چند گزیده خبر نوشتاری و تصویری مرتبط به تظاهرات جلوی سفارت دولت فخیمه ی انگلیس در تهران

سیاست بحران سازی و با بحران به بحران های درونی و بیرونی پاسخ دادن که نوعی بهانه تراشی برای منحرف کردن اذهان عمومی بوده است که از سوی عوامفریبان و دین فروشان حاکم بر ایران 33 سال است که دنبال شده است . چونکه با ابزاری کردن دین در راستای حفظ قدرت و ثروت و خفقان و ساسور و جنگ افروزی بوده است که دین تبدیل به چماق علیه ی معترضان و نا راضیان و توجیه گر جنایات و خیانات حاکمان رژیم ضد بشر و قرون وسطایی شده است . به خصوص اکنون که باندهای مافیایی کودتاگر سخت دچار شکاف و اختلاف شده و بشدت در گیر جنگ قدرت در رأس رژیم بشری قرون وسطایی می باشند و ولی وقیح نا مشروع و منفور با پاسداران کودتاگران قدرت را انحصاری کرده اند . به ویژه پس از اشغال وزارت نفت از سوی پاسداران که با تثبیت موقعیت اقتصادی مکمل قدرت نظامی و سیاسی می شود. چون با جو نارضایتی رو به رشد عمومی و رشد لجام گسیخته ی نرخ تورم و گرانی و فقر و بیکازی و رشد واردات و تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی وموج اخراج کارگران مواجه هستند . البته اعتصاب صنف پارچه فروشان بازار هم اضافه ومزیت بر علت شده است . لذا کودتا گران می بایست بطور همزمان که تهاجم همه جانبه ی سرکوب با بهانه ی مبارزه با بی حجابی ونا امنی و اراذل و اوباش و شبیخون زدن به خانه برای جمع آوری بشقاب های ماهواره ای را دنبال می کنند . به ویژه اینکه نقض مستمر حقوق بشر و زجر کش کردن زندانیان با افزایش صدور اعدام ها هم فزونی یافته است .ولی این اقدام وحشیانه و ضد انسانی موجب شکستن مقاومت و ایستادگی درون زندان ها نشده است . پس برای کنترل فضای انفجاری جامعه و منحرف کردن اذهان عمومی همسو با شدت دادن پیگیری جدی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور ها می بایست که فرصت طلبانه و موج سوارانه آویزان بهتظاهرات جوانان تهی دست انگلیس شد و آن را تبدیل به دستآویز تبلیغاتی ضد ارباب فخیمه ی انگلیس کرد وچپ و راست مانور تبلیغاتی های وارونه و مضحک علیه ی دولت فخیمه ی انگلیس داده می شود . تا جاییکه کودتاگران گرد آوری 30 ساندیس خور چماقدار را دانشجو جا زده وجلوی سفارت دولت فخیمه ی انگلیس در تهران به صحنه ی نمایش روحوضی و حوزوی و پاسداری آورده اند وبا حمایت نیروی انتظامی از کاردار انگلیس در تهران خواسته اند تا در این جمع حضور یابد و پاسخگوی سرکوب معترضان انگلیسی باشد . البته این دلقکان مترسک خود شان راسخنگوی بیش از 3 میلیون دانشجویان ایرانی جازده اند . نا گفته نماند که همین عده ی قلیل گواه شفاف بر عدم پایگاه ی ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر در دانشگاه ها می باشد. همچنین یک ضعیفه ی دیگر هم که عضو بازار مکاره است . اما مشخص نکرده است که موکلان وی ایرانی یا انگلیسی می باشند ولی برحسب مأموریت و سفارش دیکته شده خواهان آزادی فوری بازداشت شدگان در انگلیس شده است . معلوم نیست که چرا چنین در خواستی را برای آزاد نمودن زندانیان از سیاه چال های ایران از مقامات کودتا گر حاکم و دستگاه قضایی به فساد و دژخیمان زندان بانان نکرده است؟ همچنین یک فیلمساز پاسدار هم حضور یافته تا فیلم قلاده طلا را بسازد که مشخص بر گردن کدام سگ پارس کن دولت فخیمه ی انگلیس آویزان شده است؟

گزیده خبرهای تصویری 24 مرداد 90

عضو كميته روابط خارجي در گفت‌وگو با فارس:دولت انگليس زندانيان سياسي و معترضان را سريعاً آزاد كند.خبرگزاري فارس: عضو كميته روابط خارجي مجلس گفت: دولت انگليس مؤظف است كه حقوق زندانيان سياسي را رعايت كرده و سريعاً آنها را آزاد كند، البته وكلاي بدون مرز هم وظيفه دارند كه با دخالت خود، اجازه ندهند كه پليس انگليس، زندانيان سياسي را ضرب و شتم و شكنجه كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005231166

فاطمه آليا نماينده مردم تهران و عضو كميته روابط خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با اشاره به قيام محرومين در انگليس، گفت: اتفاقاتي كه در انگليس رخ داده از جنبه‌هاي مختلفي قابل تحليل است؛ معترضان شهرونداني هستند كه به لحاظ اقتصادي و حقوق بشري اعتراض دارند و كشوري كه ادعاي حقوق‌بشر، آزادي بيان و آزادي تجمعات و اعتراضات دارد، بايد به مردم اجازه دهد كه فرياد زده و نسبت به موضوعات مدنظر، به ويژه فقر تحميلي اعتراض كنند

گزارش كامل فارس از تجمع دانشجويان در مقابل سفارت انگليس؛دانشجويان خواستار اقامه دعوي دستگاه‌ قضايي عليه دولت انگليس شدند.خبرگزاري فارس: دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در حمايت از قيام محرومين انگليس و در اعتراض به خشونت پليس اين كشور امروز در مقابل سفارت انگليس در تهران تجمع كردند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005231162

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در حمايت از قيام مردم محروم انگليس و در اعتراض به خشونت پليس اين كشور عليه معترضان انگليسي از ساعت 18 امروز در مقابل سفارت انگليس در تهران تجمع كردند. دانشجويان تجمع‌كننده با سر دادن شعارهاي "بي‌بي‌سي دروغ‌گو، حقوق بشرت كو "، "مظلوميت انگليس حمايت حمايت "، "مرگ بر قاتل انگليسي "، "حكومت انگليس، خجالت خجالت " و "سركوب مستضعفان، خيانت خيانت " نسبت به سياست‌هاي سركوب‌گرانه رژيم سلطنتي انگليس اعتراض كردند. اين دانشجويان همچنين با در دست داشتن پلاكاردهايي با مضامين "مرگ بر رژيم سلطنتي فاسد انگلستان "، "سقوط رژيم سلطنتي انگليس، كليد خورد "، "عروسي سلطنتي مساوي با رياضت اقتصادي "، "حقوق بشر، عليه بشر؟ "، "سركوب مستضعفين به بهاي اعتراض " و "نقض حقوق بشر از بگرام تا لندن "، "استعمار پير خجالت " از قيام مردم محروم انگليس حمايت كردند. تجمع‌كنندگان همچنين پلاكاردهايي به زبان انگليسي، تصاوير كشته‌شدگان كشور انگليس و تصاوير ضرب و شتم معترضان انگليسي توسط پليس اين كشور را در دست داشتند. در اين تجمع دانشجويي، مهدي كوچك‌زاده نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي حضور پيدا كرد. * سليماني: دولت انگليس مدعي دروغين دموكراسي و حقوق‌بشر است در ادامه اين تجمع محمد سليماني نماينده فعالان دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور در سخناني گفت: دانشجويان انقلابي و عدالت‌خواه ايراني در مقابل سفارتخانه روباه پير جمع شده‌اند تا نداي ملت ايران را به گوش اين رژيم فاسد برسانند. در ادامه اين تجمع جواد عسكري يكي از دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران، نامه دانشجويان ايراني خطاب به دولت‌مردان انگليسي را به زبان انگليسي قرائت كرد كه ترجمه آن به شرح ذيل است: چقدر وقيح است كه آمريكا و انگليس و دولت‌هايي مانند آنها، ادعاي طرفداري از حقوق بشر و احترام به آزادي انسان را مي‌كنند! پيداست كه دروغ مي‌گويند. اگر احترام واقعي به انسان ملاك است، تحقق آن جز در سايه‌ اسلام امكان‌پذير نيست. شكل كامل و مظهر اعلاي اين احترام و ارزش، زندگي و برخورد همين بزرگ‌مردي - امام خميني - بود كه دست قدرتمند او، همه دنيا را متوجه اسلام و انقلاب و ايران كرده است.(مقام معظم رهبري) فراموش نكرده‌ايم حوادث 2 سال پيش ايران را كه چگونه همين‌ها با وارد كردن اتهام نقض حقوق بشر در ايران سعي داشتند با ايجاد فشار بر حكومت ايران خواسته‌هاي همراهان داخلي خود را به كرسي بنشانند. همين‌هايي كه به جان مردم انداختن سگ‌ها و انواع خشونت‌ها را رفتار استاندارد پليس مي‌دانند، چگونه اقدامات پليس ايران را نقش حقوق بشر قلمداد مي‌كردند و تمام رسانه‌هاي خود را براي فشار بر ايران و بزرگ‌نمايي آن حوادث بسيج مي‌كردند. البته اين رفتار دوگانه ليبرال دموكراسي اتفاق جديد و غريبي نيست. دانشجويان تجمع‌كننده از جين مريوت كاردار انگليس در تهران دعوت كرده بودند تا در اين تجمع دانشجويي حاضر شوند و پاسخ‌گوي اقدامات سركوبگرايانه رژيم متبوع خود باشند كه متن اين دعوت‌نامه نيز توسط يكي از دانشجويان به شرح ذيل قرائت شد: سركار خانم جين مريوت .كاردار محترم سفارت انگليس در تهران همان‌گونه كه جنابعالي مستحضريد در چند روز اخير كشور انگليس و شهرهاي آن كشور شاهد ناآرامي‌هاي جدي و اعتراضات گسترده مردمي ناشي از نارضايتي‌هاي اجتماعي و اقتصادي بوده است كه متأسفانه به بدترين شكل ممكن با سركوب همه‌جانبه از طريق نيروهاي پليس و اخيراً ارتش كشور متبوع‌تان مواجه شده است.

فيلمبرداري «قلاده‌هاي طلا» در حاشيه تجمع دانشجويان مقابل سفارت‌ انگليس خبرگزاري فارس: «ابوالقاسم طالبي» كارگردان فيلم سينمايي «قلاده‌هاي طلا»، در حاشيه تجمع دانشجويان كشور عليه سياست‌هاي سركوب‌گرايانه اخير دولت انگليس، با حضور در مقابل سفارت‌خانه انگليس، فيلمبرداري جديدترين فيلمش را ادامه داد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005231139

به گزارش خبرنگار سينمايي فارس، «ابوالقاسم طالبي» كارگردان سينما، در حاشيه تجمع دانشجويان كشور عليه سياست‌هاي سركوب‌گرايانه اخير دولت انگليس، با حضور در مقابل سفارت‌خانه انگليس، فيلمبرداري جديدترين فيلمش (قلاده‌هاي طلا) را ادامه داد. بر اساس اين گزارش، طالبي و گروه ساخت «قلاده‌هاي طلا» در اين تجمع كه هم‌اكنون در حال برگزاري است، چند پلان مربوط به تجمع دانشجويان را با حضور تعدادي از بازيگران فيلمبرداري كردند. اين فيلم لقب سياسي‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران را به خود نسبت داده است.

تصاویر تجمع 30 نفره بسیجی ها مقابل سفارت انگلیس : به كارگيري تمام توان دولت حمهوری اسلامی دردفاع از مردم انگليس!