دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 24 مرداد ماه سال 1390
نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " پادوهاي اجاره اي ! "

" با حضور 30 نفر ساندیس خور در جلوی سفارت انگلیس بعینه ثابت می شود که بر خلاف ادعای کذب و وارونه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نه اینکه زنان جامعه مدافع حجاب اجباری رو سری و یا توسری و پوشش چادر سیاه بعنوان حجاب بر تر نیستند ، بلکه مخالفش می باشند"

بدون شک مشخص است که وارد حریم ترفند 33 ساله ی چماق علیه ی زنان شدن که تاریخچه ی 33 ساله داردبدون واکنش و سر و صدا وگرد وخاک بر پا کردن نیست . چونکه از بدو تأسیس این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی زن ستیز با شعار رو سری یا توسری شروع شد. لذا پر واضح است که اهداف حاکمان متحجر و واپسگرا آنچنان دراز مدت بود که بخوبی می دانستند که اگر چنانچه موج حضور زنان وارد صحنه مبارزه شده که در پروسه ی انقلاب همدوش مردان شدند به خصوص که شعار آزادی و برابری هم از سوی برخی از سازمان انقلابی و سیاسی سر داده می شد که موجب تحریک و تشویق انگیزه ی مضاعف زنان می شد تا که بیشتر در صحنه حضور داشته باشند . لذا بهمین دلیل حاکمان ارتجاعی قرون وسطایی زن ستیز اشراف داشتند که اگر چنانچه ترفند و بهانه ای اتخاذ نکنند تا که این مسیر مهار و منحرف نشود وتلاش همه جانبه برای خانه نشین کردن شان نشود لذانه امکان کنترل کردن زنان در آینده وجود دارد . نه اینکه تضمینی برای بقای رژیم قرون وسطایی زن ستیز ضد بشری فاشیستی مذهبی می تواند وجود داشته باشد . بنابراین اگر اکنون قرار است به این موضوع کلیدی احجاب اجباری رو سری یا توسری 33 ساله بر خورد شود و بر زیر سئوال برده شود . تردیدی نیست که این اقدام بمثابه آب ریختن بر توی لانه های مور چگان می باشد . پس بی جهت نیست که اکنون سربازجو پاسدار شکنجه گر سریع سنگر منقل و آتش ودود را با انبر و ذغال آتش بر دست را ترک کرده است و دوان دوان مقاله نویسان ویژه ی نامه ی 260 صحفه ای ورق نامه ی دولتی ایران را تعقیب کرده است تا که با آتش سرخ ذغال منقل آنگشت شان را بسوزاند که چرا جرأت کرده یا از خود شهامت بروز داده اند که وارد حریم حجاب شده و مرتکب تهاجم به حیطه ی حجاب به ویژه چادر سیاه شدند. پس با متهم کردن شان اقدام شان را معادل حجاب برداری زوری رضا خان تشبیه نموده است و اینان را متهم به انگلیسی بودن وپیش برد اهداف شان کرده است . زیرا که بخوبی آگاه است که شل شدن سیاست سر کوبگرانه ی حجاب که آن سوی سکه ی مکتب ایرانیت مقابل مکتب اسلامیت می باشد . بی اثر کردن طرح مشابه با شبیخون فرهنگی وجمع آوری بشقاب های ماهواره است . مهمتر اینکه مکمل بستر سازی پایین کشیدن کرکره ی دکان دین فروشان و عوامفریبان حاکم می باشد که در نهایت راه به سقوط می برد و منتهی به حکومت سکولار دمکراتیک خواهد شد. برای همین است که زنجیر پاره کرده وکف بر دهان آورده و سراسیمه تهاجم چند جانبه اش را در دروغ نامه ی کیهان پیگیری کرده است . یعنی هم از طریق پیام های ساختگی و هم گزارش ستون خبری و هم ستون گفت و شنود و هم یادداشت روز بطور همآهنگ تعقیب کرده است و از ده ها پروژه سازی های دشمن بیگانه در چند دهه گذشته با صرف هزینه های هنگفت این چنین یاد کرده است.

"در اين ويژه نامه 260 صفحه اي آموزه هاي اسلامي حجاب و عفاف به گونه اي موهن و شرم آور، و صد البته، ناشيانه، مورد هجوم قرار گرفته بود. درباره محتواي موهن و دم دستي اين ويژه نامه، اگرچه گفتني هاي بسياري هست ولي اين وجيزه، ضمن ارج نهادن بر غيرت ديني مردم و تقدير از برانگيختگي آنان عليه دست اندركاران تهيه و انتشار ويژه نامه ياد شده، در پي اشاره به نكته ديگري است. طي چند دهه گذشته، ده ها پروژه استعماري با صرف هزينه هاي هنگفت و نجومي براي مقابله با عفاف و حجاب طراحي شده و به اجرا درآمده است كه تقابل خونين رضاخان، برخورد موذيانه و غيرمستقيم محمدرضاخان و مخصوصا پروژه هاي پرهزينه آمريكا و متحدانش طي 32 سال گذشته، از جمله آنهاست. بنابراين بسيار ساده انديشانه است اگر تصور شود جريان انحرافي و عوامل ميداني آن با تهيه و انتشار ويژه نامه «خاتون» به دنبال ترديدافكني در اعتقاد مردم به آموزه هاي حجاب و عفاف بوده اند. اين عده، اگرچه بارها نشان داده اند از قدرت تفكر و تحليل اندكي برخوردارند- و اساسا به همين علت نيز از سوي عوامل پشت پرده جريان انحرافي به كار گرفته شده اند- ولي به يقين مي دانند وقتي از آمريكا و متحدانش براي مقابله با حجاب و عفاف كاري ساخته نيست، اقدام اين عوامل دست چندم نيز آب در هاون كوبيدن است. پس ويژه نامه ياد شده، چرا و با چه انگيزه اي تهيه و منتشر شده است؟!"

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه با پررویی و وارونه گویی ادعای پایگاه مردمی و مدافع حجاب یا روسری و تو سری کرده است . در صورتی که اگر چنین بود نیاز به این چنین فرافکنی و تهدید کردن رقبا نبود. چونکه با واکنش با یک فراخواهان نظر سنجی آزاد قابل پیگیری بود . ولی این ابله که زیادی درازگوش و مدعی همه چیز دانی و نمانده ی تسخیری ملت شده تصور کرده است که همه همچون خودش می باشند که آنگونه ساده اندیش و خوش باور هستند که خود شاهد 33 ساله تجربه ی مبارزه با بی حجابی و روسری و یا تو سری نبوده اند . یا اینکه نظاره گر سایر طرح و ترفند های سرکوبگرایانه ی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین و اراذل و اوباش و فساد اخلاقی و جمع آوری کارن خوابان و متکدیان و امثلهم نبوده اند که هدف رعب و و حشت و افزایش دیوار اختناق و تحمیل سانسور می باشد . بتابراین هدف از اینگونه لغز خوانی و ادعای پوچ کردن بهانه گیری در راستای اهداف خاص می باشد تا اینکه یقه گیری از جریان انحرافی درون دولت کند و با شیوه ی بازجویی و تحریف گری و پرونده سازی درون زندان اینان را همسو با جریان رقیب مغلوب متهم به فتنه کند اینان را متهم به عوامل دشمن بیگانه کند:

" ممكن است گفته شود- گفته نيز شده است- كه جريان انحرافي از انتشار اين ويژه نامه، اهداف انتخاباتي داشته و در پي جذب آراي طيف بي اعتقاد به آموزه هاي اسلامي بوده است! اين نظريه نيز قابل قبول نيست، زيرا به يقين مي دانند كه وقتي آشكارا، عليه آموزه هاي اسلامي حجاب و عفاف موضع مي گيرند، آراي احتمالي خيل عظيم و چند ده ميليوني مردم مسلمان را از دست مي دهند. بنابراين با يك حساب ساده و سرانگشتي مي توان گفت كه جذب آراي طيف اندك و كم شمار مورد اشاره نيز نمي تواند انگيزه اصلي جريان انحرافي در تهيه و انتشار ويژه نامه موهن «خاتون» باشد.اكنون بايد گفت اگر «تضعيف اعتقاد مردم به حجاب و عفاف» و يا «جذب آراي طيف بي اعتقاد يا كم اعتقاد به حجاب و عفاف» انگيزه انتشار ويژه نامه ياد شده نبوده است- كه نبوده و نيست- پس انگيزه اصلي جريان انحرافي از اين هنجارشكني چيست؟- جريان انحرافي به گواهي اسناد و شواهد موجود كه كيهان بارها به آن پرداخته است، تنها در قد و قواره و حد و اندازه پادوهاي اجاره اي سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه و در پيوند پنهان- و امروزه آشكار- با جريان فتنه 88 قابل ارزيابي است. آيا مي توانيد يك نمونه - تاكيد مي شود كه فقط يك نمونه- از مواضع و عملكرد چند ساله جريان انحرافي را آدرس بدهيد كه با فتنه 88 و مديران بيروني فتنه ياد شده، هماهنگ و همسان نبوده است؟! حمايت از اشغالگران قدس در پوشش اعلام برادري با «مردم اسرائيل»!، ادعاي پايان دوران «اسلامگرايي»!، غارت بيت المال و هزينه كردن آن براي جذب مخالفان داخلي و بيروني نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، روابط پنهان با ديكتاتورهاي منطقه، قرائت موهن و بي اثر از ولايت فقيه كه به گفته «فرانتس فوكوياما»، «كانون اصلي اقتدار و ماندگاري ايران اسلامي است»، تلاش براي حذف نيروهاي وفادار به نظام و مهره چيني افراد بي اعتقاد و بعضا مجرم در بدنه اجرايي كشور و... در اين باره گفتني هاي ديگري هست كه در اين وجيزه نمي گنجد.مروري گذرا بر مواضع و عملكرد جريان انحرافي به وضوح نشان مي دهد كه اين جريان وابسته و متاسفانه لانه كرده در كنار رئيس جمهور محترم، فعاليت خود را عمدتا روي سه محور متمركز كرده است".

بالاخره سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در ادامه ی بند های کیفر خواست بالا و بلند تنظیم شده اش که شامل اتهامات گوناگون علیه ی جریان انحرافی درون دولت می شود . در نهایت تعیین تکلیف برای دستگاه آلوده به فساد قضائیه کرده است که باید بدون درنگ پرونده ی متهمان انحرافی درون دولت ن را پیگیری نماید که چرا با بودجه ی بیت المال این چنین بی احترامی به با حجابان یا کلاغان چادر سیاه بر سر نموده وبه نفع دشمنان تابلو دار تبلیغ کرده اند و رئیس جمهور هم باید موظق شود تا که این چنین این سنگر گرفتگان در نهاد ریاست جمهوری را ترک نماید :

"تفرقه افكني و ايجاد شكاف در صف يكپارچه اصولگرايان. اين همان نكته اي است كه رهبر معظم انقلاب بعد از انتصاب مشايي- كه او نيز فقط يك پادوي دم دستي است- به معاون اولي رئيس جمهور در نامه اي كوتاه و گويا خطاب به آقاي احمدي نژاد، نسبت به آن هشدار دادند و انتصاب وي را «موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان» به رئيس جمهور دانستند، «موازي كاري» با هدف اخلال در اقتدار بين المللي و داخلي نظام اسلامي، كه دور زدن وزرا در چرخه امور جاري و اختصاصي وزارتخانه ها- نظير وزارت نفت، وزارت اطلاعات، وزارت ارشاد، وزارت اقتصاد و دارايي و...- از جمله آنهاست و نيز حركت موازي و بيرون از ضوابط تعريف شده در مناسبات بين المللي، مانند تعيين نمايندگان ويژه و اعزام آنها به كشورهاي خارجي، بدون نظارت وزارت خارجه و... كه اين ماموريت جريان انحرافي نيز با هوشمندي الهي رهبر معظم انقلاب مورد اعتراض ايشان قرار گرفت ولي جريان ياد شده با بهره گيري از اعتماد- غيرقابل توجيه- رئيس جمهور محترم، فقط واژه «نماينده ويژه» را به «مشاور ويژه» تغيير داده و حركت انحرافي خود را متوقف نكرد.حاشيه سازي با هدف تنش آفريني، كه عزل غيرقابل انتظار و توجيه ناپذير وزير اطلاعات و سپس خانه نشيني رئيس جمهور محترم و نهايتا تنش آفريني در جامعه اسلامي يكي از بارزترين نمونه هاي آن است. با توجه به شاخصه هاي جريان انحرافي كه به مواردي از آن اشاره شد، انتشار ويژه نامه موهن «خاتون» را فقط مي توان در بستر ياد شده به ارزيابي نشست.آيا به جريان انحرافي ماموريت جديدي ديكته شده است كه با حاشيه سازي از طريق ويژه نامه خاتون در پي انحراف اذهان عمومي از ماموريت ياد شده است؟! آيا عوامل بازداشت شده جريان انحرافي، اعترافاتي كرده و اسنادي را فاش ساخته اند كه ويژه نامه خاتون با هدف تحت الشعاع قرار دادن اين اعترافات تهيه و منتشر شده است؟! آيا به دنبال بن بست شكننده آمريكا و اسرائيل و متحدان اروپايي آنها در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا، ماموريت جديدي به جريان انحرافي ديكته شده است و قرار است آمريكا و متحدانش با استناد به ويژه نامه ياد شده كه تهيه كنندگان آن تابلوي نزديكي با رئيس جمهور را يدك مي كشند، الگوي جمهوري اسلامي را در نگاه مردم مسلمان منطقه مخدوش جلوه دهند؟! آيا انحراف اذهان از درماندگي انگليس كه حياط خلوت و يكي از كانون هاي وابستگي جريان انحرافي است، انگيزه انتشار ويژه نامه خاتون بوده است؟ آيا سرنخي از سوءاستفاده هاي چندصد ميلياردي جريان انحرافي فاش شده است كه... جريان انحرافي برخلاف آنچه اصرار به تبليغ آن دارد، بسيار حقيرتر و دم دستي تر از آن است كه بتواند در مقابل اقتدار نظام اسلامي و هوشمندي توده هاي عظيم مردم مسلمان اين مرز و بوم، قدرت عرض اندام داشته باشد. اين جريان با نفوذ و لانه كردن در كنار رئيس جمهور محترم به حيات انگلي خود ادامه مي دهد و در همان حال از نجابت مردم و ملاحظات آنها نسبت به جايگاه رياست جمهوري سوءاستفاده مي كند. اما، سؤال اين است كه آيا دستگاه محترم قضايي مي تواند در قبال اين هنجارشكني كه آشكارا و بدون كمترين ترديدي در بستر پادويي براي بيگانگان صورت مي پذيرد، بي تفاوت باشد؟ براساس كدام منطق قانوني، شرعي، اخلاقي و يا ملي مي توان به عده اي نظير گردانندگان روزنامه دولت اجازه داد كه بيت المال مسلمين را براي مقابله با آموزه ها و باورهاي ديني مردم مسلمان اين مرز و بوم و به نفع دشمنان تابلودار بيروني هزينه كنند؟! آيا، هركس با هر انگيزه و هويتي خود را به رئيس جمهور محترم نزديك كند مي تواند از حاشيه امن برخوردار باشد؟!"

در خاتمه اینکه مشخص است که هرچه زمان به سمت برگزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم در اسفند ماه نزدیک تر می شود . سمت و سوی موضع گیری های روشنگرانه و خصمانه رقبا همراه با تیغ کشی و تهدید ها واتهام زدن و دروغ گفتن های آشکار هم بیشتر می شود. بطور مثال همین یادداشت روز سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری است که بطور دربست فراموش کرده است که بیش از 5 سال مدافع سینه چاک هم آنانی بوده است که اکنون علیه شان عربده کشی می کند و اینان را متهم به عوامل دشمن تابلو دار بیگانه می کند. از سوی دیگر ادعای دروغین شاخدار مردمی بودن رژیم ضد بشری قرون وسطایی هم کرده است . بدتر اینکه ادعا نموده که همه هم حامی حجاب بر تر چادر سیاه هستند . در صورتیکه برای اثبات ادعای وارونه و دروغش کافیست که به خبر تجمع 30 نفره ساندیس خوران در جلوی سفارت انگلیس در تهران اشاره کرد که این دانشجویان بسیجی ساندیس خور دعوت از کار دار سفارت فخیمه ی انگلیس در تهران برای پاسخگویی به دلیل سرکوب جوانان معترض در انگلیس کرده بودند . حضور همین 30 نفر معیار غیر قابل کتمان عدم پایگاه اجتماعی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی باضریب تنفر دانشجویان از این رژیم زن ستیز ضد دانشجو ودانشگاه می باشد . زیرا که رژیمی وامانده قرون وسطایی و ضد بشری که در میان بیش از 3 میلیون دانشجویان کشور بیش از 30 نفر ساندیس قدرت بسیج ندارد. مشخص است که پایگاه اجتماعی یا نا مشروع بودنش چگونه می باشد؟ به خصوص پیرامون طرح جنسیتی جدا سازی دختران و پسران در دانشگاه ها که هدف پیش برد اهداف رذیلانه ی گورستانی و پادگانی و حوزوی کردن دانشگاه ها می باشد . البته این طرح با موج اعتراضات و مخالفت ها به خصوص از سوی دختران دانشجوو قشر آگاه جامعه و اساتید دانشگاه ها مواجه شده است . پس بعینه ثابت می شود که بر خلاف ادعای کذب و وارونه ی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری نه اینکه زنان جامعه مدافع حجاب اجباری رو سری و یا توسری و پوشش چادر سیاه بعنوان حجاب بر تر نیستند ، بلکه مخالفش می باشند .

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900524/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 24 مرداد ماه سال 1390
پادوهاي اجاره اي ! (يادداشت روز)