گزیده خبر های 23 تیر 90

رئيس سازمان بسيج مستضعفين:بسيج بايد مركز سربازي امام زمان(عج) باشد.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: پايگاه بسيج بايد مركز سربازي امام زمان(عج) باشد

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004221388

یک روز اکبر اعلمی یکی از نماینده های تبریز در بازار مکاره ی هفتم گفته بود که جریان اصول گرا بر خلاف اینکه رقیب مدعی اصلاح طلب را متهم به تلاش برای ایجاد رابطه با آمریکا دارد خودش بیش از این جریان می خواهد با آمریکا رابطه بر قرار کند . مشکل این است که می خواهند از کانال خودشان این اقدام دنبال شود . اکنون داستان رابطه با امام زمان و شوی امام زمان سازی هم شبیه همان داستان است که اگر چنانچه از کانال ولی وقیح نا مشروع و حامیانش همچون این بسیجی مشنگ عراقی هذیان وهرزه گوی باشد ونه از سوی جریان انحرافی درون دولت مطرح و دنبال شود.

حادثه مشکوک برای سفیر ایران در عراق

بدون شک اقدامات سیستماتیک اجرای طرح های تروریستی و انفجاری که عراق را ناامن و بی ثبات و باتلاق کرده نموده است و جولانگاه سپاه قدس و سایر عوامل رژیم ضد بشری کودتایی ایران شده است . آچنان که عراق تبدیل به حیات خلوت حاکمان ایران شده است که موجب نارضایتی عمومی نسبت به این مداخله گری در امور داخلی عراق شده است . به خصوص اینکه اکنون مدتی است که پس از گلوله باران کردستان عراق پاسداران از مرز عبور کرده و وارد خاک کردستان عراق شده و بخشی از خاک عراق راا شغال کرده اندو مشغول جنایت نمی باشند. در صورتی که نوری مالکی مزدور و خائن دست نشانده نه واکنشی نسبت به انتقادات پارلمان عراق نشان نمی دهد ، بلکه همچنان سکوت معنی دار کرده است . ولی برای سر سپرده بودنش به حاکمان ایران زود پیام دلجویی برای پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فرد فرستاده است که سفیر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی در بغداد می باشد و در یک پست ایست باز رسی بدلیل پررویی سخت گوشمالی شده است. ولی توجیه می شود که افتادن اهرم بازرسی بر روی خود روی وی موجب مجروح شدنش شده است.

مهر نوشت: در پی انتشار اخباری در رسانه های عربی مبنی بر وقوع حادثه ای برای سفیر ایران در عراق، خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که حسن دانایی فرد در سلامت به سر می برد اما با دستور نخست وزیر عراق کمیته مامور رسیدگی به اقدام مشکوک ماموران عراقی مسبب این حادثه شده اند. روز گذشته خودروی سفیر ایران در عراق قصد ورود به منطقه الخضرا را داشته که ماموران مستقر در منطقه در اقدامی مشکوک اقدام به رها کردن مانع امنیتی - حفاظتی بر مسیر خودرو کرده اند.در این حادثه خساراتی به خودروی سفیر ایران وارد شده و دانایی فرد و همراهان وی جراحاتی سطحی داشته اند. نوری المالکی نخست وزیر عراق بعد از این حادثه به عیادت سفیر ایران در عراق رفته و دستور تشکیل کمیته ای برای پیگیری این موضوع را صادر کرده است تا مشخص شود اقدام ماموران عراقی عمدی یا سهوی بوده است

16 نفر کشته در کمتر از یک ماه، نتیجه عمل نکردن به مصوبات

تا کنون تصور می شد که این جاده های کشور هستند که نقش عزراییل را بر عهده دارد . آنگونه که موقعیت بی بدیل رتبه ی اول جهانی مرگ و میر را بطور انحصاری به خود اختصاص داده است و رقیبی هم در سطح جهانی ندارد . اما اکنون یک عضو بازار مکاره فاش کرده است که بیمارستان 32 تختخوابی پیرانشهر فاقد اقدام عملی می باشد . چونکه رژیمی که بیماران را از بیمارستان می رباید ودر بیابان های اطراف تهران رها می کند . مشخص است که هیچگونه مسئولیتی هم در عدم اقدامات عملی فعال کردن بیمارستان 32 تختخوابی پیرانشهر دارد . زیرا که ار جحیت با نماینده ی نجف آباد بازار مکاره است که انتقاد کرده است روزانه شاهد کشته شدن مردم می باشیم ولی مسئولان گوش شان بدهکار نمی باشد.

سعادت: مصوبه دیگر مربوط به بیمارستان 32تخت خوابی شهرستان پیرانشهر است که در این مورد نیز هیچ کار عملی ای انجام نشده است و همچنان این شهرستان فاقد بیمارستان است . نماینده نجف آباد گفت: به نظر می رسد مسئولین گوششان بدهکار حرف های ما نیست و همچنان مصوبات را نادیده می گیرند تا کماکان شاهد کشته شدن هر روزه مردم باشیم ولی آنها به وظایف ذاتی خود عمل نکنند...به گزارش آتی نیوز؛ حمید سعادت نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از دولت در زمینه اجرا نکردن مصوبات سفرهای استانی گفت: عملی نشدن دو مصوبه های اخیر هیئت دولت در سفر به استان اصفهان موجب فشار مضاعف بر مردم و کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان شده است!سعادت در تشریح این خبر افزود: مصوبه ای که در سفر دوم رئیس جمهور به استان اصفهان تصویب شد، مربوط می شود به دوبانده کردن مسیر پلیس راه اصفهان به علویجه. این مسیر علی رغم اینکه یک راه صنعتی و تولیدی است، روستاهای بسیاری را نیز در بر دارد و تردد بسیاری در این محورها انجام می شود و به دلیل وجود کارخانجات متعدد، نظیر کارخانه سیمان، تریلی ها در این مسیر با سرعت زیاد تردد می کنند که بارها موجب تصادفات منجر به مرگ شده است. به عنوان مثال در طول کمتر از یک ماه شاهد کشته شدن 16نفر از مردم بر اثر تصادف در این محور بودیم. اما تا امروز برای انجام این پروژه هیچ کاری صورت نگرفته است.سعادت افزود: مصوبه دیگر مربوط به بیمارستان 32تخت خوابی شهرستان پیرانشهر است که در این مورد نیز هیچ کار عملی ای انجام نشده است و همچنان این شهرستان فاقد بیمارستان است!نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می رسد مسئولین گوششان بدهکار حرف های ما نیست و همچنان مصوبات را نادیده می گیرند تا کماکان شاهد کشته شدن هر روزه مردم باشیم ولی آنها به وظایف ذاتی خود عمل نکنند.

دستيابي‌ايران به دانش انحصاري درمان‌بيماري‌هاي صعب‌العلاج با فناوري فرآوري سلول‌هاي جنيني

http://rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=95718

مشخص نیست که می بایست قسم حضرت عباس را قبول کرد یا نه دم خرورس از زیر عبا بیرون زده را . بنابراین برای مشخص شدن واقعیت می بایست که این ادعا را ضمیمه گزارش قبلی نمود که نماینده ی بازار مکاره ی هشتم از پیرانشهر پیرامون بیمارستان 32 تختخوابی هیچگونه اقدام عملی نشده است . یا اعتراف آشکار نماینده نجف آباد به کشتارگاه بودن جاده ها اشاره نموده و مسئولان هم بی خیال هستند است تا ثابت شود کدام ادعا یا روشنگری واقعیت دارد؟

وقیف هواپیمای ایرباس ماهان در فرودگاه بیرمنگام ، انگلیس

موضوع این است که مشکل و بحران که یکی و دو تا وچند که همه جانبه و فراگیر می باشد. چونکه اینهم گزارشی از وضعیت هواپیمای مسافری ماهان رژیم ضد بشری قرون وسطایی که مدعی قدرت بر تر جهان است و ادعای هسته ای شدن دارد و مدعی رهبریت قیام های ضد دیکتاتوری منطقه را بر عهده دارد . مهمتر این که می خواهد فضا را تسخیر کند و جهان راا صلاح کند وتغییر دهد . ولی بدلیل اینکه در گیر سیستم اقتصاد انگلی و واسطه گری و تحریم ها شده است و این چنین که در عمل ورشکسته وبی عتبار و زمین گیر شده است.

بولتن نیوز: هواپیمای ایرباس آ 310 – اف a 310-f - ojhh پارک شده در محوطه شماره 81 فرودگاه بیرمنگام انگلستان به دستور دادگاه انگلستان و توسط مقامات فرودگاهی توقیف شده است.توقیف هواپیمای ماهان درفرودگاه بیرمنگام انگلستان و سرگردانی 100 مسافر به این دلیل انجام شده که کمپانی gecas " جکاس" که راه حل های سرمایه گذاری و همچنین فاینانس خرید هواپیما را انجام می دهد، اقدام به درخواست توقیف یک فروند هواپیمای a310 – f- ojhh کرده است.از آن جا که قبلا سه فروند هواپیمای بوئینگ 747 شرکت هواپیمایی ماهان توسط دلال به نام آقای وحید علاقه بند خریداری شده بود و با وجود قدمت این هواپیما قیمت آنها 275 میلیون دلار بوده است و اکنون در فرودگاه امام زمین گیر شده اند، شرکت "جکاس" در خواست دریافت پول آنها را داشته و چون پول آن سه هواپیما را دریافت نکرده از طریق توقیف هواپیمای ایرباس آ 310 می خواهد بر مقامات ماهان فشار وارد کند.بخش عمده سرمایه خریداری هواپیماهای مذکور توسط کمپانی سرمایه گذاری gecas "جکاس" تامین شده بود که این کمپانی اکنون برای نقد کردن سرمایه خود که به صورت لیزینگ در اختیار شرکت ماهان قرار داده بود با رای دادگاه انگلستان اقدام به توقیف هواپیمای مذکور در فرودگاه بیرمنگام انگلستان کرده است.این در حالیست که در تاریخ 17 مارس 2008 دفتر صنایع و امنیت انگلستان bis بی آی اس یک دستور موقت برعلیه 3 فروند هواپیمای 747شرکت هواپیمایی ماهان ایر برقرار نمود.اکنون دفتر صنایع وامنیت انگلستان، شرکت فرانسوی ایرانی هوانوردی " زرند " را نیز مورد سوال قرار داده و تحقیقات در مورد این شرکت را آغاز کرده است. شرکت هوانوردی زرند شرکت لیزینگ کننده هواپیمای ایرباس توقیف شده در بیرمنگام انگلستان است.براین اساس، اختلاف و تحقیقات در مورد هواپیماهای ایرانی وارد مرحله تازه ای شده است.

فیلم / فریادهای مادری برای کودک 13 ساله اش که توسط گشت امنیت اخلاقی گرفته شده بود 22 تیر90
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=35457

بد تر از همه معضل عدم امنیت اجتماعی و فردی در کشور مدعی امن ترین کشور جان می باشد که آنگونه فضای اختناق و سرکوب گسترده شده است که به دختران نو جوان 13 ساله هم رحم نمی شود .در صورتی که اینان نیمی از عمرشا را در دوران مدعیان کودتا گر اصول گرایان حاکم سپری کرده و رشد ونمو داشته و پرورش یافته اند.

امروز 22 تیر 90 در میدان ونک مادری با ضجه های خود برای دختر 13 ساله اش که توسط گشت ارشاد بهتر است بگوییم ربوده شد...عده ای را در میدان ونک دور خود جمع کرد..گشت ارشاد سریع از محل فراری شد و دختر را با خود برد و این فیلم لحظاتی بعد از آن است که مادر که از شدت ضعف به زمین افتاده بود بلند شده و دوباره فریاد میکشد...در آخر مادر به مردم میگوید...شما که صدایی ازتون در نمیاد برای چی اومدید اینجا جمع شدید...

استفداه اجباری از چادر در مدارس راهنمایی و دبیرستانهای بوشهر

این اقدام هم از آن سوی بام پرتاب شدن و نادیده گرفتن رشد پدیده ی شوم تن فروشی زنان خیابانی و دختران فراری از خانه ها و قاچاق زنان و دختران به شیخ نشینان وجمهوری آذربایجان و کشور های اروپای شرقی برای روسپی گری می باشد. همچنین برای ثابت کردن اینکه زمین گرد است و مرکز ثقل آنهم جماران در تهران می باشد . برای اینکه ادامه ی طرح رو سری تا توسری با چاشنی چادر سیاه حجاب بر تر می باشد که پس از 3 دهه از اجرای طرح های زنجیره ای ضربتی مبارزه با بی حجابی ارگان سر کوبگر انتظامی و اجرای طرح تبعیض آمیز جنسیتی جدا سازی در دانشگاه ها اکنون منتهی به حجاب اجباری چادر در مدارس راهنمایی و دبیرستان ها شده است.

پایگاه اطلاع رسانی بُنا: مديركل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طرح نهادينه كردن پوشش اسلامي با محوريت چادر از اول مهرماه سال تحصيلي جديد در 39 مدرسه خاص راهنمايي و دبيرستان اين استان اجرائي مي شود.به گزارش "پایگاه اطلاع رسانی بُنا"؛ محمد حاجي زاده سه شنبه در شوراي آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: اين طرح در مدارس خاص نمونه، شاهد و تيزهوشان استان بوشهر با همكاري 500 همكار فرهنگي براي 7600 نفر از دانش آموزان اجرا مي شود.وي با بيان اينكه اين طرح به مرور در همه مدارس استان بوشهر اجرايي خواهد شد اضافه كرد: ثبت نام دانش آموزان براي سال تحصيلي جديد از اول تيرماه آغاز مي شود و با ابلاغ منشور اخلاقي به مدارس اولياء دانش آموزان مي بايست نسبت به امضاي يك فرم تعهد نامه اقدام كنند در غير اين صورت از ثبت نام ممانعت به عمل مي آيد

مردود شدگان شانس خود را با تابلوي هاشمي امتحان مي كنند

http://rajanews.com/detail.asp?id=95729

پاسخ دندان شکن توهین آمیز اتهامی به رفسنجانی مکار بساز و بفروشداده شده که تصور کرده است در ارتباط با ادامه جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر بوی کباب به مشام وی رسیده است که هوس دیدار با بازماندگان جریان مغلوب مدعی اصلاح طلبان کرده است و همچون خاتمی تدارکاتچی سابق نظام روضه شرط و شروط دار حضور در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم خوانده است که اکنون مورد انتقاد و تمسخر سایت چماقداران حزب اللهی های پیروان خط امام و رهبری رجا نیوز واقع شده است.

فعالان سیاسی با بیان اینکه افراد و گروه هایی که پایگاه اجتماعی ندارند می کوشند با نام و تابلوی هاشمی وارد رقابت های انتخاباتی شوند، تاکید کردند: ائتلاف طرد شدگان از سوی مردم با مردود شدگان از سوی نظام یک ائتلاف سوخته است بنابراین استفاده از تابلو و برند هاشمی برای پیروزی در انتخابات توهم و سرابی بیش نیست.* تابلوی هاشمی نمی تواند اقبالی برای خارج شدگان از نظام باشد.* خوابنماهای طرد شده از سوی جامعه با تکیه بر هاشمی شانسي برای حضور در انتخابات ندارند* بصيرت اصولگرايي به جمع شدگان زير تابلوي هاشمي اجازه دستيابي به کرسي هاي مجلس را نمي دهد* هاشمي اقبال عمومي ندارد/استفاده از تابلوي وي پيروزي اصلاح طلبان را ضمانت نمي کند.عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين نيز در همين ارتباط با اشاره به استفاده اصلاح طلبان از تابلوي هاشمي براي ورود به انتخابات مجلس، گفت: استفاده از تابلوي هاشمي براي اصلاح طلبان اقبال عمومي بدنبال نخواهد داشت چرا که به دليل مواضع دوپهلوي وي در قبال حوادث پس از انتخابات جايگاه خود را در ميان مردم با بصيرت ايران از دست داده است.