گزیده خبرهای15مرداد قسمت

این دو گزیده خبر ضمیمه شده مرتبط بهم می باشد بدلیل اینکه از موضع بسیجی عضو بازار مکاره و پاسداری است که از سوی تحلیلگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس است که پیرامون محاکمه حسنی مبارک می باشد و آنگونه از موضع فرار به جلو وضدد یکتاتوری فریا و فغان زده شده است که پیام این محاکمه هم محاکمه ی آمریکا وهم دیکتاتور های منطقه است. گویا که رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران نه کودتایی و بشدن سرکوبگر و دیکتاتوری نمی باشد ، بلکه بر اساس ادعای مضحک ووارونه ی رهبران و مسئولانش ایران امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد . همچنین با وجود اینکه تظاهرات ضد حکوتی ایران که پش از کودتای 22 خرداد به وقوع پیوست عامل جرقه در قیام های تونس و مصر و منطقه بوده است . ولی تحلیلگر خبر گزاری دروغ پرداز فارس مدعی شده است که محتوای انقلاب مردم مصر اسلامی و ضد آمریکایی و اسراییلی است . البته اضافه کردن پسوند اسلامی هدف تخلیه کردن محتوای دمکراتیک بودن اهداف قیام کنندگان مصری است . همچنین فرصت طلبانه و موج سوارانه وصل کرنش به اسلام ولایت وقیح نا مشروع و منفور می باشد که مردم ناراضی و خشمگین ایران در هر فرصت مناسب یا دریچه و روزنه ای که برروی شان باز می شود فریاد مرگ بر دیکتاتور نثارش می کنند . مشروط براینکه جنگ ثروت و قدرت همراه با شکاف و اختلاف میان باندهای مافیایی غارتگر کودتایی با شدت تمام ادامه دارد

سروري در گفت‌وگو با فارس:محاكمه ديكتاتور مصر محاكمه سياست‌هاي آمريكا در منطقه‌ ‌است.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: آمريكا با كمك ديكتاتور مصر فلسطينيان را حتي از ابتدايي‌ترين حقوق‌شان هم محروم كرد لذا محاكمه حسني‌ مبارك، محاكمه سياست‌هاي منطقه‌اي آمريكا است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005140651

گزارش تحليلي فارس//پيامها و پيامدهاي محاكمه مبارك براي انقلاب مصر.خبرگزاري فارس: محاكمه ديكتاتور مخلوع مصر براي غرب و تل‌آويو رسوايي، براي ديكتاتورهاي منطقه ترس و وحشت و براي انقلاب‌هاي مردمي آرامش و اطمينان را به دنبال داشت.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005140110

به گزارش فارس، محاكمه "حسني مبارك " ديكتاتور مخلوع مصر به عنوان نقطه عطفي در تاريخ انقلاب مردمي در اين كشور به يكي از مهم‌ترين حوادث منطقه در هفته‌هاي اخير تبديل شد، بسياري از رسانه‌هاي منطقه‌اي و جهاني براي انتقال اهميت اين دادگاه از آن تحت عنوان "محاكمه قرن "، "محاكمه تاريخي " و "دادگاهي شدن ديكتاتور " ياد كردند. اين محاكمه كه به صورت علني برگزار شد، علاوه بر اينكه اولين حضور رسانه‌اي مبارك بعد از خلع از قدرت در پي انقلاب مردمي 25 ژانويه بود، پيامهاي بسياري در عرصه داخلي، منطقه‌اي و حتي بين‌المللي داشت كه در اين نوشتار به تعدادي از آنها اشاره مي‌كنيم. محاكمه مبارك و رسوايي آمريكا، غرب و رژيم صهيونيستي..پيام محاكمه مبارك براي ديكتاتورهاي منطقه .اثبات قدرت انقلاب مردمي و رويكرد مثبت آن در منطقه .محاكمه مبارك و ماهيت اسلامي انقلاب مصر .محاكمه مبارك و بازگشت ثبات و آرامش به مصر .مقايسه محاكمه مبارك و صدام حسين .خشم تل‌آويو از محاكمه، بزرگترين رسوايي مبارك

حبیب الله عسگر اولادی:حوادث 88 رقابت‌های سياسی را از يك رقابت دوستانه به رقابت خصمانه تبدیل کرد/ بايد باور كنيم سلايق گوناگونی داريم

http://www.fararu.com/vdchkwn6.23nmidftt2.html

باند مافیایی غارتگر مؤتلفه غارتگری چون احساس کرده است که بر اساس نظریه و طرح جبهه ی بیداری که زیر نظر و کنترل ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر می باشد که تعداد 160 رأس هم در بازار حمایت جزو این جبهه می باشد که تئوری اش راپاسدار محمد حسین صفار هرندی ترسیم کرده است که اخراجی وزیر تفتیش و عقاید و سانسور ارشاد دولت نهم است و اکنون معاون فرهنگی رئیس گزمکان کودتاگر محمد علی جعفری می باشد . چون هدف این جبهه رو در رویی باحامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد و جریان انحرافی درون دولت و اصول گرایان منتقد درون جبهه ی 7+8 آخوند کنی و یلچری و باند مافیایی مؤتلفه و رفسنجانی و مدعیان اصلاح طلبان حولل وحوش نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره می باشد . برای همین عسگر اولادی احساس خطر حذف شدگی اعضا و حامیانش در رقابت این نمایش خیمه شب بازی کرده که وارد صحنه و رهنمود بعنوان راه حل داده است.

دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري، در گفت‌وگويي با بيان اين‌كه بايد باور كنيم سلايق و علايق گوناگوني داريم، پيش قدم شدن در ترميم فضاي سياسي كشور با تكيه بر آموزه‌هاي اسلامي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: باور كنيم قهر تنها درمان بيماريهاي سياسي ما نيست. به گزارش ایسنا، حبيب الله عسگر اولادي در گفت‌وگويي در پاسخ به اين سوال كه در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فضاي كشور را چگونه مي‌بينيد و چه پيشنهادي براي بهبود اوضاع داريد؟ ، گفت: فضاي سياسي و فرهنگي كشور يك فضاي خيلي دلخواه و مطلوب نيست. به گمان اينجانب بزرگان ما، مراجع عظيم‌الشان، مقام معظم رهبري از چنين فضايي رضايت كامل ندارند. باور كنيم قهر تنها درمان بيماري‌هاي سياسي ما نيست .اتحاد و همگرايي را در خيمه اصولگرايي حفظ كنيم .چشم‌انداز آينده اصولگرايان را بسيار روشن است .اصولگرايان اكنون در حال باز توليد گفتمان خود هستند .فضاي كشور بايد عادي باشد .نظرات بازديدکنندگان.میدوارم این تعداد نماینده که اسم اصلاح طلبان را یدک میکشند در مجلس بعدی نباشند تا شما اصولگراهای ارزشی با خیال راحت به خدمت مشغول شوید و دیگر بهانه ای برای کاستی ها نداشته باشید.

طرح باغ - ویلا اولین قربانی خود را گرفت

http://www.fardanews.com/fa/news

این گزارش هم گواه بر آن است در ادامه ی جنگ قدرت و ثروت با شکاف و اختلاف میان ولی وقیح نا مشروع منفور و پاسداران با پاسدار گماشته اجمدی نژاد و حامیانش که متهم به جریان انحرافی دارد . با وجود همه سانسور سازی و تهدهای انجام شده ولی کماکمان پاسدار گماشته احمدی نژاد نه مقاومت که دهان کجی به ولی وقیح نا مشروع منفور با دستگاه آلوده به فساد قضاییه اش هم می کند. آنگونه که دست به واکنش های انتقامی می زند.

صراحت فرمایشات رهبری در مخالفت و نگرانی از اجرای طرح باغ شهر‌ها در شرایطی است که در راستای اجرای چراغ خاموش طرح مذکور، رئیس سازمان امور جنگل‌ها به خاطر مخالفت با اجرای طرح مورد علاقه رئیس جمهور از کار برکنار شده است .واگذاری زمین‌های ۱۰۰۰ متری به مردم برای ساخت ویلا و باغ طرحی است که زئیس جمهور در زمینه اصلاح الگوی شهرسازی کشور با عزمی جرم دنبال می‌کند حال آنکه این طرح به صراحت با مخالفت رهبر انقلاب روبرو شده و نگرانی‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف محیط زیست، زمین خواری و سوء استفاده‌های مالی موجب شده است.به گزارش خبرنگار اجتماعی «فردا»، با وجود همه این مسائل و حواشی ایجاد شده بر سر اجرای این طرح، رئیس جمهور چندین بار وعده واگذاری زمین‌های فوق را مطرح کرد و وزارت مسکن و مجموعه‌های تابعه نیز با کمترین واکنش و عکس العملی اجرای آن با چراغ خاموش را دنبال کردند. این در حالی است که نیکزاد، وزیر مسکن در پاسخ به این سوال که مقام معظم رهبری به ایجاد باغ شهر‌ها معترض هستند، گفته است: ما بدون اذن مقام معظم رهبری قطعاً کاری نخواهیم کرد. آقای رئیس جمهور این طرح را مطرح کرده و ما آن را بررسی و به استحضار رئیس‌جمهور رسانده و بعد به استحضار مقام معظم رهبری گزارش می‌دهیم، ما بدون اذن حضرت آقا کاری انجام نمی‌دهیم....

برکناری به علت مخالفت با طرح باغ شهرها و واگذاری زمین 1000 متری

این خبر ادامه و مکمل گزارش خبری قبلی می باشد

معاون سابق توسعه منابع انسانی سازمان جنگل‌ها دلیل برکناری علی سلاجقه از ریاست سازمان امور جنگل‌ها را مخالفت وی با طرح 'باغ شهرها' و واگذاری زمین 1000 متری دانست و گفت: علیرضا اورنگی، سرپرست جدید سازمان جنگل‌ها از امروز کار خود را آغاز می‌کندجهان: علاءالدین پسیان گفت:‌ برکناری علی سلاجقه به دلیل اختلافات ایشان با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه اجرای "باغ‌شهرها" و "واگذاری زمین به افرادی که تاکنون زمین‌های منابع طبیعی را تصرف کرده‌اند"، بوده است. خبرگزاری پیامکی نوشت: معاون توسعه منابع انسانی سابق سازمان جنگل‌ها افزود: وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌کند اگر زمین انفال به هر طریقی در تصرف فرد یا افرادی باشد همچنان به زراعت و عملیات خود ادامه دهند و در این زمینه اعلام می‌کند که تنها تفاوت بین کشاورزان و زمین‌خواران در نظر گرفته شود. وی افزود: از آنجایی که این موضوع به هر طریق از سوی کشاورز و یا زمین‌خوار موجب تصرفات زمین‌های منابع طبیعی می‌شود سازمان‌ جنگل‌ها و در رأس آنها رئیس این سازمان همواره این نظر را مورد نقد و انتقاد قرار می‌داد. پسیان افزود: از سوی دیگر از نظر سازمان جنگل‌‌ها اجرای "طرح باغ‌شهرها" موجب از دست رفتن دو میلیون هکتار از منابع طبیعی می‌شود که سودی هم برای کشور ندارد.این مسؤل سابق سازمان جنگل‌ها ادامه داد: همه این عوامل دست به دست هم داد تا رئیس کنونی سازمان .جنگل‌ها به عنوان مانعی برای اجرای این طرح‌ها تلقی شده و از کار برکنار شود. پسیان گفت: قرار است امروز علیرضا اورنگی به عنوان سرپرست جدید سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور کار خود را آغاز کند. علیرضا اورنگی در حال حاضر رئیس سازمان امور اراضی وزارت جهاد کشاورزی است که احتمال ادغام این سازمان در سازمان جنگل‌ها نیز وجود دارد.

دخالت سفیر ایران در عراق در امور قوه قضائیه

خرت وخری و آشفتگی رژیم ضد بشری و قرون وسطاییی کودتایی به آن درجه ای رسیده است که یک پاسدار تبروریست سفیر در بغداد در جایگاه دستگاه قضاییه آلوده به فساد نشسته و نظر می دهد و فتوا و حکم صادر می کند آنهم در مورد شهروندان به گروگان گرفته ی آمریکایی که متهم به جاسوسی شده اند . برای همین این مداخله گری مورد انتقاد واقع شده است.

روزنامه جمهوری اسلامی : سفير جمهوري اسلامي در عراق روز پنجشنبه اعلام كرد انتظار مي‌رود جاش فتال و شين باوئر، دو شهروند آمريكايي كه به اتهام جاسوسي از دو سال پيش در زندان اوين به سر مي‌برند، "خيلي زود" آزاد شوند. حسن دانايي فر در گفت و گويي با آسوشيتدپرس اعلام كرد، از زمان دقيق آزادي اين دو نفر آگاهي ندارد، اما افزود به نظر مي‌رسد كه مقامهاي مسئول در طول ماه رمضان آنها را آزاد كنند. به گزارش آينده، مسعود شفيعي، وكيل مدافع، شين باوئر، جاش فتال و سارا شورد، سومين شهروند آمريكايي كه سال گذشته به قيد وثيقه آزاد شد و به آمريكا بازگشت، قبلاً ابراز اميدواري كرده بود كه موكلانش به زودي از زندان آزاد شوند. هنوز مشخص نيست اظهارنظر درباره آزادي زندانيان كه از وظايف قوه قضائيه است چگونه توسط يك مقام سياسي صورت مي‌گيرد. ضمناً از اين اظهارات مشخص مي‌شود ماه رمضان براي آمريكائي‌هاي جاسوس هم ماه رحمت است!

سايت موسوي‌خوئيني‌ها فيلتر شد

خبر جدیدی نیست زیرا که 33 سال است که حرف اول و آخر رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی و کودتایی خفقان و سانسور وجنایت و خیانت و غارتگری و جنگ افروزی و بحران سازی و صدور تروریسم است

شرق: سايت آيت‌الله موسوي‌خوئيني‌ها فيلتر شد. اين در حالي است كه سايت «آهنگ‌راه» در روز بعثت پيامبر اسلام افتتاح شده بود. در همين زمان كوتاه «آهنگ‌راه» به مرجعي براي پاسخگويي سوالات مخاطبان در مورد فضاي سياسي كشور از سوي دبيركل مجمع روحانيون مبارز تبديل شده بود.

بازداشت جوانان «آب پاش» در بندرعباس

اینگونه اقدامات سر کوبگرانه ی همآهنگ نیروی انتظامی و اطلاعاتی و پاسداری و بازداشت های فله ای که در سراسر ایران به بهانه های گوناگون اجرا می شود هم نشان از وحشت حاکمان کودتاگر خشم جوانان ناراضی می باشد که از حضور نسل جوان بهر شیوه ای در صحنه وحشت دارند ، بلکه روشنگرر وحیه ی مقاومت سراسری میان نسل جوان و بر قراری سیستم ارتباطی میان شان می باشد.

مهر : جانشین فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با تایید تجمع تعدادی از جوانان و انجام آب بازی گفت: شکی در اینکه تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.عباس خدادادزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید خبر بازداشت تعدادی از جوانان که در یک اقدام هماهنگ شده از قبل در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری جشن آب بازی کرده بودند بیان داشت: هیچ شکی در اینکه این تجمع از قبل اطلاع رسانی شده بود نیست.وی عنوان کرد: تعدادی از پسران و دختران که از قبل از طریق پیامک، تلفنی و فیسبوک به هم اطلاع رسانی کرده بودند به صورت مختلط در ساحل پارک غدیر اقدام به برگزاری مراسم آب بازی کردند.جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پس از گزارش چنین مراسمی در پارک ساحلی این تعداد به پلیس امنیت اخلاقی احضار می شوند و در حال حاضر در حال بررسی اتفاقات صبح امروز هستیم.سرهنگ خدادادزاده با بیان اینکه برخی هم ناخواسته در این مراسم شرکت کرده بودند، عنوان کرد: دو موضوع است، یکی اینکه این مراسم به صورت مختلط برگزار شده بود و دیگری برخی از این افراد بطری های آب معدنی در دست داشته اند که یکی از مصادیق روزه خواری محسوب می شود.سرهنگ خدادادزاده ادامه داد: در ماه مبارک رمضان آب به عنوان یکی از عوامل باطل کننده روزه مطرح است و اتفاق صبح امروز خود با مسائل شرعی روزه داری مغایر است.وی افزود: خانواده ها باید در این روزها بیشتر از گذشته مراقب فرزندان خود باشند چراکه دشمنان از هر راهی هرچند بی اهمیت سعی در ضربه زدن به اعتقادات دینی و مذهبی ملت ایران دارند.انتقال 30 جوان به نیروی انتظامی.معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 30 جوان دختر و پسر که مشغول آب بازی در کنار سوحل پارک غدیر بندرعباس بودند تنها جهت ارشاد به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شدند.سرهنگ سعید امیدیان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر در تایید انتقال 30 دختر و پسر در ساحل پارک غدیر در بندرعباس به هنگام آب بازی به نیروی انتظامی، عنوان کرد: صبح روز جمعه تعدادی از خانواده هایی که جهت تفریح به ساحل رفته بودند با تعدادی از جوانان دختر و پسر از سنین مختلف برخورد می کنند که در حال آب بازی بوده اند و چند بار به این جوانان تذکر می دهند اما این جوانان توجهی به تذکرات نمی کنند.وی افزود: پس از تماس این خانواده ها با پلیس 110، نیروهای پلیس امنیت اخلاقی با حضور در محل تذکراتی می دهند اما به دلیل جوان بودن و بی توجهی به تذکرات داده شده، آنها را جهت ارشاد توسط کارشناس رفتارشناسی به پلیس امنیت اخلاقی منتقل می کنند.سرهنگ امیدیان در پاسخ به این سئوال که آیا این جوانان مشکل بدپوششی و رفتارهای ناهنجار داشته اند، بیان داشت: خوشبختانه هیچگونه مشکل بدحجابی در این افراد نبوده است و تنها به دلیل بی توجهی به تذکرات داده شده و جهت مشاوره و ارشاد به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شده اند.معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه خانواده ها دقت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند، گفت: امیداورم در این ماه مبارک دیگر شاهد چنین رفتارهایی از سوی جوانان نباشیم

یورش به سلولهای زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج

معلو م نیست رژیم جنایتکار ضد بشری که هوز بیش از گذشته مرتکب جنایات ضد انسانی می شود . آنگونه که زندانیان اسیر و در بند را نه اینکه برایشان زندان اندر زندان ساخته شده است ، بلکه امنیت جانی ندارند . از سوی دیگر جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و شکاف در رأس آن هر روز افزایش می یابد چگونه تحلیلگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران کودتا گر فارس مدعی می شود که انقلاب مصر اسلامی و اصول گرفته از این رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران می باشد؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" یورش وحشیانه پاسداربندها به سلولهای زندانیان سیاسی ، برخورد وحشیانه با آنها و ضبط وسایل شخصی تعدادی از زندانیان سیاسی.روز پنجشنبه 13 مرداد ماه تالیوردی رئیس بند 4 و مامور اجرای فشارهای غیر انسانی و محدودیتهای طاقت فرسا علیه زندانیان سیاسی همراه با 4 مامور دیگر به تعدادی از سلولهای زندانیان سیاسی یورش بردند و بطرز وحشیانه ای با زندانیان سیاسی برخورد کردند.این یورش وحشیانه مدتی طولانی ادامه داشت و سلولهای زندانیان سیاسی ارژنگ داودی ، صالح کهندل،فرزاد مددزاده ، افشین بایمانی و تعدادی دیگر از زندانیان سیاسی را مورد بازرسی قرار دادند ، وسایل شخصی آنها را تخریب و یا با خود بردند.تالیوری رئیس سرکوبگر بند 4 وقتی که با اعتراضات زندانیان سیاسی مواجه شد آنها را تهدید به انتقال به سلولهای انفرادی نمود.یورش به سلولهای زندانیان سیاسی بدستور بازجویان وزارت اطلاعات صورت گرفته بود.علی قاسمی از بازداشتی های عاشورای تهران در بند ۳۵۰ زندان اوین.علی قاسمی از شهروندان معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ با حکم سه سال زندان از سوم اردیبهشت ماه سال جاری در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می‌برد.به گزارش کلمه، این شهروند معترض به نتیجه انتخابات که در روز عاشورای سال ۸۸ به طورموقت دستگیر شده بو د، بعد از برگزاری دادگاهش به سه سال زندان محکوم شد و برای اجرای حکم‌اش اردیبهشت امسال به زندان اوین فراخوانده شد.وی توسط قاضی صلواتی به دلیل شرکت در تجمع اعتراضی روز عاشورا این حکم را دریافت کرد حکمی که در داد‌گاه تجدید نظر هم تایید شد.علی قاسمی ۳۴ ساله یک فرزند خردسال به نام مژگان دارد، وی از زمان بازداشت دوباره، تاکنون از حق مرخصی استفاده نکرده است. وی همچنین در دوره بازداشت موقت چند ماهی را در بند ۲۰۹ وزارت اطلاعات گذراند