گزیده خبر های 11 مرداد

یک ماه بی خبری از چهار زندانی منتقل شده به زندان اوین

دژخیمان سیاه چال های رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی تروریستی ایران اینگونه ثابت می کنند که معنی و مفهوم پوشالی و وارونه ی این ادعا چیست که ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است؟

با گذشت یک ماه از انتقال چهار زندانی سیاسی به زندان اوین که تحت بازجویی مجدد قرار گرفتند، هیچگونه اطلاعی از ایشان در دست نیست و این امر موجب نگرانی خانواده این زندانیان شده است.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، از چهار زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر به نامهای محمدعلی منصوری، بهروز جاوید تهرانی، فرزاد مددزاده و صالح کهن دل پس از انتقال ناگهانی به زندان اوین جهت بازجویی هیچگونه اطلاعی در دسترس نیست.این زندانیان از تاریخ ۷ تیر ماه ۹۰ به انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شدند.خانواده محمدعلی منصوری یکی از زندانیان منتقل شده که در حال گذراندن محکومیت ۱۷ سال زندان خود است به خبرگزاری هرانا گفت: "از زمان انتقال تاکنون علی رغم مراجعات خانواده به زندان اجازه هیچ ملاقات و یا تلفنی با ایشان نداشته‌ایم."از سوی دیگر خانواده بهروز جاوید تهرانی یکی دیگر از زندانیان منتقل شده به انفرادی بند ۲۰۹ کماکان از این زندانی بی‌خبر بوده و این امر باعث نگرانی آن‌ها شده است.

بازداشت یکی از نزدیکان محسن رضایی

این گزارش خبری هم ه مکمل خبری قبلی و هم موازی با خبر بعدی می باشد . برای اینکه خمینی شیاد گفته بود هر گز عقد اخوت بر کسی نبسته ام و تأکید کرده بود که بشکنید قلم ها را ببرید زبان ها که در خدمت رژیم ضدبشری قرون وسطایی و علیه ی مردم نیستند. به خصوص در شرایطی که حرف اول و آخر را سرکوب و سانسور می زند که هیچگونه عبور از خط ترسیم شده ی قرمز تحمل نمی شود.

فواد صادقی از مسولان سایت آینده نیوز توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده است.فواد صادقی که از نزدیکان محسن رضایی و هاشمی رفسنجانی است درست یک هفته پس از تحرک انتخاباتی محسن رضایی و تشکیل ” جبهه ایستادگی” وابسته به رضایی، بازداشت شد. صادقی همچنین چند روز قبل از بازداشت ،مصاحبه ای با هاشمی رفسنجانی کرده بود که در جریان آن هاشمی رفسنجانی گفته بود در دوران ریاست جمهوری اش تلاش کرده روابط ایران و امریکا را برقرار کند ولی آیت الله خامنه ای فورا دخالت کرده و مانع این کار شده است

طی دو ماه نمی‌گذاریم حتی یک دیش ماهواره در قم دیده شود!

گذشته از اینکه وقتی در شهر مذهبی قم وجود دیش های ماهواره ای تبدیل به مشکل شده است که ثابت می کند در بقیه ی شهر های دیگر ایران چه خبر است . مهمتر اینکه گیرم که دیش ها را در قم جمع آوری کردید خوب سئوال است که اذهان آگاه شده و مخالف که با اینگونه اقدامات تفتیش عقاید و سانسور و خفقان تحمیلی بیشتر مخالف می شوند چگونه می شود عوض کرد؟

الف : غلام‌حیدر حیدری، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم گفت: کاری می‌کنیم که حتی یک دیش ماهواره در منظر عمومی قم دیده نشود.آقای حیدری که شامگاه یکشنبه و در نشستی در قم سخن می‌گفت، تاکید کرد «نباید در برابر کسانی که حرمت مردم و جایگاه قم را زیرپا می‌گذارند سکوت کرد، بلکه باید به شدت با این گونه افراد برخورد شودحیدری ادامه داد: «در یک تا دو ماه آینده کاری خواهیم کرد که حتی یکی از گیرنده‌های شیطانی ماهواره بر روی پشت بام واحدهای مسکونی و غیرمسکونی نباشدبه گفته رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قم در ماه گذشته چندین نصاب ماهواره در قم دستگیر شدند.وی افزود: نیروی انتظامی در این زمینه با کسی تعارف ندارد و اگر در برابر اجرای قانون ایستادگی کند با وی طبق قانون برخورد می‌شود.

اجرای حکم شلاق یک شهروند در ملاءعام

این اقدام ضد بشری هم مرتبط با خبر های فوق می باشد.چونکه جزو مشتقات سیاست رعب و وحشت و خفقان و سانسور نهادینه شده است که می بایست برای بقای رژیم ضد بشری و قرون وسطایی این سیاست تقویت و نه تضعیف شود .

حکم شلاق یک شهروند در شهرستان مسجدسلیمان در میدان همافران این شهرستان و در ملاء‌عام به اجرا درآمد.
«
ک.خ» در سال ۸۴ و از سوی دادگاه جزایی این شهرستان، به اتهام «مشارکت در آدم‌ربایی» و «آزار و اذیت جنسی»، به تحمل یکصد ضربه شلاق حدی، پنج سال حبس تعزیری و سه سال تبعید از محل سکونت فعلی محکوم شده بود که حکم شلاق، پس از پایان دوران محکومیت وی به اجرا درآمد.به گزارش ایسنا، وی به همراه دو نفر دیگر به نام‌های «غ.ب» و «ر.ص»، در سال ۸۰ با ربودن پسری ۱۶ ساله، وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند.به گفته‌ی دادستان مسجد سلیمان پرونده این افراد برای اجرای احکام، به دادسرای مسجدسلیمان ارسال شده و حکم صادره در خصوص سایر متهمان این پرونده نیز در حال اجراست

حمایت مالی جمهوری اسلامی از رژیم اسد

سئوال است که اگر حاکمان کودتا گر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستثی تصور کرده اند که با اجرای طرح های گوناگون ضربت سر کوبگرانه که از سوی ارگان ضد مردمی و سرکوبگر نیروی انتظامی اجرا می شود از جمله جمع آوری بشقاب های ماهواره ای است. زیرا که وحشت از رشد آگاهی مردم به خصوص نسل جوان می باشد . از سوی دیگر دست به سرکوب گسترده ی بگیرو به بند زده می شود و جوانان معتر ض را به بهانه ی اراذل اوباش سرکوب و تحقیر می کنند وتوی خیابان می چرخانند و شلاق می زنند ودر ملاء عام یا سیاه چال هایش بر دار می کشد . همچنین پاسدارانش دست به تهاجم نظامی کردستان عراق می زنند تا مانع از سقوط مزدور خائن دست نشانده ی نوری مالکی شوند . یاا ینکه میلیارد ها دلار کمک به دیکتاتور قاتل بشار اسد می کنند تا که مردم معترض را بیشتر سرکوب نمایند و مانع از سقوط این هم پیمان شوند . در صورتیکه دامنه ی فقر هرروز در ایران گسترش بیشتری می یابد . در نهایت مشخص است که مردم معترض سوری همچون مردم ناراضی عراق متوجه شده اند که کدامین کشور منطقه است که از بشار اسد ونوری مالکی حمایت می کنند و علیه شان شعار می دهند و تصاویر و پرچم شان را آتش می زنند . بهر حال مردم سوریه عزم شان ر ا جزم کرده اند که بشار اسد را بر زیر بکشند . صد البتته مشخص است که پس از سقوط بشار اسد نوبت نوری مالکی مزدور فرا می رسد و در نهایت شرایط برای فرو پاشی رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران شتاب می گیرد.

رادیو فرانسه : فرفیگارو، نشریه صبح چاپ پاریس، به نقل از برهان غلیون، متفکر سوری، از مخالفان رژیم بشار اسد که در فرانسه در تبعید بسر می برد، می نویسد: کار رژیم بشار اسد به پایان رسیده است اما پرسش اساسی در اینجاست که چگونه این رژیم سقوط خواهد کرد؟ همین نشریه در ادامه می نویسد در طی حدود چهار ماه و نیم از آغاز اعتراضات نسبت به رژیم بشار اسد، تظاهرات کنندگان با خون خود برگ دیگری از تاریخ سوریه را به نگارش درآورده اند. خیابانها دیگر بیمی از حضور آلات و ادوات نیروهای امنیتی ندارند. حکومت اسد در صحنه بین المللی به انزوا کشیده شده است و رژیم بدلیل سرکوبها، مشروعیت خود را از دست داده است. با این وجود بشار اسد همچنان مقاومت می کند. برهان غلیون، در ادامه متذکر می شود که سوریه در برابر شرایط دشواری قرار گرفته است: از یک سو رژیم که تصمیم گرفته است تا هرگونه اعتراضی را سرکوب نماید، با شکست روبرو شده است و اکنون تنها به نجات خود می اندیشد و از سوی دیگر، جوانان دیگر نمی توانند به عقب برگردند. بدین جهت اوضاع کشور سوریه طی چند ماه اخیر بی ثبات شده است و کشور را به جنگ داخلی کشانده است. فیگارو همچنین به نقل از یک جوان سوری می نویسد هر چه بیشتر رویاروئی میان مخالفان و رژیم به طول انجامد، حمایتها نسبت به رژیم اسد کاهش خواهد یافت. این درحالیست که گروه بزرگی از هنرمندان این کشور، اکنون به مخالفان پیوسته اند. به رغم ادامه اعتراضات مردم سوریه و تلاشهای مخالفان و به ویژه جوانانی که پدران و مادرانشان آنها را به ادامه اعتراضات تا سرنگونی اسد و رسیدن به آزادی حمایت می کنند، فیگارو خاطرنشان می کند بشار اسد هنوز تعدادی کارت در دست دارد: از یک سو بحران لیبی، گزینه دخالت نظامی را از این رژیم دور می کند و از سوئی متحدش، جمهوری اسلامی کمکی بالغ بر پنج میلیارد و هشتصد میلیون دلار در بانک مرکزی سوریه واریز کرده است که این کمک برای رژیم اسد بسیار موثر واقع شده است. فیگاور همچنین به نقل از یک مقام بلندپایه سوری متذکر می شود که جمهوری اسلامی به ترکیه برای هرگونه حمله نظامی به سوریه هشدار داده است و از طرف دیگر ایالات متحده آمریکا برای حفظ امنیت نیروهای خود به هنگام خروج از خاک عراق در پایان سال جاری میلادی، به جمهوری اسلامی نیاز دارد؛ و بنا بر دلایل ذکر شده، این عوامل باعث شدند تا فشار زیادی بر اسد، از سوی غرب وارد نشود.لوموند، نشریه عصر چاپ پاریس، نیز با تاکید برسرکوب معترضان در آستانه ماه رمضان به نقل از یک فعال سوری که نخواسته است نامش فاش شود، یادآور می شود که از زمان آغاز اعتراضات تاکنون، در حدود بیست جمعه در سوریه شاهد حضور معترضان در خیابانها بودیم؛ این درحالیست که با فرارسیدن ماه عبادت، رژیم می داند که هر روز، جمعه خواهد بود. به گفته همین فعال سوری، رژیم در حالی یک روز پیش از آغاز ماه مبارک دست به این سرکوب خونین می زند و حتی مساجد نیز از حملات آنان در امان نمی ماند که تلاش دارد تا از این راه مسلمانان را تحریک نماید تا جائی که شاید موفق شود تا در میان آنان، درگیریهای مذهبی را نیز دامن بزند. لوموند در جائی دیگر، در همین ارتباط می نویسد کمیته های هماهنگی در سوریه، بدنبال سرکوب خونین روز گذشته، در شهر حما، در فراخوانی از "تمامی کسانی که تاکنون نسبت به جنایتهای این رژیم در تردید هستند"، خواسته اند تا به جنبش معترضان و مردم سوریه بپیوندند.

توزيع شب‌نامه عليه نمايندگان مجلس

خوب وقتی دامنه ی جنگ قدرت و ثروت آنگونه بسط و تعمیم داده شده است که اعضای بازار مکاره هم چنین دست به توزیع شب نامه ی علیه ی هم می زنند . مشخص است که براساس تجربه ی گذشته نه بازار و نه نه اینگونه اعضایش که فقط به فکر منافع فردی و باندی خود می باشند نه در خدمت موکلان شان نیستند ، بلکه درست وارونه ی آن اقدام کرده اند.

خبرآنلاين نوشت: امير طاهرخاني نماينده تاكستان در تذكري در پايان جلسه روز يكشنبه مجلس از توزيع شب‌نامه‌هايي عليه نمايندگان در جانامه‌هاي برخي دستگاه‌ها در مجلس خبر داد و گفت: برخي اشخاص با هويت معلوم كه در مجلس رفت و آمد دارند، شب‌نامه‌هايي را براي تخريب نمايندگان در جانامه‌هاي دستگاه‌ها قرار دادند. اين كار در گذشته صورت گرفته و هفته گذشته هم تكرار شد و گزارش آن به حراست داده شده اما برخورد لازم صورت نمي‌گيرد و به همين دليل استمرار يافته است. شهاب‌الدين صدر، نايب‌رئيس مجلس كه در پايان جلسه ديروز در غياب لاريجاني رياست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به اين تذكر گفت: توزيع شب‌نامه اساسا جرم است.

عاقبت يكي از مدعيان دروغين عرفان

33سال است که رمالان و دجالان و شیادن و عوامفریبان و دین فروشان خرافه پرست و تولید کنندگان امام زمان های قلابی وغارتگر بر کشور حکومت می کنند . ولی اکنون بدلیل اینکه جنگ قدرت و ثروت در رأس رژیم ضد بشری و قرون وسطایی موجب شکاف و اختلاف گسترده شده است برای نسق گیری کردن از هم دیگر دست به قربانی کردن مهره های ضعیف تر زده شده است.

يكي از مدعيان دروغين عرفان كه چندي پيش در كرج دستگير شد، پس از 33 روز محاكمه محكوم به اعدام شد. به گزارش مشرق، "ح.پ" كه 15 سال قبل با ادعاي برخورداري از چشم برزخي و نيروي خارق‌العاده فرقه‌اي جعلي تشكيل داده بود، در قالب مشاوره و آموزش معارف اقدام به ترويج افكار خرافي ميكرد. وي با همدستي 24 عضو خانواده و مريدان حلقه اول خود به بهانه رشد معنوي به كنترل ذهن افراد مي‌پرداخت و با گرفتن اقرار از شاگردانش كه 90 درصد آنها را زنان تشكيل مي‌دادند، اهداف شيطاني خود را پيگيري مي‌كرد. وي اواخر سال 88 با شكايت 28 تن از قربانيانش بازداشت شد و از ششم تيرماه سال جاري به اتهام تهديد نظام خانواده، ايجاد انحراف در اعتقادات مذهبي و تحميق مريدان از طريق ترويج عقايد خرافي و ارتكاب اعمال غيرشرعي و غيراخلاقي مورد محاكمه قرار گرفت. سرانجام حكم وي پس از 33 روز محاكمه صادر شد و اين فرد به اعدام و 10 سال زندان و همچنين 75 و 95 ضربه شلاق محكوم شد.

توافق ايران و عراق براي حمله سپاه به پژاك

پاسداران با تهدید و فشار و اقدامات تروریستی در کردستان عراق اکنون به نظر می رسد که موفق شده اند تا که شرایط قانونی کردن تجاوز نظامی شان به روستا های کردستان عراق را به نوری مالکی مزدور و خائن را تحمیل نمایند تا که عراق از حالت حیات خلوت حاکمان تهران بودن به مستعمر شان تبدیل شود .

عضو كميسيون ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي؛گفت: حمله سپاه جمهوري اسلامي، به گروهك تروريستي پژاك حق جمهوري اسلامي است. به گزارش باشگاه خبرنگاران محمد مهدي شهرياري، نماينده بجنورد در مجلس شوراي اسلامي حمله نيروهاي سپاه به مواضع پژاك در خاك عراق را مورد توافق دو كشور اعلام كرد و اختلافات بين حاكمان عراقي و شيعه و سني‌هاي اين كشور را دليل اعتراضات موردي به اقدام جمهوري اسلامي دانست. عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ادامه داد: با توجه به اينكه فعاليت گروهك تروريستي پژاك در جهت ايجاد ناامني در كشور ما مي‌باشد حق جمهوري اسلامي براي انهدام اين گروهك تروريستي در خاك عراق محفوظ مي‌باشد. وي امكان ارسال نيرو و محافظت از مرزها توسط عراق را به دليل مشكلات داخلي در اين كشور و همچنين خود مختاربودن كردستان عراق بعيد دانست.

گاردين به نقل از يك ژنرال آمريكايي مدعي شد .ايران خواستار بي‌ثباتي و به‌هم‌ريختگي عراق است .

اولاً : چرا این اعتراف با تأخیر بیان شده است؟ دوماً : چرا گفته نشده است که همکاری نظامی در اشغال عراق و بمباران کردن پایگاه های مجاهدین وخلع سلاح کردن شان موجب چنین شرایطی شده است؟ سوماً : اینکه چرا همچنان سیاست خائنانه ی مماشات و زد و بند های پشت پرده ادامه دارد؟ چهارماً اینکه چرا گفته نشده است به جای فشار برروی رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران ونوری ملکی مزدور و خائن فشار همراه با تهدید برروی مجاهدین اشرف وارد می شود و توطئه ی مشترک علیه شان تدارک دیده می شود؟ بالاخره اینکه برای چه وزارت امور خارجه ی آمریکا نام مجاهدین را از توی لیست سیاه تروریست خارج نمی کند در صورتی از سوی در خواست حاکمان تهران این اقدام انجام شد؟

به گزارش آتي نيوز؛ امريكا و برخي از كشورهاي كليدي سني در منطقه بر اين باورند كه استراتژي ايران، خواستار بي‌ثباتي و به‌هم‌ريختگي عراق به‌منظور كنترل آن است. يك مقام لبناني در گفتگوي با گاردين، ادعا كرد: "ايران، عراق را در يك وضعيت نيم‌جوش نگه مي‌دارد و هر موقع كه مي‌خواهد، درجه جوش را بالا و پايين مي‌كند‌". ژنرال جفري بوكانن، سخنگوي ارتش امريكا در عراق، مدعي شد: "استراتژي كلي ايران نگه‌داشتن عراق در انزوا از ديگر همسايگان و از امريكا مي‌باشد چرا كه در اين حالت احتمال بيشتري از وابستگي آن به ايران وجود دارد. آنها مي‌خواهند كه عراق يك نقش مطيع و ضعيفي داشته باشد". اين ادعاهاي بي‌پايه و اساس در حالي است كه نيروهاي امريكايي چند سال متوالي در عراق حضور دارند. امسال به دليل به توافق نرسيدن اين دو كشور بر سر باقي ماندن نيروهاي امريكايي در عراق و خروج آنها از اين كشور به خود اجازه مي‌دهند نظرايات بي‌پايه و اساس درباره ايران ارائه دهند.همان‌طور كه در گذشته چنين بوده است.

جسارت سايت سفارت انگليس در تهران: ايران حتي حق غني سازي صلح آميز اورانيوم را ندارد!

مشخص است رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران که رهبر بنیانگذارش تأکید کرد که جنگ نعمت است و تا فتنه در عالم باشد لاکن جنگ هم هست . از سوی دیگر رهبرانش حتی یکبار قول درست و حرف راست نزده اند . مهمتر اینکه دشمن مذاکرات صلح خاور میانه است و تأکید بر نا بودی اسراییل می کند و مخالف جدی رهبران فلسطین می باشد و دیپلماسی خارجی اش بر اساس صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه می باشد . عجیب تر اینکه مدعی رهبر ام القرای جهان اسلام و قیام های ضد دیکتاتوری منطقه است و اذعان می کند که خواهان تغییر و اصلاح جهان وحاکم کردن جهانی حکومت مهدویت می باشد. بنابراین دیگر جای شکی باقی نمی ماند که ادعای صلح آمیز کردن غنی سازی اورانیوم یک طنز تلخ بی مزه است.سايت انگليسي سفارت انگلستان در تهران، با درج مطلبي با نام "ده افسانه درباره ايران و موضوع هسته‌اي ايران" تأكيد كرده كه ايران حق قانوني براي غني سازي اورانيوم حتي براي مقاصد صلح آميز را ندارد و بايد غني سازي را تعليق كند! به گزارش "تابناك"، در اين مطلب كه به صورت ده ابهام يا ده افسانه و طرح پرسش و پاسخ طرح شده، آمده است: بر پايه قطعنامه سازمان ملل متحد، هم اكنون ايران حق قانوني براي غني سازي اورانيوم را ندارد. بنابراين گزارش، سايت سفارتخانه انگلستان، درباره برخورد دوگانه با پرونده هسته‌اي رژيم صهيونيستي هم اين گونه پاسخ داده است كه: انگلستان به دنبال خاورميانه عاري از سلاح هسته‌اي است و از مقامات اين رژيم هم خواسته‌اند به معاهده منع گسترش سلاح‌هاي هسته‌اي بپيوندند كه آنان از ترس خطر ايران هسته‌اي به اين معاهده نپيوسته اند! اين در حالي است كه اگر ايران به دنبال سلاح هسته‌اي حركت كند، ديگر كشورهاي منطقه نيز به دنبال سلاح هسته‌اي خواهند رفت و سرانجام فرايند صلح خاورميانه به خطر خواهد افتاد! در ادامه اين مطلب همچنين آمده است: اين آژانس بوده كه پرونده ايران را به شوراي امنيت سازمان ملل متحد داده و همه مسائل بنا بر قانون آژانس انجام شده و انگلستان و ديگر كشورها، هيچ نقشي در اين زمينه نداشته‌اند. همچنين درباره نظر انگلستان درباره تغيير رژيم جمهوري اسلامي ايران آمده است: انگلستان به دنبال تغيير رژيم در ايران نيست، بلكه به دنبال تغيير رفتار ايرانيان است كه همه جامعه جهاني، خواهان اين تغيير رفتارند. در مورد حمله نظامي به ايران هم گفته است: هرچند انگلستان به دنبال حل مسالمت آميز پرونده هسته‌اي ايران است، با وجود اين، همه گزينه‌ها و از جمله حمله نظامي را روي ميز و به عنوان يك گزينه نگه داشته‌اند. اين مطلب همچنين افزوده است: ايران پروتكل الحاقي را هم امضا كرده، ولي هيچ گاه آن را اجرا نكرده و از تعهدات خود در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي شانه خالي كرده است! نيز درباره تلاش كشورهاي اروپايي و انگلستان براي وقفه در مذاكرات هسته‌اي نيز آمده است: اين گونه نيست و كشورهايي اروپايي، گفت وگوي همراه با فشار را درباره ايران اجرا مي‌كنند و مهمترين نشانه اين هم اين مسأله است كه انگلستان روابط خوبي با ايران دارد و در اين مدت، روابط ديپلماتيك خود با ايران را قطع نكرده است

! ادعاي صهيونيست ها: راه اندازي واحد كماندويي 400 نفره حماس توسط سپاه ايران

این روشنگری نه ادعا که واقعیت است . زیرا که حاکمان تهران به شیوه های گوناگون اعتراف کرده اند که پاسداران عامل برپا کردن جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و جنگ 22 روزه ی حماس با اسراییل بوده اند . همچنین هرروز نعره و فریاد می زنند که اسراییل نا بود باید گردد و مخالف ادامه ی مذاکرات صلح با اسراییل و پیوستن جماس به ساف در این مذاکرات هستند. حتی رهبران مصر متهم به خیانت می کنند که در چرا در کمپ دیوید قرارداد صلح با اسراییل را امضا کردند .

يك سايت خبري اسرائيلي مدعي ورود نيروهاي سپاه به نوار غزه براي آموزش نيروهاي كماندويي حماس شد. به گزارش عصر ايران، سايت اسرائيلي "دبكا" نزديك به محافل امنيتي در تل آويو در مطلبي نوشت: مربياني از سپاه پاسداران ايران ضمن ورود به نوار غزه، يك واحد كماندويي جديد متشكل از اعضاي حماس را تشكيل داده و اعضاي آن را آموزش داده‌اند. اين واحد تخصصي به طور ويژه براي مقابله با حمله احتمالي نيروي زميني اسرائيل به نوار غزه تشكيل شده است. اين واحد كماندويي، "گردان قدس" نامگذاري و از 400 نفر تشكيل شده است. قرار است سپاه ايران سه گردان ديگر در همين ويژگي‌ها براي حماس تشكيل دهد. براساس اين گزارش، روز شنبه گذشته در مراسمي اين دوره آموزشي در نوار غزه به پايان رسيد و اعضاي اين گردان با حضور دو مربي خود از سپاه ايران، جشن فارغ التحصيلي برگزار كردند. شمال نوار غزه محل برگزاري دوره آموزشي بود. مربيان آموزشي از ايران كه در نيمه ماه مي‌گذشته وارد نوارغزه شده بودند گذرنامه‌هاي ايراني در اختيار داشتند و با نام‌هاي "حجت صفرزاده" و "مرتضي راحبان" وارد نوار غزه شدند و با همين نام‌ها نيز در نوار غزه فعاليت مي‌كردند. سايت دبكا اضافه كرد: اين ايراني‌ها قبل از ورود به نوار غزه به سودان رفته بودند و از آنجا به صحراي سيناي مصر و به وسيله تونل‌هاي غيرقانوني وارد نوار غزه شدند. هر دو افسر ارشد سپاه ايران نيز پس از پايان دوره آموزشي در نوار غزه، در هفته گذشته به ايران بازگشتند. اين اطلاعات از طريق يكي از افسران اطلاعاتي آمريكا به وزير دفاع آمريكا ارائه شد و روز جمعه گذشته نيز همين موضوع در ديدار وزيران دفاع آمريكا و اسرائيل در واشنگتن مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.