گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 10 مرداد - 89
مغز (گفت و شنود)
گفتم : تازگی ها چه خبر؟
که علیه کی رفته سر منبر؟
گفت : سربازجو پاسدار لمپن بی مغز
علیه رقبای مغلوب گفته یک هجو نغز
گفتم : خوب این هجو نغز تازه چیست؟
مخاطب این سرباز جوی بی مغز کیست؟
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يكي از فتنه گران مدعي اصلاحات كه خيلي دلش مي خواهد به عنوان مدرس دانشگاه معرفي شود! اعتراف كرده كه به خاطر آشوب هاي بعد از انتخابات مردم اصلاح طلبان را دشمن امام و نظام مي دانند.
گفت: خب! مگر غير از اين است؟ مگر آنها آشكارا دست به خيانت، آدم كشي، آشوب، وطن فروشي، همكاري با سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و اسرائيل و دهها جنايت ديگر نزدند؟
گفتم: اين مدعي اصلاحات گفته است بايد كاري كرد كه نگاه مردم نسبت به اصلاح طلبان تغيير پيدا كند و پيشنهاد كرده كه نظام بايد براي رفع اتهام از اصلاح طلبان، قدم بردارد!
گفت: يعني نظام براي حمايت از يك مشت جاسوس وطن فروش پا روي خون شهدا بگذارد؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! به شخصي گفتند چند سال داري؟ پرسيد براي چه مي خواهيد بدانيد؟ گفتند براي يك تحقيق علمي، پرسيد، كدام تحقيق علمي؟ گفتند؛ دانشمندان دارند تحقيق مي كنند كه ببينند يك انسان بدون مغز تا چند سال مي تواند زنده بماند!
گفتم : تازگی ها چه خبر؟
که علیه کی رفته سر منبر؟
گفت : سربازجو پاسدار لمپن بی مغز
علیه رقبای مغلوب گفته یک هجو نغز
گفتم : خوب این هجو نغز تازه چیست؟
مخاطب این سرباز جوی بی مغز کیست؟
گفت : سربازجو ی هوچی و جارچی
نقل قول کرده از یه مدعی اصلاحاتچی
دوست داره بگه هست مدرس دانشگاه
گفته چون پس از گنده کهریزگ بازداشتگاه
چون با این شیوه معترضان شدند سرکوب
سران رقیب متهم شدند به خیانت و آشوب
همکاری جاسوسی می کنندبابیگانگان باتبانی
آدم کشی و وطن فروشی هم شده چاشنی
خلاصه چون سناریو ی گذشته داده شد هتحلیل
اینان همراه هستندبا آمریکا و انگلیس و اسرائیل
شده است سخنگوی نظام ضد بشری داده پیام
تهدیدکرده جاسوسان خائن علیه رژیم کرده قیام
چون توطئه با بیگانگان می کنند این وطن فروشان
گذاشته اند پا روی خون کشته های بی نام و نشان
گفتم : اگر طبق فتوای سربازجوی بد نام زندان اوین
خائن و جاسوس و وطن فروش اند همه مسئولین
چون لبیک نگفته اند به کودتاگر لوطی جماران رهبر
دیگه چه مسئولی ، اینگونه نیست در رژیم ضد بشر؟
گفت :چه عرض کنم جز نقل قولی از شخصی
چند سال داری که اینگونه خوب می رقصی؟
جواب داد ،برای چه می خواهی بدانی این رمز؟
گفته شد برای یک تحقیق علمی مهم طنز
چون می خواهند تا بدانند دانشمندان
چگونه یک بی مغز ،شد بازجوی زندان؟
تا کنون توانسته است وی بماند ز نده
چنین ادامه دهد بی مغز و ترمز ودنده؟