گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 12 مرداد 90

آرزو (گفت و شنود(

گفتم : اینکه شد مثل آن متهم به اعدام

قبل از اینکه اجرای حکمش شود اقدام

قاضی مخاطب قرار داد این یارو

گفت می توانی تو بیان کنی آرزو

قاتل گفت آرزو دارم تا به بینم پسرم

قاضی گفت کو پسرت، کفت هست نزدهمسرم؟

قاضی سئوال کرد همسرت کجاست؟

قاتل گفت ازدواج نکردم نمی دانم کجاست؟

گفت: از محاكمه ديكتاتور مصر چه خبر؟!
گفتم: قرار است امروز محاكمه بشود.
گفت: ولي اعلام كرده كه به شدت مريض است و نمي تواند در دادگاه حاضر شود!
گفتم: همه ديكتاتورها مريضند. همين حسني مبارك اگر مرض نداشت كه به آنهمه قتل عام مردم بي گناه و غارتگري و نوكري براي اسرائيل دست نمي زد.
گفت: مردم مصر مي گويند دادگاه نبايد به اين دروغ ها توجه كند. آمريكا و اسرائيل از طريق عوامل خود آنقدر به اين بهانه ها ادامه مي دهند تا ديكتاتور مصر بميرد و محاكمه نشود و اسرار آمريكا و اسرائيل را فاش نكند!
گفتم: قاتلي محكوم به اعدام بود. از او پرسيدند آخرين آرزويت را بگو. قاتل گفت آرزو دارم قبل از مرگ پسرم را ببينم! قاضي گفت، بسيار خوب! پسرت كجاست كه برويم و او را بياوريم؟! قاتل گفت؛ آقاي قاضي! متاسفانه هنوز ازدواج نكرده ام

گفت : سربازجوی خود زده به خواب

ناشی گری کرده بند را داده آب

گفتم: چگونه سر بازجو زده گند؟

به کاهدان زده، بر آب داده بند

گفت : سربازجوی کلاش

ناخواسته کرده است فاش

چون چرند گوی طویل و عریض

گفته دیکتاتورهاهستندمریض

چنین که وی داده تحلیل

رو کرده که چیست دلیل؟

رهبر معتاد منفور علیل
جنایت میکنه این ذلیل

گفتم : چرا سربازجوف حراف؟

چنین آشکارا کرده اعتراف؟

گفت: چون مبارک را زده مثال

محور محاکمه اش کرده سئوال

چرندیات همشیگی کرده تکرار

تا طلبکارانه جنایات رهبر کنه انکار

ناخواسته بالغزخوانی و هذیان گویی

نقش رهبر رو کرده با این چرندگویی

گفتم : اینکه شد مثل آن متهم به اعدام

قبل از اینکه اجرای حکمش شود اقدام

قاضی مخاطب قرار داد این یارو

گفت می توانی تو بیان کنی آرزو

قاتل گفت آرزو دارم تا به بینم پسرم

قاضی گفت کو پسرت، کفت هست نزدهمسرم؟

قاضی سئوال کرد همسرت کجاست؟

قاتل گفت ازدواج نکردم نمی دانم کجاست؟