دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 23 فروردین ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اوباما و غلط هاي زيادي ! "

" در دفاع از پروژه ی هسته ای اکنون سیاست گفتمان هتاکی و فحاشی پاسدار احمدی نژاد به اوباما رئیس جمهور آمریکا را پاسدار شریعتمداری بطور کامل تر دنبال و بیان نموده است "

اینگونه گفتمان فحاشی و لمپنی و تهاجمی ناشی از 31 حاکمیت فاشیستی مذهبی در ایران فقط مخصوص امثال پاسداران کودتا گر احمدی نژاد نمی باشد. یا اینکه فقط مختص کار گیری علیه ی مردم ایران نبوده است ، بلکه مشتقات حاصل تعلیم و تربیت یافتگان مکتب خمینی شیاد و عوامفریب و دروغگو ودین فروش است که اشغال سفارت آمریکا و به گروگان گرفتن کار کنانش را برای بیش از یک سال انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامید و تأکید نمود که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید . چون آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. بنابراین اگر اکنون پس از گفتمان تهدید و تحقیر آمیز فرهنگچار واداری و لمپنی پاسدار احمدی نژاد که آن روی سکه ترجمان دروغین نامه ی تبریک وی به اوباما می باشد . همچنین تهدید به کشتن همه نظامیان آمریکا در منطقه که از سوی سردار بسیجی حسن فیروز آبادی بیان و بطور مشترک نثار باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا شده است . اکنون نوبت یکه تازی عربده کشی و فحاشی و هتاکی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری رسیده است تا که این نماینده ی ویژه ی رهبر لوطی جماران در دروغ نامه ی کیهان از موضع باز جوئی و شیوه ی رایج بر خورد با قربانیان اسیر در زندان ها با اوباما رئیس جمهور آمریکا بر خورد کند و در تیتر یادداشت روز خود بزند "اوبا ما و غلط های زیادی! " البته وی سخن جدید وبدیعی نگفته است جز اینکه با همان آموزه ها ی دریافتی و لهجه ی گفتمان مکتبی امام شیادش خمینی شیاد سخن گفته و فریاد زده و نعره و عربده کشی کرده است . مشروط بر اینکه اینگونه زوزه کشی از موضع ضعف ولی بظاهر دست به نمایش قدرت نمائی کاذب و پوشالی زدن می باشد که یاد آور همان یارو ترسیده ای است که هنگام عبور شبانه اش از کوچه باغ ها چون از حرکت تصاویر شاخه های در ختان برروی دیوار باغ در شب مهتابی دچار ترس ووحشت شده بود برای دفع ترس ناگهان با صدای بلند آواز خوانی را شروع نمود.

فراموش نشود که این پاسدار فحاش و هتاک و شکنجه گر ووارونه گوی بدون هیچونه توضیحی که برای چه چندین سال است که با صرف میلیارد ها دلار هزینه اهداف پروژه ی هسته ای بطور مخفی دنبال و پس از فاش شدن از سوی مخالفین همچنان با دادن باج های کلان این پروژه و اهدافش دنبال شده است آنگونه که نه بخاطرش نه عراق با تلاق شده است نه 80% جمعیت کشور به شرایط طاقت فرسای زندگی زیر خط فقر اقتصادی سوق داده شده اند . نه خفقان و سرکوب و سانسور و حشتناک در داخل کشور تحمیل شده است ، بلکه برای حذف رقیب مغلوب دوم خردادی ها و شتاب بخشیدن به پیگیری تلاش دسترسی به سلاح هسته ای پاسداران با مشورت و حمایت رهبر لوطی جماران و همآهنگی شورای نگهبان دست نشانده ی رهبر لوطی جماران و همکاری فشرده ی وزارت کشور دولت نهم نا مشروع کودتای 22 خرداد 88 طراحی شد و از آن تاریخ تا حال بطور مستمر معترضان و منتقدان و دگر اندیشان و رقبای مغلوب مورد یورش و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و تجاوز وقتل و اتهام واقع می شوند . همچنین مورد شدیدترین اتهامات از قبیل جاسوس ووطن فروش و خائن و ستون پنجم دشمن و همکار دستگاه های جاسوسی کشور و دشمن بیگانه واقع می شوند . اما اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری کالبد شکافی و باز خوانی پرونده ی پرتاب دو بمب اتمی در جنگ جهانی دوم از سوی آمریکا در شهر های هیروشیما و نا کازاکی در ژاپن نموده است و ازا کشته شدن و جراحات وارده بر روی صد هزار نفر ژاپونی های این دو شهر داد سخن رانده است تا که به حساب هم پاسخ تهدید جدید اوباما رئیس جمهور آمریکا را داده باشد . هم اینکه توجیه کاری بر اهداف پروژه ی هسته ای رژیم کودتائی و نا مشروع و ضد مردمی حاکم بر ایران کرده و از آن دفاع کرده باشد. در نهایت بدون توجه یا اشاره داشتن به نقش و فعالیت لابی های اعزامی مقیم آمریکا که در 31 سال است گذشته در پشت پرده مشغول رد و بدل ردن پیام ها از سوی مقامات هر دو کشور متخاصم بوده اند . اما وی از باز خوانی پرونده ی پرتاب دو بمب اتمی آمریکا در جنگ جهانی دوم علیه ی ژاپن نتیجه گیری کرده وخوی و خصلت حاکمان و مقامات و دولت مردان آمریکائی را این چنین تشریح ونقل قول نموده است :

"بازخواني پرونده بمباران اتمي هيروشيما و ناكازاكي نشان مي دهد كه آمريكايي ها تا چه اندازه وحشي، خونريز، بي رحم و فاقد كمترين ارزش هاي اخلاقي و انساني هستند. اين وحشي گري تاكنون در تمامي دولت هاي بعدي آمريكا نيز به وضوح ديده شده است. هيچ يك از دولت هاي آمريكا طي 65 سال گذشته نه فقط آن جنايت هولناك را محكوم نكرده اند بلكه ادعا مي كنند با بمباران هيروشيما و ناكازاكي به جنگ جهاني دوم خاتمه داده و از كشتار بيشتر در جريان جنگ ياد شده جلوگيري كرده اند! اين ادعاي مسخره و برخاسته از خوي وحشي گري دولت هاي آمريكا در حالي است كه جنايت هيروشيما و ناكازاكي بعد از قطعي شدن پيروزي متفقين در جنگ جهاني دوم صورت پذيرفته بود. زيرا از 3 دولت محور آلمان، ايتاليا و ژاپن كه در مقابل متفقين قرار داشتند .آنچه گذشت، تنها شرح مختصر و البته مستندي بود از جنايت هولناك آمريكا در هيروشيما و ناكازاكي و انگيزه دولتمردان آمريكا از آن جنايت وحشيانه. آيا هيچ انساني كه كمترين بويي از انسانيت - دين و اخلاق و آزادگي و جوانمردي پيشكش!- برده باشد را مي توان يافت كه دولتمردان آمريكايي را وحشي، آدمكش، حيوانات درنده زنجير گسيخته و جنايتكاران حرفه اي نداند؟! ممكن است گفته شود كه اين جنايت را دولتمردان وقت آمريكا - دوران رياست جمهوري ترومن - مرتكب شده اند و نمي توان همه دولتمردان آمريكايي را اينگونه تلقي كرد! كه بايد گفت؛ اگرچه مي توان برخي از دولتمردان آمريكايي را بيرون از اين قاعده دانست ولي اولاً؛ تعداد آنها بسيار اندك بوده و هست و ثانياً؛ اين عده اندك فقط يك استثناء در مقابل قاعده كلي هستند كه شرح آن به درازا مي كشد. اما اوباما، رئيس جمهور كنوني آمريكا بي ترديد و به يقين يكي از همان دولتمردان وحشي آمريكاست. تعجب نكنيد، بخوانيد!"

همینطور سربازجو حسین شریعتمداری با نا دیده گرفتن اقدامات حاکمان ایران در 31 سال گذشته علیه مردم ایران مرتکب شده اند یابا فراموش نمودن رتبه دار اولی نقص مستمر محکومیت حقوق بشر در ایران وحتی تعقیب و ترور مخالفین در برون مرز که با شدت پیگیری شده است. همچنین اقدامات تروریستی و انفجاری که عوامل حاکمان تهران در عراق مرتکب می شوند . مهمتر اینکه با از یاد بردن همکاری حاکمان تهران در اشغال نظامی افغانستان و عراق که رفسنجانی در خطبه های نماز جمعه ی تهران به این موضوع آشکارااعتراف کرد . اما این پاسدار کتمان کننده ی حقایق در ادامه ی باز خوانی پرونده ی جنایات تهاجم نظامی اتمی آمریکا در ژاپن این چنین از نبردن بوئی از انسانیت و اخلاق مقامات آمریکائی هوار زده و جنجال بر پا نموده است :


"آنچه گذشت، تنها شرح مختصر و البته مستندي بود از جنايت هولناك آمريكا در هيروشيما و ناكازاكي و انگيزه دولتمردان آمريكا از آن جنايت وحشيانه. آيا هيچ انساني كه كمترين بويي از انسانيت - دين و اخلاق و آزادگي و جوانمردي پيشكش!- برده باشد را مي توان يافت كه دولتمردان آمريكايي را وحشي، آدمكش، حيوانات درنده زنجير گسيخته و جنايتكاران حرفه اي نداند؟! ممكن است گفته شود كه اين جنايت را دولتمردان وقت آمريكا - دوران رياست جمهوري ترومن - مرتكب شده اند و نمي توان همه دولتمردان آمريكايي را اينگونه تلقي كرد! كه بايد گفت؛ اگرچه مي توان برخي از دولتمردان آمريكايي را بيرون از اين قاعده دانست ولي اولاً؛ تعداد آنها بسيار اندك بوده و هست و ثانياً؛ اين عده اندك فقط يك استثناء در مقابل قاعده كلي هستند كه شرح آن به درازا مي كشد. اما اوباما، رئيس جمهور كنوني آمريكا بي ترديد و به يقين يكي از همان دولتمردان وحشي آمريكاست. تعجب نكنيد، بخوانيد!روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز در شماره روز سه شنبه 17 فروردين 89- 6 آوريل 2010- به نقل از اوباما در مصاحبه با اين روزنامه نوشت «من به عنوان رئيس جمهور آمريكا متعهد مي شوم كه آمريكا هرگز از سلاح هسته اي عليه رقباي خود كه اين سلاح را در اختيار ندارند و به مقررات منع گسترش تسليحات اتمي احترام مي گذارند، استفاده نكند... البته كشورهاي خارج از اين معيار، مانند ايران از استثناهاي اين مقررات جديد خواهند بود»!"


از سوی دیگر سر بازجو حسین شریعتمداری پس از گریز به صحرای کربلا زدن های پی در پی و مشت بر سینه کوبیدن وناله و نفرین کردن هایش که علیه جنایت مقامات آمریکائی کرده است که هدف دفاع کردن از پروژه ی هسته ای می باشد در ادامه به جای دعا ونفرین کردن رسم و رسوم منبری ها ولی وی احساسات دیگر با نظرشان پیرامون باراک اوباما را با نقل قول کردن از خمینی شیاد و جانشین وی چنین از مخاطبان خود یا دیگران طلب کرده است :

اكنون با توجه به شرح مختصري كه از جنايت وحشيانه و هولناك بمباران اتمي هيروشيما و ناكازاكي گذشت، چه احساسي نسبت به اوباما داريد و آيا در پس آن لبخندهاي مصنوعي، جانوري درنده، وحشي و زنجيرگسيخته اي را نمي بينيد كه كمترين نشانه اي از انسان و انسانيت ندارد؟! آدم نمايي كه صد البته، حماقت او خيلي بيشتر و غليظ تر از وحشي بودن اوست. وقتي اوباما با شعار «تغيير» و پز حقوق بشري و صلح طلبي به رياست جمهوري آمريكا رسيد، كيهان با بهره گيري از آموزه هاي امام راحل(ره) و خلف حاضر او درباره ماهيت آمريكا با تيتر «آن باز در لباس كبوتر آمد!» به استقبال رياست جمهوري او رفت و هنگامي كه در نقاب صلح دوستي از مذاكره با جمهوري اسلامي ايران سخن گفت؛ رهبر معظم انقلاب كه بارها نشان داده است، هرجا، همه «مو» مي بينند، ايشان از «پيچش مو» خبر مي دهند، با درايتي مثال زدني و هميشگي فرمودند «دولت جديد آمريكا مي گويد ما مايليم با ايران مذاكره كنيم، ما به سوي ايران دست دراز كرديم، خب! اين چه جور دستي است؟ اگر دستي دراز شده باشد كه يك دستكش مخملي رويش باشد، اما زيرش يك دست چدني باشد، اين هيچ معناي خوبي ندارد».اوباما مي داند- يعني به او فهمانده اند- كه به قول حضرت امام(ره)، «آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند» و اظهارات اخير وي قبل از آن كه قلدرمآبانه باشد، نشان دهنده وحشت از اقتدار جمهوري اسلامي است. او تاكيد مي كند كه آنهمه رجزخواني درباره جنگ نرم و سرمايه هنگفت رسانه اي و جاسوسي كه با بهره گيري از وطن فروشان داخلي براي مقابله با ايران اسلامي به كار گرفته بود، دود شده و به هوا رفته است. يعني به قول آقا، مردم ايران نشان داده اند در مقابله با جنگ نرم، نيز به اندازه مقابله با جنگ نظامي و سخت، كارآمد و قدرتمندند"

بالاخره اینکه سربازجوحسین شریعتمداری پس از روضه خوانی هائی که علیه استفاده ی بمب اتمی آمریکا در جنگ جهانی دوم در ژاپن کرده است و از صفات درنده خوئی و تجاوز و سلطه گری آمریکا بسیار گفته است تا جائیکه و باراک اوباما را نیز در همین ردیف قرار داده است . ولی در آخر طاقت نیاورده وخوی و خصلت حاکمان ایران که بمراتب بد تر از حاکمان آمریکا می باشد را به نمایش گذاشته است و چنین بطور مستقیم و غیر مستقیم آمریکا را تهدید به انتقام کشی نموده است :


"استفاده از سلاح اتمي در دنياي امروز نمي تواند يكجانبه باشد و از كجا معلوم كه آمريكا در خاك خود با حملات تلافي جويانه مشابهي روبرو نشود؟ سلاح هسته اي كه فقط در اختيار آمريكا نيست. هم اكنون صدها موشك با كلاهك هاي ويران كننده هسته اي به سوي آمريكا نشانه رفته است. به قول حضرت امام(ره) قصه قدرت هاي استكباري شبيه حلقه گرگ هاي درنده است كه هريك منتظر كوچكترين حركت ديگري براي پيشدستي در حمله هستند. و صد البته ايران اسلامي نيز از تمامي قواي خود و ساير ملت هاي مسلمان و فداكار جهان براي حملات پشيمان كننده و ضربات خردكننده عليه آمريكا در همه جاي دنيا استفاده خواهد كرد. بنابراين بهتر است اوباما سخن امام راحل(ره) ما را آويزه گوش كند و ديگر از اين غلط هاي زيادي نكند"

در خاتمه اینکه اگر چنانچه غرب به خصوص آمریکا آن زمان که مجاهدین و شورای ملی مقاومت اسناد معتبر و مستند روشنگری اهداف پروژه ی هسته ای را از طریق مصاحبه های مطبوعات فاش و با ترسیم کروکی مکان توضیح و تشریح می کردند به جای اتخاذ سیاست مماشت گری مذاکره ی هسته ای با چاشنی سیاست تجارت نفت و خون با این افشاگری های اهداف پشت پرده ی هسته ای حاکمان تهران جدی و مسئولانه بر خورد می کردند و به سیاست مماشات گری خط بطان می کشیدند و سیاست اصولی حمایت از اپوزیسیون دمکرات را به جای بر توی لیست گروه و سازمانی ها تروریستی قرار دادن شان را بر می گزیدند . همینطور اینکه اگر چنانچه آمریکا از طریق دلال و جاسوس چند جانبه احمد چلبی منحرف نمی شد و اقدام به تهاجم نظام واشغال عراق نمی کرد تا شرایط برای حضور ویکه تازی عوامل حاکمان تهران در عراق باز شود و این کشور تبدیل به حیات خلوت و حاشیه ی امنیتی باج گیری مذاکرات هسته ای گردد . بعلاوه بدتر اینکه اگر به قرار گاه های مجاهدین در عراق حمله ی هوائی نمی شد سپس خلع سلاح نمی شدند . یا در حقیقت سنگ بسته وسگ رها نمی شد . مطمئناً شرایط به وضعیت کنونی کشیده نمی شد و آمریکا هم متحمل نزدیک 5000 کشته و بیشمار مجروح جنگی در عراق با شدن صد ها میلیارد دلار هزینه نمی شد . همچنین مردم ایران هم زیر تیغ سانسور و خفقان و سرکوب این چنینی نبودند . هم اینکه منطقه دچار آشوب وبی ثباتی و ناامنی نمی شد . مهمتر اینکه چپ و راست مقامات آمریکائی به خصوص رئیس جمهور آمریکا باراک اوبا مورد تهدید و اتهام و تحقیر و... رهبر و مسئولان و پاسداران و قلم زنانی همچون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری واقع نمی شدند؟ بنا براین راه حل قطع سیاست مماشات و مذاکره و طرد لابی های رژیم و تشدید تحریم همه جانبه ی حاکمان تهران از سوی غرب و پشتیبانی از مقاومت عادلانه و مبارزه مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران می باشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890123/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 23 فروردین ماه سال 1389