گزیده خبر های 3 مرداد - 89

اقدام به خودکشی در تامین‌اجتماعی +عکس

http://www.fararu.com/vdchzmnm.23nimdftt2.html

اینهم نمودی دیگر از عملکرد دولت مدعی اصول گرای عاشق خدمت گزاری به مردم ایران است که پس از واگذاری شرکت مخابرات به پاسداران کودتا گر یا در حقیقت اشغال و مصادره کردنش از سوی این ارگان تروریستی کودتائی فاشیستی پاسداران است اکنون گزارش از سازمان تأمین اجتماعی و رفاه شده است که وزیر آن یک پاسدار میلیاردی به نام پاسدار محمد صادق محصولی است که در دولت نهم وزیر کشور بود که تعهد داده داده بود پاسدار گماشته احمدی نژاد را رئیس جمهور کند تا که وی همچنان در دولت نا مشروع دهم وزیر شود که اکنون آنگونه شرایط خفقان و سرکوب و کنترل و سانسور به کارمندان تأمین اجتماعی تحمیل کرده است که از زور فشار های تحمیلی که به کارکنان اعمال می شود کارمندان مجبور به باز نشستگی زود هنگام شده است . بد تر اینکه مخالفت با باز نشستگی شده است طوریکه که تنها راه چاره خود کشی برای پرسنل تأمین اجتماعی باقی مانده است که گزارش تصویری آن ضمیمه شده است .

شخصی که به دلیل اعتراض به طولانی شدن امور مربوط به بازنشستگی اش قصد داشت با پریدن از طبقه هشتم ساختمان صندوق تامین اجتماعی در تهران خودکشی کند توسط ماموران آتش نشانی قانع و به پایین منتقل شد و نجات یافت. به گزارش مهر، پیش از ظهر امروز شنبه در پی اقدام به خودکشی مردی حدودا 48 ساله که کارمند شرکت مخابرات بوده در ساختمان صندوق تامین اجتماعی، ماموران نیروی انتظامی، اورژانس، مشاوران مرکز آسیبهای اجتماعی بهزیستی و ماموران آتش نشانی تهران به این محل اعزام شدند و پس از متقاعد کردن این کارمند وی را پایین آوردند. به گفته برخی شاهدان وی از صبح امروز در پی بی نتیجه ماندن اقداماتش برای بازنشستگی پیش از موعد روی پنجره طبقه هشتم صندوق تامین اجتماعی ایستاد و اعلام کرد که قصد خودکشی دارد. وی ساعاتی پس از این اقدام توسط ماموران آتش نشانی به پایین منتقل و برای رسیدگی به موضوع به ماموران نیروی انتظامی تحویل داده شد.

۹سال‌و نیم حبس بهاره هدایت تایید شد

اکنون با گزارش اینگونه خبر حکم محکومیت آقای موسوی و سایر رهبران جنبش سبز به اتکای قانون اساسی می خواهد نه با این شرایط مبارزه کند ، بلکه آ ن را اجرا کند که مشخص است چگونه می تواند مشکل گشا باشد و منجر به اصلاح وضعیت موجود باشد . اما حلقه ی مفقوده ای می باشد که به آن پاسخ داده نشده است .برای همین تأکید می شود که راه حل تلاش برای تغییرات دمکراتیک در ایران است ونه اینکه آویزان شدن به قانون اساسی که حاصل 32 ساله اش منتهی به شرایط کنونی شده است.

کلمه شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر تهران حکم صادره از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی در خصوص محکومیت بهاره هدایت، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت را تایید کرد.به گزارش آفتاب، دادگاه تجدیدنظر حکم ۷٫۵ سال حبس را همراه با قطعی شدن ۲ سال حبس تعلیقی تایید کرده است.خانم هدایت به اتهام “اجتماع و تبانی علیه نظام” به ۵ سال حبس، به دلیل توهین به رهبری به ۲ سال حبس و به دلیل توهین به رئیس‌جمهوری و تبلیغ علیه نظام به ۶ ماه حبس محکوم شده است.همچنین حکم ۲ سال حبس تعلیقی بهاره هدایت به اتهام اقدام علیه امنیت از طریق برگزاری تجمع ۲۲ خرداد سال ۸۵ نیز به اجرا درآمده و به این حکم افزوده شده است

فرمانده ناجا:اولويت برخورد با پديده بدحجابي ارشاد و تذكر است.خبرگزاري فارس: فرمانده ناجا گفت: اولويت ما در برخورد با برخي از مظاهر بدحجابي و بي‌حجابي ارشاد و تذكر و همچنين فراخوان خانواده‌ها است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905021467

آیا هنوز جای سئوال باقی مانده است که درشرایطی که مردم ایران به خصوص تهی د ستان و محرومان در حال جنگ و گریز و خط بقا پنجه نرم می کنند. ولی اینگونه فتوای سر کوب دادن از سوی مجرم اصلی پرونده ی قتل های بازداشتگاه کهریزک که صادر شده است و مکمل صدور احکام اعدام ها و مترادف صدور و اجرای احکام قطع دست 5 سارقین مسلح در زندان مرکزی همدان می باشد که ناشی از ترس قیام مردم معرض و ناراضی در شرایط انفجاری و وحشت از شرایط متزلزل حاکمان کودتائی ضدبشری می باشد .

جهت اطلاع

گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی هم هچون پاسدار سر دار فر مانده ی ناجا احمدی مقدم نگران نه فقر و بیکاری و تورم وگرانی در جامعه نمی باشد ، بلکه سخت نگران شل شدن حجاب و موجب به بی بند وباری حجاب آنهم در مراسم هنری مکتبی اصول گرائی علی اکبر خوانی شده است .

اختتاميه جشنواره جوان ايراني، كه همزمان با سالروز حضرت علي اكبر برگزار شد، به محفلي براي نمايش بدحجابي، تك خواني زن، حضور خواننده غيرمجاز و حضور يك بازيگر زن كه در خارج از كشور در چند فيلم غيرمجاز بازي كرده تبديل شد. وضعيت زنان بدحجاب در اين جشنواره و اختلاط و بي بندوباري چنان بود كه عكس‌هاي آن در روزنامه قابل چاپ نيست. متأسفانه اين جشنواره با حضور مسئولاني كه داراي عنوان اصولگرا هستند برگزار شد ولي اعتراض هيچيك از آنها را برنيانگيخت!

محمدي در گفت‌وگو با فارس:غرب در تحريم ايران فريب بازي رقباي خود را خورد.خبرگزاري فارس: كارشناس مسائل سياسي گفت: اروپا و آمريكا در موضوع تحريم‌هاي يك جانبه عليه ايران فريب بازي رقباي اقتصادي خود كه خواهان در دست داشتن بازار بزرگ ايران هستند را خوردند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905021181

چرا هم قلم وهم لهجه و همکار سربازجو حسین شریعتمداری نمی گوید که رهبران دوم خردادی ها گول چه کسانی را خور دند که زمینه ساز گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی کودتائی تقلباتی 22 خردا د 88 را شدند بد تر اینکه چرا گفته نشده که دلیل ادامه ی گول خوردن شان که از طریق آویزان شدن به اجرای قانون اساسی دنبال می شود چیست؟

سرلشكر جعفري در همايش مربيان آمادگي دفاعي:مربيان آمادگي دفاعي مجروحين جنگ نرم را شناسايي و مداوا كنند.خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه تاكيد كرد: ظاهر جامعه ما بايد اسلامي باشد، البته اين موضوع كه به زور نمي‌شود اين كار را كرد، درست است، ولي آن اقدام غير اجباري چيست و چرا شروع نمي‌شود؟ البته اخيرا اقدامات خوبي صورت گرفته است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905020568

مأموریت این رئیس گزمکان کودتائی به جز غارتگری کردن و امول ملی و دولتی را مصادره و اشغال گری نمی باشد . همچنین در خیابان ها و دانشگاه ها و جلوی درب زندان اوین و حتی بهشت زهرا و بر گور جانبا ختگان نیروهای سرکوبگرش حضور داشته باشند و تهاجم و ضرب و شتم کردن توی خیابان ها و شکنجه گری درون زندان ها می کنند و اعترف می گیرند و مشغول پرونده سازی کردن برای رقب مغلوب دوم خردادی ها می باشند . از سوی دیگر وی وظیفه دارد که چپ و راست وارد صحنه شود و تهدید کند و از مبارزه کردن با نواع و اقسام جنگ های نرم وشل و سفت و سخت افزار اقرارکند.

روایت وزیرارشاد از حضور کروبی در ختم‌ پدرش

http://www.fararu.com/vdcbwsbs.rhb55piuur.html

چگونه تشکر کردن مکتبی وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش و سانسور ارشاد اسلامی بدلیل حضور کروبی در مراسم ختم پدرش همچنین توصیه به رفسنجانی مکار کرده است که از اطرافیانش فاصله بگیرد و علیه شان موضع بگیرد ودر مقابل به رهبر لوطی جماران خامنه ای کهریزکی لبیک بگوید و تسلیم شود و بیشتر زانو بزند تا موجب کاهش و فشار برروی وی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای كروبی با آن موضع‌گیری‌هایی که داشت، باعث عصبانیت مردم متدین و نیروهای حزب‌الله شد و دیگر آن جایگاهی که قبلاً داشت، به دلیل همراهی با جریان فتنه ندارد. سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ماهنامه مدیریت ارتباطات با بیان این مطلب، در پاسخ به این سؤال که حضور مهدی کروبی در مراسم درگذشت پدر خودتان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: «ممکن است به خاطر اخوی من آمده باشند اما به هر حال ایشان هم نسبت به بنده و هم نسبت به برادران من شناخت داشتند. حالا ایشان شاید می‌خواستند بهره‌برداری سیاسی هم داشته باشند و حضور خود را در مجامع عادی جلوه دهند که آن بحث دیگری استاطرافیان هاشمی سوء استفاده کردند .وی همچنین در خصوص طرح موضوع کناره‌گیری هاشمی نیز اظهار داشت: «كسی بحثی در مورد خدمات قبل و بعد از انقلاب آقای هاشمی ندارد اما برخی اشكالاتی در كار بوده، به ویژه اینكه اطرافیان ایشان سوء استفاده‌هایی كرده‌اند.... همین امثال آقای مهاجرانی از كارگزاران بودند و معلوم شد بخشی از كارگزارانی‌ها در مقابل نظام ایستادند. تعدادی از آنها در زندان هستند و تعدادی در خارج بسر می‌برند. یعنی حداقل مواضع بعضی از اینها مشخص شد و اینها لطمه زدند به آقای هاشمی. لذا ایشان می‌بایست با صراحت اینها را از خودشان طرد می‌كردند و مانع می‌شدند اما خوب متأسفانه در مقاطع مختلف دیدیم مواضعی اتخاذ شد كه به نفع نظام نبود و یك عده‌ای از این مواضع بهره‌برداری كردند. مخصوصاً در حوادث سال گذشته شما در همان نماز جمعه‌ای كه ایشان آمدند دیدید افرادی شركت كرده بودند كه مشخص بود هیچ اعتقادی به افكار آقای هاشمی ندارند اما احساس می‌كردند كه فرصتی فراهم شده تا بتوانند به اهداف خودشان دست پیدا كنند. از این جهت ما فكر می‌كنیم باید در مواضعی كه در گذشته بوده تجدید نظر كنند؛ بویژه در مورد اطرافیان و این‌طور نباشد كه آنها احساس كنند مورد حمایت آقای هاشمی هستند. افرادی هستند كه مشخص شده هیچ اعتقادی به ولایت فقیه نداشته‌اند و حالا رو شده است، مثل آقای مهاجرانی، حالا كه آشكار شده، باید مواضع شفاف و روشن باشدهاشمی امکان جبران دارد.حسینی ادامه داد: «فكر می‌كنم هر قدر كه تبعیت از رهبری بیشتر و نزدیكی به ایشان بیشتر باشد، به نفع نظام است