گزیده خبر های 22 تیر90 – قسمت 3

كاظمي قمي: حجم مبادلات تجاري ايران و عراق تا پايان سال 90 به 10 ميليارد دلار مي رسد

پاسدار دیپلمات تروریست سابق در بغداد محمد حسن کاظمی قمی عراقی که یکی از عوامل جنایتکاران اصلی می باشد که از طریق سپاه قدس عراق را بی ثبات و ناامن و باتلاق نمود تا تبدیل به حیات خلوط حاکمان ایران و جولانگاه پاسداران و یک تاز بودن شان در عراق شود . اکنون در شرایطی که کردستان عراق از سوی پاسداران گلوله با ران می شود. بد تر اینکه هزاران پاسدار از مرز کردستان عراق عبور کرده وو ارد خاک این کشور شده و پس از اشغال آن مرتکب جنایت و کشتار مردم بی دفاع می شوند . همچنین هم زمان یک گله 200 نفره از پاسداران و اطلاعاتی های آدم کشان حرفه ای همراه با این پاسدار تروریست کاظمی قمی راهی عراق شدند تا ضمن منتقل کردن پیام ولی وقیح نا مشروع برای پادو گماشته مزدورش نوری مالکی که در پوش مبارزه با آمریکا و تأکید اخراج نظامیان آمریکایی و مجاهدین از عراق دنبال می شود . در نهایت زمینه بستن قرار داد 20 میلیار د دلاری هم فراهم شود که سئوال است مگر به جز اعزام تروریست و ارسال سلاح و انتقال محموله های قاچاق مواد مخدر از سوی رژیم ضد بشری قرون وسطایی به عراق مگر چیزبیشتر هم وجود دارد که می تواند به عراق صادر نماید؟

دبير ستاد توسعه اقتصادي ايران و عراق اعلام كرد كه رقم مبادلات تجاري دو كشور در پايان سال جاري شمسي به 10 ميليارد دلار خواهد رسيدحسن كاظمي قمي» در گفت وگو با ايسنا با اشاره به همايش سه روزه بزرگ اقتصادي ميان ايران و عراق كه در بغداد برگزار شد، تصريح كرد: با بهبود شرايط سياسي - اقتصادي و آغاز دوران سازندگي در عراق فضا براي همكاري ميان دو كشور در زمينه صدور خدمات فني - مهندسي و تجاري مثبت است.دبير ستاد توسعه اقتصادي ايران و عراق حجم همكاري هاي اقتصادي ايران و عراق در سال گذشته را 6 ميليارد دلار دانست و افزود: در برنامه ريزي 5 ساله پيش بيني شده است حجم روابط در همه زمينه ها به 20 ميليارد دلار برسد. براي سال 90 (شمسي) پيش بيني شده اين حجم به 10 ميليارد دلار برسد. ايران با اقدامات مدنظرش سعي دارد بخش خصوصي خود را براي مشاركت در بازار عراق تشويق كند.سفير سابق كشورمان در بغداد درباره لغو رواديد بين ايران و عراق به عنوان گامي در جهت تسهيل روابط اقتصادي و تجاري در آينده اظهار كرد: سياست ايران از ابتدا بر لغو رواديد ميان دو كشور بوده است. با توجه به همكاري هاي اقتصادي و فرهنگي ظرفيت لغو رواديد بين دو كشور وجود دارد. در عين حال عراق در جهت روان سازي و تسهيل روابط گام هاي مثبتي را برداشته است. دولت عراق نسبت به ارايه ويزاهاي ماهانه و يا اقامت مجموعه ايراني هايي كه در زمينه هاي مختلف در عراق فعاليت مي كنند گام هايي را برداشته است

كوثري : آمريكا راهي جز خروج فوري از عراق ندارد

تأئید کشته شدن یک آمریکایی از سوی سلاح های ارسالی از ایران به عراق که از سوی یک پاسدار عضو بازار مکاره بیان شده است . آنهم زمانی که وزیر جدید دفاع آمریکا در عراق به سر می برد تاکه ضمن اینگونه زهر چشم و باج گیری کردن از آمریکا در عراق تأکید بر اخراج نظامیان آمریکا از عراق شود. یعنی ادامه ی خواست و هدف همکاری با اشغال گران عراق برای سقوط دشمن شان صدام حسین و به اتکای اکثریت جمعیت شیعه اشغال و مستعمره کردن عراق است .

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس اظهارات اخير وزير دفاع آمريكا عليه ايران را فرافكني خواند و در واكنش به ادعاي اين فرد مبني بر اقدام يك جانبه آمريكا براي برون رفت از مشكلات، گفت: تنها اقدام يك جانبه اي كه آمريكا توانش را دارد، خروج فوري از خاك عراق استمحمد كوثري» در گفت وگو با فارس در واكنش به ادعاي «ليون پانه تا» وزير دفاع آمريكا مبني بر نگراني از تجهيز گروه هاي شيعه عراقي توسط ايران، اين اظهارات را غيرمسئولانه و اقدامي در راستاي فرافكني توصيف كرد و گفت: آمريكايي ها زماني كه به افغانستان حمله كردند، ادعاي نجات خاورميانه را در بوق و كرنا كردند. در آن دوران آقاي بوش براي عملياتي كردن پروژه ايران هراسي، ايران را محور شرارت خواند تا زمينه حمله نظامي به كشور دوم مسلمانان را فراهم كند.وي با بيان اينكه آمريكايي ها متعهد شده بودند كه در سال 2001 از خاك عراق بيرون بروند، افزود: علت اينكه آنها امروز بهانه گروه هاي شيعه را مطرح مي كنند، اين است كه آمريكا حاضر به خروج از عراق نيست. آنها مي خواهند به بهانه مقابله با شيعيان عراق به حضور نظامي خود در اين كشور ادامه دهند.نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه وزير دفاع آمريكا خوب مي داند كه ملت هاي منطقه از جمله ملت مسلمان عراق اعم از شيعه و سني از نيروهاي آمريكايي منتفر هستند، گفت كه در صورت عدم خروج آمريكايي ها از عراق، عواقب حضور آنها در خاك اين كشور به عهده مقامات آمريكايي خواهد بود.كوثري با بيان اينكه ايران از عراق مستقل و آزاد حمايت مي كند، تصريح كرد: ايران بارها اعلام كرده است كه آمريكا بايد و بايد عراق را ترك كند و اداره اين كشور را به مردم اين كشور واگذار كند. حضور نظامي آنها در عراق براي ملت مسلمان اين كشور قابل تحمل نيست. وي در پاسخ به اين گفته وزير دفاع آمريكا كه «ما اجازه نمي دهيم چنين وضعيتي (در عراق) ادامه يابد و در صورت لزوم براي مقابله با تهديدات، دست به اقدام يكجانبه مي زنيم»، خطاب به وي گفت: تنها اقدام يكجانبه اي كه شما مي توانيد انجام دهيد ترك فوري خاك عراق است.

اعتراض نمایندگان کردستان عراق به «جاده سازی ایران در خاک عراق

این شیوه ای که حاکمان تهران و پاسداران سرکوبگر کودتایی در کردستان عراق با بهانه ی مبارزه با گروه پژاک کردن که پیش گرفته اند که همزمانی با اعزام گله 200 نفره از سوی دولت رژیم ضد بشری قرون وسطایی به عراق دارد. سمت و سوی یک بخش هدف که همزمانی با سفر گله 200 نفری از تهران به بغدادو شدت یافتن گلوله باران کرد ستان عراق دارد .سپس وارد بخشی از خاک کردستان عراق شدن و آن راا شغال نمودن ومرتکب جنایت ضد انسانی شدن بی ربط به جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر و سنگ اندازی کردن سفر این هیأت دولت به عراق نمی باشد . از سوی دیگر موازی و مترادف با شلیک راکت از سوی شیعی های زیر کنترل سپاه قدس به منطقه ی امنیتی سبز بغداد وکشته شدن یک آمریکایی می باشد که مکمل هدف تهدید و فشار برای اخراج نظامیان آمریکا از عراق و جایگزین شدن پاسداران در عراق می باشد . تا که پشنتوانه ی امنیتی اهداف دستیابی به سلاح هسته ای گسترده تر شود . همچنین نوعی انتقام گیری از آمریکا برای کاستن فشار برروی بشار اسد هم پیمان رژیم ضد بشری می باشد . بعلاوه آن روی سکه ی جنایت مشترک خامنه ای – نوری مالکی علیه مجاهدین اشرف می باشد که با تهاجم جنگی 19 فروردین 90 مرتکب جنایت علیه ی بشریت می باشد.

اندکی پس از تهدید یک مقام عالی‌رتبه نظامی ایران مبنی بر حمله به پایگاه‌های گروه پژاک در خاک عراق، چند نماینده پارلمان محلی کردستان عراق، جمهوری اسلامی ایران را متهم کردند که در مناطقی از خاک عراق که پیشتر از سوی نیروهای ایرانی گلوله باران شده بود اقدام به ساخت جاده می کنندبه گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ۱۰ نفر از نمایندگان پارلمان محلی منطقه کردستان عراق که روز سه‌شنبه از روستای مرزی چومن، در نزدیکی مرز ایران، بازدید کرده بودند، اعلام کردند که کارگران ایرانی را در حال ساخت جاده در خاک عراق مشاهده کرده‌اند.به گفته این نمایندگان، ایرانی‌ها در دو هفته گذشته در روستای چومن بودند که حدود ۱۰ کیلومتر از مرز ایران فاصله دارد و در حال ساخت جاده در مناطقی بودند که بارها از سوی نیروهای نظامی ایران گلوله باران شده بود.اتهام‌های تازه علیه ایران از سوی مقام‌های منطقه کردستان عراق تنها اندکی پس از آن مطرح می‌شود که یک مقام عالی‌رتبه نظامی در ایران، مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، را متهم کرده بود که بدون اطلاع دولت مرکزی این کشور ۳۰۰ هزار هکتار زمین در اختیار «گروهک تروریستی پژاک» قرار داده است.این مقام نظامی همچنین گفته بود: «حق برای ما محفوظ است تا مراکز تروریستی را در نواحی مرزی فوق مورد هدف قرارداده و ‌آنها را سرکوب و نابود کنیمکاروان صالح، رئیس کمیته دفاعی پارلمان محلی کردستان عراق، خواستار اعمال فشار دولت محلی کردستان عراق و نیز دولت مرکزی این کشور به جمهوری اسلامی برای توقف «این گونه اقدامات» و نیز شکایت از ایران نزد سازمان ملل متحد شده است.به گفته وی، یک سال پیش نیز ایران به منظور محافظت از نیروهای خود در مقابل حملات اعضای پژاک اقدام به ساخت یک موضع نظامی در خاک عراق و در نزدیکی روستای مرزی حاج‌عمران کرده بود.نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر از چند گاهی برای مقابله با اعضای گروه پژاک که گفته می‌شود اعضای آن در مناطق مرزی نزدیک به ایران مستقر شده‌اند، اقدام به گلوله‌باران این مناطق می‌کنند.چندی پیش مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، با انتشار بیانیه‌ای گلوله‌باران مناطق مرزی منطقه کردستان عراق توسط جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و از تهران خواسته بود که به جای «ایجاد رعب و وحشت»، از طریق «گفت‌و‌گو» و «راهکارهای عملی» به حل مسائل بپردازد.به گفته مسعود بارزانی، رئیس منطقه کردستان عراق، اقدام جمهوری اسلامی در حمله به این مناطق، موجب تخریب روستاها و مزارع شده و همچنین ساکنان این مناطق را وادار به ترک محل زندگی خود کرده است.

امروز شهر سقز میلیتاریزه شده است

مشخص است که اینگونه آماده باش دادن ناشی که از ترس و وحشت اقدامات تجاوز کارانه ی پاسداران درون خاک کردستان عراق می باشد که چون وحشت از واکنش انتقامی دارند مجبور شده اند پاسداران و نیروهای اطلاعاتی امنیتی چنین فضای نظاخمی سنگین در این شهر تحمیل کنند.

بنا به خبر و گزارش سایت كردی زبان saghez.org امروز چهارشنبه مورخ 22 تیرماه، صدها تن از نیروهای انتظامی و امنیتی شهر سقز كه به سلاحهای كلاشینكوف و ژ3 و كلت كمری مسلح هستند در معابر و خیابانهای اصلی این شهر مستقر شده‌اند و سعی می‌كنند اعتصاب سراسری روزی 22 تیرماه كردستان را به بشكنند كه همه ساله به مناسبت سالروز ترور دكتر عبدالرحمان قاسملو، دبیركل وقت حزب دمكرات كردستان ایران در شهرهای كردستان برگزار می‌شود.سایت مركز خبررسانی سقز در ادامه می‌افزاید: نیروهای انتظامی و امنیتی شهر سقز دهها (اره آهن بر) را به همراه دارند و تهدید كرده‌اند كه اگر بازاریان سقزی مغازه‌هایشان را باز نكنند و به اعتصاب پایان ندهند، قفل و درابه مغازه‌هایشان را خواهند شكست.

جهت اطلاع

مرگ ونفرت همیشگی بر حاکمان عوامفریب و دین فروشان و غارتگران حاکم باد که مرتکب چه جنایاتی شده اند ونسبت به زنان عنصر درجه دو شده چه اعمال ضد انسانی را تحمیل نکرده اند. زیرا که اکنون گزارش شده سهم زنان و دختران استان نفت خیز خوزستان جنگ زده مصرف مواد مخدر شده است.

* "گرايش بانوان خوزستان نسبت به مواد مخدر رو به افزايش است." مدير درمان دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز با اعلام اين خبر افزود: اين افزايش مصرف نگراني‌هاي فراواني براي ما ايجاد كرده به گونه‌اي كه جمعيت بانوان مصرف كننده مواد مخدر در استان خوزستان از سه درصد به پنج درصد جمعيت كل معتادين در مدت اخير افزايش يافته است." اين آمار و ساير شاخص‌هاي جمعيت شناسي در خوزستان نگراني‌ها را افزايش داده و بايد مسئولين را براي رسيدگي به معضلات استاني كه برروي نفت خوابيده است، به اقدامات لازم براي فقرزدايي وادار نمايد.

این یکی خبر دیگر خیلی جالب است . زیرا که تداعی کننده ی پیاز و چوب با هم خوردن می باشد . چونکه کلی باج های کلان به این دو کشور داده شده است که جزو هم پیمانان حاکمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ایران باشد که اکنون نتیجه ی وارونه بر جای گذاشته است .

* روزنامه الحيات چاپ لندن مدعي شد وزير خارجه تركيه از همتاي ايراني خود خواسته است به اسد فشار بياورد تا اصلاحات را در اين كشور تصويب كند. به گزارش انتخاب، علي اكبر صالحي در اين ديدار به داود اوغلو گفته است از اينكه تركيه در مورد درگيري‌ها در سوريه موضعي به مانند موضع غربي‌ها دارد نگران است. وزير خارجه تركيه در ديدار خود با صالحي از او خواست كه دولت سوريه اصلاحات سياسي را سريعاً به انجام برساند. وزراي خارجه ايران و تركيه در كنفرانس مطبوعاتي اعلام كردند كه مي‌خواهند بحران سوريه را از طريق همكاري سه جانبه و بدون دخالت غرب حل كنند.

از بس سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه گسترش یافته اشست که تحمل نا پذیر شده و مورد انتقاد شدید اعتراضی وو اکنشی شده است.

* دبيركل شوراي همكاري خليج فارس پاي خود را از گليم اين شورا درازتر كرده و به ايران امر و نهي مي‌كند! گلف ديلي نيور نوشت: عبداللطيف زياني هشدار شديدي به ايران داد و گفت ايران كاري به كار بحرين نداشته باشد. دبيركل شوراي همكاري كشورهاي خليج فارس اظهارات علي اكبر صالحي وزير خارجه ايران در مورد بحرين را محكوم كرد. علي اكبر صالحي در يك مصاحبه تلويزيوني گفته بود ايران به دفاع از حقوق مردم بحرين ادامه مي‌دهد. عبداللطيف زياني اين اظهارات را بيانگر دخالت آشكار در امور داخلي بحرين و مخالف اصول ديپلماتيك و همسايگي خواند. وي گفت: "اظهارات وزير خارجه ايران و ساير مقامات اين كشور نشان مي‌دهد اين كشور بر ادامه عملكرد تحريك آميز و مطرح كردن ادعاهاي تكراري و مخالف با روابط دوجانبه اصرار دارد." دبيركل شوراي همكاري خليج فارس به اين سؤال پاسخ نداده است كه نام لشكركشي عربستان و امارات به بحرين و سركوب ظالمانه اكثريت مردم آن، آيا دموكراسي است و دخالت در بحرين آنهم برخلاف نظر اكثريت مردم آن كشور محسوب نمي‌شود؟

كتك زدن زن به خاطر زيبايي ظاهري بسيار زياد!

راستی راستی ادا و اطواری های تحمیل شده در جامعه از سوی حاکمان رژیم ضد بشر قرون وسطایی طبیعی است و شبیه کشور های متعارف می باشد . به خصوص در مورد زنان که تبعیض جنسیتی علیه شان روز به روز بیشتر می شود . آنچنان که زیبا بودن زن هم موجب درد سر و بد بینی و کتک خوردنش شده است؟

زني در دادگاه خانواده گفت: همسرم اين ادعا را دارد كه به دليل علاقه زياد نسبت به من مشكوك است و مرا كتك مي‌زند چرا كه از نظر او من بسيار زيبا هستم. به گزارش (ايسنا)، زني با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه درخواست طلاق خود به رئيس شعبه اظهار كرد: شوهرم بسيار رواني است، او به همه چيز و همه كس مشكوك است و از نظر او همه مردمان كره خاكي نظر بد نسبت به من دارند. بيماري او به قدري شديد است كه خود گاهي اوقات به آن اعتراف مي‌كند. وي در ادامه افزود: شوهرم به دليل بيماري‌اش مرا مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهد به طوري يك بار در زير ضربه‌هاي او بيهوش و به بيمارستان منتقل شدم، او حتي به نزديكترين افراد در خانواده‌ام بدبين است تا جايي كه من به خاطر آزار و اذيت‌هاي او حجاب خود را تغيير داده و چادر را انتخاب كردم اما با اين كار هم او بهتر نشد. اين زن جوان عنوان كرد: تا الان با همه مشكلات كنار آمدم اما شوهرم تمام حرمت‌ها را از بين برده و به من تهمت داشتن روابط نامشروع را زده، با اين وضعيت ديگر نمي‌خواهم با او لحظه‌اي زير يك سقف زندگي كنم. مرد كه در دادگاه حضور داشت بيان كرد: اين حق طبيعي من است كه همواره نگران و مراقب همسرم باشم چرا كه او از نظر ظاهري بسيار زيباست و من نمي‌توانم قبول كنم كسي به چشم بد به همسرم نگاه كند. من فرد بي‌غيرتي نيستم كه اجازه دهم هر كس هر طور كه مايل است با همسرم رفتار كند. من به همسرم علاقه‌مند هستم و به دليل علاقه شديد است كه اينگونه رفتار مي‌كنم. زن جوان با اعتراض رو به قاضي جلسه گفت: اين مرد بيمار است و رفتارهاي خود را اينگونه توجيه مي‌كند. من سالهاست كه اين حرف‌ها را شنيده‌ام و تا چندي پيش سعي مي‌كردم آنها را قبول كنم؛ اما او بيمار است. من ديگر حاضر به ادامه زندگي با او نيستم. به گزارش ايسنا، قاضي جلسه بعد از شنيدن اظهارات زوج جوان به دليل نداشتن مدارك كافي حكمي مبني بر طلاق صادر نكرد.

رامین آقازاده: آمرین پرونده کهریزک را محاکمه کنید

اگر عزادار و داغدار شاکی پیشنهاد دهنده خودش بازداشت نشود و به جای مجرمان بازداشتگاه کهریزک محاکمه نشود باید گفت که خیلی خوش شانس می باشد.

خانواده رامین آقا زاده قهرمانی چهارمین قربانی کهریزک، پس از دو سال سکوت، از پیگیریِ قضاییِ پرونده جان باختنِ این جوانِ ۳۰ ساله خبر می دهند. رضا آقازاده قهرمانی برادر رامین آقازاده قهرمانی در گفتگویی با جرس، از خواست خانواده‌اش (همچون دیگر خانواده های شهدای کهریزک) برای محاکمه آمران پرونده کهریزک سخن می گوید. او تاکید می کند: محاکمه ی آمران پرونده ی کهریزک شاید منجر به کم شدنِ تنها بخشی از رنجِ دو ساله ی این خانواده ها و درس عبرتی برای عدم تکرار این فاجعه در کشور شود.

احضار اشکان رضوی به دفتر پی گیری وزارت اطلاعات

بازهم جای شک می باشد که رژیم ضد بشری کودتایی قرون وسطایی به پایان راه خود رسیده است . زیرا که اینگونه اقدامات نه نشان از قدرت که ضعف وو حشت از پایان راه می باشد که تلاش مذبوحانه برای سنگ اندازی و حاشیه سازی این راه پایانی می شود.

اشکان رضوی، عضو جبهه ملی ایران صبح روز گذشته از سوی ستاد خبری وزارت اطلاعات احضار شد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران این فعال سیاسی صبح روز سه شنبه ۲۱ تیرماه ماه ۱۳۹۰ طی تماس تلفنی تهدید آمیز از سوی مامورین وزارت اطلاعات تهران روز چهارشنبه ۲۲ تیر به دفتر پی گیری این نهاد امنیتی احضار شد.گفتنی است در سالهای گذشته و بویژه پس از انتخابات جنجال برانگیز ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ تعداد بسیار زیادی از فعالین اجتماعی و سیاسی تاکنون به این مکان احضار و بازداشت شده‌اند.

تجمع کارگران نساجی مازندران در مقابل فرمانداری قائمشهر

راستی چگونه است که حتی یک خبر وجود ندارد که مخابره شود تا به نفع مردم به خصوص محرومان وتهی دستان به خصوص طبقه ی کار گرا زحمت کش باشد و هرروز خبری از اعتراض یا بیکار شدن شان یاا خراج و تعویق حقوق نا چیزشان مخابره نشود؟

تعدادی از کارگران واحد نساجی مازندران صبح امروز، چهارشنبه، به دلیل عدم دریافت ۱۳ ماه حقوق اقدام به راهپمایی از درب کارخانه تا فرمانداری قائمشهر نمودند.به گزارش ایلنا، بدنبال عدم پاسخ گویی مناسب مسئولین استانی صبح امروز تعداد کثیری از کارگران نساجی مازندران با در دست داشتن پلاکارد وپارچه‌هایی مبنی بر اینکه ۱۳ ماه است حقوق دریافت ننموده‌اند و با توجه به اینکه استانداری مازندران متعهد شده بود که مشکلات کارگران نساجی مازندران را پیگیری نماید ولی تاکنون نمایندگان دولت در استان هیچگونه حرکتی در این زمینه انجام نداده‌اند.چند تن از کارگران معترض در گفتگویی با ایلنا اظهار داشتند از سوی استانداری مازندران مدیر کل کار استان مامور مستقیم پیگیری مسائل نساجی مازندران شده است که متاسفانه عدم پاسخگویی شفاف ایشان تا کنون نسبت به آخرین وضعیت مذاکرات وپیگیری‌ها منجر به اعتراض جدید کارگران گردیده است.نساجی مازندران یکی از کارخانه‌های بزرگ نساجی در کشور به شمار می‌رود به دلایل سوء مدیریت و عدم عوامل اقتصادی در طی ۲۰ سال گذشته دچار بحران شده است.

وضعيت بحراني در كارخانه سيمان ايلام و بازداشت هاي مشكوك

این گزارش خبر ضد کار گران زحمت کش محروم در ایلام هم هم مرتبط به خبر قبلی کار گران معترض قا ئمشهر می باشد
كانون حمايت ازخانواده جان باختگان و بازداشتي ها : بر اساس اخبار دريافتي اوضاع منطقه كارخانه سيمان ايلام و روستاهاي اطراف آن بسيار ملتهب است. بر اساس گزارشات, شبانه دو يا سه نفر از اهالي روستاها ويا كارگران ساكن در اين منطقه را بازداشت ميكنند.در بين مردم شايع گرديده كه اتفاقاتي در رابطه با كارخانه سيمان قرار بوده كه انجام گيرد.