گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 25 فروردین - 89

خلأ (گفت و شنود)

گفتم : این اصطلاح که در مکتب آخوندی کاربرد داره و استفاده

چون با کسر : خ و لای کشیده خلاء برای آخوند دارد بس فایده

چون فسیل های حوزوی بارهبر و امثال آخوند تقی مصباح

معادل خلاء را گاهی اتو کشیده اینان ادا می کنند مستراح

حال چرا سر باز جو حسین فرافکنانه دست زده به خود زنی؟

با فراموش کردن معانی به جای اوباما، به خود زده تو دهنی

گفت: پاتريك سيك كارشناس انگليسي مسائل خاورميانه درباره تهديد اوباما عليه ايران مي گويد، اوباما چرت و پرت مي گويد.
گفتم: يكي از سناتورهاي آمريكايي نيز اوباما را در مورد تهديد ايران به چرندگويي متهم كرده است.
گفت: بعد از كنفرانس اخير واشنگتن كه نيمي از كشورها با تحريم مورد نظر اوباما عليه ايران مخالفت كردند، اوباما گفت ؛ فعلاً نمي دانم بايد چه تصميمي اتخاذ كنيم!
گفتم: حيوونكي بدجوري سرگيجه گرفته است.
گفت: اتفاقاً خودش هم گفته است در مغزم نسبت به ايران احساس خلأ مي كنم.
گفتم: از شخصي پرسيدند منظورت از واژه «خلأ دردناك» كه در نوشته هايت تكرار مي كني چيست؟ چطوري ممكنه كه چيزي هم خالي باشه و هم درد كنه؟ و يارو با تعجب ميگه؛ يعني شما تا حالا سردرد نگرفته ايد؟!

گفت : پاتریک سیک کارشناس انگلیسی مسائل خاورمیانه

گفته اوباما چرت گفته، به سرباز جو پاسدار داده است بهانه

تا بیش ما نور تبلیغی دهد با جوک وهذیان گوئی زند پیوند

نقل قول از سناتور بی نام ونشان کند که گفته اوباما زده گند

گفتم : چگونه است که سربازجو با دریدگی و پرروئی؟

فراموش می کند آسان شکنجه گری با با زجوئی

مگر سی و یک سال نیست وی چنین می کند گفتگوئی؟

نمی داندهیچکس بیش از رهبران ایران نمی کندچرندگوئی؟

مگر رهبر منقلی، کوسه را متهم نکرده به دو پهلو گوئی؟

مگر پیروانش طوطی وار انتقاد نمی کنند به ابهام گوئی

مگر 5 سال نیست پاسدار محمودمی کند جوک گوئی؟

حال چرا فرافکنی کرده سربازجو در نهایت بی آبروئی؟

لوس شده با غمض خرکی بالا انداخته چشم و ابروئی

گیر به اوباما داده از موضع طلبکاری بازجوئی بادو روئی؟

گفت : آخه پس از کنفرانس اخیر در واشنگتن

به جز روسیه و چین که مثقال عوض می کنند باتن

نیمی از کشور ها با تحریم علیه رژیم کردند مخالفت

اوباما گفت فعلاً اتخاد تصمیم نمی کنداز روی خجالت

چون طفلکی بد جوری او باما به سر گیجه شده مبتلا

وی نمی داند با توصیه لابی ها چه به کند با رژیم ملا؟

گفتم : چگونه نیمی از کشور ها هستند بی نشان ونام ؟

چگونه دروغین نقل قول می شود از کشورها ی گمنام؟

گفت : چون تاکتیک و ترفند این بازجو هست خالی بندی

جوک و هذیان ووارونه گوئی میکنه با نگاه خر به نعلبندی

مثلاً نقل قول از اوباما کرده است این سربازجوی نسناس

که گفته در مغزم نسبت به ایران دارم من خلأ ِ احساس

افزوده اوباما درگفته هایش خلأ دردناک را می کند تکرار

نه هر گز آن را تکذیب کرده است ، نه اینکه نموده انکار

گفتم : این اصطلاح که در مکتب آخوندی کاربرد داره و استفاده

چون با کسر : خ و لای کشیده خلاء برای آخوند دارد بس فایده

چون فسیل های حوزوی بارهبر و امثال آخوند تقی مصباح

معادل خلاء را گاهی اتو کشیده اینان ادا می کنند مستراح

حال چرا سر باز جو حسین فرافکنانه دست زده به خود زنی؟

با فراموش کردن معانی به جای اوباما، به خود زده تو دهنی

گفت : چون کپی کرده از آن شخص و اصطلاح خلأ درد ناک

تا علیه ی اوباما به حساب خودش برپا کرده باشد گرد وخاک

یکی پرسید تو مرتب این واژه تکرار می کنی، چیست منظور؟

چطوری هم خالیست ، هم می کنددرد، یارو بدون زدن زور

گفت تعجب می کنم مگر تا حال سر درد نگرفته اید شما!

دچار نشدید مثل من که این مشکل نسبت دادم به ا وباما