آخوند علم الهدی و کشف ارتباط تیم والیبال زنان با ظهور امام زمان

گفتم : دانی که این آخوند علم الهدی هست یک دجا ل؟

گفت : نمی دانم کیست این آخوند اما مگر چه گفته این رمال؟

گفتم : عنصریست مدافع سنگسار زنان و دار زدن با جر اثقال

گفت : اینکه قدیمیست فزون براین ،چه فتوای جدید کرده انتقال؟

گفتم : این آخوند مرتجع ممنوع کرده حضور زنان با رؤیت تمثا ل

گفت : چگونه و برای چه؟ وی داده فتوا داده ،یا زده این مثال؟

گفتم : گفته نباید به اروپا بروند دختران ، برای مسابقه والیبا ل

گفت : چرا صدور شده فتوای مشابه عدم حضور زنان درفوتبال؟

گفتم: چون مدعیست نا محرم نباید به بیند صورت زنان وجما ل

گفت : مگر ورزش و جست وخیز زنان شده جنگ باندی و جدال ؟

گفتم :آره زنان اعتراض دارندبه حق و حقوق شان که میشه پایمال؟

گفت : چرا آ زنان موجب وحشت شده اند برای رژیم رو به اضمحلال؟

گفتم : چون موجب تأخیر ظهور امام زمان شدند در رژیم درحال ار تحا ل

گفت : زنان چه ارتباطی به امام زمان دارند در رژیم برباد داده آرزو وآمال؟

گفتم : چون معضل تورم و گرانی و فقر بیداد می کند درکنار عدم اشتغا ل

گفت : چرا بجای حل معضل، آخوند زن ستیز علیه ی زنان فتوا کرده ارسا ل؟

گفتم : چون پیش بینی شده است که اوضاع خطری می شود امسا ل

گفت : پس راسته که گفته می شود که سال به سال دریغ ار پارسا ل؟

گفتم : بلی درست است برای همین به وحشت افتاده اند دزدان بیت الما ل

گفت : حال گرفتم چرا این آخوند مرتجع جرا گیر داده به به زنان ،گرفته حال؟

آخوند علم الهدی و کشف ارتباط تیم والیبال زنان با ظهور امام زمان

25 فروردین- 89

آخوند علم الهدی: «فرستادن تیم والیبال زنان به خارج از کشور و جست و خیز آنها در جلوی چشم نامحرمان و بیگانگان به عنوان نوامیس اسلامی با اللهم عجل لولیک الفرج مطابقت ندارد». جهان: آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد اخیرا در سخنانی از اعزام تیم والیبال زنان ایران به اروپا انتقاد کرده ‌است چرا که به گفته آیت‌الله علم الهدی «فرستادن تیم والیبال زنان به خارج از کشور و جست و خیز آنها در جلوی چشم نامحرمان و بیگانگان به عنوان نوامیس اسلامی با اللهم عجل لولیک الفرج مطابقت ندارد».امام جمعه‌ مشهد با انتقاد از «اعزام تیم والیبال زنان به خارج از کشور» گفته است: الان که دارم در نماز جمعه این حرف را می‌زنم دفعه اولم نیست بلکه بعد از پیغام‌های پیاپی است. جریانی اصلا به مطالبات دینی مردم توجهی ندارد. چه کسی می‌خواهد از ما خوشش بیاید که دختر ما والیبالیست باشد.وی همچنین تاکید کرده است: ما توقع داریم یک عنصر نامطلوب در دولت وجود نداشته باشد. در بدنه این دولت اموری وجود دارد که در جهت جاده سازی نیست بلکه سنگ‌اندازی در مقابل امر ظهور امام زمان است