گفت و شنود دروغ نامه کیهان 18 فروردین - 89

طوطي (گفت و شنود)

پلیس گفت کار ما نیست طوطی گمشده کنیم رد گیری

یارو گفت میدانم ، نیامدم سراین موضوع کنم گرد گیری

فقط خواستم تذکر دهم ، تأکید کنم ویاد آوری که ا گر

طوطی یافت شد و اعتراف کرد مسئول آن نیستم دیگر

گفت: سايت «سحام نيوز» وابسته به كروبي نسبت به اعترافات «محمد داوري» سردبير اين سايت هشدار داد!
گفتم: مگر سردبير سايت به چيزي اعتراف كرده است؟!
گفت: نه! سردبير سايت كروبي از چند ماه قبل بازداشت شده و حالا كروبي دارد پيشاپيش هشدار مي دهد كه اعترافات او فاقد ارزش است!
گفتم: اين حرف هاي كروبي از اعترافات احتمالي دبير سايت او بااهميت تر است و نشان مي دهد خودشان مي دانند چه جنايات و خيانت هايي كرده اند و از حالا دچار وحشت شده اند كه مبادا همدست آنها پته وطن فروشي هاي كروبي را روي آب بريزد.
گفت: چه عرض كنم؟! اگر حسابشان پاك بود كه از محاسبه باك نداشتند.
گفتم: شخصي به كلانتري مراجعه كرد و گفت طوطي بنده گم شده. افسر نگهبان گفت؛ پيدا كردن طوطي كه وظيفه ما نيست و يارو گفت؛ آره! مي دونم! فقط خواستم بگم اگر پيدا شد و درباره قتل و دزدي و اينجور چيزها حرفي زد، مسئوليتش با خودش است چون بنده از اول هم با اين طوطي اختلاف نظر داشتم!!

گفت: سحام نیوز کروبی داده است اخطار

گفته در مورد اعتراف گیری و این نوه ابتکار

نسبت به اعتراف محمد داوری داده هشدار

گفته اعتبار ندارد اعتراف باشکنجه ی پاسدار

گفتم : مگر محمد داوری کیست

جنگ و دعو ا ونزاع بر سرچیست؟

گفت: وی بوده سر دبیر روزنامه اعتماد ملی

کنون شکنجه گرانگفتند از آب دادن دسته گلی

قرار است پس از 8 ماه بازداشت وی کند اعتراف

گوید علیه ی کروبی تا کودتا گران غارتگر صراف

نه رهبر و پاسدار و بسیج باپلیس نکردند جنایت

بل کروبی با فاش کردن سند تجاوز نموده خیانت

تادست زده شود به معرکه گیری و شعبده بازی

اینگونه علیه خانواده کروبی شود پرونده سازی

همچنین از سوی کودتاگران کشور نموده حراج

محمود داوری از شغل آموزگاری اش شده اخراج

گفتم : چرا دوباره دست زده شده به خود زنی

بازی تکرار تف و تاق و ریش شده با تو دهنی

کیست که نداند اعترافات ندارد ارزش و اعتبار؟

چون گرفته می شود با شکنجه و زور آتشبار

کنون رژیم نامشروع فرورفته است در بن بست

وحشت از قیام مردم دارد و ترس از شکست

پس با پرونده سازی و اتهام زنی و چماق و زور

با پاسدار شکنجه گر و لباس شخصی ِ مزدور

با گماشته مترسک احمدی نژاد رئیس جمهور

با حمایت رهبر لوطی جماران خامنه ای منفور

تلاش می شود تا که رقیب مغلوب شود خموش

تا خطر دفع شود خود یکه تاز باشند و چموش

گفت : بلی این بازی خیانت بار رهبر جماران لوطی

با اجرای شوی اعتراف گیری، تبدیل کردن به طوطی

شده مثل داستان یارو که طوطی خود کرده بود گم

رفته بودنزد پلیس تا پیگیری کند نه از برای انفجار بم

پلیس گفت کار ما نیست طوطی گمشده کنیم رد گیری

یارو گفت میدانم ، نیامدم سراین موضوع کنم گرد گیری

فقط خواستم تذکر دهم ، تأکید کنم ویاد آوری که ا گر

طوطی یافت شد و اعتراف کرد مسئول آن نیستم دیگر