گزیده خبر های 16 مرداد 90 قسمت 2

3 گزیده ی خبر زیر مربوط به ربودن و کشته شدن دختر یک عضو سابق بازار مکاره مدعیان اصلاح طلبان است که هم اثبات عدم امنیت اجتماعی در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد . هم نشان از اختلاف و شکاف عمیق جنگ قدرت و ثروت و زهر چشم گیری از رقبب مغلوب است . چونکه این چنین اخطار داده شده است که نکند هوس حضور در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم داشته باشند . مهمتر اینکه این در باغ قدرت پاسداران کودتا گر پس از وزیر نفت شدن یک پاسدار تأکید شده است که باید قرار گاه خاتم النیین پاسداران جانشین شرکت های نفتی خارجی سرمایه گذار است همینطور چون آشکارا پاسداران قدرت نظامی و سیاسی و اجرایی و اقتصادی را قبضه کرده اند از این پس کسی حق انتقاد و نق زدن دربازار مکاره و هیچ نهاد دیگری ندارد . بالاخره اینکه ناامن کردن جامعه برای حضور عریان پاسداران زیر پوشش رضا خان حزب اللهی پاسداری است که چند سال پیش پاسدار سبزعلی رضایی قولش را داده بود.

حامي مظلومان هستيد يا سينه چاك اراذل؟! (خبر ويژه)

قتل دختر يك نماينده مجلس ششم بهانه معركه گيري تازه رسانه هاي ضدانقلاب و گروه موسوم به نمايندگان ادوار شد.جسد «ف-ب» دختر آقاي «ب» نماينده اصلاح طلب دوره هاي سوم و مجلس ششم ظاهراً يك هفته پيش در اطراف شهرري پيدا شده است. به گزارش رسانه هاي زنجيره اي، پزشك قانوني هنوز علت مرگ را مشخص نكرده اما گفته مي شود كه نامبرده ربوده شده است.سحام نيوز و جرس از رسانه هاي وابسته به جريان فتنه در پي انتشار اين خبر اعلام كردند گروهي از نمايندگان ادوار مجلس، با انتشار نامه اي نسبت به رشد جرم و جنايت و ناامني هشدار داده اندهر چند كه جزئيات رويداد منتشر نشده اما به هر حال ماجرا، تأسف بار و تأثربرانگيز است. در عين حال جا دارد از همين حضرات نمايندگان ادوار مجلس ششم سوال شود شما بالاخره طرف قربانيان هستيد يا طرف جانيان و قاتلان و اوباشان؟ چرا كه هرگاه دستگاه هاي قضايي و انتظامي خواستند براي ارتقاي امنيت اجتماعي و اخلاقي و مقابله با جنايتكاران اقدام جدي به عمل آورند، شماها از جمله از پشت تريبون مجلس ششم اقدام به كارشكني و هوچي گري كرديد و آن برخوردها را به بهانه مخالفت با خشونت محكوم كرديد؟

جزييات قتل دختر نماينده سابق مجلس در تهران

آفتاب نوشت: دختر محمد باقر باقري‌نژاد، نمايند? دور سوم و ششم مجلس شوراي اسلامي (حوز? كازرون) هفته پيش در تهران ربوده شد و 24 ساعت بعد جسد او در اطراف شهر ري پيدا شد. پزشكي قانوني هنوز علت مرگ فاطمه باقري نژاد 28 ساله را اعلام نكرده است. بنا بر اظهارات نماينده اسبق كازرون، دختر ايشان مطابق معمول، روز پنج شنبه 6 مرداد ساعت 7 به قصد هواخوري از منزل خارج مي‌شود و پس از 24 ساعت كه خانواده وي در جستجوي دختر 28ساله خود بودند، در روز جمعه 7مرداد ساعت 7 جسد وي در كوههاي اطراف شهر ري پيدا مي‌شود. مراسم ختم وي روز پنج‌شنبه با حضور نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در تهران برگزار شد. سخنران اين مراسم كه هادي خامنه‌اي نيز در آن شركت كرده بود، هادي غفاري بود. نامه‌اي نيز با امضاي 100 نفر از نمايندگان مجلس جهت پيگيري اين قتل نوشته شده است.

ربایش و قتل دختر یک نماینده سابق در تهران

پزشكی قانونی هنوز علت مرگ وی را اعلام نكرده است آفتاب: دختر محمد باقر باقری‌نژاد نمایندۀ اصلاح‌طلب دور سوم و ششم مجلس شورای اسلامی (حوزۀ كازرون) یك هفته پیش در تهران ربوده شد و 24 ساعت بعد جسد او در اطراف شهر ری پیدا شد.پزشكی قانونی هنوز علت مرگ وی را اعلام نكرده است.مراسم ختم وی روز پنج‌شنبه با حضور اصلاح‌طلبان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.سخنران این مراسم كه هادی خامنه‌ای نیز در آن شركت كرده بود، هادی غفاری بود.نامه‌ای نیز با امضای 100 نفر از نمایندگان مجلس جهت پیگیری این قتل نوشته شده است.

وزير نفت:قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء(ص) بايد جايگزين شركت‌هاي بزرگ خارجي شود.خبرگزاري فارس: فرمانده سابق قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص) گفت: قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا(ص) در پروژه‌هاي متوسط و كوچك شركت نمي‌كند زيرا بخش خصوصي داخلي به‌خوبي در حال رشد است و قرارگاه بايد جايگزين شركت‌هاي بزرگ خارجي شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005160738

سرلشكرجعفري درمراسم توديع‌ومعارفه فرمانده‌قرارگاه خاتم‌الانبيا:رئيس جمهور اصرار زيادي بر انتخاب قاسمي به‌عنوان وزير نفت داشت.خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به عملكرد درخشان رستم قاسمي در قرارگاه خاتم الانبيا گفت: همين عملكرد درخشان بود كه باعث شد تا رئيس جمهور براي انتخاب وي به‌عنوان وزير نفت اصرار داشته باشد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005160490

به نظر می رسد که با این پیشنهاد پاسدار گماشته احمدی و رحیم مشایی پوست خربزه رازیر پای رهبر لوطی جماران نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر انداخته اند و موجب کاهش فشار بر روی مشایی و دولت شده است . زیر پس از وزیر نفت شدن یک پاسدار که موجب رأی اعتماد گرفتن 3 وزیر دیگر هم امکان پذیر شد . اکنون موج اتهامات تهاجمات داخلی و بیرونی بسوی پاسداران کودتاگر حاشیه امن نشین شروع شده و جریان انحرافی درون دولت فراموش شده یا به حاشیه برده شده است.

تركيه از معترضين سوري حمايت كرد

صدور و گاز ارزان همراه با میلیار ها دلار دیگر قرارداد های اقتصادی و خروج سرمایه و تروریست از ایران از سوی ایران به سوی ترکیه روان می شود . ولی ا اکنون تر کیه به خاطر منافع خودش از مخالفان بشار اسد هم پیمان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی حمایت می کند که به مفهوم بی اعتبار و متزلزل شدن هر دو رژیم دیکتاتوری و سرکوبگر می باشد.

به گزارش آتي نيوز به نقل از پايگاه خبري روسيا اليوم، وزير امور خارجه تركيه ضمن ادعاي اين مساله كه ايران به سوريه اسلحه ارسال مي‌كند، تاكيد كرد مسئولان تركي نسبت به اين اقدام ايران اعتراض دارند. خبرگزاري دولتي تركيه "اناضول" در گزارشي به نقل از داود اوغلو اعلام كرد كه تركيه چهارم آگوست حمل بار اسلحه را متوقف كرده تا بيشتر درباره اين مساله تحقيق و بررسي كند. داود اوغلو تاكيد كرد، همانطوري كه قبلا گفتم دولت سوريه نبايد جلوي اعتراض‌هاي مردم را بگيرد. وي همچنين گفت: سوريه بايد پيامهاي تركيه و جامعه بين‌المللي را جدي بگيرد و هر چه زودتر دست به اصلاحات بزند.

در 3 ماهه نخست امسال آب، برق و گاز 692 قرباني گرفت

در کشور مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان که در آن نه اینکه دختر نماینده ی سابق بازار مکاره امنیت ندارد و نه یک فقیر در آن نیست و سر گرسنه شب بر بالین نمی گذارد ، بلکه اینکه در کنار رکور دار اول جهانی مرگ و میر جاده ها اکنون در 3 ماه گذشته 692 نفر شهروند ایرانی به دلیل برق و گاز گرفتگی و غرق شدن جان باخته اند؟ از سوی دیگر ضرب و شتم و بازداشت ها هم همچنان ادامه دارد.

سازمان پزشكي قانوني از جان باختن 692 نفر در اثر غرق شدگي، گاز گرفتگي و برق گرفتگي در 3 ماهه نخست سال جاري خبر داد.سازمان پزشكي قانوني اعلام كرد كه در سه ماهه اول سال جاري 172 نفر در اثر برق گرفتگي جان خود را از دست دادند.بر اين اساس بيشترين تعداد برق گرفتگي با 44 نفر در استان تهران اتفاق افتاده است و پس از آن خوزستان با 15 نفر، دومين استاني است كه بيشترين آمار برق گرفتگي در سه ماهه اول را داراست و چهار محال بختياري و مركزي دو استاني هستند كه در آنها هيچ مورد مرگ ناشي از برق گرفتگي گزارش نشده است.بر اين اساس در مدت مشابه سال گذشته نيز 172 نفر دچار برق گرفتگي شدند كه هيچ كاهش يا افزايشي در ميزان تلفات ديده نمي شود.مرگ 302 نفردر اثر غرق شدگي بنابراين گزارش همچنين براساس آمارهاي سازمان پزشكي قانوني، در فصل بهار، 302 نفر بر اثر غرق شدگي جان خود را از دست داده اند كه بر اين اساس 22 درصد از غرق شدگي ها در استان خوزستان روي داده است و مازندران و استان فارس دو استاني هستند كه در آنها 39 و 24 نفر در سه ماهه اول امسال غرق شدند.همچنين در مدت مشابه سال قبل، 277 نفر بر اثر غرق شدگي جان خود را از دست داده اند كه 9 درصد رشد نشان مي دهد. رشد 50 درصدي مرگ .با گازهمچنين براساس گزارش آمارهاي پزشكي قانوني در سه ماهه نخست سال جاري 218 نفر بر اثر گازگرفتگي جان خود را از دست داده اند كه از اين ميان 71 نفر زن و 147 نفر مرد بوده اند.اين در حالي است كه در سه ماهه نخست سال گذشته تنها 145 نفر بر اثر گازگرفتگي جان خود را از دست داده اند كه با توجه به آمارهاي به دست آمده از سه ماهه نخست سال جاري مي توان شاهد رشد 3/50 درصدي مرگ با گاز بود.بر اين اساس استان تهران و البرز با 86 مورد گاز گرفتگي در صدر استان هاي بيشترين متوفيان ناشي از گازگرفتگي قرار دارند.دستگيري 73 متهم .اصفهان-خبرنگار كيهان: ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر اصفهان با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي 72 نفر را به اتهام جرايم مختلف در سطح شهرستان شناسايي و دستگير كردند.سرهنگ حسن ياردوستي افزود: اين افراد به اتهام حمل سلاح سرد، تهيه و توزيع مواد مخدر، سرقت و تهيه و توزيع تجهيزات دريافت از ماهواره دستگير شده اند

عکس / خانه علی مسیو در حال تخریب/ عمارت نواب یزد محل تجمع معتادین

بر اساس فلسفه مرگ بر زنده ها و درود بر مرده ها و نا بود باد آثار با ستانی و آباد باد گورستان ها که موازی سیاست چون تاراج زدن بر منابع و ذخایر و سرمایه طبیعی کشور است . همچنین در راستای دشمنی با آثار باستانی و اهانت به شخصیت معروف ملی است که در بستر جنگ قدرت و ثروت باندی و دشمنی و عناد ورزی مقابل مکتب ایرانیت است که از سوی رحیم مشایی مقابل مکتب اسلامیت مطرح شده است که اکنون ترکش آن این چنین به خانه علی مسیو در تبریز و عمارت نواب در یزد اصابت کرده است؟

خانه علی مسیو در حال تخریب.تبریز - خبرگزاری مهر: امروز پس از گذشت بیش از 100 سال از صدور فرمان مشروطه مهمترین و تاثیرگذارترین عنصر این انقلاب، کربلایی علی مسیو، مغز متفکر مشروطه به فراموشی سپرده شده و خانه وی که مرکز غیبی تبریز نامگذاری شده بود در حال تخریب است.عمارت نواب یزد محل تجمع معتادین.یزد - خبرگزاری مهر : عدم توجه مسئولین میراث فرهنگی در نگهداری و مرمت این بنای تاریخی باعث شده که عمارت نواب محل تجمع معتادین باشد