روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دوشنبه 20 تیر ماه سال 1390

نقد و بررسی : سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری " ميدان‌داري راهزنان عقيده "

"چرا آن موقع که آخوند پالان ساییده ی دروغگوی سعیدی امام جمعه ی موقت قم مدعی شد که قابله یا مامایی که ولی وقیح نامشروع را زایانده بود . اقرار کرد که سید علی خامنه ای در بدو تولدش گفته بود یا علی که ماما جواب داده بود علی یارت . باز هم ولی وقیح نامشروع در این مورد سکوت معنی کرد. اما اکنون مجبور به شکستن سکوت مصلحت اندیشانه ی خود شده و گفته است مدعیان مهدودیت و فیلم سازان ظهور نزدیک است دروغگو می باشند؟"

مگر داستان امام زمان و مهدودیت مربوط به آخوندهای فسیل و مفت خورپیرو تقیه نمی باشد که قبل از انقلاب به جای مبارزه کردن با شاه و استبداد و استعمار حامی ارتجاع مبارزه با جمامعه بهائیت را ا صل کرده بودند. در صورتی که اکنون حاکم می باشند؟ مگر ولی وقیح نا مشروع علی خامنه ای و همشهری و مشاور امور بین المللی اش علی اکبر ولایتی هم جزوهمین باند اهل تقیه نبوده اند؟ مگر بهمین دلیل اینان نبوده اند که بطور تاکتیکی با وجود اینکه مخالف خمینی شیاد بودند ولی فرصت طلبانه به وی پیوستند . حتی فرصت طلبانه تغییر شکل دادند و جزو حامیان خمینی شیاد و پیروان نزدیک وی شدند تا در سنگر دین تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور شده اهداف و سیاست خودشان را دنبال کنند؟ یعنی اینکه وانمود کرده اند که پشتیبان حکومت فاشیستی دینی بر ایران شده اند که هنرش بیشترین دشمنی و کینه ورزیدن با حامیان سکولاریسم می باشد . در هر صورت مگر فراموش شده است که در 33 سال گذشته به ویژه از زمانی که پاسدار گماشته احمدی نژاد که از طریق کودتای پاسداران و حمایت ولی وقیح نامشروع رئیس جمهور شد. پس از آن صنعت تولید امام زاده پروری آنچنان داغ شده است ک پاسدار گماشته احمدی نژاد پس از رئیس جمهور شدن ادعای کابینه ی 70 میلیونی امام زمانی نمود . سپس فاش شد که یک نشست ویژه ی دولت امام زمانی داشت که از وزرا ی کابینه امضای گرفته شد تا که آنگونه تضمین و تعهد بدهند که در هموار سازی جاده ی ظهور امام زمان در دوسال آینده فعال باشند . سپس این تعهد امضا و ضمین شده بر توی پاکت مهر و موم شده گذاشته شد و تحویل پیک ویژه پاسدار محمد حسین هرندی داده شد که وزیر فرهنگ و تفتیش عقاید ارشاد دولت نهم بود که تا بطور پنهانی به قم برود . آنگاه از آنجا به چاه جملکران برود و این نامه را بر توی این چاه بی اندازد تا بدست آقا امام زاده برسد . همچنین مگر قبل آز آن آخوند هفت خط مشکینی که رئیس سیرک مجمع خبر گان رهبری و امام جمعه ی موقت قم بود که خطابه های گزارش دادن به امام زمان در خواب را می داد تالیست تضمینی اسامی در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم در یافت کند . پس از آن سناریو سازی امام زمان بازی عجیب رونق گرفت . همچنین مگر فراموش شده است که گفته می شد که پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعیست که موقع صرف غذا یک بشقاب با قاشق و چنگال خالی کنار سفره اش می گذارد که متعلق به امام زمان است . چون باوردارد که وی میزبان ایشان می باشد؟ بعلاوه مگر از یاد رفته است هنگامی که همراه با تیم ورزشی ایران به المپیک پکن جلودار تیم ورزشی یک دختر ورزشکار ایرانی بود . چگونه آخوند متحجر زن ستیز گردن کلفت احمد علم الهد ی کف بر دهان آورد وبر آشفت ودر خطبه ی نماز جمعه ی مشهد گفت . اولاً چرا زنان همراه تیم ورزشی به خارج به خصوص به المپیک ورزشی چین اعزام شده اند؟ دوما: اینکه چرا یک زن جلو دار تیم ورزشی ایران شد؟ سوماً :افزود که حضور اینگونه زنان در برون مرز موجب تأخیر حکومت جهانی مهدودیت ایران خواهد شد. بهرحال سرمقاله نویس برای اینکه ولی وقیح نا مشروع را پیرامون صنعت امام زمان بازی و مردم سرکار گذاشتن را تبرئه کرده باشد و توپ را وارد زمین آخوند آذری قمی معدوم و آخوند تمساح فرصت طلب تغییر چهره و ماهیت داده و دار و دسته احمدی نژاد کرده باشد . ریشه ی شرایط کنونی را این چنین بررسی و تحلیل و تفسیر کرده است :

"بيانات روز شنبه رهبر معظم انقلاب درباره موضوع مهدويت و مدعيان دروغين، پاسخ روشني بود به يكي از انتظارات افكار عمومي كه مدت‌ها در جامعه مطرح بود. اين انتظار، هر چند با تأخير برآورده شد، اما چون قاطع، روشن و جامع بود، توانست خلأ موجود را پر كند.
جامعه انقلابي و اسلامي ايران، علاوه بر توطئه‌هاي سياسي، تبليغاتي، نظامي و تهاجم فرهنگي از بيرون، متأسفانه با تهاجم فرهنگي از درون نيز مواجه است و البته اين مورد اخير از ساير توطئه‌ها خطرناك‌تر مي‌باشد.از صبح پيروزي انقلاب اسلامي، تهاجم فرهنگي از درون در قالب ايدئولوژي‌هاي افراطي، تحجر، التقاط و مقدس‌نمائي‌ها به جنگ انقلاب آمدند و تلاش كردند افكار انقلابي را سست كنند و حتي رهبران انقلابي را به انحراف فكري متهم نمايند و از مردم جدايشان كنند. روزي نبود كه حادثه‌اي نباشد، ايادي پنهان و آشكار آمريكا و شاه به شايعات و تهمت‌ها متوسل شدند و حتي نسبت تارك الصلوه و كمونيست و عامل انگليس به افرادي كه هدايت مبارزه را به عهده داشتند مي‌دادند. واقعاً روحانيت اصيل در تنهائي و اسارت خون مي‌گريست كه چگونه آمريكا و نوكرش پهلوي مي‌خواهند ريشه اسلام را بر كنند و عده‌اي روحاني مقدس نماي‌ناآگاه يا بازي خورده و عده‌اي وابسته كه چهره شان بعد از پيروزي روشن گشت، مسير اين جنايت بزرگ را هموار مي‌نمودند." بخش عمده بيانات روز شنبه رهبر انقلاب، پاسخ به شبهاتي بود كه جبهه متحد جاهلان متنسك و عالمان متهتك در سالها و ماه‌هاي اخير در فضاي جامعه پراكندند. اين عناصر، كارا را به جائي رساندند كه يك خيزش عمومي عليه خرافات و انحرافات در حوزه و دانشگاه و ساير بخش‌هاي جامعه سامان گرفت و پرده تزوير از چهره عناصر فرصت طلب و سوداگري كه با استفاده از ساده لوحي عده‌اي از مردم تلاش مي‌كردند ريشه اعتقادات صحيح را بخشكانند و با تكيه بر دروغ و خرافات، حاكميت خود را در جامعه تحكيم نمايند، فرو افتاد. اين خيزش اعتقادي، علاوه بر رسوا ساختن منحرفان، بسياري از خطرها را نيز از انقلاب و نظام اسلامي دور كرد هر چند نبايد از دام‌هاي بعدي اين زمره منحرف و عقبه‌هاي آنها در آينده غافل بود. نكات مهمي كه در بيانات اخير رهبري در موضوع مهدويت آمده، به خطري كه در آينده نيزدر كمين است عنايت دارد. ايشان با تكيه بر ضرورت انجام كارهاي عادلانه، دقيق و مستند در موضوع مهدويت، كارهاي جاهلانه، غيرمستند و متكي بر تخيلات و توهمات را زمينه ساز فعاليت‌هاي مدعيان دروغين و دوري مردم از حقيقت واقعي انتظار دانستند و با اشاره به مدعيان دروغيني كه در طول تاريخ برخي علائم ظهور را بر خود ديگران تطبيق مي‌دادند، افزودند: همه اين موارد غلط و انحرافي است زيرا برخي مطالب درباره علائم ظهور، غيرقابل استناد و ضعيف است و مطالب معتبر را هم نمي‌توان براحتي تطبيق داد و اينگونه مطالب غلط و انحرافي، باعث مي‌شود، حقيقت اصلي مهدويت و انتظار مهجور بماند، بنابر اين، بايد به شدت از كارها و شايعات عوامانه پرهيز كرد. نكته مهم ديگري كه در بيانات رهبري بايد مورد توجه قرار گيرد اينست كه كار عالمانه درباره مهدويت از هر كسي بر نمي‌آيد و فقط كساني مي‌توانند وارد اين مقوله شوند كه اهل اين فن باشند: واقعيت اينست كه از رهگذر اين ابهام آفريني‌ها و شبهه افكني‌ها ضربه‌هاي مهلكي بر اعتقادات مردم وارد شد و اگر اين روند ادامه مي‌يافت خطر بزرگي در كمين باورهاي ديني مردم بود بويژه آنكه اين انحرافات به نوعي از بعضي مجاري رسمي نيز تأييد و حمايت مي‌شد. اكنون كه از هر نظر حجت بر همه تمام است، وظيفه مهم اهل فن اينست كه با تلاش‌هاي علمي و روشنگري‌هاي مستمر، راه را بر راهزنان عقيده ببندند و هرگونه فرصت و مجالي را از منحرفان بگيرند. در نظام جمهوري اسلامي فضاي فكري و اعتقادي بايد آنقدر شفاف باشد كه هيچ جائي براي ميدان‌داري عالمان متهتك و جاهلان متنسك باقي نماند.

در خاتمه اینکه سئوال است که چگونه است که اکنون ولی وقیح شیاد رمال و دجال و جن گیر پس از اینکه عزل ونصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بد نام اطلاعات رخ داد و موجب علنی شدن شکاف و اختلاف و جنگ قدرت و ثروت میان ولی وقیح نامشروع و پاسداران کودتاگر با پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران و یاران نزدیک وی شد .از آن زمان تا حال هم این جنگ قدرت و ثروت به مرور بالا گرفته است . چرا تا قبل از این موضوع، ولی وقیح نامشروع بدون اینکه حتی پیرامون ساختن فیلم ظهور نزدیک است کلامی بگوید.چونکه نامی از وی بعنوان سید خراسانی در این فیلم برده شده بود . چون ذینفع بود وی هیچگونه واکنشی از خود نشان نداد؟ مهمتر اینکه چرا آن موقع که آخوند پالان ساییده ی دروغگوی سعیدی امام جمعه ی موقت قم مدعی شد که قابله یا مامایی که ولی وقیح نامشروع را زایانده بود . اقرار کرد که سید علی خامنه ای در بدو تولدش گفته بود یا علی که ماما جواب داده بود علی یارت . باز هم ولی وقیح نامشروع در این مورد سکوت معنی کرد. اما اکنون مجبور به شکستن سکوت مصلحت اندیشانه ی خود شده و گفته است مدعیان مهدودیت و فیلم سازان ظهور نزدیک است دروغگو می باشند؟

هوشنگ بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900420/13900420_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دوشنبه 20 تیر ماه سال 1390

ميدان‌داري راهزنان عقيده