دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 22 تیر ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " ايست و بازرسي هزينه ! "

"جنگ قدرت و ثروت تبدیل به تف و تاق و ریش شده است و جای هیچگونه توجیه کردن برای ولی وقیح نا مشروع باقی نگذاشته است . زیرا که خودش و پاسداران کودتا گر حامی شان بوده و برروی کار آوردن و صاحب قدرت و ثروت کردن شان نقش داشته است"

مدعی مار باز ووکیل تسخیری و یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان تصور کرده است پس از 33 سال هنوز با جامعه کوران سر و کار دارد که می تواند همچنان با تصویر مار کشیدن و مار قالب کردن دست به مانور تبلیغاتی وارونه بزند و مدعی شود که مردم همچنان حاضرند همچون گذشته نقش سیاهی لشکر پیش زمینه سازی داغ کردن تنور نمایش خیمه شب بازی ها راا جرا نمایند تا ضمن اینکه بستر سازی تبلیغات گسترده برای چاشنی کردن مشروعیت سازی کاذب برای رژیم ضد بشری قرون وسطایی نامشروع شود . از سوی دیگر مقدمه چینی حذف رقیب فراهم گردد تا همچنان به نام ملت ایران هم حق و حقوق شان بیش از گذشته پایمال شود . هم ادعای پشتیبانی مردم ایران از این رژیم به خصوص ولی وقیح نامشروع شود که آری به کوری چشم دشمنان و تبلیغات مسموم شان ولی مردم در صحنه نشان دادند که نظام و رهبر ولی وقیح نامشروع از حمایت قاطع ملت ایران بر خوردار می باشد . البته ملت در اینگونه موارد است که چون بعنوان سیاهی لشکر به اینان نیاز می باشد مطرح و علم می شود و همچون دین بطور ابزاری از اینان در ر استای اهداف حاکمان کودتاگر استفاده می شود. در غیر اینصورت دیگر این ملت به جز اجرای این نقش محلی از اعراب ندارند. مهمتر اینکه اکنون پس از 33 سال مدعی قلم بر دست خواب نما شده و یادش افتاده است که برخی به مناسبت های نمایشات خیمه شب بازی هزینه های هنگفت تبلیغاتی هزینه می کنند که می بایست مشخص شود از کجا تأمین می شود؟در صورتیکه مشابه اینگونه سئوالات در سر مقالات روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی قبل و پس از نمایشات خیمه شبب بازی های بازار مکاره ی دوره ی هفتم و هشتم و حتی ریاست جمهوری نهم و دهم مطرح و پرسش شد واز دستگاه قضاییه فاسد و آلوده خواهان پیگیری این موضوع شده بود. بهر حال مدعی وکیل تسحخیری قلم بر دست دست و یادداشت روز نویس شرایط و اهداف بازیگران و چشم انداز فعالیت های تبلیغاتی مربوط به 8 ماه دیگر بر گزاری نمایش خیمه شب بازی نهم بازار مکاره را ترسیم و تشریح نموده است:

"منابع مالي انتخابات و هزينه هاي هنگفت و گزاف تبليغاتي برخي نامزدها» از همين روي؛ علت اين نوشته در اين مقطع زماني و در شرايطي كه 8 ماه به انتخابات نهمين دوره مجلس زمان باقي مانده اميدي است كه اگر همه نهادهاي مربوطه با درك اهميت موضوع دست به دست هم بدهند و آستين همت را بالا بزنند مي توانند ريشه اين آفت و معضل هولناك را بخشكانند و پس از سه دهه و برگزاري بيش از 30 انتخابات خواسته به حق مردم و مطالبه افكار عمومي در جلوگيري از تبليغات رنگين و هزينه هاي سرسام آور و سنگين برخي نامزدها در انتخابات را جامه عمل بپوشانند. کمترين ترديدي وجود ندارد مردم و اقشار مختلف جامعه كه بزرگترين سرمايه گرانسنگ نظام جمهوري اسلامي ايران هستند و در تمامي بزنگاه هاي حساس و سرنوشت ساز- از جمله انتخابات- نقش خود را به بهترين وجه ممكن به سرانجام رسانده اند با ريخت و پاش هاي آنچناني و هزينه هاي هنگفت و سرسام آور از سوي برخي نامزدها در انتخابات مخالف هستند. عموم مردم با حضور حداكثري خود در تمامي انتخابات هاي پس از انقلاب سنگ تمام گذاشته و دشمنان كمين كرده را ناكام گذاشته اند اما همين مردم درباره تبليغات برخي نامزدها و تامين منابع مالي آن دو سؤال مشخص و شفاف را دارند: 1- هر نماينده چقدر براي نامزدي خود هزينه مي كند؟ 2- منبع مالي اين هزينه ها از كجا تامين مي شود؟متاسفانه بايد به اين حقيقت تلخ اشاره داشت كه هيچگاه به اين دو سؤال افكار عمومي در صحنه عمل و ميدان انتخابات پاسخ داده نشده است. علت عدم شفافيت مالي برخي نامزدها در انتخابات و روي آوردن به تبليغات پرهزينه و گزاف براي كسب آراء به عوامل متعددي برمي گردد. از جمله اين عوامل نبود نظارت دقيق بر فعاليت ها و منابع مالي نامزدهاي انتخاباتي است كه ريشه آن نيز در ضعف و خلأ قوانين موضوعه جاي دارد..! "

بازهم مدعی در ادامه ی نمایش تصویر مار کشیدن و مار قالب کردنش آویزان به ولی وقیح نا مشروع شده است که خودشن ام الفساد است و عامل همه ی معضلات وفساد های اقتصادی و مشکلات و نا هنجاری های اجتماعی و بر پا کردن رقابت و جنگ قدرت و ثروت و تأئید وحذف کردن ها باندی وجناحی می باشد . زیرا که از موضع همکاره و بدون پاسخگوی بودنش پیوسته مرتکب قانون شکنی و ماورای قانون اقدام کردن شده است و آشکارا بطور تبعیض آمیز و چند پهلو وتناقض گوئی رفتار نموده است و بدون شک عامل و مقصر اصلی شرایط کنونی می باشد . برای همین قلم بردست وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان بدون آنکه بگوید برای چه ولی وقیح نامشروع نگفته است که برخی چگونه صاحب ثروت های باد آورده ینجومی شده اند . اما وی با سیاه بازی و آدرس غلط دادن و خر رنگ کنی توصیه کرده است براي كسب راي به صاحبان ثروت و قدرت نزديك نشوید؟!یا اینکه باز هم از وی نقل کرده است كه وی روضه خوانی کرده است در تبليغات نمایشات خیمه شب بازی بازار مکاره و رياست جمهوري هميشه بنده نگران آن هستم که نه خودشان تبليغات پرخرج كنند، نه به طرفداران شان اجازه دهند که اینگونه ولخرجی تبلیغاتی کنند که اکنون قلم بر دست مأمور و معذور که خود چیزی برای گفتن ندارند. چونکه نه مستقل نیست و نه اراده ای دارد. برای اینکه وامدار می باشد و مجبور است تا آویزان به ولی وقیح نا مشروع و شورای نگهبان آلت دست وی شود تا بتواند گفته های وی را ماورای قانون جا بزند و پیام علیه جریان انحرافی درون دولت داده باشد. همچنین در پایان رهنمود داده است که باید اعضای بازار مکاره هشتم در فرصت باقیمانده دست بکار اصلاح تصویب قانون نمایش خیمه شب بازی انتخابات بازار مکاره ی نهم شوند تا مانع از ورود وحضور این عوامل وابسته به صاحبان ثروت و قدرت به بازار مکاره ی نهم شوند . همینطور شورای نگهبان آلت دست که نقش رد صلاحیت کردن وتأئید کردن پایان نتایج تقلباتی نمایش خیمه شب بازی ها را بر عهده دارد . موظف است که این چنین مسئله هزينه هاي تبليغاتي غيرمتعارف نامزدها را پیگیری کند :

رهبر خبير انقلاب ماه پيش در ديدار نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با اشاره به انتخابات پيش رو در اسفند ماه سال جاري خطاب به آنها تأكيد كردند كه براي كسب راي به صاحبان ثروت و قدرت نزديك نشونداين خيلي خطر بزرگي است كه كسي به خاطر تأمين نمايندگي در يك دوره، نزديك بشود به صاحبان ثروت يا به صاحبان قدرت؛ اين خيلي چيز بدي است؛ اين از آن چيزهايي است كه خداي متعال از آنها نمي گذرد و انتقام خواهد گرفت. اين چيزها روي عاقبت- عاقبت به خيري كه اينقدر برايش اهميت قائليم- و روي جامعه اثر منفي مي گذارداز سوي ديگر؛ دبير محترم شوراي نگهبان نيز ماه گذشته در همايش مسئولان دفاتر استاني و مديران ستادي اين شورا تصريح كرد: «در اين دوره عده اي با سوء استفاده از مقام و جايگاه خود يك جريان انحرافي را به وجود آورده اند و با توسل به راه هاي نامشروع و پول هاي كلان كه با سوء استفاده از قدرت كسب كرده اند، مي خواهند مجلس را قبضه كنندآيت الله جنتي در اين همايش حتي در ادامه سخنان خود از تلاش افرادي براي حاكميت سرمايه در انتخابات ابراز نگراني مي كند.بازهم بايد به بيانات راهگشاي رهبر انقلاب اشاره كرد كه با نگراني هميشگي نسبت به مقوله تبليغات در انتخابات مي فرمايند: «يكي از كارهايي كه بنده چه در تبليغات انتخابات مجلس و چه در انتخابات رياست جمهوري هميشه نگران آن هستم، اين است؛ نه خودشان تبليغات پرخرج كنند، نه به طرفدارانشان اجازه دهند. بعضي افراد ممكن است بگويند به ما ربطي ندارد، اين كار پرخرج را ديگران مي كنند شما بگوييد نكنند- فرض كنيد آنهم از نوع محال- چه اينكه فرض محال كه محال نيست- جرياني انحرافي و قدرت طلب با چينش افراد خود و صرف كردن هزينه هاي هنگفت و نجومي در انتخابات، به شماري از كرسي هاي مجلس برسد؛ آن وقت اتفاق نامباركي كه به وقوع پيوسته از بين رفتن استقلال و شأن نمايندگاني است كه در دام اين جريان افتاده اند چرا كه وامدار بودن آنها به كانون هاي قدرت و ثروت مانع بزرگي براي ايفاي وظايف نمايندگي در بستر قانوني و منافع ملي است.همين رهگذر؛ شايسته است مجلس شوراي اسلامي با شناسايي نيازها در برطرف كردن ضعف ها و نواقص قوانين انتخاباتي درخصوص تبليغات نامزدها خارج از مدار موازين شرعي و عرفي و صرف كردن هزينه هاي گزاف و هنگفت نقش خود را ايفا نمايد. بي شك وجود قوانين بازدارنده و پيشگيرانه سهم بسزايي در جلوگيري از ريخت و پاش ها و سوءاستفاده كانون هاي قدرت و ثروت خواهد داشت.تا فرصت باقي است بايد در مجموعه قوانين انتخابات مجلس اصلاحاتي پيرامون شفاف سازي منابع مالي هزينه ها و تبليغات انتخاباتي نامزدها اعمال و عملياتي شود.شوراي محترم نگهبان كه وظيفه خطير و حساس سلامت انتخابات را برعهده دارد نيز بايد به مسئله هزينه هاي تبليغاتي غيرمتعارف نامزدها ورود پيدا كند"

در خاتمه اینکه تصور نمی رود با شتاب گرفتن دامنه ی اختلافات که ناشی از شکاف ایجاد شده ی مرتبط به جنگ قدرت است که میان رهبر ولی وقیح و حامیانش از جمله پاسداران کودتا گر با پاسدار گماشته احمدی نژاد ومشاوران و یاران نزدیک وی می باشد که متهم به جریان انحرافی درون دولت شده اند . دیگر بتوان با همان ترفند های لورفته ونخ نما شده ی 33 سال آزمون شده ی گذشته تبلیغ و سیاه نمایی کرد. چونکه این شیوه ی تبلیغات کردن دیگر جواب ندارد . به خصوص اینکه این دفعه رقبای صف کشیده مقابل هم جزو همان باند مافیای مدعی اصول گرایی می باشند که با هم دیگر تبانی و توطئه و کودتا باتقلبات گسترده کردند تا رقیب مدعی اصلاح طلبان را از صحنه حذف کنند و رژیم ضد بشری را یک پایه کردند . بد تر اینکه نه پس از کودتای 22 خر داد 88 مقابل معترضان ناراضی ایستادند ، بلکه آنان را با بدترین شیوه ی ضد انسانی سرکوب کردند و بدتر ین اتهامات را هم به اینان نسبت دادند . زیرا که نه از خط سرخ ترسیم وتعیین شده عبور کردند ، بلکه با سر دادن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح منجر به شکسته شدن عمود خیمه ی نظام و برجسته شدن نا مشروع بودنش شد. از آن پس که نا مشروع شدن ولی وقیح عیان شد و بستر سازاختلاف و شکاف و جنگ قدرت و ثروت میان باند های مافیایی کودتایی حاکم شروع شد. طوریکه هرچه زمان سپری شده است این شکاف و اختلاف و جنگ قدرت و ثروت هم حاد تر و مهار نا پذیر تر شده است. به ویژه اینکه دست به بازداشت های زنجیره ای متهمان جریان انحرافی درون دولت زده شده است و اتهامات سنگین همراه با فساد مالی به اینان واردشده است. آنگونه که این جنگ قدرت و ثروت تبدیل به تف و تاق و ریش شده است و جای هیچگونه توجیه کردن برای ولی وقیح نا مشروع باقی نگذاشته است . زیرا که خودش و پاسداران کودتا گر حامی شان بوده و برروی کار آوردن و صاحب قدرت و ثروت کردن شان نقش داشته است . مهمتر اینکه اکنون زمزمه ی تحریم شرکت در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم نسبت بهر زمان دیگر جدی تر شده است . برای اینکه منتقدان هوار می زنند با بودن ولی وقیح همکاره و قانون اساسی هیچکاره ادعای اصلاح طلب و انتخابات آزاد کردن طنز تلخ و توهین به فهم و شعور و آگاهی مردم ز می باشد

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900422/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 22 تیر ماه سال 1390

ايست و بازرسي هزينه ! (يادداشت روز)