گزیده خبر های 22 مرداد - 89
در اولين روز از ماه مبارك رمضان.رئيس جمهور در كنار كودكان يتيم و بي سرپرست افطار كرد.خبرگزاري فارس: جمعي از ايتام و كودكان بي سرپرست ،نخستين روز از ماه مبارك رمضان را ميهمان محمود احمدي‌نژاد بودند و روزه خود را در كنار رئيس جمهور افطار كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905220001
شیادی و سوء استفاده ی تبلیغاتی از ماه روزه ای به سبک پاسدار گماشته احمدی نژادی و پاسدار میلیاردی وزیر رفاه که دنبال شده است ، زیرا بدون آنکه گفته شود که چرا این کود کان یتیم شده اند؟ یا اینکه اشرهشود فرقاین کودکان با کودکان حاکمان و آقازاده و شرکای دزد و غارتگران حاکم چیست ؟ یا اینکه گفته شود چه تعداد از اینگونه بچه های یتیم و یا کودکان کار خیابانی و امثالهم در سراسر کشور وجود دارد؟ یا مهمتر اینکه پاسخ داده شود چه تعداد سفره های خالی محرومان وتهی دستان در ایران وجود دارد که به اینان قول داده شده بود که بر توی آن نان برده می شود که نه نانی برده نشد، بلکه اگر نانی هم در سفره خالی بود ربوده شد؟ اما اکنون با فراموشی عمدی این وااقعیات دست به اینگونه نمایش مصنوعی تبلیغاتی مشمئز کننده دیدار و افطار کردن با کودکان یتیم زده شده است تا پوششی بر ماستمالی کردن 80% جمعیت کشور باشد که در زیر خط فقر بسر می برند و یا اینکه توجیه گر این عملکرد اسفبار باشد که هرروز کارخانه ها تعطیل می شوند و منجر به پیوستن کارگران بیشتر بیکار شده به خیل ارتش بیکاران می شود که معلوم است کودکان یتیم بیشتری هم دستآورد دارد؟
عکسهای خبری / مراسم عبادی - سیاسی سالانه "ضيافت افطار ايتام با رييس جمهوري" /مسابقه تيم فوتبال دختران ايران و ترکیه در سنگاپور (4 بر 2 به سود ترکيه)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=20401
تصاویر لینک ضمیمه شده به وضوح نمایشی بودن تبلیغات فوق را ثابت می کند . زیرا که چگونه می توان باور داشت پاسدار غارتگر میلیاردی محمد صادق محصولی که خود یکی از عوامل یتیم کردن اینگونه کود کان می باشد وی حامی و دلسوز کودکان یتیم می باشد ؟ همانگونه که تضاد در باور ادعای مسلمانی داشتن هم همینگونه است . چونکه از سوی حاکمان تهران اعتراف می شود که وجه اشتراک و نزدیکی با اسلام گرایان حاکم در ترکیه وجود دارد و حمایت هم از دولت ترکیه می شود. ولی اکنون در عمل نوع پوشش لباس ورزشی دختران فو تبالیست میان دو کشور به وضوح دیده می شود . برای اینکه در ایران حجاب با شعر روسری یا توسری اجباری شده حاکم درصورتیکه در ترکیه چنین نیست . زیرا که در ترکیه هنوز همچون ایران دین ابزار کسب قدرت و ثروت نشده است. .
سوژه تازه برای افزایش تنش دولت و مجلس
http://www.fararu.com/vdcfvxdt.w6djyagiiw.html
فراموش نشود که این پرویز سروری یکی از مسئولین سابق بسیج است که اکنون وکیل الدوله ی بازار مکاره مجلس هشتم شده است و یکی از مجرمان دست اندر کار بررسی پرونده ی قتل ها و تجاوزات و شکنجه های اعمال شده در بازداشتگاه کهریزک می باشد که تلاش کرد تا پرونده ی مجرمان اصلی این جنایت همچون سر دار پاسدار احمد رضا رادان و بازجو وقاتل سعید مرتضوی گشوده نشود . اما اکنون نیزبدلیل اختلافی که میان دولت و نیروی انتظامی پیرامون سرکوب زنان با بهانه ی مبارزه بی حجابی به وجود آمده است که موجب شل شدن سرکوبگرزنان شده وی وارد میدان شده و اخطار داده است که اگر چنانچه سرکوب زنان ادامه نیابد وزیر کشور سیلی خورده پاسدارنجار دولت نا مشروع دهم در بازار مکاره استیضاح خواهد شد...
فرارو- یک نماینده مجلس گفت که وزیر کشور، درصورت عدم اجرای طرح عفاف و حجاب قطعا سوال و استیضاح خواهد شد. سروری با انتقاد شدید از وزیر کشور خواهان اجرای قانون حجاب و عفاف و شد و عدم اجرای آن را عاملی برای گسترش اختلافات مجلس و دولت دانست.پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با "جهان" اظهار کرد که ما در جلساتی که با وزیر کشور داشتیم ایشان وعده کردند که طرح حجاب و عفاف را به صورت کامل اجرا کنند و اقداماتی را توضیح دادند؛ اما پس از مصاحبه‌ای که آقای احمدی‌نژاد داشتند احساس می‌کنیم که تحرک و سرعت وزارت کشور نیز به شدت کاهش پیدا کرد.وی با بیان این‌که این روند این زمینه‌ها را برای اختلافات توسعه خواهد داد تاکید کرد که در صورت اجرایی نشدن قانون حجاب قطعا نماینده‌ها به سمت سوال و نهایتا استیضاح وزیر کشور پیش خواهند رفت. چند ماه اخیر روابط دولت و مجلس بر سر مسائل مختلف دچار تنش شده است، شاید که بحث اجرای "قانون عفاف و حجاب" نیز به سوژه جدید برای گسترش تنش تبدیل شود.
اسم سایت شما " شفاف " هست ، اما چرا " شفاف " نیستید ؟
پرسش : اسم سایت شما " شفاف " است . اما " شفاف " نیستید . لطفاً بفرمایید چرا اینقدر ترسو هستید ؟
!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25946
به نظر می رسد که سئوال کننده ی منتقد شناخت کامل از حاکمان رژیم ضد بشری ندارد که اینگونه سئوال کرده است . زیرا که در 32 سال است که نه اینکه اثری از شفافیت در رسانه ی خبررسانی ومطبوعات نبوده است ، بلکه دروغ و وارونه و چند پهلو وابهام گوئی جزو پیشوند کلیدی همه وعده ها و قول ها و عملکرد حاکمان بوده است. بنابراین غیر شفاف بودن فقط مرتبط به این سایت شفاف نامیده شده نمی باشد.به خصوص اینکه سایت هم اذعان نموده هم وامدار و هم پیرو خمینی شیاد و هم لوطی جماران ولی وقیح و حامی رژیم ضد بشری است و صد البته تابع اخلاق و مخالف عدم رعایت اخلاق است.پس قادر نیست که بر خلاف باور نظر های ترسیم شده ی این سایت به نظر دیگران به خصوص نظرات انتقادی توجه داده شود . زیرا که تضاد با فرهنگ تفتیش عقاید و سانسور و خفقان و سرکوب نهادینه شده 32 ساله در جامعه از سوی حاکمان و مروجان و مبلغان دولت مردان رژیم ضد بشری دارد. به ویژه اینکه طبق اعتراف مصلحت هم اجازه نمی دهد که هر نظر یا انتقادی بازتاب داده شود.
پاسخ : طی ماه های گذشته برخی خوانندگان از این بابت گلایه کرده اند که شاید لازم باشد توضیح بیشتری بدهیم . اولاً : قرار نیست همه سایت ها به یک شکل و با یک رویکرد و نگاه سیاسی فعالیت داشته باشند . بنابراین شاید برخی خوانندگان توقع داشته باشند که ما اخباری را منتشر کنیم که اساساً رویکرد ما با انتشار این اخبار تناسب ندارد . ما در چارچوبی که خودمان باور داریم حرکت می کنیم و دیگران هم در چارچوب مورد قبول خودشان . اگر قرار بود همه یک نوع رفتار رسانه ای داشته باشند که اساسا تعدد رسانه ها لزومی نداشت . یک سایت و یک روزنامه برای همه کشور و فارسی زبانان کفایت می کرد . تعدد نگاه ها و رویکردها به مسائل سیاسی ، افتصادی ، اجتماعی و فرهنگی است که سبب شده صاحبان دیدگاه های مختلف رسانه های نزدیک به دیدگاه خود را راه اندازی کنند. ما یک رسانه اصولگرا هستیم و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران ، آرمان های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس ، معتقد به خط و راه امام و رهبری معظم انقلاب هستیم. ثانیاً : در برخی موارد مصلحت هایی وجود دارد در انتشار خبر که شاید برخی از آنها را شما کاربران عزیز بدانید و برخی را هم ندانید . اما اصلی که ما در سایت در نظر گرفته ایم این است که اگر نمی توانیم همه اخبار راست را منتشر کنیم اخبار دروغ هم منتشر نکنیم