گزیده خبر های 12 فرودین – 89

اگر نمی توان جای جوانان زمان جنگ با جوانان کنونی عوض کرد همه پرسی آزاد که می توان انجام داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901110408

رهبر لوطی جماران وارونه گوی فراموش کرده تا اعتراف کند که اگر چنانچه یک بار مصرفان دوران جنگ خانمان برانداز 8 سال ی ایران و عراق همچون جوانان معترض کنونی می دانستند که جنگ خانمان بر انداز موجب بقای نظام کودتائی نا مشروع خواهد شد همان موقع به جای روی مین رفتن ومین پاک کن میادین جنگ شدن همچون جوانان خشمگین و ناراضی کنونی فریاد می زدند مرگ بر دیکتاتور و اصل و لایت فقیه .

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي ظهر امروز با حضور در محل يادمان عمليات غرور آفرين فتح المبين در منطقه عملياتي دشت عباس، ياد و خاطره رشادتها و دلاورمرديهاي رزمندگان غيور اسلام در اين عمليات ظفرمند را كه در سال 1361 انجام شد، گرامي داشتند و براي شهداي گرانقدر اين عمليات، علوّ درجات مسئلت كردند. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در جمع كاروانهاي راهيان نور كه براي بازديد از اين منطقه عملياتي دوران دفاع مقدس، به محل يادمان عمليات فتح المبين آمده بودند، در سخناني با تجليل از فداكاري، ايستادگي، هوشمندي و عزم راسخ نسل جوان دوران دفاع مقدس تأكيد كردند: تنها راه سعادت دنيا و آخرت ملت ايران، ادامه همان راه با حفظ شجاعت، بصيرت، تدبير، عزم راسخ و اراده مستحكم مبتني بر باور و ايمان اسلامي است. خامنه‌اي مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس را زيارتگاه خواندند و يكي ديگر از دلايل حضور خود در اين مناطق را قدرداني از زائران و بازديد كنندگان اين مناطق برشمردند و تأكيد كردند: اين سنت بسيار ستودني و حركت با بركت كه از چند سال پيش در قالب اگر جوانهاي نسل امروز نيز در دوران دفاع مقدس بودند، با همان عزم راسخ در ميدان حاضر مي شدند و امروز همين جوانان، پايمردي خود را در ميدان علم و سياست، تلاش و كار، همبستگي ملي، و بصيرت به اثبات رسانده اند. در آن دوران آمريكا، شوروي سابق، و برخي كشورهاي اروپايي كه دم از حقوق بشر مي زنند، همه به دشمن خبيث بعثي كمك كردند تا نظام اسلامي ايران را شكست دهد اما جوانان اين ملت با فداكاري، عزم راسخ و ايمان قوي خود، توطئه قدرتهاي استكباري را خنثي و دشمن را ذليل و منكوب كردند..

چرا برای رفع شبهه اکنون یک همه پرسی آزاد انجام نمی شود تا مشخص شود مردم چه نظری دارند؟

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8901110263

چرا این وکیل الدوله و هم پرونده ی عباس پالیزدار به جای چسبیدن به 31 سال پیش و مانور تبلیغاتی دادن چرا نظری به شرایط کنونی ندارد و از بیان واقعیات فرار می کند و تلاش نمی کند برای رفع هرگونه شبهه تقاضای همه پرسی آزاد نسبت به نظام کند تا مشخص شود اکنون نظر مردم ایران چگونه می باشد؟

حسن كامران امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران بر اساس نظريه ولايت و رهبري ايجاد شد و تاكنون با رهبري مقتدارانه و داعيانه ولايت فقيه توانسته است در برابر دشمنان و توطئه‌هاي داخلي و خارجي ايستادگي كند. وي اظهار داشت: ملت آگاه آزاده و فهيم ايران اسلامي در دوازدهم فروردين ماه سال 58 با راي قاطع آري و حداكثري خود به نظام بزرگ ايران مهر تاييد زدند و آن را در تاريخ به ثبت و ضبط رسانده و به آن رسميت دادند. نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: ملت ايران در رفراندوم 12 فروردين وحدت ملي و يكپارچگي و انسجام وي تصريح كرد: مردم كشور با انتخاب جمهوري اسلامي ايران به عنوان نظامي برخاسته از بطن مردم و مبتني بر آرمان‌هاي اصيل اسلامي، اجازه دخالت در سرنوشت خود را به بيگانگان ندادند. نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي افزود: اكنون كه بيش از سه دهه از آن رويداد ماندگار سپري شده، حافظه تاريخ شاهد صحنه‌هايي شكوهمند از باور مردم انقلابي ايران اسلامي به شعار اساسي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است كه هر ساله با حضور در عرصه‌هاي مختلف اين نظام الهي بر اعتبار آن مي‌افزايند.

دلیل افزایش فرار مغز ها ها از کشور

هجدهمين شغل اسفنديار دولت مشخص شد

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=106889

گفته می شود که روزی لر خسته ای بر زیر درخت بلند گردوئی دراز کشیده بود که کلاغی از بالای درخت گردوئی بر زمین انداخت و صدایش موجب بیدار شدن لر خسته شد . لر گردو را بر داشت و نگاهی به درخت گردو کرد و سرش را بسوی آسمان بلند کرد و گفت درخت گردکون وری بزرگی درخت خربزه الله اکبر . اکنون وقتی این یارو رحیم مشائی مأمور سابق گمنام وزارت بد نام اطلاعات تازه از راه رسیده در دولت مدعی ساده زیست عاشق خدمتگزاری به مردم که 18 شغل و مقام نا قابل دارد . آنهم در شرایطی که از فرط بیکاری ایران جزو کشور های رتبه دار فرار مغز ها در جهان می باشد . مشخص است که از این گنده تر ها چند شغله هستند و چگونه غارتگری و به چاچ به چاپ می کنند؟

براساس تصمیم هیات دولت مقرر شد تا کار گروهی به مسئولیت رئیس دفتر رئیس جمهور و با عضویت وزیر مسکن و شهرسازی و معاون برنامه ریزی رئیس جمهور تصمیمات لازم در خصوص احداث مرکز اجلاس‌های بین‌المللی در جزیره کیش را اتخاذ کند .در دومین جلسه هیئت دولت در سال 89 که صبح امروز به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری تشکیل شد، گزارش‌های دستگاه‌های مسئول در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تنظیم بازار ایام نوروز و سفر‌های نوروزی مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گزارشی از میزان سفر‌های نوروزی مردم در ایام نوروز به هیات دولت ارائه داد. این گزارش حکایت از رشد 20% درصدی سفر‌های نوروزی در نوروز سال 89 داشت .

تصاویر: صندلی‌های خالی سینماها در نوروز

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=106885

اعتراف به تحریم سینما یا انتقاد با سیاست سانسور وزارت تفتیش عقاید ارشاد

وقتی سینما گر یا تبعیدی یا در زندان باشد . محتوای فیلم ها چپ و راست سانسور و جراحی شوند و محتوا ها شبیه هم و بدون پیام باشند . مهمتر اینکه وضعیت اقتصادی مردم هم خراب باشد که چاشنی ضریب بالای سرکوب و سانسور و خفقان شده است . تازه ایام عید هم باشد که بخشی از مردم با همه مشکلات اقتصادی که دارند ولی مجبور شده اند که با پذیرش خطر مرگ و میر جاده ها که رتبه ی اول جهانی دارد مشخص است که صندلی های سینما خالی خواهند بود.

تصاویر: موتور سواری بر روی دیوار مرگ

http://fardanews.com/fa/pages/?cid=106884

اعتراف به عدم امکانات تفریحی وورزشی و سر گرمی و روی آوری به اعمال مرگ آفرین

بیش از 25 سال پیش یک موتور سوار خرم آبادی با نمایش این چنین موتور سواری از این شهر به آن شهر اجرا می کرد . اکنون از بس وسائل تفریح ورزشی و سر گرمی محدود می باشد همچنان از اینگونه نمایش مو تور سواری استفاده می شود.

بازگوئی مدل فعالیت های مبارزاتی حامیان خمینی در نجف

علامه جعفری و زیباترین دختر دنیا

http://rajanews.com/detail.asp?id=47184

فقط اگر علاقمند هستید بدانید که این علامه و سایر همقطاران وی و مدیر مدرسه دوران طلبگی اش چگونه می باشند توصیه می شود که حتماً نقل قول خاطره ی این علامه را با دقت بخوانید تا که بهتر هم بدانید امثال خمینی و طلبه های وی چگونه در نجف دروس فقهی می خواندند و صد البته مبارزه می کردند ؟!

چارقد :از علامه جعفری می پرسند چی شد که به این کمالات رسیدی ؟! با این تعاریف این جشن افتاده بود به این موقع ، در بغداد و بصره و نجف ، گرما ، تلفات هم گرفته بود ، ما بعد از شب نشستیم ، شربت هم درست شد ، آقا شیخ حیدر علی اصفهانی که ، کتابی هم نوشته بنام « شناسنامه خر » آمد. مدیر مدرسه مان ، مرحوم آقا سید اسماعیل اصفهانی هم آنجا بود ، به آقا شیخ علی گفت : آقا شب نمی گذره ، حرفی داری بگو ، ایشان یک تکه کاغذ روزنامه در آورد .عکس یک دختر بود که ، زیرش نوشته بود « اجمل بنات عصرها » « زیباترین دختر روزگار » گفت : آقایان من درباره این عکس از شما سوالی می کنم . اگر شما را مخیر کنند بین اینکه با این دختر بطور مشروع و قانونی ازدواج کنید – از همان اولین لحظه ملاقات عقد جاری شود و حتی یک لحظه هم خلاف شرع نباشد – و هزار سال هم زندگی کنید . با کمال خوشرویی و بدون غصه ، یا اینکه جمال علی (ع) را مستحبا زیارت و ملاقات کنید . کدام را انتخاب می کنید . جا نماز آب نکشید ، عجله نکنید ، درست جواب دهید. اول کاغذ را مدیر مدرسه گرفت و نگاه کرد و خطاب به پسرش که در کنارش نشسته بود با لهجه اصفهانی گفت : سید محمد! ما یک چیزی بگوئیم نری به مادرت بگوئی ها؟معلوم شد نظر آقا چیست؟ شاگرد اول ما نمره اش را گرفت! همه زدند زیر خنده. کاغذ را به دومی دادند. نگاهی به عکس کرد و گفت: آقا شیخ علی، اختیار داری، وقتی آقا (مدیر مدرسه) اینطور فرمودند مگر ما قدرت داریم که خلافش را بگوئیم. آقا فرمودند دیگه!

آسمان اينترنت غبار آلود است!

http://rajanews.com/detail.asp?id=47185

ابرهای اینترنتی سانسور و فیلتر در شبکه ی اینترنتی و ماهواره ای می کنند نه ارتش سایبری پاسداران

مشخص شد که خفقان و سانسور و ممیز گری و فیلتر گزاری شبکه ی اینترنتی و ماهواره ای در ایران زیر سر ارتش سایبری حفاظت و اطلاعات پاسداران نمی باشد که حتی پارا زیت های ماهواره ای به برون مرز ارسال می کند ، بلکه حتی آلوده کردن محیط زیست و افزایش گاز های گلخانه ای و تهدید در فیس بوک همه زیر سر کار ابرهای تولید شده ی اینترنتی می باشد

مهر: يک سازمان جهاني به تازگي گزارشي از عملکرد فناوري اطلاعات منتشر کرده و هشدار داده است که "ابرهاي اينترنت" باعث آلودگي بيش از حد هوا و افزايش دي اکسيد کربن اتمسفر زمين مي شوند." اين ابرها موجب افزايش بسيار زياد انتشار گازهاي گلخانه اي مي شوند. پيش بيني ها نشان مي دهد که گازهاي گلخانه اي موجود در اتمسفر زمين تا سال 2020 مي توانند به سه برابر ميزان کنوني برسند.افزايش انتشار دي اکسيد کربن به دست "ابرهاي محاسباتي" نه تنها تمام سرورهاي IT بلکه تمام تلفنهاي همراه هوشمند و لوح- رايانه هايي مثل "آي- پد" اپل را زير اتهام قرار مي دهد."فناوري اطلاعات سبز بساز" (Make IT green) عنوان گزارش اخير سازمان "صلح سبز" است که به خصوص انگشت اتهام خود را به طرف "فيس بوک" گرفته است. اين شبکه اجتماعي به ساخت يک پايگاه داده اي عظيم در "پراينويل" در اورگان آمريکا متهم است. اين پايگاه داده ها يک منبع آلاينده و منتشرکننده دي اکسيد کربن است.