گزیده خبر ها 3 اردیبهشت - 89

تصاویر بافت فرسوده کلانشهر تهران قسمت های – 1 و 2 و تصاویر کارگران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15812

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15813

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=15796

این تصاویر متعلق به پایتخت نشین یا همانانی می باشند که 31 سال پیش خمینی شیاد به اینان قول داده بود که قرار است حاکمان آینده ی ایران باشند که اکنون به چنین سر نوشت شومی دچار شده اند که نمی تواند یک نفر بدون کتابی شده از باریکه بعنوان کوچه یا راه عبور رد شود . از گنداب و فاضلاب بودن ودیوار های رطوبت کشیده و پوسیده و در حال تخریب گذشته حال تصور کنید در شرایطی مدام اخطار داده می شود که تهران در مدار زلزله خیز قرار دارد . اخیراً هم که پاسدار گماشته احمدی نژاد تهدید کرده است که زلزله با ارقام تلفات بالا در تهران در راه می باشد . اکنون پرسش است وقتی که وضعیت زندگی بخشی از مردم ایران در پایتخت یا کلان شهر تهران چنین است وضعیت سایر شهرهای دیگر کشور چگونه می باشد؟ مشروط بر اینکه اگر چنانچه یک زلزله 7دهم یا بالاتر ریشتر در تهران رخ دهد آمار فاجعه ی انسانی چه میزان خواهد بود ؟ سیستم خدمات رسانی چگونه است؟ گرچه تجربه ی زلزله بم که این شهر تاریخی را نا بود کرد مشخص است که خدمات و امداد رسانی چگونه می باشد ؟ مهمتر اینکه عامل این شکاف طبقاتی در جامعه چیست؟ زیرا که در کنار بلند مرتبه وبرج سازی های شمال تهران و.. با این آلونک های در حال تخریب ناشی از چیست؟ اگر چنانچه فاجعه ای اتفاق بی افتد مسئول کیست؟ به خصوص اینکه یک ریز بصورت کمدی ادعای قدرت بر تر جهان بودن ایران می شود که امنیتش نمونه و بی نظیر است. آزادی بیان و قلمش بی همتا می باشد و وضعیت زندگی مردم آنقدر مناسب است که مردم راضی که طبق ادعا ی رهبر لوطی جماران 85% جمعیت کشور در نمایش خیمه شب بازی انتخابات – انتصابات – کودتائی 22 خرداد 88 شرکت کردند و به نظام و رهبر لوطی جماران رأی دادند . توصیه می شود که تصاویر را با دقت به بینید و با ادعاهای گوش خراش توسعه و ترقی و.... ایران و جامعه که رهبر و مسئولان سر می دهند مقایسه کنید تا بدانید که اختلاف شعار های شیادانه ووارونه با واقعیات چیست؟ البته فراموش نکنید که نگاهی هم به تصاویر ووضعیت کار گران کور پز خانه ها و سفال گری های گلیهم داشته باشید تا که بیشتر بدانید شرایط کاری کار گران در رژیم ضد انسانی کودتائی پاسداران و آخوندها چگونه می باشد . به خصوص اینکه روز اول ماه می روز جهانی کار گران هم نزدیک می باشد؟

مهر : آسیب پذیری بافتهای فرسوده پایتخت، فشردگی ناشی از ریزدانگی و کثرت قطعات کوچک ناایمنی این بافت ها را به ویژه با بروز سوانح شدت بخشیده است و عدم مقاوم‌سازی و نوسازی بافت‌ها باعث می‌شود جمع کثیری از شهروندان در معرض خطر جانی و ناامنی روانی باشند.

ورود توريست‌هاي آمريکايي به ايران با وضعيتي زنده

این گزارش خبری را می بایست که در کدام بخش رده بندی مبارزات سیاسی و نظامی و هسته ای و رسانه ای و تبلیغاتی و هنری و سینمائی ووزشی و شبیخون فرهنگی کودتاگران حاکم با شیطان بزرگ آمریکا گنجانید و پاسخ رهبر لوطی جماران در این مورد چیست که چپ و راست برای سران رقیب مغلوب خط و خطوط دشمن شناسی ترسیم می کند و تأکید که نمی بایست از خط قرمز عبور و مرز ها را مخدوش کنند . ضمن اینکه جواب ارگان سرکوبگر نیروی نظامی با بهانه ی مبارزه با بی حجابی در این ربطه چیست؟

گروهي از مسافران اين کشتي که تعداد آنان حدود 270 نفر بود البسه نامناسب به تن داشته و برخي از آنها برهنه بودند که اين امر بيشتر درمورد زنان قابل مشاهده بود.به گزارش خبرنگار آتي نيوز، در پي پهلوگيري يک فروند کشتي مسافربري اقيانوس ‌پيما با نام "سيلور" در يکي از بنادر کشومان، متاسفانه شاهد شکل‌گيري منظره‌هاي غيرشرعي و زننده در عرصه اين اسکله در هنگام پهلوگيري و پياده شدن مسافران آن در ايران بوديم که باعث ايجاد برخي شايعات و نارضايتي‌هايي درميان مردم به ويژه اقشار مذهبي در شهرهاي جنوبي کشورمان شد.بر اساس اين گزارش، گروهي از مسافران کشتي آمريکايي که تعداد آنان حدود 270 نفر بود البسه نامناسب به تن داشته و برخي از آنها برهنه بودند که اين امر بيشتر درمورد زنان مشاهده مي‌شد.اين درحالي است که چندي پيش نيز در اسفندماه 88، يک فروند کشتي اقيانوس‌پيماي آمريکايي با نام کريستال با 900 مسافر وارد بندرعباس شد که حاشيه‌هايي شبيه به همين اتفاق را به همراه داشت.قابل تاکيد است اين دومين کشتي توريست‌هاي آمريکايي است که در يک ماه گذشته وارد کشور‌شده و قطعاً طي ماه ها آينده نيز ديگر کشتي هاي اين کشور با نام توريست فرهنگ مبتذل غرب را به کشورمان وارد کنند که اين مسئله نيازمند هوشياري بيش از پيش متوليان امر مي باشد.

وضعيت ‌تاسف‌بار پيام‌‌های بازرگانی صداوسيما

اینهم یک نمونه ی مکمل دیگر چگونگی شیوه ی مبارزه با دولت فخیمه ی ارباب انگلیس می باشد که پاسدار بروجردی وکیل الدوله ی بازار مکاره ی مجلس هشتم برای منحرف کردن اذهان عمومی خیلی گرد و خاک تبلیغاتی با ژست مخالف با سیاست دولت فخیمه ، تلاش برای قطع رابطه با دولت فخیمه ی انگلیس کرد. ولی اکنون فاش شده است که در عمل طوری دیگر تلویزیون پاسدار ضرغامی تبلیغ دولت فخیمه ی انگلیس می کند.

كالاهايي كه بطور كامل با نام‌هاي انگليسي معرفي مي‌شوند يك بخش از اين آگهي‌ها را تشكيل مي‌دهند؛ نام‌هايي كه اكثر مردم كشور حتي معناي آنرا نمي‌دانند!جمهوری اسلامی: ترويج فرهنگ و اصطلاحات غربي و حتي چهره‌سازي از بازيگران مساله‌دار به سبك غرب اين روزها صحنه آگهي‌هاي بازرگاني سيماي جمهوري اسلامي را تسخير كرده است.كالاهايي كه بطور كامل با نام‌هاي انگليسي معرفي مي‌شوند يك بخش از اين آگهي‌ها را تشكيل مي‌دهند؛ نام‌هايي كه اكثر مردم كشور حتي معناي آنرا نمي‌دانند!بخش ديگر و تاسف‌آورتر آگهي تبليغاتي بعضي بازيگران سينماست كه يا پرونده و سابقه سوء دارند و يا با سر و وضعي خارج از عرف فرهنگ و ارزش‌ها در فيلم‌ها ظاهر مي‌شوند و آگهي‌هاي سيماي جمهوري اسلامي عيناً با همان شمايل بدآموز و ضد‌ارزشي آن‌ها را نشان مي‌دهد و با مكث كردن روي چهره‌هايشان به تبليغ آنان مي‌پردازد.سئوال اين است كه آيا رسالت سيماي جمهوري اسلامي چنين اقتضا مي‌كند كه ارزش‌ها را قرباني درآمد آگهي‌ها كند؟

محمدرضا خباز :در دولت احمدی‌نژاد فاجعه رخ داده است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18991

داشته باشید که این اخطار فاجعه رخ دادن درون دولت نامشروع و تحمیلی و کودتائی مدعی ساده زیست بودن از سوی مخالف بر انداز بیان نشده است، بلکه از سوی وکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم است که در شرایطی که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند و پرونده ی فساد و اختلاس گری میلیارد ها تومانی محمد رضا رحیمی گشوده و برروی میز قرار گرفته شده است اکنون پرسش شده است که دولت با در آمد 370 میلیارد دلار نفت چرا یک چهارم وظیفه ی خودش را محقق نکرده است؟آخوند دز و متحجر انگلیسی محمد تقی مصباح و رهبر لوطی جماران در این مورد چیست؟

عدم استفاده از درآمد 370 میلیارد دلاری نفت برای رشد اقتصادی در دولت احمدی نژاد یک فاجعه و ضررغیر قابل جبران است.آفتاب: عدم استفاده از درآمد 370 میلیارد دلاری نفت برای رشد اقتصادی در دولت آقای احمدی نژاد یک فاجعه و یک ضرر غیر قابل جبران است.محمدرضا خباز در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب درخصوص عوامل نرخ پايين رشد اقتصادی كشور با اعلام مطلب بالا اظهارداشت: طبق قانون برنامه 5 ساله چهارم بايد ميانگين رشد اقتصادي 8 درصد باشد كه اگر با اين رشد پيش مي رفتيم در برنامه پنجم توسعه نيز بايد اين مسير را دنبال مي كرديم و پس از آن مي‌توانستيم رتبه اول منطقه را داشته باشيم.وي گفت: اما اين رشد اقتصادي سال به سال پايين آمد. علي رغم آن كه درآمد بي سابقه نفتي دولت در 4 سال اول حدود 370 ميليارد دلار بود و درخواب هم چنين كسب درآمدي را نمي ديديم ، متاسفانه ما از آن به خوبي استفاده نكرديم.سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس تصريح كرد: رشد اقتصادي كشور را در بسياري از نهادها ارزيابي كردند اما باهم متفاوت است. آخرين بار نيز بانك جهاني آماري ارائه كرد كه به نظر از همه درست تر و به واقعيت نزديك باشد و آن 2/2 درصد است.خباز خاطرنشان كرد: اين نرخ به معنی آن است که يك چهارم وظيفه دولت محقق شده و با هدف اوليه بسيار فاصله دارد.

رسول منتجب نیا :بیماری کروبی کذب محض است/ مقام‌های امنیتی مراقب باشند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18985

اینگونه شایعه سازی ها از سوی سایت های دولتی که علیه ی کروبی پخش و به آن دامن زده شده است ادامه جنگ قدرت و ثروت و حذف رقیب مغلوب منتقد است که ار تبط مستقیم به گزارش خبر قبلی دارد . زیرا که کروبی در مناظره های تلویزیونی ریاست جمهوری با موسوی به گوشه ای از غارت گری های دولت نهم پاسدار احمدی نژاد اشاره کرده بود و ادامه انتقاداتی که پس از کودتای 22 خرداد 88 کرد ه است . اکنون می بایست این چنین مورد جنگ روانی و تبلیغاتی واقع شود.

فرارو- در اواسط هفته جاری خبری مبنی بر بیمار بودن مهدی کروبی- دبیر کل حزب اعتماد ملی- در برخی از سایت‌های خبری داخلی منتشر شد. این سایت‌ها مدعی شدند که کروبی مبتلا به یک سرطان لاعلاج است و حال عمومی وی مساعد نیست. دراین بین حسین صفارهرندی وزیر سابق ارشاد در روزنامه کیهان طی یادداشتی از یک اصلاح‌طلب بیمار خواست که استغفار کند. این مسئله نیز باعث شد که برخی از رسانه‌ها این اصلاح‌طلب بیمار را مهدی کروبی معرفی نمایند. همه این حرف‌ها و حدیث‌ها باعث شد تا سراغ قائم مقام حزب اعتماد ملی رفته و صحت و سقم این خبر را از او جویا شویم. اما قائم مقام حزب اعتماد ملی می‌گوید وخیم بودن حال مهدی کروبی دروغ محض و شایعه رقبای سیاسی است و کروبی حتی یک سردرد هم ندارد.به عقیده وی مقامات قضایی باید هوشیار باشند چرا که احتمالا توطئه‌ای درکار است.رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فرارو با شایعه دانستن این خبر گفت: «آقای کروبی خیلی سالم و سرحال هستند. اتفاقا ایشان امروز میزبان جمعی از علما و بزرگان هستند. همه این شایعات دروغ محض و در راستای جنگ روانی است. این‌ها را رقبای ایشان جعل می‌کنند. همانطور که گفته می‌شود؛ دروغ هرچه بزرگتر باشد جذاب‌تر است. بنابراین وخیم بودن حال آقای کروبی دروغ محض بوده و ایشان بحمدالله یک سردرد هم ندارند.»

خداوند كليد پيروزي را در دست مسلمان‌ها نهاده است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=18979

متهم اختلاس گر و دارنده ی مدرک قلابی و جعلی دکترای حقوق و متخصص مجیز گوئی ودستمال ابریشم یزدی بر دست محمد رضا رحیمی که معاون اول رئیس جمهور است ادعا و ابراز و اظهار نظرات وی بسیار مشمئز کننده ووارونه می باشد . زیرا که حاضر است هر دروغی را راست جا بزند تا که موقعیت خود را تضمین و اختلاس گری های کلانش را توجیه نماید . از آن موقع که وی در سفر سوریه پاسدار گماشته احمدی نژاد را همترار پیامبر نامید و برای رقبا پرونده سازی نمود چه تا کنون که اینگونه ادعا کرده است آنهم بدون آنکه چرا با وجود نفت و گاز 80% جمعیت کشور در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند؟ نشان از اوج دجالی و رمالی و شیادی این شارلاتان حرفه ای این هفت خط می باشد.

ایلنا: خداوند با قراردادن بخش مهمي از نفت جهان در منطقه خاورميانه، كليد پيروزي را در دست ..سلمان‌ها نهاده است. به گزارش خبرنگار ايلنا، ‌معاون اول رئيس‌جمهور ضمن اعلام مطلب فوق در مراسم افتتاح پانزدهمين نمايشگاه نفت، گاز و پالايش و پتروشيمي افزود: بيشترين ذخاير نفت جهان در خاورميانه است و بيشترين ذخاير نفت خاورميانه در ايران، عراق و عربستان قرار دارد. نفت سياسي‌ترين كالا و كليدي‌ترين كالاي جهان است، به اين ترتيب خدا كليد پيروزي را به مسلمان‌ها داده است. رحيمي گفت: امروز روز خجسته‌اي است. در اين بهار خجسته اينجا آمده‌ايم تا دستاوردهاي مهندسين صاحب صلاحيت نفت را از نزديك ببينيم

روایت صفار هرندی از ماجرای برکناری‌اش برکناری من به دلیل مسئله مشایی بود

http://www.fararu.com/vdcefo8e.jh8n7i9bbj.html

آنقرر ادعای اصول گرائی دروغ است و مدعی ساده زیست و عاشق خدمت گزاری به مردم ایران کردن دولت نا مشروع از آن رسوا و دروغ گو و وارونه گوی می باشد که عمق تضاد و اختلاف درون این دولت تحمیلی و ادامه ی جنگ قدرت موجب شد تا که پاسدار گماشته احمدی نژاد بخاطر دفاع و حمایت از پدر همسر آقازاده اش رحیم مشائی ی وزیر معترض و منتقد رحیم مشائی از دولت اخراج کند.

فرارو- اگرچه محمود احمدی‌نژاد زمانی دلیل برکناری صفار هرندی را به ضعف عملکرد او نسبت داده بود؛ اما اینک او می‌گوید دلیل برکناری به خاطر اعتراض به انتصاب مشایی به سمت معاون اولی بوده است. آیا باید منتظر دیگر وزاری بازمانده از دولت دهم نیز بود که چنین حرف‌هایی را بزنند؟به گزارش فرارو؛ در روزهای داغ تابستان 88، خبر برکناری 4 وزیر همه تحلیل‌گران را حیرت‌زده کرد؛ چرا باید در آخرین روزهای دولت چنین اقدامی صورت می‌گرفت؟ اگرچه قسمتی از این برکناری پس گرفته شد، تا دولت در آخرین روزهای عمر خود از رسمیت نیافتد. آن روزها شایعاتی بود که مسئله مشایی به این برکناری انجامیده است، اما رئیس دولت نهم، حرف‌های دیگری در این باب زد.

واردات رسمي سيگار پنج برابر شد

وقتی که اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب کشور بطور شبانه روز مشغول تخلیه انواع و اقسام مواد مخدر و مشروبات الکلی هستند . به خصوص اینکه مواد مخدر آزادانه تا درون زندان ها برده می شود . آنگونه که ایران جزو رتبه ی اول مصرف کننده ی مصرف مواد مخدر در جهان است . چرا نمی بایست واردات سیگار 5 برار نشود . البته پاسدار گماشته احمدی نژاد در فروردین سال گذشته در ادامه ی قول مبارزه با مفاسد اقتصادی کردن در سخنرانی خود قم گفت که واردات انحصاری سیگار های خارجی زیر نظر پاسدار رقیب وی محسن رضائی است.

در سال 88 از مبادي رسمي كشور بيش از 45 ميليون دلار سيگار وارد كشور شد كه اين ميزان در سال 87، بيش از هشت ميليون دلار بود.به گزارش خبرنگار بازرگاني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در سال گذشته به ميزان دو هزار و 700 تن سيگار حاوي توتون به ارزش 45 ميليون و 700 هزار دلار با قيمت متوسط هر كيلوي آن 17 دلار وارد كشور شده است.اين ميزان واردات 0.06 درصد وزني و 0.77 درصد ارزشي از كل واردات كشورمان در سال گذشته سهم داشته است.بر اين اساس در سال 87 ميزان واردات سيگار حاوي توتون 600 تن به ارزش هشت ميليون و 100 هزار دلار با قيمت متوسط حدود 14 دلار بود كه 0.01 درصد وزني و 0.18 درصد ارزشي از كل واردات به ايران در سال 87 سهم داشت.بدين ترتيب طبق اين اعلام گمرك كشور ميزان واردات سيگار حاوي توتون در سال گذشته نسبت به سال 87 از نظر وزن و ازرش به ترتيب 365.19 و 466.97 درصد افزايش داشته است.

رزمايش بزرگ دريايي پيامبر اعظم

http://www.farsnews.net/imgrep.php?nn=8902020464

چگونه ا ست اگر واقعیت دارد ادعای اینکه گفته می شود 85% جمعیت کشور پشتیبان این رژیم کودتائی نا مشرروع ضدانسان میی باشد پس چرا به جای برنامه هائی تدارک دیده نمیشود تا سرعت عمل در اجرای عملی کردن آن باشد تا که در خدمت باشد و پاسخگوی مطالبات و نیاز های شان باشد؟ درصورتیکه تا کنون درست بر عکس اقدام شده است. آنگونه که در آمد فروش نفت و گاز یا مورد غارتگری حاکمان و آقازاده ها و شرکای دزدان شان واقع شده است یا اینکه اینگونه صرف هزینه های نمایش و همایش و رزمایش جنگی می شود؟

رزمايش نيروي زميني سپاه در منطقه خليج فارس آغاز شد.خبرگزاري فارس: همزمان با دومين روز رزمايش پيامبر اعظم 5، رزمايش تخصصي نيروي زميني سپاه در منطقه خليج فارس آغاز شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902020744

به نظر می رسد که خبر نقل قول شده از یک کشیش مسیحی پیش بینی کننده ی فیلی پینی که گفته در 10 می جنگی در خاور میانه رخ می دهد که ایران و عربستان و روسیه و چین و هندوستان و اروپا و آمریکا هم در گیر خواهند شد که تبدیل به جنگ جهانی سوم می شود . سپس یک بمب اتمی هم در آمریکا منفجر می شود. خیلی ها کشته می شوند. همچنین اوبا ما هم ترور و کشته خواهد شد و افزوده اگر چنانچه به واقعیت پیوست خودش را معرفی خواهد کرد . این خبر که در سایت شفاف بازتاب داده شده است را پاسداران کودتا گر جدی گرفته اند که اینگونه سراسیمه ووحشت زده مانور زمینی و در یائی در جنوب کشور بر گزار کرده که ادعا شده خلیج فارس را زیر پوشش گرفته است .

سردار تنگسيري در جمع خبرنگاران تمامي سطح خليج فارس تحت پوشش شناورهاي تندرو سپاه قرار دارد.خبرگزاري فارس: فرمانده منطقه يكم دريايي سپاه پاسداران گفت: با به كارگيري انبوه شناورهاي دريايي در مرحله اول از رزمايش، امروز تمامي سطح خليج فارس تحت پوشش شناورهاي تندرو سپاه پاسداران قرار دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902020368

از سوی دیگر اکنون سئوال است اگر آنگونه که رهبر لوطی جماران خامنه ای و گماشته اش پاسدار احمدی نژاد مدعی شده اند که اهداف پروژه ی هسته ای نه نظامی که صلح آمیز می باشد . سئوال است که چرا پس از تهدید اوباما رئیس جمهور آمریکا منجر شده است تا که کک بر توی تنبان پاسداران کودتاگر حاکم بی افتد و چنین زنجیر وار دست به نمایش مانور زمینی و در یائی در سواحل آبی و خشکی جنوب کشور بزنند؟

در پي انفجار خط لوله‌؛ صادرات نفت عراق به‌ تركيه‌ متوقف شد.خبرگزاري فارس: در پي انفجار يك خط لوله‌ نفت در استان موصل، صادرات نفت عراق به‌ تركيه‌ متوقف شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8902020433

این انفجار که از سوی افراد ناشناس اعلام شده است کیستند واز کجا خط و خطوط گرفته اند؟ همچنین این انفجار چه ارتباطی که به فشار و تهدید کردن فراکسیون کردهای عراقی در پارلمان عراق دارد که می بایست به جای ائتلاف با العراقیه و ایاد علاوی کردن از نوری مالکی دست نشانده ی بیت جماران برای دوباره نخست وزیر عراق شدن وی حمایت و ائتلاف نمایند؟

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد، افراد ناشناس صبح امروز (پنجشنبه‌) با منفجر كردن يك خط لوله‌ نفتي، موجب متوقف شدن صادرات نفت عراق شدند. بر اساس گزارش‌هاي رسيده،‌ افراد ناشناس خط لوله‌ صادر كننده‌ نفت عراق به‌ تركيه‌ را در استان موصل منفجر كرده‌اند.

چشم ها را بايد شست ... دفاعيات مدير مسئول كيهان در دادگاه - قسمت سوم
http://www.kayhannews.ir/890202/2.htm#other202

ادامه ی دفاع زنجیره ای متهم سر بازجو حسین شریعتمداری در دادگاه نمایشی مطبوعات که به شیوه ی بازجوئی و پرونده سازی و تنظیم نمودن کیفر خواست علیه ی شاکی متهم شده دنبال نموده است تا که شیرین عبادی شاکی و وکیل مدافع وی را متهم و محکو م نماید. همینطور ثابت کند که اوضاع خرت وخر دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی عدالتی و ضد قانون چگونه می باشد؟ همچنین وضعیت آزادی بیان و عقیده و مطبوعات در رژیم کودتائی پاسداری به چه شکل می باشد طوریکه دارنده ی جایزه ی صلح نوبل شاکی می بایست بدلیل شکایت کردن با کامیونی از اتهامات و توهین و اراجیف وتهدیدات و پرونده سازی محکوم شود؟

شريعتمداري در ادامه دفاعيات خود به بخش هاي ديگري از شكايات شيرين عبادي پرداخت و در حالي كه وكلاي مدافع ايشان آشكارا سعي داشتند با قطع سخنان وي از ارائه اسناد حاكي از وابستگي و وطن فروشي موكل خود جلوگيري كنند، خطاب به آنان گفت؛ همه اسنادي كه ارائه كرده و خواهم كرد برگرفته از سخنراني ها، مصاحبه ها و اظهارات خانم شيرين عبادي، بيانيه هاي كميته صلح نوبل و ساير حمايت كنندگان خارجي ايشان است، اگر نسبت به اين اسناد حرفي داريد، بفرمائيد و در غير اينصورت، اجازه بدهيد حرفم را بزنم. چرا از ارائه اين اسناد به وحشت افتاده ايد؟! مديرمسئول كيهان سپس دنباله دفاعيات خود را از سر گرفته و گفت؛

تشريف بياوريد صبر مردم بيشتر از شما سر آمده (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890202/2.htm#other206

مگر این سربازجوی پاسدار شکنجه گر پرونده ساز که نماینده ی لوطی جماران در دروغ نامه ی کیهان است ؟ فقط مأمور است تا که پرونده ی شاکیانی همچون شیرین عبادی را تعقیب کند و کاری به آقازاده مهدی رفسنجانی نداشته باشد و پرونده اش را نگشاید که چرا پدرش دولت نامشروع کودتائی و تحمیلی پاسدار گماشته احمدی نژاد را تأئید و حمایت نکرده است و وی را به سران فتنه وصل نکند و پرونده گشوده شده اش را بر حسب تجربه ی بازجوئی و شکنجه گری که دارد دنبال نکند.

مهدي هاشمي از متهمان اصلي فتنه پس از انتخابات كه 6 ماه است از كشور خارج شده، به رغم دريافت احضاريه حاضر به بازگشت و معرفي خود به دادگاه نيست. اين در حالي است كه وزير اطلاعات هم ديروز اعلام كرد حكم جلب نامبرده در اختيار وزارت اطلاعات است.مهدي هاشمي از عناصر پشت پرده سايت ضد انقلابي جمهوريت و يكي از عناصر تحريك كننده به تشنج و اغتشاش در پوشش كميته صيانت از آرا، به تازگي در واكنش به انتشار خبر جلب و اعتراضات گسترده افكار عمومي مبني بر تعلل در تعقيب و بازداشت وي، مدعي شد حاضر به رسيدگي به اتهامات در دادگاه صالحه است....

مجاهدين و مشاركت توقيف شدند صداي خلقي ها درآمد! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890202/2.htm#other210

اینهم یک مورد دیگر از سونوشت شوم دو جریان مهم دوم خردادی ها که برای شان پرونده سازی شده است و اکنون این پرونده از سوی سربازجو حسین شریعتمداری گشوده و پیگیری شده است این رقبای مغلوب حزب مشارکت اسلامی و ساز مان مجاهدین انقلاب اسلامی است که در دور ان قدرت مدعیان دروغین اصلاح طلبان همکاره بودند که اکنون که غیر قانونی اعلام شده اند . مهمتر اینکه از سوی سرباز جو حسین شریعتمداری اینان و حامیان شان همچون فرخ نگهدار که همتراز خودش می باشد با علی شتگر را به ریشخند گرفته است .

پيوندهاي دو جريان چپ استحاله شده و متمايل به آمريكا عميق تر شده است. به دنبال توقيف پروانه فعاليت سازمان مجاهدين (انقلاب) و حزب مشاركت از سوي كميسيون ماده 10احزاب، گروهك فدائيان خلق با انتشار بيانيه اي اين اقدام قانوني را محكوم و از فعاليت مجاهدين و مشاركت اعلام حمايت كرد.اين گروهك خارج نشين و برانداز كه عناصري نظير فرخ نگهدار و علي كشتگر در مركزيت آن قرار دارند، در بيانيه اي كه در سايت هاي خارج كشور منتشر كرد، با انتقاد از بازداشت و مجازات جمعي از سران مجاهدين و مشاركت، ايستادگي آنها مقابل نظام را مورد ستايش قرار داد. ..