گزیده خبر های 9 تیر90 قسمت -3

پشت پرده تهدید امروز احمدی نژاد چه بود؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=63661

سئوال است که مگر دستگاه آلوده به فساد و رشوه و رانت خواری وتبعیض قضاییه مستقل است و رئیس انتصابی آن دارای اراده و استقلال در تصمیم گیری و صدور احکام دارد؟ همچنین در رژیم قرون وسطایی ضد بشری درر استای ابزاری کردن دین درر استای اهداف خاص آشکارا اعتراف به نماز عبادی سیاسی در نمایشات خیمه شب بازی جمعه ها نمی کند؟ به خصوص اکنون که جنگ قدرت و ثروت با شکاف و اختلاف در رأس این رژیم ضد بشری نا مشروع ادامه دارد و دستگاه آلوده به فساد قضایی تبدیل به اهرم فشار باند مافیایی کودتاگر ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر علیه ی پاسدار رئیس جمهور و مشاوران وی شده است . چگونه است که مدعی قلم بر دست اخطار پاسدار رئیس جمهور احمدی نژاد پیرامون پرونده سازی و باازداشت اطرافیان وی تعبیر به اقدام سیاسی کردن مقابل صدور احکام بازداشت های دستگاه قضاییه آلوده به فساد شده است؟ در عوض چگونه است که اقدام قانون شکنانه و ماورای قانون عمل کردن نصب وزیر بد نام اطلاعات حیدر مصلحی طوطی صفت یک حرکت سیاسی و کودتایی نمی باشد؟ مشخص است که این شگرد تهدید کردن رئیس جمهور با کپی کردن تصاویر مشاوران که چاشنی تهدید و تحقیر کردن وی شده است تا که وی مجبور به تسلیم شود و به بازداشت مشاورانش بدون واکنش نشان داد وتن در دهد تا پیگیری کردنش خنثی شود .

اگرچه این نوع ادبیات آقای احمدی نژاد در شان ایشان نیست، و تعبیر رئیس جمهور مبنی بر خط قرمز بودن كابینه در پیگیری قضایی با مسئله همه در برابر قانون برابرند كه رئیس دولت نیز در شعارهایش به آن اشاره می كرد تناقض آشكار دارد / این كدام انجام وظیفه قانونی رییس جمهور است كه عمل به آن نیاز به یادآوری با ادبیاتی تهدیدآمیز است و اگر "وظیفه قانونی" است، آیا نباید تحت هر شرایطی به آن عمل كند؟آینده :در حالی كه روز گذشته خبر دستگیری قریب الوقوع حمید بقایی منتشر شد، به زعم برخی سخنان غیرمنتظره دكتر احمدی نژاد در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران و تهدید و خط قرمر خواندن كابینه اش و سیاسی خواندن احكام قضایی برخلاف توصیه های اخیر رهبر انقلاب، ناشی از تصمیم به دستگیری بقایی بوده است.به گزارش سرویس سیاسی «آینده»؛ در طول روزهای گذشته برخی منابع خبری از جمله جهان‌نیوز و انتخاب از دستگیری قریب الوقوع حمید بقایی، معاون اجرایی محمود احمدی نژاد و صاحب چندین عنوان و منصب دولتی مهم كه وی را به یكی از مهره های كلیدی حلقه احمدی نژاد و مشایی مبدل ساخته، خبر دادند و این اخبار نیز رد نشد تا افكارعمومی چشم انتظار وقوع این مسئله باشند.در حالی كه با سخنان دوشنبه گذشته رهبر انقلاب مبنی بر عدم ایجاد تنش میان مسئولان و زیر سوال نبردن قوا، به ویژه قوه قضاییه، پیش بینی می شد فضای كشور دست كم برای چند روز آرامش یابد، با سیاسی خواندن دستگیری های اخیر گروهی از متهمان، تلویحا دستگاه قضایی و ضابط آن سپاه پاسداران را زیر سوال برد و با عنوان كردن این كه اعضای كابینه خط قرمز هستند، تهدید كرد در صورت دستگیری اعضای هیات دولت، وی "وظیفه قانونی، اخلاقی و ملی خود می‌دانم كه در مقابل آن ایستادگی كرده و از همكاران خود دفاع كنم."اگرچه این نوع ادبیات آقای احمدی نژاد در شان ایشان نیست، و تعبیر رئیس جمهور مبنی بر خط قرمز بودن كابینه در پیگیری قضایی با مسئله همه در برابر قانون برابرند كه رئیس دولت نیز در شعارهایش به آن اشاره می كرد تناقض آشكار دارد و سوال برانگیز است.با این حال پرسش اصلی افكار عمومی از رییس دولت این است كه مگر تاكنون شما به وظایف قانونی خود عمل نمی‌كردید و اطلاع رسانی لازم به مردم را انجام نمی دادید كه اكنون از آن به عنوان یك تهدید استفاده می كنید و این كدام انجام وظیفه قانونی رییس جمهور است كه عمل به آن نیاز به یادآوری با ادبیاتی تهدیدآمیز است و اگر "وظیفه قانونی" است، آیا نباید تحت هر شرایطی رئیس جمهور به آن عمل كند؟با این حال اخبار دیگری حكایت از آن دارد كه واكنش احمدی نژاد در قبال صدور حكم دستگیری بقایی و احتمال بازداشت وی در پایان هفته انجام شده است و در واقع اخبار رسانه های اصول گرا پیرامون احتمال این دستگیری مورد توجه قرار گرفته و پیش از اقدام، از سوی رئیس دولت هشدار داده شده است؟اكنون باید منتظر بود و مشاهده كرد كه آیا تهدید آقای احمدی‌نژاد مانع اجرای حكم مذكور شده و مسئولان قضایی و امنیتی برای اتخاذ تدابیر مناسب، اجرای حكم را به تعویق می اندازند یا آنكه این حكم در تعطیلات پایان هفته اجرا می شود؟

ناطق نوری: کوتوله‌ها و تنگ‌نظران انقلاب را حفظ نکردند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=63713

چه شد که این آخوند فرصت طلب غارتگر پس از اینکه ولی وقیح نامشروع و تضعیف شده مجبور شد در دیدار با مسئولان دستگاه قضاییه آلوده به فساد و رشوه و رات خواری و تبعیض در دفاع از وی و رفسنجانی مکار نام ببرد موجب شد تا سر وکله اش بر روی منبر پیدا شود ودر مرثیه خوانی از کشته شدگان 7 تیر مدعی شود بهترین کسانی که انقلاب را حفظ کردند همین اینها بودند که کشته شدند نه کوتوله ها و تنگ نظران حاکم که با حمایت ولی ویح نامشروع وپاسداران کودتا گر بقدرت رسیده اند که بقول وی بامسئولیت گرفتن حریمی برای خود قائل شده اند که می گویند مردم ظرفیت ندارند. یا اگر چنانچه خاکی باشند مردم سوء استفاده می کنند که این شیوه شیطانی است. البته بدون اینکه گفته شود در رژیم غیر متارف قرون وسطایی مردم محلی از اعراب ندارند. مهمتر اینکه خطاب به پاسداران دکتر قلابی شده گفته استوقتی 4کلاس درس می خوانید و لیسانس و فوق لیسانس می گیرید م و مدیر می شوید چرا خودتان را گم می کنید و مدعی می شود مسلمان هم هستید؟!

جرم 72 تن شناسایی انحراف بنی صدر بود رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: این انقلاب نگهداری می خواهد و با شعار نمی شود.به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در سالگرد شهدای 72تن که روز پنجشنبه در مصلای شهرستان نور برگزار شد، نداشتن حافظه تاریخی را یکی از عیوب ایرانیان برشمرد و گفت: محققی درباره خصوصیاتی ایرانی ها می گفت که ایرانی ها استعداد خوبی دارند و در هرجایی حضور داشته باشند پیشرفت می کنند ولی عیب آنها این است که حافظه تاریخی ندارند.ناطق نوری با بیان اینکه مومن از یک لانه دوبار گزیده نمی شود گفت ولی ما از یک لانه هزاران بار گزیده می‌شویم.وی که با اشاره به شهید بهشتی ادامه داد: جرم این 72تن این بود که انحراف بنی صدر و جریان نفاق را فهمید و همان ها که در مجلس به بهشتی حمله می کردند وقتی او شهید شد تریبون را در دست گرفتند. برخی ها هواشناسی شان خوب است و زود می چرخند.عضو جامعه روحانیت مبارز که در مراسم سی امین سالگرد شهدای هفتم تیر و شهید عباسعلی ناطق نوری، نماینده فقید مردم نور در دوره اول مجلس شورای اسلامی سخن می گفت با اشاره به شهید بهشتی و 72تن از یاران انقلاب که در انفجار تروریستی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند افزود: بهترین کسانی که انقلاب را حفظ کردند اینها بودند نه کوتوله ها و تنگ نظران.وی در بخش اول سخنان خود با اشاره به خصوصیات اخلاقی پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: اینکه ما گمان کنیم وقتی مسئولیتی گرفتیم حریمی برای خود قائل شویم و بگوییم مردم ظرفیت ندارند یا اگر خاکی باشیم مردم سوء استفاده می کنند این شیطانی است.وی با بیان اینکه یکی از خصلت های پیامبر(ص) سلام کردن به همه افراد بود گفت: ما وقتی 4کلاس درس می خوانیم و لیسانس و فوق لیسانس می گیریم و مدیر می شویم خودمان را گم می کنیم و بعد می گوییم مسلمانیم. باید این تعینات را دور ریخ

مراسم دفن کشته شدگان جنگ در دانشگاه علامه با صرف ناهار برگزار شد

بازهم معرکه گردانی استخوان های پو سیده ی گرد آوری شده ی جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران وعراق که خمینی شیاد نعمت الهی اش نامید . اکنون جنگ افروزان پیرو وی و جانشین نامشروع جنگ افروزش برای اینکه همچون گذشته از نعمات جنگ الهی بهره مند شوند و دانشگاه ها را گورستان و پادگان وحوزوی کنند مفت و مرده خوران در غیاب دانشجویان دانشگاه علامه دست به چرخش استخوان های پوسیده با معرکه گیری زدند . سپس بساط بخور بخور مفت ومرده خوری در دانشگاه علامه بر پا کرده اند.

سیاست تبدیل دانشگاه ها به گورستان که به شدت توسط حکومت آخوندی پیگیری می شود در دور تازه خود با شیوه ای جدید برگزار می گردد.به گزارش "كانون حمايت ازخانواده جانباختگان وبازداشتي ها" روز سه شنبه به مناسبت درگذشت امام هفتم شیعیان جسد دو تن از کشته شدگان جنگ هشت ساله ی ایران وعراق را در دانشگاه علامه دفن کردند. دفن کشته گان جنگ در دانشگاه علامه در حالی صورت گرفت که دانشگاه به دلیل پایان یافتن امتحانات خالی از دانشجو بوده وتنها کارمندان وکارکنان دانشگاه در دانشگاه حضور داشتند. با توجه به عدم استقبال جیره خواران نظام آخوندی از این حرکت های تکراری ،رژیم مجبور شد برای انگیزه بخشی به جیره خوارانش برای شرکت در این مراسم اقدام به توزیع ناهار وبسته های خوراکی در بین شرکت کنندگان بکند. البته حکومت برای کشاندن تعدادی از جیره خوارانش به این مراسم از چند روز قبل با ارسال پیامک ها ونصب تراکت هايی در سطح دانشگاه در تبليغ این مراسم آورده بود که "مراسم تشییع پیکر شهیدان جنگ دردانشگاه علامه همراه با توزع ناهار". بی رونقی مراسم حکومتی دفن کشته گان جنگ هشت ساله در دانشگاه علامه نشان دادکه جیره خواران نظام آخوندی چقدر به مبانی سست این نظام پایبندند. واين نظام دیگر توان برگزاری یک مراسم ساده ی حکومتی در محیطی خلوت وبدور از حضور معترضان را هم ندارد ومجبور می شود با صرف هزینه های گزاف تعدادی از جیره خوارنش را به میدان بیاورد.

کارگران معدن در کرمان:به مناسبت روز ملی معدن و صنعت (که فقط اسمی از آن مانده)/ عکسها از ایرنا

اما مقابل همه بریز و به پاش ها و غارتگری های روزانه که با شیوه و ترفند های گوناگون ادامه دارد . در عوض در ژیم ضد بشری عوامفریب و دین فروش خرافاتی که قرار بود مستضعفان و پا برهنگان حاکم شوند . نه اینکه بدلیل رشد سیاست انگلی واسطه گری و دلالی اقتصادی که ناشی از سیاست افزایش واردات نسبت به صادرات است و منجر به رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و تعطیلی کارخانه ها وتعویق دستمزد کار گران و اخراج بیکار شدن شان شده است . از سوی دیگر جایی که دستمزد سالیانه یک فوتبالیست که پاسداران در رأس باشگاه های فوتبال قرار دارند مبلغ 800 میلیون تومان است که بیش از 250 برابر دستمزد تعیین شده برای کارگراناز سوی کارفرمایان ودولت می باشد . اما بر خلاف ادعای کمدی خمینی شیاد که گفت بوسه بر دست کوخ نشینان می زنند و در دفاع از کارگران هم گفت که خدا و مورچه هم کارگر هستند . اکنون بدون در نظرگرفتن زندگی کاخ نشینان حاکم و شرکا و آقا زاده های شان یا اینکهگفته می شود در آمد معادن مس سر چشمه ی کرمان کجا می رود. ولی تصاویر ضمیمه شده به وضوح می گوید که وضعیت طاقت فرسای کار گران معادن سر چشمه چگونه می باشد؟