گزیده خبرهای 10 مرداد قسمت 2

تصاویرامروز در مجلس چه گذشت؟

خوب به تصاویر بازار مکتبی اصول گرایی توجه کنید . درکدامین نمایشگاه های عرضه کنندگان تولیدات و ابداعات جدید اینگونه تبلیغ می شود؟ یا اینکه در کدامین بازار مکاره ی مال فروشان چوبداران این چنین به جان هم می افتند تا بر توی سر مال رقیب زدن مال خودشان را گران فروشی کنند؟. یا در کدام قهوه خانه ای باز نشستگان دور هم جمع شده چنین اجتماع نا همآهنگی دارند؟ یا در کدامین میدان تره بار و میوه فروشاناین چنین آشفته بازاری میان بار فروشان وجود دارد؟ یا در کدامین معرکه گیران زنجیر پاره کن و سنگ بر روی شکم با پتک خرد کن یا مار بازان یا نمایش لوطی و عنترش یا تره دستان شامورتی بر دستانی چنین کدامین تئاتر رو حوضی یا حوزوی بر پا یا برگزار و اجرا می شود که اکنون در بازار مکاره ی موسوم به مجلس هشتم با ریاست پاسدار انگلیسی علی لاریجانی اجرا شده است؟

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس برگزار شد.

عکسمرگ بر قالیباف، شهردار روباه پیشه!

http://www.fararu.com/vdcjaieo.uqeiizsffu.html

عجیب است که شعار دهندگان روباه که شهر دار نمیشه خود را به نا دانی و کوچه ی علی چپ زده اند یا اینکه متولد نشده بودند که گویا نمی دانند که بنیانگذار این رژیم قرون وسطایی بربر منش یک پیر کفتار خون آشام بود که چون نیاز به خون و خونخوارگی داشت جنگ ایران ویران کن و خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق را نعمت نامید . البته یاران و پیروان نزدیک وی گرگ های هار گرسنه وپیر روباه مکار بودند طوریکه اکنون جانشین وی یک بوزینه ی معتاد علیل تشنه ی قدرت و خون شده است . همچنین صیادان و جلادان پاسدار و سایر هم قطارشان در ارگان های نیروی انتظامی و بسیج و وزارت بد نام اطلاعات پارس کنان در حال کیش دادن به سوی ناراضیان می باشند .به خصوص اینکه جنگ گرگ های هار به مرحله ی دریدن و پاره کردن هم دیگر رسیده است چرا در این اوضاع و احوال نباید که روباه شهردار تهران نشود؟

سایت فردا نوشت: پرده‌ها افتاده و حجاب‌ها دریده شده که این چنین بی‌محابا و لجام گسیخته ناسزا می‌گویند و شعار مرگ بر سر می‌دهند؟ اینها همه از احساس ترس است، از احساس ناتوانی در روبرو شدن با واقعیت‌ها، آنهایی که شکستی ذهنی را از همین الان باور کرده‌اند، شکست در کارزاری که هنوز چیزی از آن معلوم نیست و ... پس از گرد و خاک خبری و همراهی رسانه‌های حامی دولت و جریان انحرافی بر سر تخریب وجهه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران با موضوعاتی نظیر ترویج ابتذال و بی‌بندباری در برنامه‌های فرهنگی، بی‌توجهی به ارزشها، ریخت و پاش مالی و ... این جریان توفیق در این رویکرد غیر اخلاقی را در انتشار فحش نامه‌ها، شعارنویسی، انتشار اعلامیه های در مناطق جنوبی شهر تهران دیده است که فعالیت‌ها و پروژه‌های شهری در آنها متمرکز شده است. مرگ بر قالیباف، شهردار ریاکار، گران فروش، روباه پیشه، شهردار عوام فریب و ... اینها متن اعلامیه ها و شب نامه هایی است که در مناطق جنوبی شهر تهران و همزمان با افتتاح برخی پروژه های شهرداری توزیع شده و به در و دیوار شهر چسبیده است، با نام مجهول و هویت پنهانی ! آنها که یک شبه ارزشی و حزب اللهی شدند .یکی از اصلی ترین رویکردهای جریان تخریبی علیه قالیباف در ایام اخیر، روبرو نشان دادن قشر مذهبی ، حزب اللهی‌ها و افراد ارزش مدار جامعه با منش، گفتار و رفتار شهردار تهران است، قرار و مدار عده‌ای جوان غافل و آب بازی مختلط در یکی از پارک‌ها، حضور عده‌ای بدحجاب در جشن‌های شعبانیه و انتشار اخبار و عکس های اغراق آمیز از آن و اینکه مدیریت شهری پایتخت و شخص شهردار مسئول همه این اتفاق‌ها است از جمله موارد از این دست بوده است. آنها از جنوب شهر می ترسند .قالیباف عوام فریب است، پروژه‌ها تبلیغاتی است، این پروژه‌ها را فامیل‌هایشان اجرا می‌کنند و ... همه این حرف و حدیث ها از زمانی مطرح شده است که پروژه های شاخصی در سالهای اخیر چهره جنوب شهر تهران را از منطقه‌ای محروم و فقیر به منطقه ای برخوردار و توسعه یافته تبدیل کرده است. این جریان که خود زمانی سابقه حضور در شهر تهران را داشته است به خوبی به محرومیت های مناطق جنوب پایتخت آگاه است، مردم جنوب شهر را می شناسند و می دانند که هرکس قدمی برای آنها بردارد چه پاسخی را دریافت می کند، مدیریت جهادی پایتخت هم در راستای خدمت به همین مردم است که پروژه های مختلف شهری را در این پهنه شهر متمرکز کرده و کارامدی در اجرای این پروژه ها ترس این جریان تخریبی را به دنبال داشته است. با اینکه خیلی زود این جریان بازی را به آخر کشانده و از ترس از شکست از همین حالا حرف های آخر را سر داده است ولی باید گفت این تخریب‌ها پایانی ندارد، آنها از فرصتی استفاده می‌کنند و از هر مکانی برای انتشار تهمت‌ها و دروغ‌های غیر اخلاقی بهره خواهند برد حال بخواهد آنجا خیابا‌ های اطراف دانشگاه تهران و نمازجمعه باشد یا بوستان ولایت و مسجد و مترو ... در آخر لازم به یادآوری این جریان قبل ازانتخابات سال 1388 نیز خبرسازی می‌کردند که قالیباف همه کارها را برای کاندید شدن انجام می‌دهد. در حالی که چنین اتفاقی روی نداد. و فقط رو سیاهی برای دروغ پردازان ماند.

رییسی: اجازه نفس کشیدن به ناامن کنندگان نمی‌دهیم

آخوند جنایتکار و قاتلی که در چنین روز هایی در تابستان سال 67 یکی از قاتلان آدم کش حرفه ای بود که مرتکب جنایت شد . چونکه در کشتار خونین زندانیان سیاسی در ایران دست داشته است که یک سند جنایت فراموش نا شدنی علیه ی بشر می باشد اکنون با وجود اینکه ناامنی جامعه را در همه سطوح آنچنان فرار گرفته است که هرروز خبر های بیشتر از قتل و ترور و تجاوز مخابره می شود. البته این نامنی اجتماعی موازی جنگ قدرت و ثروت شده است که ادامه ی آن به جایی رسیده است که به شهر دار تهران روباه گفته می شود و افزوده می گردد روباه که شهر دار نمی شود . اما به این آخوند قاتل بد نام منفور مأموریت داده شده است تا که زوزه وعربده کشان وعده بر پایی حمام خون همچون تابستان سال 67 را بدهد.

معاون اول قوه قضاييه بر رسيدگي سريع و دقيق به پرونده‌هاي خاص كه افكار عمومي و قلوب مردم را جريحه دار كرده، تاكيدكرد.به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رييسي در آيين معارفه مديركل جديد دادگستري همدان افزود: اگر صدور حكم اين پرونده‌ها از زمان خود بگذرد آثار دلخواه را ندارد. وي ادامه داد: موانع قانوني رسيدگي سريع به پرونده‌هايي كه در دادگستري‌ها مطرح است و برخورد قاطع با اشرار و اخلالگران امنيت اجتماعي بايد به سرعت برطرف شود. رييسي تصريح كرد: بايد اطلاع رساني به مردم درباره‌ي نحوه برخورد با افراد مخل امنيت اجتماعي به گونه‌اي باشد كه جامعه هم‌چنان امن بماند. وي اظهاركرد: هر حركتي كه در جهت افزايش اميد مردم باشد در امنيت ملي نقش دارد و هر تلاشي كه در جهت مايوس و سرخورده كردن مردم باشد و افراد را به «چه كنم» وادارد بر خلاف امنيت ملي است. رييسي فعاليت تمامي كاركنان دستگاه قضايي را مهم برشمرد و گفت: حتي كار خانم ماشين نويسي كه شايد كسي او را در آمار به حساب نياورد در دستگاه قضايي اهميتي ويژه دارد. وي بيان كرد: گره گشايي از كار مردم، فصل خصومت، رفع مشكل و رفع محروميت از چهره مردم كاري بسيار ارزشمند است و زمينه تقرب و سكويي براي پرش به سوي خداست. وي تصريح كرد:‌ اگر نتيجه كار رسيدگي به پرونده ها و خروجي آن افزايش اعتماد عمومي به كار آمدي نظام باشد در امنيت ملي و اجتماعي بسيار نقش دارد. معاون اول قوه قضاييه همچنين به بحث مواد مخدر اشاره كرد و گفت: تبديل مواد مخدر سنتي به صنعتي زير چتر ناتو و امريكاست، طبق آمار سارمان ملل مواد مخدر 40 برابر شده كه جنايت عليه بشريت است. وي خاطرنشان كرد:‌ بايد در ديپلماسي فعاليت اساسي در محاكمه سران ناتو و امريكايي‌ها صورت گيرد. وي همچنين با اشاره به اينكه دهه اول تا چهارم انقلاب به ترتيب به نام تاسيس، تثبيت، توسعه و عدالت و پيشرفت نامگذاري شده است، اعلام كرد:‌ برخي كاستي‌ها ديگر زيبنده نيست. رييسي اضافه كرد: در دستگاه قضايي مصمم هستيم كشور را كه امن است همچنان امن نگه داريم و به هيچ فرد يا جرياني كه كشور را ناامن كند اجازه نفس كشيدن نمي‌دهيم. وي در بخش ديگري از سخنان خود به نقش رزمندگان همداني در دوره دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: موزه دفاع مقدس كاري ماندگار و ضروري در استان است كه گوشه‌اي از تلاش جوانان همداني را به تصوير مي‌كشد

بهمنی: افراد عادی سر چهارراه‌ها هم ارز دارند

http://www.fararu.com/vdcbwsbw.rhbs0piuur.html

این اعتراف نه جدید و نه بی بدیل است . زیرا که از همان تشکیل این رژیم ضد بشری عوامفریب و دین و وطن فروش شروع شد . به خصوص پس از شروع جنگ ضد ملی و ضد میهنی که از سوی وزارت صنایع و معادن و مدیران کل استانی اش موافقت های اصولی برای به حساب دائر کردن واحدهای تولیدی ارز های دولتی داده می شد که فرق اساسی با قیمت ارز آزاد داشت. اکنون همان دریافت کنندگان سابق ارز های دولتی هستند که تبدیل به وارد کنندگان کالا ها و اقتصاد دلالی شده اند . همچنین در یافت کنندگان ارز های دولتی و فروش آن در سر چهار راه ها به فروش می رسد.

درحالي كه برخي منابع خبري از عدم عرضه ارز به صرافي‌ بانك‌ها در داخل و خارج از كشور خبر داده‌اند، رئيس كل بانك مركزي با تأكيد بر ادامه عرضه گفت:‌ به قدري ارز وارد كرده‌ايم كه تقاضاي سر چهارراه‌ها هم اشباع شده است. اين مقام مسئول ادامه داد:‌ برخي از صرافي‌هاي بانك‌ها در روزهاي اخير با وجود اينكه به متقاضيان ارز فروخته بودند ولي هنگام مراجعه مشتريان و يا در زمان تحويل ارز از اين امر خودداري كرده و پول مشتريان را برمي‌گردانند. وي تأكيد كرد: عدم تعهد پرداخت ارز در اين صنف مهمترين موضوعي است كه بحران را در بازار به وجود مي‌آورد و در اين شرايط در فرمول عرضه و تقاضا طرف عرضه از كار مي‌افتد اما تقاضا همچنان وجود دارد.اين مقام مسئول مورد مذكور و افزايش تقاضا در بازار را دليل اصلي اين نوسانات قيمتي در بازار عنوان و تصريح كرد:‌ وقتي بانكي به تعهد خود عمل نمي‌كند و ارز فروخته شده خود را پرداخت نمي‌كند اعتماد در بازار از بين مي‌رود. وي همچنين بازداشت يكي از فعالان ارزي بازار را موردي براي التهاب بازار ارز دانست. * پشت پرده عدم پرداخت ارز به صرافي‌ها و فعالان بازار .البته در همين ارتباط يكي از مسئولان شبكه بانكي به خبرنگار فارس از پشت‌پرده‌هايي در بازار ارز و دلايل اين اتفاقات چنين گفت: بانك مركزي حدود 3 الي 4 ماه است كه ميزان عرضه ارز به صرافي‌هاي بانك‌ها را محدودتر از دوره‌هاي قبل كرده است و اين اصلي‌ترين دليل نوسانات بازار ارز است.....

فراگیر شدن یک رذیلت اخلاقی،احمدی نژاد و این حلقه چاپلوسان

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=68168

چرا گفته نمی شود که چه شرایطی موجب قدرت گرفتن پاسدار گماشته احمدی نژاد شد؟ یا اینکه چرا گفته نمی شود که نقش ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر و زائده اش بسیج برای رئیس جمهور شدن وی و حذف رقیب مدعی اصلاح طلب چه بود؟ به خصوص اینکه نقش حمایتی اینان در 6 سال گذشته از دولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور چگونه بوده است تا جاییکه با تهاجم و یورش بردن و اتهام زدن به منتقدان دولت بر خورد می شد؟ چرا تا قبل از برجسته شدن جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف در رأس رژیم ضد بشری و قرون وسطایی این چنین مچ گیری و روشنگری نمی شد؟ بهر حال چنین افشاگری تصویری کردن پاسخ به روباه که شهردار نمیشه یا اقدام واکنشی نسبت به محمود کبیرا است.

استاندار گیلان که یکی از مدعوین این نشست بود، با بیان این جمله که «قبلاً دنيا ايران را به كوروش كبير مي‌شناختند ولي الان به "محمود كبير" مي‌شناسند!» تعجب حاضرین را برانگیخت و به روایت جمهوری اسلامی، رئیس جمهور به این جمله اعتراضی نکرد./امام هادی(ع):از این کار خودداری کن که تملق بسیار، بدگمانی به بار آورد و اگر برادر مؤمنت مورد اعتماد تو واقع شد، از تملق او دست بردار و حسن نیت نشان ده. /در سیره و اعمال رهبری نیز بارها به این مساله اعتراض شده است.همین امسال بود که مقام معظم رهبری یک نماینده مجلس، که ایشان را با القاب ستایش آمیز خطاب کرده بود، نصیحت کردند.... فاطمه رجبی و معجزه هزاره سوم. عکس احمدی‌نژاد مانع از فرو ریختن دیوار شد! روح بلند و شخصیت پررمز راز احمدی‌نژاد از زبان جوانفکر! رهبری و اعتراض به تملق گویی در آیینه تاریخ..