دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه10 تیرماه سال 1389
نقد و بررسی : یادداشت رووز درروغ نامه ی کیهان "جام جهاني و گوي شيشه اي "
پزشک پیشگو یادداشت روزنویس خبر از حال خیلی بد اوباما داده وپس از ربط دادنش به تصویب قطعنامه ی تحریم ،رقیب مغلوب را دشمن اصلی خطاب کرده است "
به نظر می رسد که هم قلم یادداشت روز نویس سرباز جو حسین شریعتمداری تخصص علم پزشکی هم دارد، شاید هم جزو گروه تیم پزشکی ویژه رهبر لوطی جماران باشد . مهمتر اینکه همچون رهبر ولی فقیه یا لوطی جماران از عالم غیب با خبر است که علم پیشگوئی از راه دور دارد . آنگونه که متوجه شده است باراک اوباما رئیس جمهئور آمریکا این روز ها حالش نه که خوب نیست ، بلکه خیلی بد است. آنچنانکه نیاز به درمان معجزه آسا هم منقل شدن با رهبر ولی فقیه در بیت جماران دارد . اما پزشک پیشگو وقلم بر دست علت نا خوش بودن اوباما را ربط به قطعنامه 1929 شورای امنیت ساز مان ملل داده و آن را مرتبط به حضور نظامیان آمریکائی در عراق دانسته است . یعنی آن روی سیاست دخالت گری و بحران آفرینی و ناامن سازی عراق است که پاسداران در افغانستان دنبال می کنند. زیرا که ادامه ی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و خاور میانه می باشد . چونکه این سیاست پیوند نا گسستنی با بقا و سرنوشت رژیم ضد بشری دارد. به خصوص اینکه این ترفند جایگزین پاسخ دادن به مطالبات داخل کشور شده است . همچنین در ارتباط تنگاتنگ پیگیری باج خواهانه ی اهداف پروژه ی هسته ای برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . نکته جالب توجه اینکه اینگونه پیش گوئی های وارونه ی قلم بر دستان این دروغ نامه همراه با ادعاهای متناقض است . بطور مثال در شرایطی که چندین سال است که بحران هسته ای به موضوع اصلی و اول و آخر هر خبری تبدیل شده است . آنچنان که به خاطر پیشبرد اهداف پروژه ی هسته ای دو کودتای به حساب نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی در سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 از سوی پاسداران تدارک دیده شد که هدف حذف کامل رقیب دوم خردادی و تسلط بر تأسیسات هسته ای بود. برای اینکه یک دست کردن نظام و شتاب دادن به پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای مورد نظر کودتاگران بوده که با همکاری کامل رهبر لوطی جماران دنبال شده است. اما اکنون در شرایطی که شاهد می باشیم از یک سو وقتی که همه بحث و جدل جنجال وتهدید و تنش وخبر ها حول وحوش پروژ ه ی هسته ای و تصویب قطعنامه ی اخیر تحریم های 1939 می باشد . ولی معلوم نیست که چرا طبق گزارش خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس آخوند حسینی بوشهری اعتراف کرده است که تصویب این قطعنامه 1939 شورای امنیت سازمان ملل به نفع ملت تمام شده است . البته وی نگفته است که این ملت کیست؟ در چه شرایطی این ملت بسر می برد. یا زندگی می کند؟ یا چگونه نظر سنجی شده که تصویب قطعنامه ی تحریم شورای امنیت سازمان ملل به نفع وی تمام شده است ؟ یااین منافع چیست؟ هممینطور در این پیشگوئی گفته نشده که چگونه این آخوند ارزیابی کرده که تحریم های اقتصادی هسته ای به نفع ملت تمام شده است؟ ولی قابل پیش بینی است که پاسخش آن روی معادله داد وفغان و انتقاد نمودن از تصویب این قطعنامه ی شورای امنیت سازمان ملل از سوی رهبر و سایر مسئولان رژیم ضد بشری کودتائی می باشد . همنطور بر اساس اینگونه تحلیل و قضاوت ها که تناقض آمیز و متضاد می باشد که معیار معاینه حال و احوال اوباما از سوی قلم بر دست یادداشت روز نویس پزشک پیشگوی وی شده است که توانسته اثبات کند بدلیل مداخله گری پاسداران در مورد داخلی افغانستان موجب شکست نظامیان آمریکا در افغانستان شده که سر انجام منجر به بد شدن حال اوباما شده است.

بهر حال قلم بر دست یادداشت روزز نویس پییشگو وپزشک ویژه شدن برای اوباما پس از گریز به صحرای کربلا زدن و از فرورفتن در باتلاق آمریکا در افغانستان گفتن ، همچنین با ردیف کردن مطالب تکراری زنجیره ای هسته ای که همه ی قلم بر دستان یادداشت روز نویس این دروغ نامه ی کیهان موظف هستند از روی دست هم رونویسی و رله کنند تا وانمود نمایند که همه تلاش های آمریکا و قطعنامه های تصویب شده شورای امنیت سازمان ملل علیه ی پروژه ی هسته ای تا کنون بیهوده بوده است. زیرا که منجر به توقف غنی سازی و پیگیری اهداف هسته ای نشده است. از سوی دیگر چون جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی و توطئه و تلاش برای حذف کامل رقیب مغلوب همچنان ادامه دارد ، برای اینکه صدای اعتراضی مردم ناراضی از 22 خرداد 88 تا حال ادامه دارد و خاموش نشده است . بنابراین مثل همیشه می بایست که تحلیل و تفسیرهای یادداشت های روز به رقیب مغلوب منتهی شود . لذا پزشک پیشگوی قلم بر دست بعنوان درمان، نسخه ی مداوای بحران هسته ای و در بن بست بودن کودتاگران تجویز نمووده و یقه ی رقیب مغلوب به عنوان فتنه گر سال88 را گرفته و این چنین اینان را متهم به دشمن اصلی کرده است :
"به يقين فتنه سال 88 مرد و با اين چهره ديگر سر بلند نخواهد كرد. اما فتنه گران اصلي كه همان دشمنان شماره يك ملت ايران در جبهه استكبار هستند و هر از چند گاهي بازيگراني را در داخل به بازي مي گيرند، سر جاي خود هستند. دشمن شماره يك و نشان شده هاي خيانتكار آنها نبايد در غوغا و غبار مجادلات كم مايه گم شوند يا «رفقا» و «رقبا» جاي دشمنان و سرپنجه هاي آنان نشانده شوند. بايد قاطع و شجاعانه در ميان ميدان حاضر بود. هيچ عرصه اي نبايد از اين شجاعت و قاطعيت خالي بماند. در برابر دشمنان و بدخواهان بايد كه سرسخت و نفوذناپذير بود"

اما برای اثبات این واقعیت که پاسداران نقش مستقیم در ناامن ساز کردن عراق و افغانستان دارند. همینطور عامل اصلی در کارشکنی و سنگ اندازی کردن در روند مذاکرات صلح خاورمیانه می باشند،اشاره به یک اعتراف ضروریست . چونکه فراموش نشده است که پس از راه اندازی جنگ 33 روزه ی پاسداران با اسرائیل که از طریق حزب الله لبنان دنبال و اجرا شد . گذشته از اینکه در طول این مدت جنگ 33 روز ه هر ساعت و هر روز که دروغ نامه ی کیهان به حساب اخبار دست اول از خط اول جبهه گزارش و بازتاب می داد خبر از سقوط و نا بودی بزودی اسرائیل می داد . بعلاوه ضمن اینکه همه رهبران کشور های عربی متهم ومحکوم می شدند . امااز شیخ حسن نصر الله قهرمان ساخته می شد .در صورتیکه وی در مدت 33 روز ه جنگ در سفارت رژیم ضد بشری در بیروت پنهان شده بود . ولی قلم زنان وگزارشگران این دروغ نامه همچون مطبوعات و رسانه های خبر رسانی با افتخار و تهدید هشدار می دادند که می بایست ساختار ارتش کلاسیک کشور های عربی شکست خوررده از اسرائیل بر چیده و منحل شوند . در مقابل تأکید می شد که باید شیخ حسن نصرالله به عنوان رهبر کشور و جامعه ی عربی خاورمیانه پذیرفته شود . به خصوص ارتش کشور های عربی نیز می بایست به مدل نظامی گری حزب الله لبنان در خاور میانه تبدیل گردند . اما پس از پایان این جنگ 33 روزه که هدف تلاش برای برون رفت بحران هسته ای بود، آنگونه که ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست مترقی و مسلمانان دروزی و نماینده ی پارلمان لبنان اعتراف کرد که هزینه ی عبور از بحران هسته ای رژیم ضد بشری حاکم بر ایران منتهی به سر زمین سوخته شدن لبنان شد . بهرحال آنچه مهم بود اینکه پاسدار محسن رضائی در گفتگوی تلویزیونی خود اعتراف کرد که جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل نه جنگ چریکی که یک جنگ کلاسیک بود . زیرا که در این جنگ حرب الله لبنان از موشک های گوناگون استفاده کرد که در جنگ چریکی استفاده نمی شود . همچنین افزود که این شیوه ی جنگ حزب الله لبنان با اسرائیل مشابه ی همان شیوه ی جنگ با آمریکا در عراق و افغانستان می باشد . چونکه الگو بر داری شده از شیوه ی جنگ منحصر به فرد پاسداران در جهان است که در جنگ خانمان برانداز 8 ساله ی ایران و عراق بکار برده شد . بالاخره در پایان اعتراف کرد اینان که در لبنان و عراق و افغانستان علیه ی اسرائیل و آمریکا مبارزه می کنند و می جنگند همگی هم در پایگاه های نظامی پاسداران در ایران آموزش نظامی دیده اند ؛غ هم اینکه در خط اول جبهه ی ایران و عراق حضور داشتند.

درخاتمه اینکه بدون شک نه عاعل اصلی ناآرامی در عراق و افغانستان ببت جماران و پاسداران کودتا گر می باشند ، بلکه دشمن روند مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل است و مانع اصلی استقرار صلح در خاور میانه اینان می باشد . پس اگر چنانچه اوباما رئیس جمهور آمریکا و خواهان رهائی از بحران یا باتلاق عراق و افغانستان است و در کنار سازمان ناتو و غرب خواهان صلح و امنیت و ثبات سیاسی در خاور میانه هستند . لذا چاره ای به جز حمایت از مقاومت و مبارزه مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران ندارند. در غیر اینصورت اگر چنانچه حاکمان رژیم ضد بشری دسترسی به سلاح هسته ای دست یابند ، دیگر مشکل نه فقط بحران عراق و افغانستان وبی ثباتی خاور میانه نمی باشد، بلکه موضوع مهم مواجه با خطر جدی بودن صلح و امنیت جهانی است که درنگ وتأخیر در این مورد بیش از این جایز نیست . برای اینکه اغماض گردن در ین زمینه خطائی بس بزرگ و بسیار پر هزینه است . چونکه رژیم ضد بشری حاکم برایران نا متعارف و اصلاح و تغییر و مهار نا پذیر می باشد
.

هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890410/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه10 تیرماه سال 1389
جام جهاني و گوي شيشه اي (يادداشت روز
)