گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 22 تیر 90

نفوذي ! (گفت و شنود(

گفت :مقابل سئوالی از چوپان وی داد ندا

چرا زنگوله گردن بز گله نمی کند صدا؟

چوپان گفت چون گذاشتم روی ویبره

برای همین صدای زنگوله بیرون نمیره

مثل کاری که سربازجو میکنه با چاپلوسی

بز هم در گله هم مشغوله به جاسوسی

گفت: اردشير امير ارجمند مشاور فراري موسوي گفته است؛ «اگر من جاسوس وزارت اطلاعات بودم كه كيهان عليه من موضع نمي گرفت»!
گفتم: كيهان از كجا بداند كه اين يارو جاسوس وزارت است يا نه؟! از اين گذشته، مگر كيهان عليه «مدحي» موضع نمي گرفت؟
گفت: امير ارجمند گفته است «دليل ديگري كه من جاسوس وزارت اطلاعات نيستم، اين است كه من از وقتي پناهنده شده ام سخت ترين مواضع را عليه رژيم گرفته ام»!
گفتم: اين يارو عجب خل و چليه؟! خب! «مدحي» هم عليه جمهوري اسلامي سخت ترين و بدترين مواضع را مي گرفت!
گفت: حالا راستش را بگو، اين يارو هم مثل مدحي نفوذي وزارت اطلاعات است يا نه؟! لااقل يك راهنمايي بكن!
گفتم: از چوپاني پرسيدند چرا زنگوله اين «بز» صدا نمي كنه ؟ جواب داد؛ فعلاً گذاشتم روي «ويبره»!

گفت: سربازجوی منفور جنایتکار

با پیگیری مداوم ، هم با پشتکار

با تهدید و شامورتی بازی این مکار

تلاش می کندتا افزایش دهد همکار

چون این متملق هرزه گوی و چاپلوس

تلاش میکنه تا تولید کند جاسوس

پس از اینکه پاسدار مدحی زد گند

کنون پیله کرده است به امیر ار جمند

گفتم : برای چه این تابلوی رو سیاه؟

هورا کشیده برای جاسوس سپاه

که اعزام شدتاپیوند زده شود به نوره زاده

تا اطلاعات منتقل کندپیرامون برخی آقا زاده

اماسر بزنگاه وارد صحنه شد وزارت اطلاعات

تا وانمود کنددر مورد مخالفان دارد معلومات

مدعی شودسپاه با اطلاعات با ترفند و پفیوزی

به درون حامیان رقیب فرستادیک مأمور نفوذی

گفت :مقابل سئوالی از چوپان وی داد ندا

چرا زنگوله گردن بز گله نمی کند صدا؟

چوپان گفت چون گذاشتم روی ویبره

برای همین صدای زنگوله بیرون نمیره

مثل کاری که سربازجو میکنه با چاپلوسی

بز هم در گله هم مشغوله به جاسوسی