گزیده خبر ها 19 تیر90 قسمت 2
جهت اطلاع
سئوال است چند سال است که سناریو امام زمان سازی داغ است ؟ مگر از ابتدای بنیان گذاری این رژیم عوامفریب دین فروش شروع نشد . چونکه فراموش نشده که چگونه در زمان جنگ خانمان براندازانه ی ایران و عراق که نعمت الهی نامیده شد چپ و راست ارتش عراق امام زمان های قلابی سوار بر اسب و ... را در جبهه ی جنگ کشف و دستگیر و فاش می کرد . یا اینکه مگر خواب امام زمان دیدن و گزارش دادن و لیست تضمینی از وی برای بازار مکاره هفتم دریافت کردن از سوی آخوند مشکینی امام جمعه و رئیس سیرک خبرگان رهبری فراموش شده است؟ یا مگر ادعای دولت امام زمانی پاسدار گماشته احمدی نژاد از یاد رفته است؟ یا اینکه مگر داستان نورانی شدنش هنگام سخنرانی سازمان ملل وی از خاطره ها محو شده است؟ مگر برای حل معمای بحران پیچیده غنی سازی اورانیوم سانیفوژها آخوند علم الهدی نگفت مشکل عدم فععال شدن شان بدست امام زمان حل شده است. اینگونه یاد آوری ها مشتی از خروار های دجال بازی تولید امام زمانی های فراموش شده است که نه ولی وقیح نامشروع نه فقط در موردش سکوت کرده که تأئید نموده است . امپس از شکر آب شدن رابطه اش با گماشته پاسدار احمدی نژاد اکنون یادش افتاده است که صحبت از ظهور امام زمان کردن بدون مستند و فیلم ساختن دروغین است ؟
بيانات ديروز رهبر معظم انقلاب درباره مدعيان دروغيني كه در طول تاريخ برخي علائم ظهور را بر خود يا ديگران تطبيق ميدادند، مورد استقبال رسانهها و همهي كساني كه از طرح اين قبيل موضوعات نگران بودند قرار گرفت. ايشان در اين زمينه گفتند: "همهي اين موارد غلط و انحرافي است، زيرا برخي مطالب درباره علائم ظهور غيرقابل استناد و ضعيف است و مطالب معتبر را هم نميتوان به راحتي تطبيق داد." اين اظهارات رهبر انقلاب، واكنش ايشان در برابر خرافات و انحرافاتي است كه در قالبهاي مختلف از جمله سي دي "ظهور بسيار نزديك است" در ماههاي اخير در مقوله مهدويت ترويج شده است.
آیا فقط اینگونه استفاده بی حساب و کتاب از بیت امال کردن منحصر به شرکت خود رو سازی دولت دهم می باشد ودر همه سطوح رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد وجود نداشته است؟ آنهم در شرایطی حاکمان و شرکا و آقا زاد های شان همگی صاحبان کاخ و ثروت های نجومی شده اند ولی اکثریت جمعیت کشور محروم ودر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند؟
* استفاده بيحساب و كتاب از بيتالمال به شركتهاي خودروسازي هم رسيده است! به گزارش شفاف، مديرعامل يكي از شركتهاي خودروسازي مبلغ 100 ميليون تومان بابت پاداش به مدير بازرسي آن شركت پرداخت كرده است. همين گزارش به نقل از جهان ميافزايد: چندي پيش پرسنل اين شركت خودروساز كه گفته ميشود در بخشهاي متعددي به جريان انحرافي وابسته است، طي نامهاي سرگشاده نسبت به اقدامات مديرعامل به ويژه انتصابات فاميلي و سواستفادههاي مالي آنان اعتراض كرده بودند. نكته قابل تأمل دراين گزارش اينست كه در حالي چنين رقم بيسابقهاي به اين مدير بازرسي، تحت عنوان پاداش پرداخت شده كه مشتريان در اين شركت خودروسازي از قيمت بالاي خودروهاي آن كه به هيچ وجه متناسب با كيفيت آن نيست گلايهمند هستند.
. ادامه جدال مجسمههاي شهري اين بار در ايذه.اشك مرد اشكاني درآمد
اوج گیری نهضت ربودن تندیس مجسمه ها و تهاجم و تخریب کردن شان که چرا تداعی کننده دوران باستان ایران می باشند ناشی از ادامه جنگ قدرت و ثروت باندهای مافیایی و به خصوص دشمنی کردن و انتقام گرفتن از مکتب ایرانیت مقابل مکتب اسلامیت مشایی می باشد که از سوی ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتاگر هدایت می شود.
روزنامه تعتماد : «نامشخص بودن هويت مرد بيدست اشكاني» كه 76 سال پيش در نزديكي شهر ايذه تنديسي باستاني از آن كشف شد، اينبار دليل مسوولان استان خوزستان براي جلوگيري از نصب تنديس اين سرباز معروف اشكاني در يكي از ميادين اصلي شهر ايذه شد، تا پس از جنجال مجسمه آريوبرزن در ياسوج و تخريب مجسمه آرش در ساري، جدال بر سر مجسمه شخصيتهاي ملي همچنان مستدام باشد.اگرچه به گفته دكتر اردشير صالحپور، هويت دقيق اين تنديس هنوز بر باستانشناسان محرز نشده اما قريب به اتفاق آنان به اليمايي بودن آن و مردي يا فرمانروايي اليمايي و از ساكنان همين قوم و ديار اتفاق نظر دارند. اين تنديس نوعي بيهيچ نشاني از تاج و زيورآلات مرسوم شاهان با سادگي و با بيپيرايگي ابهت، زيبايي و شكوهي اساطيري را يادآور ميشود كه سازنده آن را به معبد بزرگ مذهبي شمي اهدا كرده است. اين تنديس كه به روش ريختهگري (موم گمشده) ساخته و پرداخته شده نشان از هنر، زيباييشناسي و تكنولوژي آن دوران در منطقه اليمايي دارد كه اصل تنديس هماكنون در موزه ايران باستان در تهران نگهداري ميشود و هنوز جزو آثار بينظير و ارزشمند ميراث فرهنگي كشور به شمار ميرود. نوع لباس، آرايش موها و شلوار ويژه «ران پا» علاقه اين شخص را به سواري و سواركاري ميرساند.به گفته صالحپور، تنديس مرد نوعي اليمايي كه اغلب در تواريخ اشتباها مرد پارتي يا اشكاني نام گرفته زينتبخش كتابهاي معتبر بسياري است و اين تنديس زيبا به شماره 2401 و قدمت 150 سال پس از ميلاد تا 150 ميلادي در تاريخ موزهها به ثبت رسيده و شاخصي بارز و يادماني از هنر و فرهنگ و تاريخ و تمدن شهر كهن و باستاني ايذه به شمار ميرود.آنطور كه خبرگزاري مهر از ايذه گزارش داده، سال گذشته مسوولان شهرداري ايذه در استان خوزستان تنديس فلزي مرد اشكاني را با هزينه 300 ميليون تومان ساختند و قصد داشتند آن را در ميدان اليماي ايذه نصب كنند اما برخي ديگر از مسوولان استاني با اين اقدام مخالفت كرده و اعلام كردند وقتي نميدانيم مرد اشكاني چه كسي بوده و چه شخصيتي داشته چرا بايد تنديس آن را در ميدان اصلي شهر ايذه نصب كنيم؟همچنين قدير افروند، كارشناس ميراث فرهنگي به خبرنگار اعتماد ميگويد: «تاريخ و فرهنگ مانند آب زلال مشخص است و فرهنگ و تمدن ما برگرفته از ميراث فرهنگي، تاريخي و دستاوردهاي گذشتگان است و بايد به دور از اغراض سياسي با آنها برخورد كنيم.»وي معتقد است: «انكار تمدن و فرهنگ و هويت اسلامي و پيش از اسلام ما ايرانيان تنها انكار هويت ما است و ميراث فرهنگي هر قومي مجموعهيي عظيم از همه داشتهها و باورهايشان در گذر زمان است و اين مجموعه از اجزاي مختلفي تشكيل شده است كه بايد به آنها احترام بگذاريم.»افروند تاكيد كرد اجزاي فرهنگ ارتباط ارگانيك با بدنه جامعه دارد و نميتوان در تهران و فارغ از مكانيزم ذاتي فرهنگ براي آن تصميم گرفت و دستور پايين كشيدن نمادها و نشانههاي فرهنگي كه هزاران سال از آن گذشته را صادر كرد.وي فرهنگ را چشمهيي زلال توصيف ميكند كه با گلآلوده شدنش از سوي يك فرد يا گروه، زلالي و درخشندگي آب از بين نميرود و ميگويد: «اگر با گروهي يا فردي مشكلي وجود دارد يا آنها مشكلاتي دارند، نبايد فرهنگ و هويت كشور را به آن منتسب كرد و در فضايي سياسي راجع به فرهنگ و ميراث باستاني قضاوت كرد.»اين متخصص ميراث فرهنگي، پيكره واحد فرهنگ را تركيبي از همه اقليتها دانست و افزود: «در جنگ تحميلي بسياري از اقوام ايراني در راه آرمانهاي ايران شهيد شدند كه براي همه مردم قابل احترام هستند.»با اين حال اكنون تنها شرح اين تنديس مفرغي در ميدان اليما نصب شده است، در حالي كه ميدان اليما در مسير جاده ايذه و شهركرد و اصفهان قرار دارد و نصب چنين نمادي در اين ميدان ميتواند به معرفي هر چه بهتر شهر ايذه و محل كشف مرد اشكاني كمك كند. شهرداري ايذه با توجه به اهميت مجسمه مرد اشكاني و به دليل علاقه مردم براي معرفي تاريخ پراهميت اين شهر تاريخي و يادآوري كشف يكي از مهمترين اشياي تاريخي ايران در ايذه تصميم گرفت در ميدان ورودي شهر و در نزديكي قبرستان تاريخي شهسوار، تپههاي باستاني چغاكهره و پرچستان، كول فرح و تالاب ميانگران تنديس مرد شمي را نصب كند كه پس از مخالفت عده محدودي از مسوولان از اين اقدام صرفنظر كرد. پيش از اين مجسمه آرش كمانگير در ساري به زير كشيده شد و اسبهاي بييال و كوپالش در گاراژي دور افتاده به زمين افتاد و بعد از آن جنجالي بر سر مجسمه آريوبرزن در شهر ياسوج درگرفت كه به خير گذشت و آريوبرزن در ميدان ورودي شهر همچنان سوار بر اسبش ايستاده است