گزیده خبر های 21 مرداد - 89
بهشت و جهنم کجاست؟ / عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25888
ولی در ایران 32 سال است که بهشت برای حاکمان مفت و نقد خور و وعده دهندگان بهشت نسیه به دیگران برپا شده است . طوریکه در این مدت بطور مستمر در حال ساختن دروزخ یا جهنم واقعی بر ای مردم ایران به خصوص تهی دستان بوده اند . قبول ندارید اگر چنانچه می توانید سر زده وارد بیت جماران شوید تاکه نظاره گر بساط نقل و سور سات تدارکات دیده شده با بریز و به پاش های بهشت ساخته شده باشید تا رفع ابهام گردد .فراموش نشود که ایشان رهبر مستضعفان و ام القرای جهان اسلام و پشتیبان دولت ساده زیست است که امام زمانی است و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران می باشد.
بعضی ها می‌گویند: بهشت آنجاست کازاری نباشد / کسی را با کسی کاری نباشد. اما روی این تی شرت یک جور بهشت و جهنم دیگر را هم تصویر کرده‌اند! بهشت جایی است که ماموران پلیس‌ بریتانیایی باشند، آشپزها ایتالیایی، مکانیک‌ها آلمانی، عشاق فرانسوی و تمام هماهنگی‌ها هم با سوئیسی‌ها باشد.جهنم جایی است که ماموران پلیس آلمانی باشند، آشپزها بریتانیایی، مکانیک‌ها فرانسوی، عشاق سویسی و تمام هماهنگی‌ها هم با ایتالیایی‌ها باشد
مشاوران احمدی‏نژاد در کنفرانس خبری پاستور/عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25885
حالات خلسأ وار پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسدار دزد میلیاردی محمد صادق محصولی که در حالت نشئگی و استخاره کردن و چشم بستگی تماشائی است چونکه قبل از ارد جلسه کابینه شدن، دارند به ورد خوانی یکی با چشمان زل زده و براق شده گوش فرا می دهند .
مشایی: دولت يازدهم ايران دولتي جهانی خواهد بود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25891
باز این مشاور پاسدار گماشته احمدی نژاد مرتاض رحیم مشائی یک فیل دیگر بهوا پرتاب کرده است تا بهانه ی بیشتری به رقبای منتقد خود داده باشد که یکه تازی انتقادی بیهوده کنند.
دولت يازدهم ايران دولتي جهاني خواهد بود، پس ما بايد در راستاي تحقق اهداف ايران اسلامي گام برداريم که رسانه‌ها در اين زمينه مي‌توانند نقش بسزايي را ايفاءکنند
معاون مالی و اداری شهرداری:دولت 700میلیارد تومان به شهرداری بدهکار است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25884
وقتی در ادامه ی روند جنگ قدرت و ثروت میان پاسداران دولت، اینگونه پاسدار رئیس جمهور برای پاسدار شهردار تهران گردن کشی کرده و این مبلغ بدهی را بهش نداده است . گذشته از اینکه افشاگر ارقام نجومی بالا کشی را نشان می دهد از طرف دیگر زمانی که پاسداران کودتاگر چنین با همدیگر بر خورد می کنند مشخص است که با امول عمومی و خزانه ی دولت چه کرده و چطوری حق و حقوق مردم بی دفاع ایران را خورده و پایمال نموده اند؟
معاون مالی و اداری شهرداری تهران اعلام کرد که در حساب‌های مالی شهرداری ثبت شده که حدود 700 میلیارد تومان سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی به شهرداری بدهکار هستند که بر این اساس 50 درصد آن رای قطعی کمیسیون ماده 100 بوده و می‌توانیم طبق این ماده اعمال رای کنیم
با حكم احمدي‌نژاد؛غلامحسين الهام مشاور حقوقي رييس‌جمهور شد.خبرگزاري فارس: محمود ‌احمدي‌نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران در حكمي غلامحسين الهام را به عنوان مشاور حقوقي خود منصوب كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905201565
مشخص است که قاتلان و اختلاس گران و توطئه گرانی که در راستای جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی در جایگاه دفاع از پاسدار گماشته احمدی نژاد علیه رقیب مغلوب به خصوص روباه مکار بساز و بفروش رفسنجانی هستند . وقتی که از پست های سابق شان همچون محمدر ضا رحیمی و سعید مرتضوی و غلامحسین الهام بر کنار می شوند. پست و مقام جایگاه جدیدشان درون دولت مدعی اصول گرای امام زمانی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مرم ایران می باشد.
آيت‌الله نوري‌همداني در جمع مردم رامسر: نظام اسلامي ايران را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) مي‌دانم .خبرگزاري فارس: يكي از مراجع عظام تقليد گفت: نظام اسلامي ايران را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) مي‌دانم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905200975
فراموش نشود که دولت فخیمه انگلیس 32 سال است که از ژیم ضد بشری حمایت تبلیغاتی و غیرو کرده اند . به خصوص پوست خربزه بر زیر پای بوش گذاشتند تا با اشغال نظامی افغانستان و عراق هم انتقام کودتای 28 مرداد سال 32 گرفته شود. زیرا که آمریکا جای انگلیس در ایران را گرفت . هم اینکه کمک به سقوط دو دشمن حاکمان تهران یا نوکران خود کنند تا که جریان ارتجاعی و خرافاتی 100% انگلیسی بطور در بست قدرت را قبضه و انحصاری کنند . بنا براین اکنون که آخوند فسیل خرافاتی نوری همدانی اینگونه پیش بینی کرده است منظوراز امام زمان مورد نظر وی از همان مدل امام زمان های ساخته شده از سوی ارباب فخیمه ی انگلیس می باشد.
احمدی‌نژاد: به رهبری نامه نوشتم
http://www.fararu.com/vdcjhhei.uqetxzsffu.html
بالاخره ادامه عریضه نویسی های پاسدار گماشته احمدی نژاد به رؤسای جمهور آمریکا و مقامات دیگر اکنون برای اینکه ثابت شود زمین گرد است به عریضه نویسی به رهبر لوطی جماران ولی وقیح منتهی شده است . ضمن اینکه دامنه ی جنگ قدرت میان دو پاسدار شهردار سابق و کنونی تهران و همچنین با پاسدار انگلیسی رئیس بازار مکاره ی هشتم و حتی شورای نگهبان دست نشانده آنگونه دور گرفته است که لوطی جماران می بایست واسطه گر و پاسخگوی حل آن باشد؟
فرارو- رییس جمهور امروز با بیان این‌که نامه‌ای به رهبر انقلاب نوشته است گفت: «برخی سعي مي‌كنند اختيارات دولت را محدود كنند.» این اظهارات احمدی‌نژاد در حالی مطرح شد که وی شدیدا از شرایط پیش آمده برای تعیین ساعات کاری ادارات گلایه کرد.محمود احمدي‌نژاد روز چهارشنبه در حاشيه‌ جلسه‌ دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مناقشه پیش آمده بر سر تامین اعتبارات مترو گفت: «مي‌گويند 2 ميليارد دلار بدهيد به مترو. از كجا بدهيم؟ منبع آن بايد مشخص شود. از كجا بدهيم؟ از حقوق كارمندان كم كنيم، از بخش عمراني كم كنيم، از بخش دفاعي كم كنيم، از كجا بدهيم؟ بعد سر و صدا راه مي‌اندازند و مي‌گويند كه دولت مخالف مردم تهران و مترو است
آهنگ ناموزون رشد نرخ بیکاری
http://www.fararu.com/vdcfj1dt.w6dmtagiiw.html
ناگفته نماند همچون عریضه نویسی فوق که برای حل بحران در گزارش خبر فوق اشاره شده است. این گزارش رشد نرخ نا موزون هم پیآمد پیام نوروزی شکوفای اقتصادی و نو آوری رهبر لوطی جماران ولی وقیح در 2 سال پیش می باشد که در همه سطوح دخالت گری می کند.
نرخ بیکاری در بهار 89 نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 3.5 درصد افزایش یافت و از 11.1 به 14.6 درصد رسید.
آیا آیت‌الله جنتی پاسخ می‌دهد؟
http://www.fararu.com/vdcdfn0k.yt0s96a22y.html
به نظر می رسد که سر گنده ی زیر لحاف دارد بیرون زده می شود زیرا اگر چنانچه آخوند متحجر وفرصت طلب و دست نشانده ی لوطی جماران احمدجنتی از ادعای یک میلیارد دلاری خود دفاع نکند که در خطبه ی نماز جمعه ی قبلی تهران خود گفت اوباما از طریق پادشاه عربستان به سران فتنه این مبلغ را با وعده ی50 میلیارد دلار اضافی داد تا دست فتنه گری برای بر اندازی نظام بزنند ولی مورد انتقاد گسترده ی سران رقیب مغلوب واقع شد. چنانچه در نماز جمعه ی فردای خود سکوت کند . مشخص است که بازنده است . یعنی ثابت می شود اتهام زده و دستش خالی است . اما اگر با مدرک و سند وارد شود که ادعایش را کرده است . آنگاه پس از اعلام و رود کردن این اسناد می بایست که اقدام شود . در غیر اینصورت داستان تف و تاق و ریش می شود. یا برروی شاخنه نشستن و بن بریدن است.
فرارو- نماز عبادي، سياسي جمعه اين هفته تهران به امامت آيت‌الله جنتي اقامه خواهد شد. برخی منابع از احتمال پاسخ‌گویی دبیر شورای نگهبان به جنجال پیش‌آمده درباره کمک میلیاردی دشمنان به "سران فتنه" سخن به میان می‌آورند آیت‌الله جنتی در آخرین باری که خطبه‌های نماز جمعه را اقامه کرد از دریافت یک میلیارد دلار پول از سوی "سران فتنه" خبر داده بود. ایشان گفت که این پول توسط آمریکا و از طریق عربستان سعودی پرداخت شده است.آیت‌الله جنتی گفت که برای این حرف خود سند دارد. پس از این اظهارات بود که مهدی کروبی و میرحسین موسوی و با انتقاد شدید از آیت‌الله جنتی خواهان ارائه اسناد از سوی ایشان شدند.باید دید که آیا دبیر شورای نگهبان در نماز جمعه آتی توضیحات بیشتری درباره "یک میلیارد دلار" ارائه خواهد کرد یا خیر؟سایت عصر ایران به نقل از برخی کارشناسان نوشت: «خطیب جمعه این هفته تهران به جنجال اصلاح طلبان درباره کمک میلیاردی دشمنان به فتنه گران پاسخ خواهد داد
صدا و سیما مجری خارجی وارد می کند
لابد می دانید که اصطلاح این به اوون در یعنی چه؟ اگر هم نمی دانید مهم نیست زیرا که دانستن آن چنین است که در ارتباط فرار مغز ها و صادر و اعزام کردن مجری برنامه برای شبکه ی بی بی سی دولت فخیمه و رادیو فردای شیطان بزرگ اکنون این چنین مجری خارجی تلویزیونی برای بازار گرمی تنور تبلیغاتی انتخاباتی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم پاسدار ضر غامی وارد شده است؟
چندی است شبکه خبر در برنامه ای به نام "امروز" و در تحلیل های سیاسی خود از مسائل روز و جهان از مجریان زن خارجی استفاده می کند.به گزارش برنا، جالب است که این برنامه برای متنوع کردن برنامه خود، مجری وارد ایران می کند تا با لهجه های هر چند نامانوس به ذکر و بررسی اخبار جهان با زبان الکن فارسی بپردارند.حال آنکه این سوال مطرح است که مگر مجریان ایرانی کم بوده و یا از استعداد کمتری برخوردارند که این برنامه از مجریان خارجی برای جذاب کردن برنامه خود استفاده می کند؟
موافقت برزیل با تحریم ایران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25887
بی خود نیست که گفته می شود از قضا سر کنگبین صفرا فزود . چونکه عاقبت ذوق زدگی انتشار تفاهم سه جانبه ی هسته ای تهران اکنون منتهی به موافقت تحریم برزیل شده است.
برزیل اعلام کرد که علی رغم اعتقادش به مذاکره با ایران در خصوص پرونده هسته‌ای و مخالفت با افزایش فشارها بر جمهوری اسلامی اما قطع‌نامه تحریم ایران را امضا کرده است.
رانت خواری يک آقازاده : باز هم به نام تولید و به کام دلال و رانت خوار
عجیب است 32 سال است که حاکمان عوامفریب دین فروش و وارونه گوی در همه سطوح زندگی شخصی افراد خا نواده های مردم ایران دخالت گری فضولانه و بی ادبانه کرده اند . حتی با شبیخون زدن های بربر منشانه و مغول وار نیمه شبانه بر خورد شده و نفرات خانواده را مورد ضرب و شتم واقع شدند. گاهی هم بطور جاروب کش همه اعضای خانواده از پیر و سالخوردگان گرفته تا کودکان و نو زادن را به سیاه چال برده شده که پس از شکنجه و باز جوئی و پرونده سازی کردن احکام اعدام صادر برای شان صادر شده است و اسامی شان نیز از طریق منابر و تریبون ها و رسانه های گروهی و خبری و تبلیغاتی و مطبوعاتی پخش گریده است . همچنین پس از 32 سال اعدام و قطع اندام و زندان های محکومیت طویل المدت برای بیشماران آفتابه دزد ان صادر شده است اما هر گاه پای یکی از به دزدان نجومی حاکم و یا آقازاده های شان توی تله افتادهیا نام شان اعلام ناشده است یا اگر هم چنانچه نا پر هیزی شده با حرف کوچک اعلام شده تا که کسی نداند کیست تا هرچه زد تر سر و ته پرونده ی درز به بیرون کرده بهم آورده شود .
تابناک : در شرایطی که در سال‌های اخیر، مسئولان ارشد نظام بر ضرورت مقابله با فساد اقتصادی تأکید کرده‌اند تا با افرادی که از راه رانت‌جویی و فرصت‌های بادآورده، به اموال بیت‌المال و شبکه بانکی کشور دست‌اندازی کرده‌اند، برخورد شود و در مقابل قانون پاسخگو باشند، عده‌ای همچنان از هر فرصتی سوءاستفاده می‌کنند تا با اعتبارات بانکی، به خرید و فروش و سوداگری بپردازند.به گزارش «تابناک»، این در حالی است که به گفته مدیران بانک مرکزی، شبکه بانکی و سازمان بازرسی کل کشور، حجم مطالبات معوق بانکی، به بیش از چهل هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.همچنین به گفته دکتر احمدی‌نژاد، دانه‌درشت‌ها و مفسدان اقتصادی، نسبت به بازپرداخت اقساط و اصل و فرع اعتبارات بانکی، بی‌تفاوت هستند، به گونه ای که با دریافت میلیاردها تومان از اعتبارات بانکی و نقدینگی مردم و بیت‌المال، باعث اخلال در نظام بانکی کشور و افزایش بی‌رویه قیمت املاک و مستغلات شده‌اند.نمونه یکی از این پرونده‌ها، همدستی کارمند عالی‌رتبه یکی از ادارات دولتی در تبریز، ‌با یکی از آقازاده‌ها و شرکای آنهاست که باعث شده، وام هنگفتی از یکی از بانک‌های کشور دریافت کنند و با خرید و فروش املاک در شمال کشور، تهران و تبریز به فرصت‌های بادآورده و سودهای کلان دست یابند.بنا بر این گزارش، در این پرونده، آقای «ج ـ ح»، کارمند عالی‌رتبه استان آذربایجان شرقی است که با همکاری یک آقازاده به نام «الف ـ د»، مبالغ هنگفتی به نام تولید از یکی از بانک‌های دولتی کشور گرفته و برای رانت‌خواری، دلالی و ملک و املاک هزینه کرده‌اند، در حالی که این مبالغ باید صرف بخش تولید کشور می‌شد. همچنین برخی از زمین‌ها و املاک خریداری شده توسط این مفسدان اقتصادی به قیمت‌های چند برابر به برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها فروخته و واگذار شده است.این گزارش می افزاید، این افراد با برنامه ای حساب‌ شده‌ و نیز با انتقال سند مالکیت، این املاک و ساختمان‌ها را به نام خانم «ف. م» که همسر جوان آقای «الف. د»‌ منتقل کرده و در همان زمان نیز با تنظیم یک وکالتنامه بلاعزل، همه اختیارات این املاک را در اختیار خود گذارده‌اند تا هم نامی از خود در اسناد مالکیت نباشد و هم اختیار اموال بادآورده از دست آنها بیرون نشود.گفتنی است، این پرونده اکنون در دادسرای مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال رسیدگی است. ( پ ا : 30 سال است ده ها پرونده فساد مالی مشابه و حتی بالاتر از اينها همچنان در حال رسيدگی است. فرد پاکی در اين نظام وجود ندارد)
محکومیت منصور اسانلو به یک سال حبس دیگر
در مقابل گزارش خبر فوق اینهم یک مورد گزارش خبری دیگر است که پس از چند سال که قربانی بی جهت بازداشت و شکنجه روحی جسمی و روانی شده ومورد سخت آزار و فشار و تهدید و اتهامات واقع شده است . چون تسلیم بازجویان پرونده ساز نشده است . بنابراین اکنون بدلیل اعتراضات و فشار های برون مرز و بین المللی که وارد شده بازهم وی به یک سال حبس محکوم شده است.
جرس: منصور اسانلو که هفته گذشته در غیاب وکیل با اتهامی تازه محاکمه شد مجددا به یک سال حبس محکوم شد که اجرای آن از پایان محکومیت فعلیش آغاز می شود.بنا به گزاش های رسیده به جرس، منصور اسانلو رئیس هیات مدیره سندیکای شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه هفته گذشته در شعبه یک دادگاه انقلاب کرج مورد محاکمه قرار گرفت.اسانلو در هنگام محاکمه، از داشتن وکیل محروم بود و وکلای او از انتقال موکل‌شان به دادگاه انقلاب بی اطلاع بودند.رئیس سندیکاری اتوبوسرانی تهران و حومه، در زندان دچار ناراحتی‌های حاد مختلفی مانند ناراحتی قلبی، کمر درد و ناراحتی چشم شده است و تا به حال سه بار پزشک قانونی رای به عدم تحمل حبس او را داده که طبق قوانین موجود او باید آزاد می شد.بعد از آن کمسیون پزشکی که از پنج پزشک تشکیل شده بود او را برای چندین ساعت تحت معاینه های پزشکی قرار دادند و نهایتا در گزارش خود به صورت ضمنی رای به آزادی وی دادند.پیش از این همسر منصور اسانلو، فعال کارگری که در ده سال گذشته، بارها بازداشت شده است، درباره پرونده جدید همسرش در شعبه 6 کرج گفته بود: می خواهند تلاش کنند برایش مدارک غیرواقعی توسط زندانی های دیگر درست کنند، مثلا بگویند ما شاهد داشته ایم که آقای اسانلو در زندان شلوغ کاری کرده است. در صورتی که آقای اسانلو آدم قانون گرایی است. با شناختی که از همسرم دارم می دانم او دنبال هرج و مرج نیست. در زندان هم طبیعتا همین طور هست ولی متاسفانه باز هم قصد دارند برایش پرونده سازی کنند تا باز هم زندانی اش کنند.