و محروم را با موتورش ربود و با روسری های شان خفه کرد؟ همچنین دیگر بسیجیان مرید این آخوند مصباح در کرمان بودند که با فتوای شفاهی تلفنی آخوند آدمکش مصباح یزدی در کرمان مرتکب ربودن و به قتل رسانیدن زوج های جوان در باغات اطراف کرمان شدند . اما پس از دادگاه نمایشی و فرمایشی و محکوم شدن سپس تبرئه واز مرگ رها و آزاد شدند.

بنا براین اکنون وارونه گوئی سربازجو حسین شریعتمداری در نکته اش که گویا تهاجم تجریبی به قبر پدر محمد خاتمی در ادامه در مورد آخوند صدوقی هم تکرار شده است. آنقدر بوضوح مشخص وبرجسته است که اینگونه اقدام تخریبی کار کدام ارگان وحشت زا و یا تروریستی می باشد که بر تکذیب کردن ها ووارونه نمائی کردنش از سوی امثال سر بازجو حسین شریعتمداری خدشه ای بر آن وارد نشود . جز اینکه تداعی کننده این ضرب المثل باشد که گفته می شود چوب که بر داشته شود گربه دزده پا بفرار می گذارد .

همینطور جالب است که سربازجو حسین شریعتمداری در دنباله بیشتر لودگی وناشیگری کرده و لو داده است که دلیل این اقدام انتقام گیری چه بوده است؟ زیرا که ضمن متهم و محکوم کردن سران فتنه اعتراف کرده است که چرا رسانه های بیگانه از جمله سایت بالاترین این خبر را با مظلوم نمائی کردن برای محمد خاتمی بازتاب داده است . ولی این سایت در مورد پاره کردن و آتش زدن تصاویر خمینی شیاد و رهبر لوطی جماران آن را نشانه «آزادي خواهي»! و «ابتدايي ترين حق دموكراتيك مردم ایران دانسته است؟ ناگفته نماند که مشخص شده است که از 4 متهم دستگیر شده بنا بر گزارش ستون جهت اطلاع روزی نامه ی حکومتی جمهوری و به نقل از منابع خبري دو نفر از اين افراد از اتباع كشورهاي افغانستان و پاكستان و دو نفر ديگر هم از افراد سابقه دار استان كرمان هستند. گزارشگرادامه داده که پايگاه اصولگراي جهان به نقل از شبكه ايران نوشت : اين افراد اعتراف كرده اند كه در مقابل دريافت پول اين كار را انجام داده اند و برنامه هاي هتاكي خود را از تهران به وسيله ايميل دريافت مي كردند. اين افراد همچنين اعلام كرده اند كه قصد داشتند در روزهاي آينده نيز اقدامات مشابه ديگري را انجام دهند. یعنی اینکه شبیه اقدامات ترور کردن مخالفین برون مرز است که از مزدوران لبنانی استفاده می شد . بعلاوه داشته باشید که افغانی ها سر و کار با اینترنت و ایمیل داشته اند که در دام شکار ارتش سایبری واحد سازمان اطلاعات پاسداران کودتا گران افتاده اند تا که سپس هر آنچه دیکته شده طوطی وار تکرار کنند. بهر حال سربازجو حسین شریعتمداری برای اینکه رد گم کند و بتواند سران فتنه از جمله خاتمی را متهم کند و بر زیر سئوال ببرد و یقه سایر مخالفین از جمله مجاهدین را بگیرد اینگونه سئوال کرده است :

پاسخ اين سؤال اگرچه امروزه با دستگيري و اعتراف دو تن از عوامل دست اندركار آن ماجراي زشت، آشكار شده است ولي بدون بازداشت و اعتراف آنها نيز پاسخ سوال ياد شده بسيار واضح، روشن و خالي از ابهام بود. چرا...؟! نگاهي به مراكز، گروهها و جرياناتي كه آشكارا- و نه پنهان و در پرده- با سران فتنه در ائتلاف بوده اند بيندازيد. سازمان هاي اطلاعاتي و مقامات سياسي آمريكا، انگليس، اسرائيل، گروههاي تروريستي منافقين، كومله، سلطنت طلب، بهايي ها، ماركسيست ها، مفسدان اقتصادي، كلان سرمايه داران و... خب! كداميك از اين طيف را مي توانيد نام ببريد كه كمترين ارادتي به اسلام و انقلاب و روحانيت داشته باشند؟! تمامي آنها- بدون استثناء- نه فقط دهها و صدها مورد از اهانت و هتك حرمت نسبت به اسلام و انقلاب را در كارنامه سياه خود دارند، چگونه مي توان دست پليد و ناپاك آنها را در ماجراي ياد شده ناديده گرفت؟! آيا تمامي آنها با سران فتنه در ائتلاف نبوده اند؟! و آيا سران فتنه آشكارا از آنها حمايت نكرده اند؟!

البته این شگرد و تابلوی ترسیم شده ی اتهام زنی روش خمینی شیاد ساخته و پرداخته است . زیرا کهخمینی اوایل انقلاب مدعی بود که مجاهدین خود شان همدیگر را شکنجه می کنند تا اینکه نظام ضد بشری قرون وسطائی را متهم به شکنجه کردن درون زندان ها نمایند. اکنون نیز از سوی این طوطی مقلد خمینی شیاد سر بازجو حسین شریعتمداری چنین این شیوه ی اتهام زنی خمینی شیاد باز تولید و تکرار شده و در کنار سران فتنه و سازمان های اطلاعاتی بیگانه و مخالفین به خصوص مجاهدین را متهم کرده استد :


" «بازي در دو نقش» يكي از ترفندهايي است كه سازمان هاي اطلاعاتي بيگانه و گروههاي ضدانقلاب بارها از آن براي فتنه انگيزي و مظلوم نمايي استفاده كرده اند. مگر منافقين اعتراف نمي كردند كه از يكسو در خيابان هاي تهران و ساير شهرهاي بزرگ، ميز كتاب برپا مي كردند و از سوي ديگر به تعدادي از هواداران خود براي برهم زدن آن و متهم كردن نظام مأموريت مي دادند؟! مگر بهايي ها، سلطنت طلب ها و مخصوصاً سازمان هاي سيا، موساد و MI6 دهها نمونه از ترفند «بازي در دو نقش» را در كارنامه بعضاً اعلام شده خود ندارند؟ بنابراين با كدام منطق و براساس كدام عقل سليم مي توان آنها را كه هم پيمان سران فتنه نيز هستند، در اهانت به مقبره مرحوم آيت الله خاتمي تبرئه كرد؟!3- اسناد كشف شده در جريان فتنه اخير، نشان داد كه تعدادي از اراذل و اوباش دستگير شده براي تخريب اماكن، آتش زدن خانه ها و مغازه ها و حتي قتل افراد كوچه و خيابان از سوي سران فتنه و سازمان هاي اطلاعاتي بيگانه و حامي فتنه گران با پرداخت مبالغ هنگفت و يا وعده و وعيدهاي آنچناني اجير شده و به كار گرفته شده بودند. اسناد به دست آمده از نوع اعتراف متهمان نيست كه سران فتنه و حاميان بيروني آنها، در صحت آن خدشه وارد كنند. با اين حساب ساده و سرانگشتي آيا ترديدي باقي مي ماند كه ماجراي اهانت به مقبره مرحوم آيت الله خاتمي نيز پروژه طراحي شده از سوي سران و عوامل فتنه بوده است؟!بعيد به نظر مي رسد كه حضرتعالي براي جايگاه معنوي و روحاني ايشان احترام چنداني قائل باشيد! تعجب نفرمائيد! آيا شما، پدر مرحومتان را از امام حسين(ع)، حضرت امام زمان(عج)، امام خميني(ره) و اسلام برتر مي دانيد؟ اگر چنين نيست- كه انشاءالله نيست- چرا در مقابل اهانت آشكار هم پيمانان خود به امام حسين(ع) و امام زمان(عج) و امام راحل(ره) و اسلام و... نه فقط سكوت كرديد، بلكه همصدا با ديگر سران فتنه، آنها را «مردم خداجوي»! ناميديد!! اين تناقض را چگونه پاسخ مي دهيد؟! ما مرحوم پدرتان را به قول خود آن مرحوم و به گواهي زندگي پاك و شرافتمندانه اي كه داشتند، شاگرد صديق امام راحل(ره) مي دانيم و در اين واقعيت هم ترديدي نداريم كه آن مرحوم از اهانت كنندگان به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) و امام راحل(ره) بيزار و متنفر بوده اند. بنابراين بايد به مردم حق بدهيد كه ابراز نگراني شما از اهانت به مقبره آن بزرگوار را به آساني نپذيرند اين نگراني برازنده مردم مسلمان و انقلابي اين مرز و بوم است و نه جنابعالي و موسوي و كروبي و... "

در خاتمه اینکه اینگونه سناریو سازی با پوشش نکته سنجی کردن که سر بازجوی پاسدارشکنجه گر حسین شریعتمداری دنبال نموده که با سیاست توبره و آخور خوری تهیه و تنظیم شده است . بدون شک این الگو وکپی بر داری همان اقدامات تروریستی ربودن و مثله کردن و کشتن رهبران مسیحی و بمب گذاری در صحن امام رضا و با به صحنه کشانیدن چند مترسک است که تلاش شد به مخالفین قربانی نسبت داده شود . غافل از آنکه تکرار شوی مشابه با اتباع خارجی بیشتر ثابت می کند که این سرباز جوی پرونده ساز وارونه گوی باید جزو یکی ازبر نامه ریزان و یا طراحان اینگونه اقدامات بوده باشد. از سوی دیگر اینگونه سناریو سازی تهاجمی به قبر مردگان متعلق به سران مغلوب دوم خردادی ها مرتبط با ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی است . همچنین موازی با فشار و تهدید پاسداران کودتا گران می باشد که اخیرا ً تأکید کرده اند آنانکه در وقایع اخیر باز داشت و پرونده دارند حق نامزد شدن در نمایش خیمه شب بازی انتخابات در پیش رویدر شورا های شهر و روستا ها را ندارند . یعنی اینکه ادامه سیاست تهدید و ار عاب و زهر چشم گرفتن از رقیب مغلوب است تا که دست به هیچگونه انتقادی از دولت نامشروع و پاسداران کودتا گر نزند .یا اینکه فعالیت سیاسی و انتخاباتی نکند . فراموش نشود که از سوی دیگر بیان و تأئید کننده ی خطرات ناشی از سخنرانی گذشته محمد خاتمی است که وی پس از کودتای خاموش و خزنده سوم تیر سال 84 به مناسبت میلاد حضرت علی به مشهد سفر کرد و پیش بینی نمود که یک جریان مشکوک متحجر وابسته به بیگانه بقدرت خزیده است که اهدافش را زیر چتر و سنگر حمایت تاکتیکی ازرهبر ولی فقیه به پیش می برد و افزودکه اینان در ادامه دست به ترور حذف فیزیکی رقیب مخالف می زنند و عاقبت هم از رهبر لوطی جماران عبور خواهند کرد .

هوشنگ - بهداد

22 فروردین ماه سال 1389

بازي دوگانه ! (نكته)

http://www.kayhannews.ir/890122/2.htm#other203

شریعتمداری:

معلوم است چه کسی به مقبره آیت‌الله خاتمی حمله کرده است

- http://fardanews.com/fa/pages/?cid=107663