گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 2 اردیبهشت - 89

بدشانسي (گفت و شنود)

گفت تعطیلی تفریحی با دوستان دود زدیم تا شویم شاد

قرار گذاشتیم و نظر دادیم با هم دیگر ، با این تحلیل

تا بر نامه ی تفریحی دود داشته باشیم روز های تعطیل

بد شانسی آوردیم چون مصادف شد با تعطیلات نوروز

عاقبت چون تو اسیر منقل شدم ، افتادم به این روز

گفت: يكي از سران فتنه به دوستانش گفته است اگر مي دانستم ماجرا چند ماه طول مي كشد و به هيچ جا نمي رسيم همان روزهاي اول خودم را كنار مي كشيدم!
گفتم: همه شتردزدها هم، اول از تخم مرغ دزدي شروع كرده اند!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: از يارو پرسيدند چي شد كه معتاد شدي؟ گفت؛
با بر و بچه ها قرار گذاشتيم روزهاي تعطيل، تفريحي بكشيم.
ولي از شانس بد، خورديم به تعطيلات نوروز و...

گفت : یکی از سران فتنه کرده است تعریف

اگرمی دانست چنین جنایات خواهد کرد حریف؟

موضوع کشدار می شود، چند ماه می کشد طول

به جائی نمی رسیم چون رهبر تقلب می کندقبول

در کنار لباس شخصی به ساندیس خور می دهد پول

تاسرکوب کنند معترضین ،رقیب را مغلوب کنند مسئول

یا گر می دانستیم که با کودتای پاسداران و تقلبات

نتیجه خواهد شد انتصاب زوری به جای انتخابات

به جای امید داشتن تا که در قدرت شویم سهیم

کنار می کشیدیم ازصحنه رقابت ، می شدیم تسلیم

گفتم : گرتجربه نمایش انتصابات 3 تیر 84 می کردند مرور

چگونه شیره ما لیده شدبر سر دوم خردادی ها با اتهام و زور؟

کروبی و رفسنجانی را به پذیرش شکست کردند مجبور

تا پاسدار و بسیجی پاسدار احمدی نژادکنند رئیس جمهور

فراموش نمی کردند قاتلان قتل های زنجیره ای با وزیر کشور

خوش بین نمی شدند به آدمکشان تابستان 67 دشت خاور

اینان اجازه نخواهندداد تا به جز احمدی نژاد کس دیگر شودانتخاب

رئیس جمهور شود ، اینان جنب و جوش نمی کردند با تب وتاب

تا مردم را کشانند پای صندوق تا خود چوب خورند و هم پیاز

در همسوئی با دشمن و اتهام انقلاب مخملین شوند پیشتاز

گفت : همه شتر دزد ها از تخمرغ دزدی شروع کردند اینان

تا شدند رقیب رهبر و مجتبی و مؤتلفه و سایر پشتیبانان

گفتم : چرا سرباز جو شریعتمداری چنین داده است گاف؟

به پیشینه تخمرغ و شتر دزدی خود وشرکاء کرده اعتراف

گفت : چون این سرباز جوی تابلو ی منفورغیر قابل اعتماد

در دروغ ووارونه گوئی با تحریف گری و مواد دارد اعتیاد

روزی رهبر لوطی از وی کرد سئوال تو چگونه شدی معتاد؟

گفت تعطیلی تفریحی با دوستان دود زدیم تا شویم شاد

قرار گذاشتیم و نظر دادیم با هم دیگر ، با این تحلیل

تا بر نامه ی تفریحی دود داشته باشیم روز های تعطیل

بد شانسی آوردیم چون مصادف شد با تعطیلات نوروز

عاقبت چون تو اسیر منقل شدم ، افتادم به این روز