گزیده خبرهای 4 مرداد- 89 قسمت -2
مشایی: انسان حیوانی کتابگر است
http://www.fararu.com/vdcf0vdt.w6d0yagiiw.html
پس با این حساب همه آخوندها و پیروان ولی فقیه رهبر لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد که کتاب ندارند و یا اصلاً اهل کتاب نیستند. اینان در حد همان حیوان بی کتابگر باقی مانده اند . حال بماند که حیوان ناطق را به کتابگر ترجمه و بر گردان نموده است تا که ثابت کرده باشد لبیک گوی رهبر لوطی جماران است که پیام نوآوری و ابتکار شکوفائ نوروزی وی را اینگونه اجابت و ثابت نموده است.
رئیس دفتر رئیس جمهوری جهان آینده را جهان فرهنگ دانست و با اشاره به تعریف مکرر "انسان حیوان ناطق است " گفت: دست بردارید از مقایسه انسان با حیوان به معنای تنزل یافته آن. انسان را با مقام اعلی مقایسه کنید. خدا از روح خود در انسان دمید و انسان می تواند به مقام اعلی برسد. ولی اگر بخواهم من هم انسان را مانند دیگران تعریف کنم می گویم انسان حیوانی مولف و کتابگراست.
رحیمی: بشر غربی از بز هم بدتر است
http://www.fararu.com/vdca6mnm.49nua15kk4.html
اکنون ثابت شده است که دور و بری ای پاسدار گماشته احمدی نژاد از جنس خودش و رهبر لوطی جماران ولی فقیه هستند . برای اینکه به نظر می رسد که همگی یا چوپان یا بز چران یا چوبدار بوده و هستند. جالب تر اینکه که هر چوبداری هم عجیب زور می زند و تبلیغ می کند تا که برای رقابت عرضه کردن مال خودش در بازار مکاره بر توی سر مال رقیب بزند . زیرا که اکنون محمد رضا رحیمی اختلاس گر میلیاردی و معاون اول رئیس جمهور برای اینکه سور بهرحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور و خود پاسدار گماشته احمدی نژاد زده باشد که در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه بجنورد گفته بود که مغز منتقدان و روشنفکران از بزغاله هم کمتر می باشد. این معاون اول رئیس جمهور نیز بذر پاشان علمی حوزوی و اصول گرائی و مکتبی دولت مدعی امام زمانی عاشق خدمتگزاری به مردم خود نسبت به ساکنین غرب را به نمایش گذاشته است و اینان را بز خطاب کرده است . آنهم از آن بز هائی که که دارند محیط زیست را آلوده می کنند و بطور علنی خلاف وعده ی امام زمان حرکت می کنند که گفته بود کره زمین نزد شما امانت است که باید خوب از این امانت حفاظت و راقبت کنید . البته این ابله مشنگ همیشه در حال فرصت طلبی و دگر دیسی و اجرای نقش عمداً خودش را به خریت زده است تا که نگوید چرا حاکمان رژیم ضد بشری به تهران بزرگ و پایتخت ایران که آلوده ترین شهر جهان است چنین خیانت آشکار به امام زمان کرده اند در صورتیکه خودشان را پیرو و حامی ایشان می دانند؟. همانگونه که به میزان از بین رفتن غذا در بیت جماران هم اشاره نکرده و نگفته یا فراموش هم نموده است تا که آمار محرومان و تهی دستان در ایران دهد که چرا اینان قادر به خوردن چیزی نیستند چونکه چیزی ندارند تاکه بخورند؟لوده ترین شهرهای جهان است و خیانت آشکار
از خواسته‌های حضرت ولیعصر(عج) این است که از کره خاکی به عنوان یک امانت به خوبی حفاظت کنیم و حریم زمین را نگاه داریم چرا که حریم زمین برابر با اندازه رگ و پی و اعصاب انسان حدود 620 میلیون کیلومتر است و محیط کره زمین نیز همین اندازه است. 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده که این عدد با 70 درصد آب کره زمین برابری می‌کند و این یعنی اینکه خداوند با این خلقت از همان ابتدا نگران آلودگی کره زمین بوده است. رحیمی اضافه کرد: متجاوزترین ‌انسانهای کره زمین غربیها هستند. آنها شهرهایشان را آراستند در حالی که بخشهای دیگر زمین را نابود کردند. یک بزغاله وقتی می‌خواهد بخوابد جای خوابش را تمیز می‌کند اما بشر امروز غربی از بز هم بدتر است . رحیمی همچنین افزود: بر اساس آمار سالانه دو میلیارد و 251 میلیون تن غذا تولید می‌شود، در حالی که یک میلیارد و 200 میلیون نفر در جهان گرفتار سوء تغذیه هستند و 14 هزار نفر نیز از گرسنگی جان خود را از دست دادند که این هم نشانی از فاصله علم با معنویت است.
رييس‌جمهور خطاب به غرب: بيچاره‌ها شما از يك بمب اتمي ايران مي‌ترسيد؟یکی از آرزوهایم این است که بنزین تحریم شود، ظرف دو روز 17 میلیون لیتر جایگزین می‌کنیم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24766
مگر بنزین وارد کردن از خارج زوری اجباری است ونه اینکه اختیاری و بر حسب نیاز می باشد؟ اگر این پاسدار اینگونه شفاف از موضع فرار به جلو و با فلسفه بزی شاخ نمی زند. خوب چرا به جای گرد وخاک تبلیغات کمدی بزی کردن داوطلب قطع ورود بنزین به جای آرزو کردن تحریم بنزین را دنبال و اجرا نمی شود؟ بالاخره اینکه اکنون حیوان ناطق و بزی اندیشه کردن و شاخ زدن وتخریب کردن مورد ادعای معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور چیست و در عمل کیست؟
محمود احمدی‌نژاد در پنجمین جشنواره ملی کارآفرینان برتر خطاب به کشورهای اروپایی با تاکید بر این‌که ما اهل دعوا نیستیم و از بگو مگو و تحریم استقبال نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: ما اهل دوستی و منطقیم و هرکس با ما دوستی کرده سودش را برده است
سناریو درباره تشکیل دولت عراق4
http://www.fararu.com/vdcaeinm.49num15kk4.html
مگر جز این است که موج مستمر مداخله گری رژیم ضد بشری و پاسداران در امور داخلی عراق موحب شده است که ایجاد مانع در نخست وزیر ایاد علاوی در عراق شود بدلیل همین مداخله گری می باشد که ترکیه و سوریه و آمریکاهم علاقمند به اجرای نفش در برگزیدن نخست وزیر در عراق شده اند . البته سیاست مداخله گرایانه ی بیت جماران و پاسداران در عراق از طریق حزب الله لبنان وحماس در خاورمیانه پیگیری شده است که منتهی به دشمنی کردن عریان با روند مذاکرات صلح خاورمیانه شده است.
یک روزنامه عربی با بی توجهی به نقش مخرب عربستان در روند سیاسی عراق و عدم تفکیک دقیق موضوعات به ویژه در ارتباط با ایران چهار سناریوی خارجی را درباره تشکیل دولت. جدید در عراق مطرح کرده است. "مشرق عباس" امروز در تحلیلی برای روزنامه فرامنطقه ای الحیات بدون تفکیک دقیق مسائل و با آوردن بدون دلیل نام ایران در کنار آمریکا و برخی دیگر کشورها به عنوان حامیان سناریوهای خارجی تشکیل دولت در عراق آورده که اخیرا مشاهده شد پس از آنکارا، واشنگتن و تهران، دمشق نیز وارد جریان سیاسی درعراق شده است .
فشار به اساتید برای عدم بازگشت به ایران
http://www.fararu.com/vdcezp8n.jh8wzi9bbj.html
وقتی که دانشگاه ها تبدیل به گورستان شده است و بموازات آن ستاره دار و شناسائی کردن دانشجویان ادامه دارد که یا اخراج می شوند یا دستگیر و زندان و شکنجه و محکوم به زندان می شوند . همچنین اساتید دانشگاه ها تهدید با باز خرید و باز نشسته شدن حتی بازداشت می شوند . بنابراین با این فرصتی که برای این تعداد اساتید دانشگاه ها به وجود آمده تا که برون مرز سفر کنند. پس د لیل ندارد که از فرصت استفاده نکنند تا که از بازگشت به محیط گورستان در ایران خود داری کنند.
فرارو- گفته می‌شود برخی اساتید دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی که به منظور انجام پژوهش به سفرهای تحقیقاتی رفته اند، برای عدم بازگشت به ایران تحت فشار قرار دارند.به گزارش فرارو به نقل از منابع غیررسمی برخی از اساتید که با آغاز تابستان، یا پیش از آن به فرصت‌های مطالعاتی رفته اند؛ تحت فشار قرار دارند تا از بازگشت به ایران و از سرگیری تدریس خود در ماه مهر خودداری نمایند.هفته گذشته رئیس دانشگاه شهید بهشتی از اخراج 4 استاد این دانشگاه به دلیل رکود علمی خبر داده بود. احمد شعبانی نامی از این اساتید و یا سخنی از این که این اساتید هیئت علمی کدام دانشکده هستند، به میان نیاورد.
اخطار به 15 استاد دانشگاه اصفهان
اینهم فاکت و سند زنده که تأئید ترسیم کننده فضای تهدید آمیز برای اساتید دانشگاه ها و فضای گورستانی کردن دانشگاه ها می باشد که نیاز خود داری باز گشت به زیر چتر چنین رژیم ض بشری علم ستیز را مضاعف می کند.
رئیس دانشگاه اصفهان از اخطار به 15 عضو هیئت علمی این دانشگاه بدلیل رکود علمی خبر داد و گفت: اعضای هیئت علمی دارای رکود علمی در این دانشگاه پس از دریافت اخطار و فرصت، در حد کارمند دانشگاه تنزل پیدا می کنند. محمدحسین رامشت در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر دانشگاه اصفهان دارای 500 عضو هیئت علمی است که بیش از 85 درصد از آنها در مرتبه استادیاری به بالا و 15 درصد نیز در مرتبه مربی قرار دارند.رئیس دانشگاه اصفهان در توضیح این نوع برخورد به مهر گفت: یکی از برخوردهایی که هیئت ممیزه دانشگاه برای اعضای هیئت علمی دارای رکود علمی در نظر می گیرد تبدیل به کارمند شدن این اعضای هیئت علمی است.وی با تایید این موضوع که در دانشگاه اصفهان تنزل عضو هیئت علمی به سطح کارمندی به دلیل رکود علمی اتفاق افتاده است گفت: 15 تا 20 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه که موفق به انجام برخی از وظایف تحصیلی خود نشده بودند و مأمور به تحصیل بودند به نحوی دچار رکود تحصیلی شدند که به آنها تذکر داده شده است.
نماینده تهران در گفت و گو با شفاف : متعجبم که در دولت به آسایش مردم کمتر فکر می شود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24763
اگر تعجبی است تعجب از این نوچه ی رفسنجانی مکار است که پس از 32 سال که حق و حقوق مردم ایران بطور سیستماتیک پایمال شده است . و وعده و قول های داده شده از سوی رهبران و مسئولان به مردم ایران دروغ و وارونه اقدام شده است . طوریکه پاسخ به مطالبات مردم ایران دربست فراموش شده است . اما اکنون این وکیل الدوله بازار مکاره با فراموش کردن قتل های زنجیره ای و ربودن 3 رهبر مسیحی شکنجه و مثله شده اکنون وی متوجه و متعجب شده است که دولت نامشروع به آسایش مردم فکر نمی کند؟! مگر اساساً با بودن این رژیم ضد بشری امکان آسایش و رفاه و امنیت برای مردم ایران وجود دارد؟
با
هدفمند كردن يارانه ها و افزايش قيمت حامل هاي انرژي مردم از مترو براي رفت و آمد بيشتر استفاده خواهند كرد اما متعجبم كه چرا در دولت به آسایش مردم كمتر فكر مي شود/عملكرد آقاي قاليباف را در مجمع نمايندگان تهران دنبال ميكنيم و جاي تشكر دارد كه با توجه به مشكلات مالي كه شهرداري دارد كارش را ادامه ميدهد و نديديم با توجه به اين مشكلات مترو را لنگ گذاشته باشند
محاكمه 4 تن از عوامل گروهک جندالشیطان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24776
تکرار صحنه ی محاکمه قاتلان بازداشتگاه کهریزک که با فدا کردن مهره های پائین چتر امنیتی برای مجرمان و قاتلان و تجاوز گران اصلی بوجود آورد . اکنون برای پوشش ضعف امنیتی در زاهدان قرار است که از پرسنل پلیس قربانی شوند . ضمن اینکه اینگونه محاکمه یا انتقام گرفتن ها واکنش انتقامی انتحاری مسجد جامع زاهدان را در پی خواهد داشت.
اين گزارش مي‌افزايد محكومان اتهامات خود را پذيرفته و جرائم آنها مسجل شد و پس از آن وكلاي متهمان نيز دفاعيه خود را در قالب لوايح تقديم دادگاه كردند كه پس از بررسي‌هاي لازم راي در مورد آنها صادر مي‌شود.چهار تن از عوامل ترور پرسنل پليس راهور سيستان و بلوچستان محاكمه شدند.
قتل یک شهروند در نقده
راستی کجای ایران امن هست و این امنیت برای چه کسانی می باشد؟ آخر ین چه رژیم جنایتکاری می باشد که خبرهای مخابره ای روزانه ای اش یا فقان و سانسور وسرکوب و ضرب و شتم و بازداشت زندان و اعدام ودار و سنگسار کردن است . یا گزارش خبر از فقر و بیکاری و گرانی و تورم است . یا اینگونه از کشتن درون زندان یا سربه نیست کردن درون دانشگاه ها یا چنین ه کشته شدن در برخی از شهر های نوار مرزی می باشد؟
آژانس خبری موکریان : براساس گزارش های دریافتی از نقده طی روزهای اخیر یک شهروند اهل این شهر به نام جعفر خیام به قتل رسید.گفته می شود نامبرده که قبلاً تهدید به مرگ شده بود در مقابل درب منزلش بر اثر شلیک گلوله فردی ناشناس کشته شد.شایان ذکر است تا لحظه تنظیم خبر از هویت فرد ضارب و انگیزه وی اطلاعی در دست نیست.
آتش‌سوزی پتروشیمی خارک جان 4 كارگر را گرفت
اینهم سهم اهدائی کارگران پتروشیمی خارک که خمینی شیاد وعده ی حکومت مداری شان را داده بود که اکنون اینگونه می بایست جان شان را به جای حکومت کردن به پردازند.
ايلنا: آتش‌سوزی در برج دیتا نایزر، یکی از واحدهای پتروشیمی خارک که از شب گذشته آغاز شده بود به طور کامل مهار شد. به گزارش ايلنا به نقل از شانا، این آتش‌سوزی که از ساعت 19و 30 دقیقه بعدازظهر روز گذشته آغاز شده بود، با تلاش کارکنان پتروشیمی خارگ مهار شد، ولی متاسفانه در جریان این حادثه 4 نفر از کارکنان این مجتمع فوت کردند. علت این حادثه هنوز روشن نشده است و هم اکنون عملیات پاک سازی در محوطه آتش‌سوزی ادامه دارد. مجتمع پتروشیمی خارگ در سال ۱۳۴۸ برای بازیافت پروپان، بوتان، نفتا و گوگرد از گازهای استحصالی چاه‌های حوزه نفتی فلات قاره ایران احداث و در سال ۱۳۷۳ برای جلوگیری از هدررفت گازهای سبک تولید شده در فرآیند مجتمع و تبدیل آن به فرآورده‌های با ارزش افزوده بالا، واحد متانول خارگ ساخته شد. پتروشیمی خارگ جزو پتروشیمی‌های غیر دولتی و سهام آن متعلق به صندوق بازنشستگی و پس‌انداز کارکنان شرکت ملی نفت ایران، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی،‌ شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بانک ملی، شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری،‌ صندوق بازنشستگی کشوری،‌ شرکت سرمایه‌گذاری شیمیایی و سلولزی تامین و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی است
عکس / خشکسالی در روستای محروم بمبور
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=19619
این زنان محروم در روستای بجنورد با ظروف پلاستیکی بر دست در صفت نوبت دریافت نفت یا بنزین و گازوئیل نیستند که خمینی شیاد قول پولش را به درب خانه های شان داده بود ، بلکه هراسان و سر گردان بصورت کاروانی تدر تاش بدست آوری آب آشامیدنی می باشند.
بیرجند - خبرگزاری مهر: روستای محروم بمبور از روستاهای تابعه شهرستان نهبندان است که از کم آبی و خشکسالی، وضعیت نامناسب بهداشت و ... رنج می برد
سیمرغ شجریان مجوز پرواز گرفت!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24778
گذشته از سئوال بر انگیز بودن مجوز اجرای کنسرت دادن . سئوال است که اگر چنانچه هدف انتفاعی نمی باشد . که چرا بهای این بلیط ها کنسرت ها در برون مرز از جمله در استرالیا 10 برابر قیمت بلیط در داخل کشور بوده است؟ ضمن اینکه سئوال است که چرا اکنون تلاش برای اجرای ترانه های جدید مرتبط با اوضاع و شرایط خفقان و سرکوب و خفقان تحمیل شده نمی شود؟
پروژه موسيقي سيمرغ با دريافت مجوز اجراي صحنه‌اي از هفتم تام نهم مردادماه؛ فروش بليت خود را آغاز مي‌كند. تنکابنی درباره قیمت بلیت‌های این کنسرت نيز گفت: قیمت بلیت‌های برنامه موسيقي سيمرغ؛ 25، 35 و 45 هزار تومان تعیین شده است.
درخواست اصلاح طلبان از خاتمی به روایت سایت روزنامه جوان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24759
ترسیم با مچ گیری کردن ولو دادن وضعیت رقیب مغلوب با بر جسته کردن نقش خاتمی شیاد برای جا باز کردن تلاش بقدرت خزیدن دوباره که از سوی ارگان تبلیغتی پاسداران کودتاگر که قدرت را قبضه و انحصاری کرده است که از سوی ورق پاره ی جوان فاش شده است.
سایت روزنامه جوان نوشت:بدنه عمده اصلاح طلبان ضمن مخالفت با لیدری میرحسین موسوی خواستار محوریت خاتمی در برنامه های این جریان شده اند.این بخش از اصلاح طلبان گرچه به تعیین نقش معتدل برای خاتمی تصریح دارند ولیکن معتقدند نقش دیگر فعالیت رادیکالی که برای موسوی و کروبی تعریف شده بر مدیریت خاتمی سایه افکنده است.این اصلاح طلبان همچنین بر این باورند که موسوی قصد مصادره بازی نقش های تعریف شده را به نفع خود دارد.شنیده شده است این بدنه اصلاح طلبان از خاتمی خواستار آن شده اند که با راه اندازی تشکیلات بنیاد باران در استان ها و پررنگ نمودن فعالیت های این بنیاد، مدیریت این پروژه را در اردوگاه اصلاح طلبان حفظ و مانع مصادره آن توسط موسوی شوند.هنوز از پاسخ خاتمی به درخواست اصلاح طلبان خبری دریافت نشده است
کنایه های مرد سیاسیت
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=24799
هشدار و خوشرقصی های رفسنجانی مکار برای رهبر لوطی جماران و لبیک گفتن به وی تا از خطر تهاجم رقبای کودتا کرده در امان بماند . بهمین دلیل به بهانه ی عملیات فروغ جاویدان که آن را مرصاد نامیده است سخت به مجاهدین اپوزیسیون اصلی تاخته است تا که توانسته باشد با این دم برای رهبر لوطی جماران تکان دادن پیام علیه ی دولت نامشروع دهم پاسدار گماشته احمدی نژاد داده باشد.
خبر آنلاین : در بازار پر رنگ و لعاب سیاست که این روزها با ورود و خروج‌های مشکوک عده‌ای آلوده شده است، مواظب باشند که مبادا بازیچه نیات پلیدی شوید که پشت سخنان گمراه کننده پنهان شده‌اند. » اینها بخشی از سخنانی است که دفتر هاشمی رفسنجانی از وی به رسانه ها ارسال کرده است تا او علاوه بر بیان خاطرات خود از عملیات مرصاد به صورت غیر مستقیم دیدگاه های سیاسی خود را هم بروز دهد.هاشمی اینجانب به خاطر مسئولیت فرماندهی جنگ تا پایان رفع آن فتنه در کرمانشاه ماندم تا شاهد آخرین برخورد زمینی جنگ‌های هشت سال دفاع مقدس به اسم «مرصاد» باشم که مصداقی از «ختامه المسک» است
.