گزیده خبر های 11 مرداد - 89
رئيس جمهور در جلسه دولت:برخي‌‌ها در داخل كشور با دشمن بيروني همراهي مي‌كنند.خبرگزاري فارس: احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه دشمنان با ايران عزت‌مند و پيشرفته مخالف هستند چون هيمنه استكبار را مي‌شكند، گفت: دشمن درصدد است با جنجال، نمايشي را اجرا كند كه نشان دهد در ايران ضعف و سستي است و متاسفانه عده‌اي در داخل هم با دشمن بيروني همراهي مي‌كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905101678
آخر این چه رژیم ضد بشری می باشد که از یک سو 32 سال است که دشمن بیگانه و همکار با دستگاه جاسوسی دشمن تولید می کند که برخی هم دارای مناصب و مقام نهادهای حکومتی بوده اند . اما از طرف دیگر ادعای بر تری جهان می کند و می خواهد ساختار جهان را بر هم ریزد و آن را اصلاح نماید و مدیریت آن را در اختیار خود بگیرد . مگر کوسه و ریش پهن می شود؟ تازه پاسدار گماشته مدعی رئیس دفترش با دلال و جاسوس چند جانبه ی دشمن در رابطه است ولی برای پرده پوشی کردن اینگونه آدرس غلط داده است.
رئيس جمهور در جلسه امروز هيئت وزيران تاكيد كرد: ‌اصل تحريم بر عليه ايران يك بازي سياسي است. اين تفكر غلطي است كه نرمش در مقابل دشمن موجب مي شود فشار آنها كمتر شود.
اولین حاشیه از یک همایش مساله دار! دلال رابطه ایران و آمریکا با دعوت وارد کشور شد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25247
چرا پا سدار گماشته احمدی نژاد در این مورد نمی گوید که چه کسانی از ایران با دشمن همکاری می کند؟ کیست که نداند دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی کیست و اکنون برای چه با خانواده به ایران آمده است ویااینکه مثل همیشه حامل چه پیامی می باشد؟
سایت جهان نیوز نزدیک به علیرضا زاکانی نماینده تهران نوشت : هوشنگ امیر احمدی یک هفته پیش با خانواده و با دعوت مسئول دفتر رئیس جمهور وارد کشور شد.به گزارش جهان،هوشنگ امیر احمدی که معروف به دلال رابطه ایران و آمریکا است با دعوت مستقیم مشائی و شورای ایرانیان خارج از کشور به همایش پر حاشیه ای که جهان خبر آنرا منتشر کرده است دعوت شده است.وی یک هفته است که با خانواده خود در مناطق شمالی کشور مستقر شده است و اخیرا برای شرکت در همایش ایرانیان خارج از کشور به تهران آمده است.گفتنی وی پیش از این در پروژه های مشترکی از جمله ساخت و ساز در کیش با برخی نزدیکان رئیس جمهور همکاری کرده است.اطلاعات تکمیلی در خصوص حاشیه های سوال برانگیز همایش ایرانیان خارج از کشور بزودی منتشر می شود
عباس عبدی: اصلاح‌طلبان در انتخابات بعدی شرکت کنند
http://www.fararu.com/vdcb98bs.rhbfapiuur.html
خوب اینان شرکت کنند تا که چه شود؟ اگر هدف کسب قدرت نه خدمت کردن نمی باشد مگر گفته نمی شود آزمودن را دوباره آزمودن خطاست؟ چون مگر 8 سال قدرت در اختیار مدعی اصلاح طلبان نبود که منتهی به روی کار آمدن پاسدار گماشته احمدی نژاد شد ؟ تازه مگر در 22 خرداد 88 مدعیان اصلاح طلبان شرکت نکردند. نتیجه مکرچه شد جز اینکه تعدادی کشته و بیشمار بازداشت و شکنجه و محکومبه زندان و اعدام و کتی اعتراف به آنچه کردند که به اینان تزریق شده بود؟ همچنین مگر سهم رهبران مدعی اصلاح طلبان تهامات خیانت وجنایت و جاسوس و همکار بیگانه و ستون پنجم و پیاده نظام و خلاصه سران فتنه نشده است؟ اکنون با قدرت گرفتن پا پاسداران که هرگز قصد باز گشت به پادگان های خود نمی باشند . باز برای چه پیشنهاد شرکت در نمایش خیمه شب بازی انتصابی تقلباتی داده می شود؟ آنهم در شرایطی که مردم فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادند و خواهان تغییرات دمکراتیک در ایران می باشند.
فرارو- عباس عبدی می گوید: اصلاح‌طلبان بايد در انتخابات بعد هم شرکت کنند. منتهي اگر اين پيش‌زمينه‌ها را انجام نداده و به عبارتي محصولي نکاشته و از آن مراقبت نکرده باشند، نبايد به فکر برداشت در روز انتخابات باشند.
فاطمه رجبی: هاشمی عوض نشده و همان هاشمی 57 است
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25255
در این مورد حق با فاطمه رجبی است زیرا که رفسنجانی مکار و بساز و بفروش همان است که در سال 57 بود . برای اینکه از ابتدا وی هم بساز و بفروش و هم قدرت و ثروت طلب و مصلحت گرا برای خود و اعضای خانواده بوده است .
فاطمه رجبی درباره این موضوع که آقای هاشمی رفسنجانی عوض شده و دیگر آن هاشمی قدیم نیست، گفت: من معتقدم ایشان از اول همین بوده است. این هاشمی همان هاشمی 57 است.همسر سخنگوی دولت نهم در مصاحبه با نشریه مثلث، درباره فعالیت‌های سیاسی خود و همچنین برخی سیاستمداران ایران مطرح کرده است که بخشهایی از آن در پی می آید‌:• کتاب"احمدی‌نژاد؛ معجزه هزاره سوم" که من در مورد انتخابات نهم نوشتم، از خیلی قبل انگیزه من بود؛ یعنی از وقتی که خاتمی بر روی کار آمد و فاجعه‌ای در این مملکت، اسلام، تشیع و نظام اسلامی را در بر گرفت و معتقدم اگر وجود مقام عظمای ولایت نبود، این فاجعه قطعا تاکنون مضرات زیادی را بیش از آنچه به جای گذاشت، برجای می‌گذاشت.• در این کتاب من نظر بسیاری از مراجع و بزرگان را هم نوشتم که آن‌ها هم از کلمه معجزه راجع به اصل انتخابات نهم استفاده کردند. به واسطه انتخابات نهم ایران، من هم با این رویکرد و انگیزه‌ای که از قبل داشتم این کتاب را نوشتم.• هاشمی عوض نشده و همان هاشمی قبل از انقلاب است. اگر خاطراتش را هم بخوانید می‌بینید آن طور که می‌گویند چیزی تغییر نکرده است. او به دنبال تغییر رژیم سلطنت برای قدرت‌یابی خود و همفکرانش بوده است.• وی درباره برخی نقل قول‌ها از امام (ره) درباره آقای هاشمی هم گفته است: شما می‌بینید بیشتر این حرف‌هایی که زده می‌شود، همه از قول خود هاشمی یا از قول اطرافیان ایشان است اما من معتقدم هاشمی بعضی از مسائلی که در خاطراتشان گفته دروغ است.
قاچاقچیان شیشه در انتظار اعدام
http://www.fararu.com/vdcd5f0k.yt0sj6a22y.html
رفسنجانی مکار بساز و بفروش که همچون رهبر لوطی جماران لحظه ای از سنگر منقل فاصله نمی گیرد . اما اکنون اینگونه فرافکنانه نسبت به تصویب اعدام برای قربانیان خودشان خبر داده و اعلام نموده ا ست که منتظر موافقت و تأئید رهبر لوطی جماران است تا ماشین اعدام فعالانه تر از گذشته دار زدن را دنبال کند تا اینگونه پاسخ ضربتی به مطالبات مردم محروم ایران داده شود که قربانی واردات انحصاری انواع و اقسام مواد مخدر از سوی اسلکه های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب کشور هستند تا جائیکه رژیم ضد بشری رکوردار مصرف کنده مصرف مواد مخدر در جهان رابه خود اختصاص داد است که حاصل اینگونه مبارزه کردن 32 ساله می باشد.
فرارو- اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید. اگر مقام معظم رهبری این قانون را تائید نمایند قاچاقچیان شیشه در انتظار اعدام قرار می‌گیرند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در گفتگو با مهر از پایان اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد
ميشل سليمان: حق بازپس گيري اراضي اشغالي لبنان را براي خود محفوظ مي‌دانيم.خبرگزاري فارس: رئيس‌ جمهوري لبنان با اشاره به پيروزي مقاومت بر رژيم صهيونيستي در تابستان سال 2006 ميلادي تاكيد كرد: ما حق آزادي‌سازي و بازپس‌گيري كامل خاك اشغالي لبنان را با همه ابزارهاي موجود و مشروع براي خود محفوظ مي‌دانيم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905101601
اینگونه خبر گزارش دادن هم علائم سوزش و عصبیت از نشست بیروت است که پادشاه عربستان و رئیس جمهور سوریه و امیر قطر در کنار رئیس جمهور لبنان با هم بودند که پیرامون چگونگی پیشبرد روند مذاکرات صلح و پروژه هسته ای رژیم ضد بشری همچنین پرونده ترور رفیق حریری هم گشوده شد که مشخص شده است که عاملین ترور جزو اعضای حزب الله بنان بوده است که اکنون برای وارونه نشان دادن میز مذاکره و گفتگوی این نشست این چنین خبر گزارش شده است .
احمدی‌نژاد: رحيمي يك خط تخلف هم ندارد
http://www.fararu.com/vdcfmydt.w6dmjagiiw.html
اولا ً مشخص است که گفته می شود چاقو دسته ی خودش را نمی برد . دوماً این معلم دیکته راست می گوید یک خط غلط یا خلاف نوشتار دیکته وی ندارد نه اینکه به معنی است که همچون خودش اختلاس گر میلیارد تومانی نباشد . سوماً همینکه وی از معاون اول خود دفاع کرده است که در اصل از خودش دفاع نموده است . چونکه پاسدار گماشته احمدی نژاد پرونده اختلاس 350 میلیارد تومانی در دوران شهر دار تهران بودنش دارد که اگر از معاون خود دفاع نکند پرونده ی خودش نیز گشوده خواهد شد.
شکایت احمدی نژاد از علی مطهری
معادله ساده است. وقتی که اختلاس گری میلیارد ها تومانی محمد رضا رحیمی تکذیب می شود می بایست که آنسوی معادله اینگونه شکایتی از رقیب منتقد وی علی مطهری شود.
وکیل مطهری از شکایت رییس‌جمهور از نماینده مردم تهران خبر داد. پیمان حاج محمود عطار با اعلام این مطلب اظهار داشت: شکایت آقای احمدی‌نژاد از موکلم در حال حاضر در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است. وکیل مطهری با این استدلال که پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی بوده و نمی‌توان جزییات آن را منتشر کرد،گفت: دوشنبه هفته گذشته به همراه موکلم در شعبه دوم بازپرسی دادسرای کارکنان دولت حاضر شده و به سوالات بازپرس پرونده پاسخ دادیم
انتقاد توکلی از پرداخت یک میلیون به نوزادان
http://www.fararu.com/vdceew8n.jh8xzi9bbj.html
حتماً فردا هم پاسدار گماشته احمدی نژاد از احمد توکلی به خاطر این انتقاد شکایت خوا هد کرد . فراموش نشود با مشخص شدن متولدین سال 88 که یک میلیون و 348 نوزاد بوده است هم ضریب رشد 2% جمعیت در کشورهم فاش شده است که با مقایسه 3 تا 4% رشد سال های اوایل انقلاب که خمینی شیاد مشوق آن بود چون ارتش 20 میلیونی برای تنور جنگ ضدملی و ضد میهنی می خواست . بنا براین بوضوع ثابت می شودکه آمار دروغ جمعیت کشور خیلی کمتر از ارقام واقعی است که تا کنون بیان و اعلام شده است .
فرارو- احمد توکلی تصميم دادن يك ميليون تومان به هر نوزاد متولد سال 89 يك تصميم استراتژيك و داراي آثار بسيار منفي براي حال و آينده كشور دانست. با انتقاد از این طرح آن را اقدامي غيرقانوني و خواستار توقف اجراي آن از سوي دولت شد. احمد توكلي معتقد است وقتي دولت مي‌پذيرد كه به متولدين سال 89 نفري يك ميليون تومان بدهد معنايش اين است كه با توجه به اين‌كه متولدين سال 88، يك ميليون و 348 هزار نفر بوده‌اند حتي بدون در نظر گرفتن نرخ رشد جمعيت در سال 89 ، دولت بايد مبلغي حدود هزار و 400 ميليارد تومان براي اين كار هزينه كند.
الف> پوست خربزه مشایی و جوانفکر زیرپای احمدی نژاد
http://www.fararu.com/vdcjivei.uqetmzsffu.html
بدون شک شکایت دیگر از احمد توکلی به خاطر رها کردن پوست خربزه خواهدبود که اتهام هم مشخص است چونکه تلاش توطئه برای سکندری پاسدار گماشته احمدی نژاد و برروی زمین افتادن وبه جدول خیابان زدن وی خواهد بود که طبق فتوای سر دژخیم صلواتی یا سعید مرتضوی قاتل بمنزله ی طرح ترور و محاربه است
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری خبر داد.40درصد دولت تا 20روز دیگر از تهران می‌رود!

http://www.fararu.com/vdcefz8n.jh8xoi9bbj.html
آخر در کدامین روستا های دور افنتاده ی آفریقا اینگونه تصمیمات کیلوئی و دیمی اتخاذ می شود که اکنون دولت مدعی امام زمانی و ساده زیست و عاشق مردم اتخاذ نموده است که 40% پرسنل دولت را می خواهد در مدت 20 روز که150 هزار نفر می شود که نسبت به جمعیت 15 میلیونی تهران مشخص نیست که قرار است که چه معجزه ای اتفاق بی افتد و مشکلی را حل کند؟ .
فرارو- تا پایان مرداد باید 40 درصد از کارکنان دولت غیر از کارکنان آموزش و پرورش از پایتخت خارج شوند. به این ترتیب تا 20 روز دیگر فقط 60 درصد دولت در تهران باقی می‌ماند.معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در حاشیه همایش دفاتر پیشخوان دولت در جمع خبرنگاران، رقم 800 هزار نفر از کارکنان دولت را نادرست خواند و اعلام کرد تعداد کارکنان دولت به غیر از بخش آموزش و پرورش در تهران 150 هزار نفر است رکورد چهار ساله گذشته شکسته شد.بیکاری سلام!
http://www.fararu.com/vdcdjf0k.yt0s56a22y.html
آخر اتخاذ سیاست فوق دولت نا مشروع چگونه قرار است که این معضل بیکاری رو به رشد را در کشور حل کند؟
فرارو- نرخ بیکاری کشور در سال 88 رکورد زد. براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در سال گذشته 9/11 بوده است این در حالی است که در سال 87 نرخ بیکاری 4/10درصد بوده و این مسئله نشانگر افزایش 5/1 درصدی بیکاری در کشور است. به گزارش فرارو، براساس نتایج آمارگیری نیروی کار در سال 88، وضعیت اشتغال در کشور در شرایط نامناسبی قرار دارد. آمارها نشان می‌دهند این نرخ بیکاری در چهار سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
درخواست عجیب داسیلوا از احمدی نژاد
http://www.fararu.com/vdcexz8n.jh8xxi9bbj.html
عجب رئیس جمهور برزیل زیرکانه با این پیشنهاد توپ را وارد نه زمین که دروازه ی رژیم ضد بشری تروریستی و آدمکش حاکم برایران کرده است . چونکه کلتش بر شقیقه رهبر لوطی جماران گذاشته شده است.چونکه ضمن فاش کردن ماهیت زن ستیز و تروریستی رژیم ضد بشری طوری روشنگری کرده است که حتی اگر پاسخ منفلی داده شود به آسانی زیرآب تلاش بیانیه مشترک 3 جانبه ی هسته ای هم زده می شود.
رئیس جمهور برزیل با دخالتی آشکار در امور داخلی ایران و تحت فضا سازی های رسانه های خارجی درخواست کرد که ایران اجازه دهد، سکینه محمدی آشتیانی که به جرم روابط "نامشروع" و قتل همسرش به اعدام محکوم شده است در برزیل پناهنده شود. جهان نوشت: لوییز ایناسیو داسیلوا، رئیس جمهوری برزیل که پیامش از رادیوی این کشور پخش شد در یک میتینگ انتخاباتی از محمود احمدی‌نژاد‌ خواست اجازه بدهند سکینه محمدی آشتیانی که به سنگسار! محکوم شده، به برزیل بیاید و از این کشور پناهندگی بگیرد. به گزارش خبرگزاری رسمی برزیل لولا که اخیرا رابطه خوبی نیز در حوزه مسائل سیاسی و هسته ای با ایران پیدا کرده است گفـت: "اگر این خانم مشکلاتی در آنجا ایجاد می کند، ما از او در اینجا استقبال می کنیم." اظهارات رئیس جمهور برزیل درحالی است که قوه قضائیه حکم سنگساز محمدی آشتیانی را لغو کرده است و وی در انتظار اجرای حکم اعدام است.
هوشنگ امیراحمدی بدون دعوت به ایران آمد؛ کارت همایش ایرانیان برایش صادر نشد
همانگونه که گفته شد وی برای پیگیری مأموریت و آوردن پیام و بردن پیام وارد ایران شده است در صورتیکه یک وی مهره تابلو وسوخته شده است که نشان از افلاس و در ماندگی رژیم ضد بشری می باشد که نیازمند به چنین مهرها ی بد نامی می باشد؟
سایت شبکه ایران نوشت :‌هوشنگ امیر احمدی بدون دعوت شورای ایرانیان خارج از کشور وارد تهران شد!در حالی که در تماس قبلی امیر احمدی با مسئولان برگزای همایش ایرانیان خارج از کشور، دعوت نشدن وی به علت عدم احراز رتبه علمی مورد نظر به او اعلام شده بود، اما نامبرده چندی بعد به صورت شخصی به ایران سفر کرد و هم اکنون در تهران به سر می برد.بر اساس اعلام برگزار کنندگان همایش ایرانیان خارج از کشور، از آنجایی که برای مهمانان این نشست کارت ویژه حضور در همایش صادر شده است، امکان شرکت افراد فاقد کارت در این همایش وجود ندارد.خبرهای دریافتی حاکی است هوشنگ امیر احمدی بلافاصله پس از ورود به تهران تلاش فراوانی کرده است تا برای وی نیز کارت حضور در همایش ایرانیان خارج از کشور صادر شود، اما با پاسخ منفی برگزار کنندگان همایش روبه رو شده است.
سطح سواد رضاخان!/ تصویر
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=25246
گو یاکه میزان سواد آخوندهای حوزوی رضا خان بیشتر است . در صورتیکه رضا خان نظامی حرفه ای بود ولی آخوند های راحت طلب و انگل غیرمولد حوزوی حکومتی با یک وعده وضو گرفتن برای عدم تکرار آن از توآلت رفتن طول روز ورفع نیاز هم خود داری می کنند
سایت روزنامه ایران ‌عکسی از کارت ویزیت رضا خان در دوران سردار سپهی منتشر کرد که در آن وی ، خواهم بود را «خاهم بود» نوشته است.