گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان10 مرداد 90

نجابت ! (گفت و شنود)

گفت: سرباز جوی منفور

اهل منقل و دود با وافور

مدافع خفقان و سانسور

به آن ملا زده است سور

ازش پرسش شداین سئوال

در همه عمرت ای دجال

حرف راست زدی ای رمال

گفت گرگویم آره بی قیل وقال

برای باردیگردروغ گفته ام من

مثل رهبرکه دروغ میگه درهرانجمن

گفت: دبيركل سابق حزب مشاركت در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته است؛ «اصلاح طلبان نجيب ترين اپوزيسيون هستند»!
گفتم: به خاطر اينكه آشكارا در خدمت آمريكا و اسرائيل و انگليس قرار گرفته بودند؟!
گفت: چه عرض كنم؟! شايد به خاطر اينكه در جريان فتنه 88 با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و عبدالمالك ريگي ها و ماركسيست ها ائتلاف كرده بودند!
گفتم: شايد هم به خاطر پول هاي كلاني كه از ملك عبدالله پادشاه سعودي براي آشوب دريافت كرده بودند و يا ملاقات پنهاني كه با جرج سوروس صهيونيست داشته اند!
گفت: اهانت به ساحت مقدس امام حسين(ع) در روز عاشورا، شعار به نفع اسرائيل در روز قدس و شعار به نفع آمريكا در 13 آبان هم مي تواند دليل ديگري بر نجابت آنها باشد!!
گفتم: چه دليلي براي اثبات نجابت آنها محكم تر از اين كه شيمون پرز آنها را سرمايه اصلي اسرائيل در ايران ناميده است!
گفت: آتش زدن مسجد و اهانت به حضرت امام(ره) و آدمكشي و... را از قلم انداختي!
گفتم: از دروغگويي پرسيدند؛ آيا در همه عمرت يك حرف راست زده اي؟ گفت؛ اگر بگويم آره، يك دروغ ديگر گفته ام!

گفت : سربازجوی کرده پاره زنجیر

برای پاسداران و رهبرست سفیر

شکنجه گرمتهمان شده اسیر

فحاشی می کند به صغیر و کبیر

گفتم :چرا این روانی کف می آورد بر دهان

هرچه می خواهد علیه رقبامی آورد بر زبان؟

چرا با لمپن وهذیان گویی می زند فریاد؟

علیه ی مخالفان بازمی کنددهان گشاد

گفت:چون شاکیست روزنامه اعتماد

چرا نادیده گرفته تهدیدات این معتاد؟

بارئیس سابق یک حزب کرده گفتگو

آن را تبدیل کرده به بهانه سر بازجو

به سبک بازجویی داده است تحلیل

رقیب متهم کرده به آمریکا و اسرائیل

در ادامه تکرار چرندیات سربازجوی اوین

ازمارکسیست گفته وبهایی هاومنافقین

بهر حال این مدافع رژیم مبلغ ترور یست

از جورج سوروس گفته و صهیونیست

برای اینکه کامل کند سناریو و داستان

گفته پول کلان گرفته اند از عربستان

گفتم :چرا نمی دانداین مترسک کودن عوامفریب؟

مردم می خندند به این ادعای عجیب و غریب

چرا باز لمپن گویی های زیادی شده تکرار؟

باز تولید و رله می کند سربازجوی جنایتکار

گفت: سرباز جوی منفور

اهل منقل و دود با وافور

مدافع خفقان و سانسور

به آن ملا زده است سور

ازش پرسش شداین سئوال

در همه عمرت ای دجال

حرف راست زدی ای رمال

گفت گرگویم آره بی قیل وقال

برای باردیگردروغ گفته ام من

مثل رهبرکه دروغ میگه درهرانجمن