3 گزیده خبر مر تبط با هم دیگر

توزیع 45 هزار بسته افطار در سطح شهر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=68209

تهران چقدر جمعیت دارد؟ چند در صد شان زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند؟ اگر اینگونه اقدامات جنبه ی تبلیغاتی انتخاباتی ندارد . چرا فقط برای این تعداد بسته ی افطار در سطح شهر تدارک دیده شده است؟!

خوراکیان افزود: تعدادی از این برنامه ها پیش از اذان مغرب و تعدادی پس از اذان برگزار می شود که اطلاعات کامل این برنامه و سایر برنامه های ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از طریق تماس با شماره 1837 تلفن گویای سازمان، در اختیار شهروندان قرار می گیردکاروانهای استقبالرئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به حرکت کاروان های استقبال از ماه رمضان در سطح شهر در روزهای هشتم و نهم مرداد اشاره کرد و گفت: این کاروان ها در مسیر میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع)، پایانه دردشت تا ابتدای بزرگراه بسیج و از میدان راه آهن تا میدان ونک از ساعت 19 تا 23 حرکت می کنندوی اجرای موسیقی آیینی با استفاده از سازهای سنتی و برنامه چاووش خوانی را از جمله برنامه های این کاروان عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه های دعاخوانی و گلاب پاشی از سوی این کاروان با استفاده از نشانه های سنتی و بومی برگزار می شودرآستان جانانخوراکیان تصریح کرد: ویژه برنامه بر آستان جانان از سوی مدیریت های فرهنگی هنری مناطق بیست و دوگانه و فرهنگسرای انقلاب اسلامی به مدت 15 شب در 23 بوستان برگزار می شود.سحرخیزان کوچک.خوراکیان از برگزاری ویژه برنامه سحرخیزان کوچک برای کسانی که برای نخستین بار مکلف به روزه گرفتن شده اند خبر داد و گفت: این برنامه به صورت گردشی با اجرای گروه تلویزیونی رنگین کمان در مناطق اجرا می شود و هر منطقه یک شب از برنامه های بر آستان جانان خود را به این برنامه اختصاص می دهد.افطار آسمانی.عمری با قرآن..مسابقه 30 جرعه از رمضان.وی به برگزاری مسابقه 30 جرعه از رمضان اشاره کرد و گفت: این مسابقه به صورت زنده و هر روز پیش از افطار از شبکه تهران پخش خواهد شد و طی آن کارشناسان مذهبی به طرح پرسش هایی ویژه برنامه های شب قدر و اقدامات ویژه مترو.تولید محصولات فرهنگی.......

عکس / کاروان استقبال از ماه رمضان در خيابانهاي تهران!

رژیم قرون وسطایی بربر منش آنگونه در بحران فرو رفته و در بن بست گیر افتاده است که برای برون رفت از آن هرروز مجبور است بیشتر دست به ترفند های کمدی و اجرای نمایشات مضحک تبلیغاتی و جنایت آمیز سرکوبگرانه ی تناقض آمیز دین فروشانه بزند . زیرا از یک طرف اراذل اوباشان در خدمت نیروی انتظامی را قمه بر دست از دیوار باغ بالا می فرستد تا به زنان درون باغ اطراف اصفهان تجاوز کنند . از سوی دیگر دست به ترور دانشمند هسته ای می زند و موازی با آن چاقو کشانش قهر مان وزنه بر داری را توی خیابان می کشند . همزمان بساط شلاق و دار زدن خیابانی بر پا می دارد . همینطور از طرف دیگر شعار روباه که شهر دار نمیشه زده می شود ومقابل آن شهردار تهران هم 45 هزار بسته ی مواد غذایی بری افطار در سطح شهر تهران توزیع می کند . همچنین هنگامی که نوجوانانی که در پارک بوستان جمع شده ودست به آب پاشی بعنوان تفریح زده اند را دستگیر می کند . به خصوص اینکه اکنون روستا های کردستان عراق از سوی پاسداران گلوله باران می شود که موجب افزایش خانه و کاشانه ترک کنندان روستاییان کرد عراق شده است . مهمتر اینکه اکنون 80 % جمعیت کشور در زیر فقر اقتصادی بسر می برند که در حقیقت در شرایط روزه ی اجباری بسر می برند . به ویژه اینکه هرروز بر رشد نرخ تورم و گرانی و فقر و بیکاری افزوده می گردد. با این وجود که تق رسوایی دین فروشان حاکم در آمده است و طبل رسوایی ولی وقیح نا مشروع منفور از بام بر زمین فتاده است . راه اندازی اینگونه کاروان های کمدی به پیشواز روزه ای رفتن جز اینکه مکمل تحمیل سیاست رعب و و حشت و علنی و آشکار کردن نگرانی دین فروشان از قیام عمومی باشد پیام دیگری نمی تواند داشته باشد.

عکس / دور باطل "مبارزه" با "اراذل و اوباش"، پدیده های که با آمدن جمهوری اسلامی قدرتمندتر و گسترده تر شد

اکنون تصاویر کمدی راه اندازی کاروان استقبال روزه ای را با این شیوه ی برخورد ارگان فاشیستی سرکوبگر نیروی انتظامی مقایسه کنید تا عمق تضاد و وارونه بودن تبلیغاتی بودنش عریان شود . همچنین قیافه های ورزشی برخی از دستگیر شدگان را با دقت نگاه کنید تا رفع ابهام شود که سرنخ اصلی طراح قاتلان اصلی علی داداشی و قرمان وزنه برداری مقتول دیگر کیستند؟ به خصوص اینکه مهاجمان خودشان عکس برداری می کنند وبرروی اینترنت می گذارند تا زهر چشم بگیرند و سیاست رعب و وحشت را دنبال نمایند.

طرح دستگیری و جمع آوری "اراذل و اوباش" صبح امروز یکشنبه با حضور پرسنل نیروی انتظامی در مناطق مختلف تهران اجرا شد.